quote:Op maandag 3 september 2007 11:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
sjowhan is trouwens ook een kloon, waarom die geen?
quote:Op maandag 3 september 2007 11:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Sjowhan is echt geen kloonanders neem je eens de moeite in zn fotoboek te kijken, anders ben ik met een kloon op LL geweest
Gelukkig!quote:
Wtf manquote:Op maandag 3 september 2007 11:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
van jortk toch? dacht ik althans
quote:
ik weet het niet hoor. zal me ook niet echt boeien. ben niet zo postcount geilquote:Op maandag 3 september 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
Die lijst klopt niet trouwens? Ik heb geen 5000 posts geplaatst in KSC. En McDavid post méér dan 14 posts in één maand. Ik weet niet wat er niet klopt, maar logisch is het niet.
5000quote:Op maandag 3 september 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
Die lijst klopt niet trouwens? Ik heb geen 5000 posts geplaatst in KSC. En McDavid post méér dan 14 posts in één maand. Ik weet niet wat er niet klopt, maar logisch is het niet.
Dat bedoel ik. Ik ben nog niet goed wakker.quote:
Kooknie, maar het klopt niet. That's all.quote:Op maandag 3 september 2007 11:31 schreef Houniet het volgende:
ik weet het niet hoor. zal me ook niet echt boeien. ben niet zo postcount geil
Als je minstens 15 posts van McDavid in de KSC-reeks geplaatst in augustus zou kunnen quoten of mij PM'en dan ga ik kijken wat er aan de hand is.quote:Op maandag 3 september 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
En McDavid post méér dan 14 posts in één maand. Ik weet niet wat er niet klopt, maar logisch is het niet.
Kuuk is nog niet helemaal wakker he....quote:Op maandag 3 september 2007 11:34 schreef JeRa het volgende:
[..]
Als je minstens 15 posts van McDavid in de KSC-reeks geplaatst in augustus zou kunnen quoten of mij PM'en dan ga ik kijken wat er aan de hand is.
Dan zit je hier verkeerd, de rest is het geloof ik welquote:Op maandag 3 september 2007 11:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor. zal me ook niet echt boeien. ben niet zo postcount geil
Mr. Kloon himself bracht het ter sprake.quote:Op maandag 3 september 2007 11:36 schreef Pheno het volgende:
Kan het hier nooit ergens anders over gaan dan klonen?
5000? Heb jij eenquote:Op maandag 3 september 2007 11:30 schreef Kuukske het volgende:
Goede grap Papierquote:
Ik kan de humor best waarderen eigenlijkquote:
Ik ook wel, maar daarom is ie wel voorspelbaar!quote:Op maandag 3 september 2007 11:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan de humor best waarderen eigenlijk
Nee.quote:Op maandag 3 september 2007 11:36 schreef Pheno het volgende:
Kan het hier nooit ergens anders over gaan dan klonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |