Omdat? Spanje treft de nummer laatst Zweden.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Maakt niets uit, want morgen moet er hoe dan ook gewonnen worden van GB.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:19 schreef Bruce117 het volgende:
6-5 Nederland in de top van de 11e
(2 uit)
Maak daar maar 8-5 vanquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:19 schreef Bruce117 het volgende:
6-5 Nederland in de top van de 11e
(2 uit)
Dat maakt allemaal niet uit.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:20 schreef okee6 het volgende:
Omdat? Spanje treft de nummer laatst Zweden.
Ah, je hebt het nu ook door.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:25 schreef okee6 het volgende:
Mooi dan kan het rekenwerk de kast inmaar winnen van GB inderdaad
Op zondagochtend? Ik mag toch hopen van nietquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:36 schreef tong80 het volgende:
Duimen dan maar Golfert. Is het op TV rechtstreeks ?
Helaas niet op de mijne, daarvoor moet je Eurosport2 in je pakket hebben zitten en de Nederlandse TV besteedt er al helemaal geen aandacht aan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:36 schreef tong80 het volgende:
Duimen dan maar Golfert. Is het op TV rechtstreeks ?
Speelde bij vlagen best slecht. maar goed we doen mee voor de winst.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:47 schreef golfer het volgende:
Veel te veel errors deze wedstrijd van Nederland.
Ze mogen zeker in de herkansing, in maart is er nog een tournooitje, maar laten we ervanuit gaan dat we morgen in de ticket hebben.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:36 schreef golfer het volgende:
Toch raar het idee dat je als Nederland met een 100 % score en veel overmacht tot nu toe morgen alsnog afhankelijk bent van de allerlaatste wedstrijd om 11:00 uur om het EK te winnen en die Olympische ticket te bemachtigen.
Er staat hier ergens een link , kun je het op internet zien.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Helaas niet op de mijne, daarvoor moet je Eurosport2 in je pakket hebben zitten en de Nederlandse TV besteedt er al helemaal geen aandacht aan.
Weet je ook waar? Je zal maar parketlegger zijn, dan is zo'n reisje tussendoor toch wel aanlokkelijk lijkt me zo. Aan de andere kant, Italië zal ook boeken. Dat is iets minder.quote:Op zondag 16 september 2007 00:02 schreef maril het volgende:
[..]
Ze mogen zeker in de herkansing, in maart is er nog een tournooitje, maar laten we ervanuit gaan dat we morgen in de ticket hebben.
Thanks ga kijken nu , hoewel ik net 5 uur een zenuwslopende wedstrijd heb gezien pff,quote:Op zondag 16 september 2007 00:06 schreef popolon het volgende:
pssst, Maril, Red Sox - Yankees op NASN nu.
The big rivalry game.
Nope, dat kwalificatietoernooi is voor de nummers 2 en 3 van dit EK, dus Italie kan Bejing definitief vergeten.quote:Op zondag 16 september 2007 00:07 schreef okee6 het volgende:
[..]
Weet je ook waar? Je zal maar parketlegger zijn, dan is zo'n reisje tussendoor toch wel aanlokkelijk lijkt me zo. Aan de andere kant, Italië zal ook boeken. Dat is iets minder.
Ik ben chauvinist. Doen er veel Nederlanders mee ?quote:Op zondag 16 september 2007 00:42 schreef popolon het volgende:
Ach, je kunt altijd voor een paar euro NASN nemen als je van baseball houdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |