quote:Harley-Davidson & Champ Car Grand Prix veroveren Europese continent
Op 1 en 2 september 2007 vormt het TT Circuit Assen het toneel van de lang verwachte Europese comeback van de Amerikaanse tegenhanger van de Formule 1.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
IOH![]()
[..]
Je gaat mee?![]()
Wel vaag, Roderick die aan z'n bike gaat sleutelen.
We houden je in de gaten
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ooohhhhhw
[..]ben benieuwd wat het wordt, wanneer het af is ensauvoortsch
quote:
feli beidenquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:18 schreef Roderick2085 het volgende:
Pics![]()
Gezellig samen onder het afdakje![]()
heb je mijn nieuwe bike al gezien?quote:Op zondag 2 september 2007 13:06 schreef -XX- het volgende:
JAWEL HOOR.
nice roderick.hihi.
CONGRATS![]()
EN WBzo tof!!!!!!!!!
congrats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
geen idee nog..ws iets zwaardersquote:Op zondag 2 september 2007 16:42 schreef Makster het volgende:
OPM, toch de fighter de verkoop in, wat wil je er voor terug
Ik weet wel wat zwaar is.quote:Op zondag 2 september 2007 17:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
geen idee nog..ws iets zwaarders![]()
Aardig gek die foto.quote:[message=7899752,noline]silver bullit schreef op 02 september 2007 @ 17:22[/message]:![]()
![]()
![]()
Het was een kort ritje tot Scharwoude![]()
De rit met de ambulance was langer![]()
![]()
Okay.... voor het eerst rustig aan rijden en dan gaat het toch fout !
Ik reed voorop en een auto stond stil. Op het moment dat ik er naast zat trok ie op om linksaf te slaan...... daar reed ik dus![]()
![]()
Voordat ik het wist lag ik.....
Typisch weer een gevalletje van "ik had je niet gezien"![]()
Na controle in het ziekenhuis bleek dat er geen gebrokken botten zijn, alleen kneusingen en schaafwonden. Ook is weer duidelijk geworden dat beschermende kleding van enorm groot belang is !! In het ziekenhuis werd gezegd dat zonder het pak ik waarschijnlijk op 1 been verder had gemoeten '(
De materiele schade lijkt op het eerste oog mee te vallen, maar kan nog zomaar tegenvallen....
Voor de liefhebbers: foto's van de schade volgen nog.
@Karin en Juud en David: Bedankt voor de ballon, de steun en de gezelligheid![]()
![]()
Het ritje Marken komt nog wel een keer goed !
[large]Actiefoto:[/large]
En voor de anti-rokers: Waar de motor stopte met roken ging ik lekker verder (tegen de schrik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |