Het seizoen in Amerika is op dit moment op zijn hoogte punt. Denk niet dat ze Andrew Jones bij de Braves zomaar even laten gaanquote:Op zondag 2 september 2007 00:15 schreef benxx het volgende:
Andruw Jones niet beschikbaar?
Gezien z'n baggerseizoen valt het te proberenquote:Op zondag 2 september 2007 10:54 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Het seizoen in Amerika is op dit moment op zijn hoogte punt. Denk niet dat ze Andrew Jones bij de Braves zomaar even laten gaan![]()
Nederland tegen Italie.quote:Op zondag 9 september 2007 22:21 schreef tong80 het volgende:
Het komt weer aan op de laatste wedstrijd
http://www.fibs.it/cnc/ceb/2007/barcelona/live/MON/xlive.htmquote:Op maandag 10 september 2007 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan het live volgen nergens vinden
Wedstrijd is voorbij.quote:Op maandag 10 september 2007 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan het live volgen nergens vinden
Hebbes.
Ja, ik kan me levendig voorstellen dat wanneer het allemaal als vanzelf komt, je op den duur je scherpte verliest. Misschien is zo'n magere pot tussendoor wel goed voor het team, ik heb nu al medelijden met de volgende tegenstander.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:39 schreef Lariekoek het volgende:
En Nederland wint ook van Duitsland met 6-3.
Een stuk moeizamer dan de vorige wedstrijden.
Nederland 7 honkslagen en Duitsland 11.
Even die Italiaantjes sarrenquote:Het Nederlands honkbalteam heeft een officieel protest ingediend bij de technische commissie van de CEB (Europese honkbal bond) tegen de deelname van Giovanni Carrara bij Italië. Carrara kwam in 2006 tijdens de World Baseball Classic uit voor Venezuela tegen Cuba. Volgens de reglementen van de CEB kan een speler pas na een periode van drie jaar na zijn laatste interland uitkomen voor een ander land.
Carrara was maandagavond de startende werper voor Italië in de met 6-0 gewonnen wedstrijd tegen Groot-Brittannië.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:11 schreef maril het volgende:
Ik kan niet meer met zekerheid te zeggen dat met de finalepoule alle punten meegaan zoals ik eerder beweerde, misschien is alles op nul, ik weet het niet meer , veel te verschillende info.
Bron: KNBSBquote:Het Nederlands honkbalteam heeft ook zijn vierde wedstrijd op het Europees kampioenschap gewonnen. De ploeg van bondscoach Robert Eenhoorn won met 6-3 van Duitsland en verzekerde zich door deze overwinning van de eerste plaats in poule A. Bovendien start Oranje, ongeacht het resultaat van de wedstrijd van woensdag tegen Kroatië, met vier punten uit twee duels in de finalepoule. Duitsland en Tsjechië of Zweden vergezellen Nederland uit poule A naar de finalegroep, waarin de resultaten uit de poulefase blijven staan.
Oranje kende weer een vliegende start en nam in de eerste inning direct een 4-0 voorsprong door honkslagen van Rogear Bernadina en Sidney de Jong. De aanvankelijk ongecontroleerde Duitse startende werper Tim Henk en het nerveuze Duitse veld (drie veldfouten) hielpen een handje mee. Nadat Duitsland had tegen gescoord in de tweede inning, liep Nederland door punten in de derde en vierde slagbeurt uit naar 6-1. Henken maakte vervolgens op de heuvel plaats voor de Mirko Heid en op zijn werpen kwam Nederland nog slechts tot één honkslag.
Duitsland bracht in de achtste inning de spanning in de wedstrijd terug. Op het werpen van Dave Draijer, die starter Leon Boyd was komen aflossen, scoorden de Duitsers twee keer: 6-3.
Verder liet Nederland het niet komen. Onder leiding van closer Michiel van Kampen werd de vierde overwinning op het EK veilig gesteld.
Lijkt me lachen als het een keertje niet tussen Italie en Nederland gaat uiteindelijk.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:59 schreef sportfreak het volgende:
Italie heeft met 4-6 verloren van Spanje en heeft plaatsing voor de finaleronde niet meer in eigen hand.![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:59 schreef sportfreak het volgende:
Italie heeft met 4-6 verloren van Spanje en heeft plaatsing voor de finaleronde Peking niet meer in eigen hand.![]()
quote:" Zweden houden 'Kaaskop' niet tegen "
Barcelona: Dat de Zweedse honkballers Oranje konden verslaan hielden ze voor onmogelijk. Daarom probeerden ze tijdens het EK- duel op andere manieren indruk te maken op pitcher David Bergman. Éen Zweed had blijkbaar een Zweeds-Nederlands woordenboek op de kop getikt. Vlak voor elke aangooi schreewde hij namelijk 'Kaaskop' richting de Nederlandse werper. Het deed Bergman uiteraard niets. Nederland had de wedstrijd dan ook na slechts zeven innings beslist 14 - 02.
quote:Aartsrivaal Italië uitgeschakeld
Uitgegeven: 12 september 2007 13:55
BARCELONA - De Italiaanse honkballers zijn bij het Europees kampioenschap in de voorronde uitgeschakeld. Nadat de Britten woensdag in Barcelona met 9-0 van Oekraïne wonnen, kan de achtvoudig Europees kampioen zich niet meer plaatsen voor de finaleronde.
De aartsrivaal van Oranje leed in de groepsfase nederlagen tegen Frankrijk en Spanje en had daardoor plaatsing niet meer in eigen hand. De vroegtijdige eliminatie van Italië is een sensatie, aangezien het land samen met Nederland ruim vijftig jaar het Europese honkbal domineert.
Sinds 1967 is het slechts eenmaal voorgekomen dat Italië geen medaille won op het EK. Dat was in 2003. Het land loopt nu ook kwalificatie voor de Zomerspelen en het WK mis.
Ik heb geen benul van het idee dat alleen de winnaar naar de spelen mag. Ik vind dat zowel Spanje. Italië, nederland naar de spelen moeten.quote:
Dat is denk ik grotendeels te danken aan de slechte resultaten van Italie Tjechie, Spanje,Zweden en het afmelden van Griekenland op het WK.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:40 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb geen benul van het idee dat alleen de winnaar naar de spelen mag. Ik vind dat zowel Spanje. Italië, nederland naar de spelen moeten.
Met het verschil dat de overmacht alleen in Europa is. Tegen bijvoorbeeld Cuba, VS, Japan en Taiwan zal Nederland het niet makkelijk hebben.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:19 schreef Bruce117 het volgende:
Het lijkt wat overmacht betreft wel een beetje op korfbal, maar dan met Italie i.p.v. Belgie.
(ok, italie deze keer niet goed, maar normaal iig wel)
Zou leuk zijn als Stadeo het uitzendt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:41 schreef Lariekoek het volgende:
Straks om 11:00, Nederland - Frankrijk.
GB won toch nog van de Zweden, 10-7quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:19 schreef Lariekoek het volgende:
En Nederland wint met 18-0.![]()
Als de Engelsen nu van de Zweden verliezen kan Nederland morgen al Europeesch Kampioen worden.
Mwah, ook GB is geen probleem voor Nederland. Eigenlijk is helemaal niemand dat in Europa.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
GB won toch nog van de Zweden, 10-7
In principe niet, maar ze moeten wel nog even de concentratie opbrengen om zondag a.s. ook van GB te winnen om de ticket naar de OS veilig te stellen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:49 schreef Hathor het volgende:
Mwah, ook GB is geen probleem voor Nederland. Eigenlijk is helemaal niemand dat in Europa.![]()
Nee, dan moet er morgen ook nog steeds van GB gewonnen worden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:49 schreef Lariekoek het volgende:
Oh, dus als Nederland wint van Spanje zijn ze kampioen.
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:38 schreef Bruce117 het volgende:
Wedstrijd wordt live uitgezonden door Eurosport 2
En alle honken bezet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:06 schreef Bruce117 het volgende:
Spanje in de 6e inning ondertussen teruggekomen tot 2-2 en nog maar 1 uit.
Volgens mij niet. Als Nederland verliest komen Nederland en Spanje op gelijke hoogte. Ervanuitgaand dat beide morgen winnen blijven ze gelijk staan en geeft het onderling resultaat de doorslag in het voordeel van Spanje.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:20 schreef golfer het volgende:
Als we dit onverhoopt mochten verliezen is er in principe nog niets aan de hand, zolang er morgen maar van GB wordt gewonnen.
Onzin, het gaat om deze uitslag.quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:58 schreef golfer het volgende:
Nog steeds verlenging, 2e helft 10e nu.
Dit is niet gunstig voor Nederland, want morgenochtend wacht alweer GB, die vel langer hebben kunnen uitrusten.
Nee. Maakt niets uit, want morgen moet er hoe dan ook gewonnen worden van GB.quote:
Omdat? Spanje treft de nummer laatst Zweden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Maakt niets uit, want morgen moet er hoe dan ook gewonnen worden van GB.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:19 schreef Bruce117 het volgende:
6-5 Nederland in de top van de 11e
(2 uit)
Maak daar maar 8-5 vanquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:19 schreef Bruce117 het volgende:
6-5 Nederland in de top van de 11e
(2 uit)
Dat maakt allemaal niet uit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:20 schreef okee6 het volgende:
Omdat? Spanje treft de nummer laatst Zweden.
Ah, je hebt het nu ook door.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:25 schreef okee6 het volgende:
Mooi dan kan het rekenwerk de kast inmaar winnen van GB inderdaad
Op zondagochtend? Ik mag toch hopen van nietquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:36 schreef tong80 het volgende:
Duimen dan maar Golfert. Is het op TV rechtstreeks ?
Helaas niet op de mijne, daarvoor moet je Eurosport2 in je pakket hebben zitten en de Nederlandse TV besteedt er al helemaal geen aandacht aan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:36 schreef tong80 het volgende:
Duimen dan maar Golfert. Is het op TV rechtstreeks ?
Speelde bij vlagen best slecht. maar goed we doen mee voor de winst.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:47 schreef golfer het volgende:
Veel te veel errors deze wedstrijd van Nederland.
Ze mogen zeker in de herkansing, in maart is er nog een tournooitje, maar laten we ervanuit gaan dat we morgen in de ticket hebben.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:36 schreef golfer het volgende:
Toch raar het idee dat je als Nederland met een 100 % score en veel overmacht tot nu toe morgen alsnog afhankelijk bent van de allerlaatste wedstrijd om 11:00 uur om het EK te winnen en die Olympische ticket te bemachtigen.
Er staat hier ergens een link , kun je het op internet zien.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Helaas niet op de mijne, daarvoor moet je Eurosport2 in je pakket hebben zitten en de Nederlandse TV besteedt er al helemaal geen aandacht aan.
Weet je ook waar? Je zal maar parketlegger zijn, dan is zo'n reisje tussendoor toch wel aanlokkelijk lijkt me zo. Aan de andere kant, Italië zal ook boeken. Dat is iets minder.quote:Op zondag 16 september 2007 00:02 schreef maril het volgende:
[..]
Ze mogen zeker in de herkansing, in maart is er nog een tournooitje, maar laten we ervanuit gaan dat we morgen in de ticket hebben.
Thanks ga kijken nu , hoewel ik net 5 uur een zenuwslopende wedstrijd heb gezien pff,quote:Op zondag 16 september 2007 00:06 schreef popolon het volgende:
pssst, Maril, Red Sox - Yankees op NASN nu.
The big rivalry game.
Nope, dat kwalificatietoernooi is voor de nummers 2 en 3 van dit EK, dus Italie kan Bejing definitief vergeten.quote:Op zondag 16 september 2007 00:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Weet je ook waar? Je zal maar parketlegger zijn, dan is zo'n reisje tussendoor toch wel aanlokkelijk lijkt me zo. Aan de andere kant, Italië zal ook boeken. Dat is iets minder.
Ik ben chauvinist. Doen er veel Nederlanders mee ?quote:Op zondag 16 september 2007 00:42 schreef popolon het volgende:
Ach, je kunt altijd voor een paar euro NASN nemen als je van baseball houdt.
en dan heb je echte werk.quote:Op zondag 16 september 2007 00:42 schreef popolon het volgende:
Ach, je kunt altijd voor een paar euro NASN nemen als je van baseball houdt.
Right on.quote:
quote:
11:00 uur.quote:Op zondag 16 september 2007 01:37 schreef fanneke het volgende:
Hoe laat is die wedstrijd tegen GB morgen?
Okee, ik hoop dat Dirk van het Klooster er meteen in staat, stond gisteren raar te kijken dat Dirk er niet in stond, op het moment dat hij erin kwam, ging het stukken beter.quote:Op zondag 16 september 2007 01:26 schreef golfer het volgende:
Houden we het een beetje ontopic over het EK hier?![]()
waarom hebben we geen centraal honkbaltopic?
Begonnenquote:Op zondag 16 september 2007 01:37 schreef fanneke het volgende:
Hoe laat is die wedstrijd tegen GB morgen?
Zal best, maar wel vier slagbeurten GB achter de rug zonder mensen op de honken.quote:Op zondag 16 september 2007 11:41 schreef maril het volgende:
[..]
mooie homerun, en we zijn er nog niet hoor.
Ha mooi, dat heb ik ook.quote:Op zondag 16 september 2007 11:50 schreef mitt het volgende:
eurosport 2Bergman nog op een no hitter na 4 innings.
Dat ligt aan jou, je hoort tussendoor weg te lopen, zoals in Amerika.quote:Op zondag 16 september 2007 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die verslaggever heeft echt niks te melden. Dat pitcherverhaal heb ik nu 3 of 4 keer gehoord in een kwartier.
Misschien dan toch eens informeren naar een betere hypotheekquote:Op zondag 16 september 2007 12:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb niet zo'n groot huis.
quote:Op zondag 16 september 2007 13:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kampieoenuuuh.
+ Olympische ticket. BTW studio sport geeft een samenvatting voor degene die het niet heeft gezien rond de klok van 14.05 en wel tot 14.30quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 13:16 schreef maril het volgende:
+ Olympische ticket. BTW studio sport geeft een samenvatting voor degene die het niet heeft gezien rond de klok van 14.05 en wel tot 14.30![]()
Ah dan was ik gelukkig niet de enige. Schots en scheef. Aan de andere kant, het leek één grote woestenij achter het buitenhek, dus een ideale camera-opstelling was gecompliceerd.quote:Op zondag 16 september 2007 14:20 schreef Bluezz het volgende:
Wat een *** camerawerk.
was live op eurosport 2 ...gisteravond en vandaagquote:Op zondag 16 september 2007 13:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat worden misschien wel 6 minuten honkbal op TV![]()
En dat zeg je nu pasquote:Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef djstoffel het volgende:
was live op eurosport 2 ...gisteravond en vandaag
o, ga jij ook?quote:Op zondag 16 september 2007 13:23 schreef Rumille het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiij gaaaaaaaaaaaan naaaaaaaaaaaar Peking toe Wij gaan naar Peking toee Wij gaan naar Peking toeee
quote:Op maandag 17 september 2007 07:54 schreef Rumille het volgende:
Krijg je met een leren gezicht, gaan je ogen van achteruit.
Blijft jammer dat het de laatste keer isquote:Op maandag 17 september 2007 07:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
![]()
Maar niettemin, Nederland.
Laatste keer baseball op de spelen, daar moet je als sterkste Europese land natuurlijk ook bij zijn.
Ja, terwijl het toch een mondiale sport is.quote:Op maandag 17 september 2007 08:01 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Blijft jammer dat het de laatste keer is![]()
Dat was voornamelijk omdat de vrouwen zich nooit plaatsten, wist natuurlijk niet dat dat softbal heet. En nu zijn die er inmiddels ook bijquote:Op maandag 17 september 2007 18:39 schreef SteveBallmer het volgende:
Schande dat het ophoudt.
(Onze eigen kroonprins heeft daar overigens actief aan meegewerkt.)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |