Goeie wandelschoenenquote:
Gelukkig maar dat jij niet nakend zit te fok!kenquote:Op zondag 2 september 2007 04:37 schreef OA het volgende:
ff aankleden, tanden poetsen, etc....
brb![]()
btw: ik zit hier niet nakend, MPG, teruglezer...![]()
quote:
WCzquote:Op zondag 2 september 2007 11:38 schreef crossover het volgende:
Ik niks denk ik
Beetje studeren ofzo als ik daar al aan toe kom.
Duitse Bierfesten zijn goedquote:Op zondag 2 september 2007 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goed weekend dus. Ik heb dadelijk een of ander Duits bierzuipfeest..
Oeh. Volgend weekend heb ik een Whiskyproeverijquote:Op zondag 2 september 2007 13:09 schreef Double-Helix het volgende:
hmm ik zou weleens een whiskeygarten willen bezoeken
watquote:
bek houwequote:Op zondag 2 september 2007 13:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kotsers zullen er wel niet veel zijn hoop ik.
Die naam alleen al; Biergarten.
We verzakenquote:
quote:
Opruimen?quote:Op zondag 2 september 2007 16:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bien sur.
Ik ga weer verder met opruimen
ja, ouders komen morgen thuisquote:
Aaahzoow.quote:Op zondag 2 september 2007 17:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ouders komen morgen thuis
Zwembad vanmiddag leeg laten lopen en schoongemaakt.
alles hangt nu te drogen, vanavond effe in de doos doen
schuur en huis moeten ook nog helemaal opgeruimd worden
ben er wele weer klaar mee.quote:Op zondag 2 september 2007 17:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaahzoow.
Sterkte en succes ermee dan maar![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 18:57 schreef JortK het volgende:
De OP moet nodig eens aangepast worden weer met al die topic nummers
LE-ZENquote:
quote:
Slijmbal.quote:
quote:
Ik wist gewoon dat je zou teruglezen....quote:Op zondag 2 september 2007 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij niet nakend zit te fok!ken
Dat doe ik altijdquote:Op zondag 2 september 2007 19:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat je zou teruglezen....![]()
Tof (zeg je zelf)quote:Op zondag 2 september 2007 19:50 schreef OA het volgende:
Tof.
Kei veel Limlanders....![]()
Bewolkt, winderig en lawaaiig verder, maar wel tof!![]()
Zeker!quote:Op zondag 2 september 2007 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof (zeg je zelf)
Tof (Limlanders zijn een gezellig volkje, beetje op hun eigen, maar wel gezellig)
en Tof. (Wind en lawaai hoort bij Assen)
Goeie dag gehad dus.
Dat zijn GEEN Limburgersquote:Op zondag 2 september 2007 19:52 schreef OA het volgende:
Zòòzaggie een die'n gaan? Bijna ramde hij die'n ander van die'n baan
![]()
Zulle we efkes wat pintekes bij die'n enen kraam hoalen?
Etc....![]()
Ik wacht de foto's afquote:Op zondag 2 september 2007 19:54 schreef OA het volgende:
[..]
Zeker!![]()
Morgen volgen er ws wel wat pics.![]()
Welke uren heb je les morgen?![]()
Whehequote:Op zondag 2 september 2007 19:56 schreef OA het volgende:
Zo. Nu eerst even douchen en daarna met een heerlijk dampend bakkie op de bank, met den pòten omhoog en de tv aan!!![]()
Wat doe je?quote:Op zondag 2 september 2007 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zijn GEEN Limburgers
Dat zijn rasechte Belgen. Uit België dus.
Limburgs zouden de volgende conversatie hebben:
"Zoë heej, zoogse dea do gaon? Dea ramde d'n angere bena van de baan aaf!
Zalle we effe get pils gaon haole beej dea kraom dao?"
10 tot 11:45 ofzo?quote:Op zondag 2 september 2007 19:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wacht de foto's af
3+4 en ergens in de loop van de middag opening van het academisch jaar. Met daarna een borrel![]()
Whehe.quote:Op zondag 2 september 2007 19:57 schreef OA het volgende:
[..]
Wat doe je?Mijn hele Limlandergrap onderuit halen!!
![]()
Whehe![]()
Het waren zeker geen Belgen, maar ik kan niet zo goed Limlands schrijven....![]()
10:45 - 12:30 dus. Mijn excuus, ik ging ff te kort door de bochtquote:
Zo klonk het iig...quote:Op zondag 2 september 2007 19:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe.
Dat blijkt wel ja. Maar zoials jij het neerschrijft is het PRECIES belgisch![]()
Das wel heel eng jaquote:Op zondag 2 september 2007 19:59 schreef OA het volgende:
[..]
Zo klonk het iig...![]()
Limlanders die Vlaams ouwehoeren![]()
Erger kan niet.....![]()
Prima. Zit inmiddels weer een weekje in het "gewone" leven. Colleges zijn weer begonnen, gister weer gewerktquote:Op zondag 2 september 2007 20:23 schreef Memento-Mori het volgende:
mwah gaat wel en met mpg?
ik vanaf de 11e pasquote:Op zondag 2 september 2007 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima. Zit inmiddels weer een weekje in het "gewone" leven. Colleges zijn weer begonnen, gister weer gewerkt. Alles gaat weer zn gangetje dus
![]()
Sodejuu. Dan heb ik duidelijk de verkeerde studiequote:Op zondag 2 september 2007 20:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik vanaf de 11e paste aso, wel vanaf morgen met studiedingen bezig: eerstejaarsfeuten mentorintroductie en dan de rest van de week mentor spelen
ja introweekmentorquote:Op zondag 2 september 2007 20:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Sodejuu. Dan heb ik duidelijk de verkeerde studie.
Ben jij eerstejaarsmentor dan?
Aaah. Intromama ofzo?quote:
ja van de studie he, omdat wij meerdere plekken hebben waar onderwijs gegeven wordt dus die plekken moet ik laten zien. de studievereniging en boeken kopen met de groep etc en mee naar de eerste hoorcolleges en werkgroepen dus tis wel serieus gewoon een onderwijsweek die ene beetje begeleid wordtquote:Op zondag 2 september 2007 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Aaah. Intromama ofzo?
Dat was dit jaar sowieso niet voor mij weggelegd, omdat ik tijdens de eerste dagen van de intro op vakantie was, en de laatste dag van de intro op lowlands zat.
En dan heerlijk lang vakantiequote:Op zondag 2 september 2007 20:51 schreef Pheno het volgende:
Nog 1 week werk
Nah, een leuke geldstroom is toch ook wel lekker. Over een weekje naar Japan, ik zie dat met een IBG beursje niet gebeurenquote:Op zondag 2 september 2007 20:47 schreef Sjowhan het volgende:
Af en toe neig ik ook weer terug naar de schoolbanken
Ok. Dat doen de intropapa's bij ons ook. Naja rondleiding, studievereniging, etc. zit in de introweek. Maar de intropapa's bij ons zijn ook een heel jaar mentor voor hun introkidsquote:Op zondag 2 september 2007 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja van de studie he, omdat wij meerdere plekken hebben waar onderwijs gegeven wordt dus die plekken moet ik laten zien. de studievereniging en boeken kopen met de groep etc en mee naar de eerste hoorcolleges en werkgroepen dus tis wel serieus gewoon een onderwijsweek die ene beetje begeleid wordt
Zo 'leuk' is mijn geldstroom nog niet. Gelukkig wel genoeg om van rond te komen en +/- 350 euro van te sparen, maar 't is nog niet echt een hoop geld.quote:Op zondag 2 september 2007 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, een leuke geldstroom is toch ook wel lekker. Over een weekje naar Japan, ik zie dat met een IBG beursje niet gebeuren
dat zijn de tutoren (dat zijn dus tevens docenten dus die hebben voor die inro-ongein geen tijdquote:Op zondag 2 september 2007 20:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ok. Dat doen de intropapa's bij ons ook. Naja rondleiding, studievereniging, etc. zit in de introweek. Maar de intropapa's bij ons zijn ook een heel jaar mentor voor hun introkids.
Komt vanzelf. Ik verbaasde me er net over dat we alweer genoeg hebben om er een leuke vakantie naar 1 van de ABC eilanden achter te plakkenquote:Op zondag 2 september 2007 20:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo 'leuk' is mijn geldstroom nog niet. Gelukkig wel genoeg om van rond te komen en +/- 350 euro van te sparen, maar 't is nog niet echt een hoop geld.
Goed bezig Ph.quote:Op zondag 2 september 2007 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt vanzelf. Ik verbaasde me er net over dat we alweer genoeg hebben om er een leuke vakantie naar 1 van de ABC eilanden achter te plakken
Nou ja, we zien volgend jaar wel weer wat we gaan doen
Ze bekijken ookquote:
quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 21:58 schreef Muck het volgende:
ik ga zo ook slapen ja
ik heb nog steeds Fucking hoofdpijn
quote:Op zondag 2 september 2007 20:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zijn de tutoren (dat zijn dus tevens docenten dus die hebben voor die inro-ongein geen tijd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |