abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52901342
Fok! Dieetclub # 198 - Met allerlei successen!

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52901373
Mijn laatste post..
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:36 schreef teigan het volgende:
Wij kregen vandaag een telefoontje, we krijgen er morgen weer drie pleegkittens bij!!!
Ze zijn 10 weken, en al klaar voor plaatsing, maar de dochter van het pleeggezin wat ze had blijkt allergisch te zijn, dus ze moeten daar weg..
En morgenavond komen er ook gelijk mensen kijken voor 1 van de drie(degene waarvan ik op papier al zoiets heb dat ze heel mooi kan zijn..)
Ik ben benieuwd..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52901418
Leuk teigan! En spannend!
pi_52901670
Gezellig, drie van de kleintjes erbij.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 2 september 2007 @ 21:51:33 #5
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52901920
Idd leuk hoor

Was vandaag naar ene wls meeting een paar keer een schop onder mijn kont gehad om toch maar eerder een second opinion aan te gaan. Gewoon omdat het niet normaal is. Morgen ga ik naar Dendermonde, Arnhem en Terneuzen bellen de eerste 2 voor een afspraak en de 3de voor mijn medisch dossier.

Al kunnen ze niks voor me doen dan is het voor mij al erg verhelderend enzo. Wel heel spannend allemaal trouwens maar goed zo gaat het ook niet goedkomen ben ik bang.

ps ik hoef geen maatje 36 maar zo graag als het kan 85 kg wegen ook beter voor mijn lijf etc
  zondag 2 september 2007 @ 21:52:39 #6
151344 Queen_Minny
Life sucks, but I suck harder.
pi_52901968
quote:
Op zondag 2 september 2007 17:15 schreef Rewimo het volgende:
Q_M, ja dan laat je dat vet echt wel staan Wanneer gaat je galblaas eruit?

Wij waren vandaag naar Koningin Julianatoren. Ondanks de voorspellingen prachtig weer gehad
10 september het word een dagopname. Als ik me niet goed genoeg voel moet ik misschien wel een nachtje blijven.

Oooh gezellig een dagje pretpark, altijd leuk!

Kittens zijn leuk! je maakt wel foto's toch?
pi_52902036
Ik zal mijn best doen..
De vorige twee heb ik wel wat foto's van gemaakt..
We krijgen nu een zwart witje, een blauw witje, en een cypers met wit... Twee dames en een heer...
En die komen dus bij ons zwart witte katertje die we al als pleegkitten hebben..

En voor de blauw witte komen er morgen al mensen kijken... Ik ben echt zo benieuwd, en ik vind het weer spannend..
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 september 2007 @ 22:02:15 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52902335
Leuk hoor teigan, drie van die bengeltjes erbij

Bubsel, goed dat je erachteraan gaat Een second opinion kan zeker geen kwaad.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 2 september 2007 @ 22:15:09 #9
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_52902789
Morgen begin ik in Arnhem aan mijn nieuwe baan, spannend Maar een beetje bijtijds naar bed zometeen. Frank ligt er al een tijdje in, die was niet lekker.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar zondag 2 september 2007 @ 22:33:37 #10
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_52903480
Ik vind Evi leuk Net les 1 gedaan, dat viel me 100% mee! Leuke manier van lopen...

Achterlijk trouwens, ben sinds een week netjes op mijn eetpatroon aan het letten... Kom ik alleen maar aan Dus maar met lopen begonnen, dan moet er toch iets gebeuren. Ik was natuurlijk net wel deze week ongesteld
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_52904189
Minimeet gehad met Isa, leuk was het. Niet al te dieetverantwoord gegeten

Succes morgen, Rewimo.

En Teigan, pleegkittens? Doe je dat vaker?
pi_52904778
zo ben weer terug uit deventer, was weer kort maar krachtig, en ben ongelovelijk moe nu (het bedje in deventer slaapt toch veel minder lekker dan mijn bedje in rotterdam) ik duik dus nu me bedje meteen in, want moet morgen vroeg op, voor het gesprek bij eneco, ben benieuwd.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52904809
Teigan, kittens

Ik heb best goed gegeten net. Vrienden die langskwamen hadden eten meegebracht wat we samen klaargemaakt hebben. Spaanse tortilla (omelet met stukjes aardappel en verse peterselie) en daarna zelfgemaakte chocolademouse van 70% en 85% chocolade. Ging allemaal erg goed
pi_52904818
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:33 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind Evi leuk Net les 1 gedaan, dat viel me 100% mee! Leuke manier van lopen...
hardlopen is sowieso verslavend
pi_52905226
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:19 schreef Miss_S het volgende:

[..]

hardlopen is sowieso verslavend
Hee! Je bent er weer! Leuke vakantie gehad?
pi_52905369
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hee! Je bent er weer! Leuke vakantie gehad?
ja zeker
morgen begint school weer
pi_52906154
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja zeker
morgen begint school weer
Prettig. Welke opleiding doe je?

Ik moet morgen naar de tandarts. Heb wel gevraagd om mijn eigen tandarts (russische dame) Ze is een beetje clumsy, ik zit altijd helemaal onder de spetters van de spuugafvoer als ik klaar ben, maaar ze is iig aardig
pi_52908424
Scriptie is verzonden!
Nu slapen!
pi_52909126
good morning allemaal
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_52909170
Lekker Liejannuh.

Goedemorgen. Weer een dagje gezellig werken. Deze week 6 dagen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_52909440
Goeiemorgen!!

Coldfeet, dit is nu het tweede nestje wat ik krijg, we hebben ons dit jaar voor het eerst als pleeggezin opgegeven, maar het is wel heel leuk om te doen!

Ik kreeg gisteravond nog een mailtje van een ex collega... Het deel van VM3 wat scheikunde gekozen had, was heel tevreden over mij, en ze wilden allemaal toch wel weten waarom ik ze geen les meer gaf, en wat ik nu dan deed...
Heel raar om te horen eigenlijjk, omdat ik qua orde houden/klassenmanagement de meeste moeite had in die klas.. Toch fijn dat ze me wel leuk vonden..
  maandag 3 september 2007 @ 08:29:08 #22
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_52909582
Goodmorning..

De weegschaal was vanmorgen niet echt lief voor mij, 1,5 boven mijn laagste gewicht...bah.... Maar ja, toch ook een beetje mijn eigen schuld, moet ik maar meer nee zeggen op de verjaardagen en BBQ's...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_52909645
Hmm... ik val niet af in de zin van gewichtsverlies maar mijn omvang wordt minder!
Ik ben weer een paar cm. buik en been kwijt.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
pi_52909910
Hoi, goeiemorgen!
Lianne, je scriptie af! ... goed gedaan!!
Rewimo, veel succes vandaag!

Weegschaal was vandaag iets liever dan gisteren, maar ik ben nog steeds niet echt happy met wat er stond, maar dat komt van de week wel weer.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52909925
tvp

goedenmorgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')