Dat is denk ik grotendeels te danken aan de slechte resultaten van Italie Tjechie, Spanje,Zweden en het afmelden van Griekenland op het WK.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:40 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb geen benul van het idee dat alleen de winnaar naar de spelen mag. Ik vind dat zowel Spanje. Italië, nederland naar de spelen moeten.
Met het verschil dat de overmacht alleen in Europa is. Tegen bijvoorbeeld Cuba, VS, Japan en Taiwan zal Nederland het niet makkelijk hebben.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:19 schreef Bruce117 het volgende:
Het lijkt wat overmacht betreft wel een beetje op korfbal, maar dan met Italie i.p.v. Belgie.
(ok, italie deze keer niet goed, maar normaal iig wel)
Zou leuk zijn als Stadeo het uitzendt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:41 schreef Lariekoek het volgende:
Straks om 11:00, Nederland - Frankrijk.
GB won toch nog van de Zweden, 10-7quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:19 schreef Lariekoek het volgende:
En Nederland wint met 18-0.![]()
Als de Engelsen nu van de Zweden verliezen kan Nederland morgen al Europeesch Kampioen worden.
Mwah, ook GB is geen probleem voor Nederland. Eigenlijk is helemaal niemand dat in Europa.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:45 schreef fanneke het volgende:
[..]
GB won toch nog van de Zweden, 10-7
In principe niet, maar ze moeten wel nog even de concentratie opbrengen om zondag a.s. ook van GB te winnen om de ticket naar de OS veilig te stellen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:49 schreef Hathor het volgende:
Mwah, ook GB is geen probleem voor Nederland. Eigenlijk is helemaal niemand dat in Europa.![]()
Nee, dan moet er morgen ook nog steeds van GB gewonnen worden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 19:49 schreef Lariekoek het volgende:
Oh, dus als Nederland wint van Spanje zijn ze kampioen.
Die heb ik niet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:38 schreef Bruce117 het volgende:
Wedstrijd wordt live uitgezonden door Eurosport 2
En alle honken bezet.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:06 schreef Bruce117 het volgende:
Spanje in de 6e inning ondertussen teruggekomen tot 2-2 en nog maar 1 uit.
Volgens mij niet. Als Nederland verliest komen Nederland en Spanje op gelijke hoogte. Ervanuitgaand dat beide morgen winnen blijven ze gelijk staan en geeft het onderling resultaat de doorslag in het voordeel van Spanje.quote:Op zaterdag 15 september 2007 21:20 schreef golfer het volgende:
Als we dit onverhoopt mochten verliezen is er in principe nog niets aan de hand, zolang er morgen maar van GB wordt gewonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |