Okee, ik hoop dat Dirk van het Klooster er meteen in staat, stond gisteren raar te kijken dat Dirk er niet in stond, op het moment dat hij erin kwam, ging het stukken beter.quote:Op zondag 16 september 2007 01:26 schreef golfer het volgende:
Houden we het een beetje ontopic over het EK hier?![]()
waarom hebben we geen centraal honkbaltopic?
Begonnenquote:Op zondag 16 september 2007 01:37 schreef fanneke het volgende:
Hoe laat is die wedstrijd tegen GB morgen?
Zal best, maar wel vier slagbeurten GB achter de rug zonder mensen op de honken.quote:Op zondag 16 september 2007 11:41 schreef maril het volgende:
[..]
mooie homerun, en we zijn er nog niet hoor.
Ha mooi, dat heb ik ook.quote:Op zondag 16 september 2007 11:50 schreef mitt het volgende:
eurosport 2Bergman nog op een no hitter na 4 innings.
Dat ligt aan jou, je hoort tussendoor weg te lopen, zoals in Amerika.quote:Op zondag 16 september 2007 12:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die verslaggever heeft echt niks te melden. Dat pitcherverhaal heb ik nu 3 of 4 keer gehoord in een kwartier.
Misschien dan toch eens informeren naar een betere hypotheekquote:Op zondag 16 september 2007 12:20 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb niet zo'n groot huis.
quote:Op zondag 16 september 2007 13:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Kampieoenuuuh.
+ Olympische ticket. BTW studio sport geeft een samenvatting voor degene die het niet heeft gezien rond de klok van 14.05 en wel tot 14.30quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 13:16 schreef maril het volgende:
+ Olympische ticket. BTW studio sport geeft een samenvatting voor degene die het niet heeft gezien rond de klok van 14.05 en wel tot 14.30![]()
Ah dan was ik gelukkig niet de enige. Schots en scheef. Aan de andere kant, het leek één grote woestenij achter het buitenhek, dus een ideale camera-opstelling was gecompliceerd.quote:Op zondag 16 september 2007 14:20 schreef Bluezz het volgende:
Wat een *** camerawerk.
was live op eurosport 2 ...gisteravond en vandaagquote:Op zondag 16 september 2007 13:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat worden misschien wel 6 minuten honkbal op TV![]()
En dat zeg je nu pasquote:Op zondag 16 september 2007 18:54 schreef djstoffel het volgende:
was live op eurosport 2 ...gisteravond en vandaag
o, ga jij ook?quote:Op zondag 16 september 2007 13:23 schreef Rumille het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiij gaaaaaaaaaaaan naaaaaaaaaaaar Peking toe Wij gaan naar Peking toee Wij gaan naar Peking toeee
quote:Op maandag 17 september 2007 07:54 schreef Rumille het volgende:
Krijg je met een leren gezicht, gaan je ogen van achteruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |