En Dennis, who the fuck is Dennis? Brian en Jaap vragen zich af wat ze aan hem hebben.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:19 schreef avonne het volgende:
Brian en Jaap zijn het er al over eens: pas terror als nathanael weg is.
Brian "dat kan wel half twee worden." dus het gaat niet door.
Jaap is een muts en Dennis ook..quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:31 schreef Py het volgende:
Jaap loopt echt de hele boel te fucken volgens mij.
Het is idd net een kameleon, hij past zich aan alles en iedereen aan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:37 schreef Py het volgende:
[..]
Hij loopt echt alles en iedereen in de zeik te nemen. Ik vind hem een soort parodie van hemzelf, die de enorme strateeg uithangt met zijn schrijfblokje. Daarnaast iedereen een soort van lachspiegel voorhoudt. Bij Brian gaat hij paranoia doen. Bij Dennis allemaal beloftes en niets doen. Bij Nadia emo. En de oprechten Amanda, Huub en Lieke daar heeft hij moeite mee met deze tactiek.
Ben benieuwd hoe dit verder gaat. Jaap is wel een spin in dit verhaal.
Scherp Donnyquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaap snapt zichzelf toch ook niet![]()
En het mooie is dat Huub vanochtend nog tegen Jaap heeft gezegd dat het pact van vijf nooit stand zou houden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:40 schreef riri het volgende:
Wat een argwaan onderling tussen een clubje wat zich tijdens de ontslagronde zo sterk voelde
Jaap wordt helemaal manisch in zijn hoofd....allerlei onbelangrijke informatie slaat ie op....hij centrifiguurt alles door elkaar![]()
![]()
![]()
Zal hij dat wel durven tegen Lieke ?quote:
"En daar mag je me op afrekenen."quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:41 schreef Carlaa het volgende:
Aaah, vanaf morgen gaat Dennix knallen!
dat vroeg hij zich van de week ook af of dat nog een keer ging werken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
OK, stel nou dat Jaap dit inderdaad allemaal bewust speelt.
Kan, heb ik ook lang gedacht.
Dan moet hij toch wel snappen dat het niet gaat werken omdat hij afgelopen zondag ook al door zes personen werd aangesproken op zijn onbetrouwbaarheid? Deze manipulaties zullen geen tweede keer werken.
Jaap schaakt op meerdere borden tegelijk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Het is idd net een kameleon, hij past zich aan alles en iedereen aan.
Ik denk dat hij probeert Dennis los te weken van Brian, staat Jaap sterker.
Jaap is totaal de weg kwijt en maakt alleen nog maar TV momentjes, dat heeft hij al meerdre keren aangegeven.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:43 schreef avonne het volgende:
OK, stel nou dat Jaap dit inderdaad allemaal bewust speelt.
Kan, heb ik ook lang gedacht.
Dan moet hij toch wel snappen dat het niet gaat werken omdat hij afgelopen zondag ook al door zes personen werd aangesproken op zijn onbetrouwbaarheid? Deze manipulaties zullen geen tweede keer werken.
Lukt toch niet,want dat mag niet van de FEBOquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:44 schreef akveor het volgende:
Proberen ze nu Huub te verleiden tot drinken..?
Zag net iedereen enthousiast prosten met Huub.
Jaap kan Dennis sturen hoe hij wil, anti Huub ,anti Lieke nu weer anti Brian. Jaap weet dat echt wel, dat heeft hij meerdere malen duidelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:45 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix. ik ben voor niemand bang hier..morgen is Lieke alleen dan dan pakken we Lieke gewoon.
Nix zegt weer WE
Zal stom zijn als hij daar in trapt.Maar ja Huub is wel meer naief.Snap echt niet dat Huub die zooi niet uitspuugt.Tegen Amanda nog aardig doenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:44 schreef akveor het volgende:
Proberen ze nu Huub te verleiden tot drinken..?
Zag net iedereen enthousiast prosten met Huub.
Elke borrel is nu teveel... en voor de febo belt zal het wel weer te laat zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:46 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Lukt toch niet,want dat mag niet van de FEBO
Preciesquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:46 schreef 2live het volgende:
[..]
Jaap kan Dennis sturen hoe hij wil, anti Huub ,anti Lieke nu weer anti Brian. Jaap weet dat echt wel, dat heeft hij meerdere malen duidelijk gemaakt.
Dennis is zijn pion en is te stom om dat te zien.
Met Lieke bashen kruipt hij nog achter Jaap ze.n rug, hij durft niet met Lieke alleen te zijn, hij kan ze niet aan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:45 schreef akveor het volgende:
nix:.... morgen lekker tegen Lieke knallen... Lieke is dan lekker alleen..... nix je bent een held.....
Dennix is bang voor iedereen. Het is gewoon een gore lafbek die er blijkbaar geen moeite mee heeft om iemand te pakken die even alleen staat. En zelfs dan heeft ie nog een paar vriendjes nodig.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:45 schreef Dreamboy het volgende:
Dennix. ik ben voor niemand bang hier..morgen is Lieke alleen dan dan pakken we Lieke gewoon.
Nix zegt weer WE
Haar stem heeft ook veel gelijkenis met die van Tinaquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:48 schreef 2live het volgende:
Het lijkt wel of Amanda de pruik van Tina Turner heeft geleend.
Wat een zielepoot (wat een mooi woord in deze contextquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:53 schreef 2live het volgende:
En Jaap haalt langzaam maar zeker zijn volgende medestander naar zich toe. Nadia hapt ook.
En Dennis zit te glunderen omdat hij echt denkt dat hij slim bezig is.
Brian is samen met D en J al de hele middag bezig, dus die rat kan in mijn ogen net zo min iets goed dan J en D, eens een rat altijd een rat. Huub zal er morgen ongetwijfeld een gezellige dag van maken, aan hem zal het echt niet liggen, ik gun het alleen Brian niet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:52 schreef Desii het volgende:
Brian is een big sniek en toch trek ik hem beter als Jaap en Nix..... die ouwehoeren nu al vanaf 13 uur vanmiddag over.... tja over wat eigenlijk......
Laat Huub en Brian nu en morgen maar lekker lol maken.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een zielepoot (wat een mooi woord in deze context)
Huub is niet naief, hij speelt het goed. Je kunt niet altijd even vriendelijk of boos zijn op iemand, daar red je het niet mee. Huub is aardig als het nodig is en haalt uit wanneer hij een mogelijkheid ziet. Je moet het maar kunnen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal stom zijn als hij daar in trapt.Maar ja Huub is wel meer naief.Snap echt niet dat Huub die zooi niet uitspuugt.Tegen Amanda nog aardig doen![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:57 schreef AnTjUh het volgende:
dennis mag blij zijn als die wakker is voordat huub en brian terug zijn morgen
Huub is wel naief wat Amanda betreft.Hij dacht vorige week nog dat Amanda hem niet zo zou wegstemmen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:57 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Huub is niet naief, hij speelt het goed. Je kunt niet altijd even vriendelijk of boos zijn op iemand, daar red je het niet mee. Huub is aardig als het nodig is en haalt uit wanneer hij een mogelijkheid ziet. Je moet het maar kunnen.![]()
Met de ontslagronde zei Jaap toch al dat het nu 5 tegen 2 was, wat lult hij nou dom.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:55 schreef Desii het volgende:
Ja Japie... tuurlijk weet Huub dat jullie met zijn vijven zijn..... hij heeft zijn ogen niet in zijn zak zitten
Iets met ririquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:00 schreef riri het volgende:
hoe heet dit plaatje wat nathanael nou draait?
Als je goed oplet dan zie je dennix ook 24 uur per dag met een natte broek lopen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:58 schreef Hanekrooi het volgende:
Hoor D nu weer met zijn grote mond `Brian op z´n plek zetten` Hij durft echt helemaal niks tegen Brian in te brengen.
Zou het besmettelijk zijn?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:00 schreef 2live het volgende:
Volgens mij komt de latente homo in Brian ook weer naar boven.
Als dat zo is dan is Huub inderdaad naief. Ik hoop dan dat hij er van heeft geleerd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub is wel naief wat Amanda betreft.Hij dacht vorige week nog dat Amanda hem niet zo zou wegstemmen.
Ik val net binnen. Het is toch echt wel weer fraai dat die huilebalk van een Nathanael weer met zijn hoofd in de kooi wilquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:00 schreef riri het volgende:
hoe heet dit plaatje wat nathanael nou draait?
Is nog niemand opgevallen, het moet zijn 2486, meld het even in de FBquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:06 schreef SIRA het volgende:
wats gebeurt met de nummering van de COS?
Jaap heeft om 11 uur 's avonds een brief van zijn moeder gehad.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:04 schreef Desii het volgende:
Nu gaan ze Elly bellen morgen.... waarom... weet ik niet hoor, ben af en toe de draad kwijt bij die twee (jaap en nix)
Hij zal aardig zijn wakker geschud donderdag.Maar morgen met Brian weet je het maar nooit wat Huub verteld.Vind het een goede eigenschap van Huub hoor ook de goede kanten van de mensen zien,maar in deze fase van het spel kan dat niet meer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:05 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is Huub inderdaad naief. Ik hoop dan dat hij er van heeft geleerd.
Precies, zoiets zei ik eerder ook. Hij draait niet alleen platen maar heeft ze ook voor z'n kop.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:05 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik val net binnen. Het is toch echt wel weer fraai dat die huilebalk van een Nathanael weer met zijn hoofd in de kooi wil![]()
Jaap is een sul, Brian een lul, en Dennis een nul.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:08 schreef mahe het volgende:
hget is toch gewoon jut en jul en nix en brains en nog maals niks
Ja vind er ook niks aan.Hij draait alleen maar herrie,laat hem dan liever eens wat stoken daar.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:05 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik val net binnen. Het is toch echt wel weer fraai dat die huilebalk van een Nathanael weer met zijn hoofd in de kooi wil![]()
dat is best lastig tijdens het flipperenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:10 schreef riri het volgende:
effe dat documentje van jaap openen lieke....paswoord is dennix
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:07 schreef riri het volgende:
Dennix zit al te geeuwen en hij moet de hele nacht nog terror uitoefenen....100%
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als het een uur of twaalf is, dan zie je ze allemaal gaan gapen, en dan beginnen ze al langzaam terug te krabbelen.
Dan zullen ze het er op gooien dat ze Brian niet wakker willen houden, en om half twee ligt alles te konijnen, waarna ze allemaal dik tevreden over de terror in slaap vallen
Ik denk dat Nathanael zijn doel vanavond is om aan iedereen te laten zien dat hij DGK uit kan lopen zonder er bij te huilenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja vind er ook niks aan.Hij draait alleen maar herrie,laat hem dan liever eens wat stoken daar.
Het is zeker een goede eigenschap om ondanks alles het goede in bepaalde mensen te zien, maar in de gouden kooi is dat volgens mij niet zo'n goede eigenschap. Maar ik heb alle vertrouwen in Huupje.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij zal aardig zijn wakker geschud donderdag.Maar morgen met Brian weet je het maar nooit wat Huub verteld.Vind het een goede eigenschap van Huub hoor ook de goede kanten van de mensen zien,maar in deze fase van het spel kan dat niet meer.
Take 2. Voor de dvd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:15 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat Nathanael zijn doel vanavond is om aan iedereen te laten zien dat hij DGK uit kan lopen zonder er bij te huilen
Dat kan best, maar ik vind het niet om aan te zien.quote:
Mensen zijn al aardig wakker wat Jaap betreft.Die leugen over zijn broer zal hem echt geen goed doen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef neehe het volgende:
Ik denk dat Jaap buiten de kooi ook niet te vertrouwen is, er is er maar 1 belangrijk en dat is Jaap.
Jaap is een grote profiteur, wat zit er in voor mij zegt hij toch altijd.
Hij gaat alleen met mensen om waar hij beter van kan worden, als ze dat niet meer kunnen laat hij ze vallen als een baksteen.
Het is een fantast en leugenaar, daar komen ze nog wel achter, ook bij RTL.
Ik vind het wel leuk hem weer eens bezig te zienquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja vind er ook niks aan.Hij draait alleen maar herrie,laat hem dan liever eens wat stoken daar.
Ehmquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef 2live het volgende:
Zijn er nou vrouwen die het dansen van Dennis opwindend vinden?![]()
Kots alleen maar van die ventquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef 2live het volgende:
dit gevoel heb ik bij Jaap ook steeds sterker.....quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef neehe het volgende:
Ik denk dat Jaap buiten de kooi ook niet te vertrouwen is, er is er maar 1 belangrijk en dat is Jaap.
Hij gaat alleen met mensen om waar hij beter van kan worden, als ze dat niet meer kunnen laat hij ze vallen als een baksteen.
Hij heeft wel eens uitgesproken dat ie bij wat duistere zaakjes betrokken is geweest en vandaag weer een grote leugen in de krant... Ontvlucht het huis omdat z'n stoel kapot is gegaan.... Lijkt me een gast waar je prima op kan bouwen....quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef neehe het volgende:
Iemand? Of weet niemand het?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:12 schreef Py het volgende:
Wanneer is die flipperwedstrijd eigenlijk?
Wil hem wel eens horen praten ,kijken hoe hij nu over alles denkt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hem weer eens bezig te zienInmiddels draait hij alleen nog maar herrie, dat dan wel. Anders houdt hij de 5 niet in de chill he, die hebben een vreemde muziekvoorkeur. Nattenel is een publieksjockey.
ECH NIX!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef 2live het volgende:
Wat is spankenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Brian nu, Huub was aan het spanken en moest daarom weg?![]()
Die werd weggeroepen door achter.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:20 schreef Dreamboy het volgende:
Waar is Huub?
Aan het wat?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
Nou ik drijf zo wat van mijn stoel af.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef 2live het volgende:
Nu gaat Nathanael toch nog huilenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:22 schreef riri het volgende:
jaap wil vast de kooi uitgezet....hij zit in nathanaels auto alles te koekeloeren
Slaan, maar ik begrijp niet waar het over gaat in dit geval.quote:
drinken.. hij moest stoppen met drinkenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
Dan heb je nog geluk dat je niet op een barkruk zitquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou ik drijf zo wat van mijn stoel af.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |