Luister jij even mee, dan luister ik naar het draaien van NL.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:00 schreef akveor het volgende:
Ik mag toch hopen dat Huub met z'n poten vande alcohol afblijkt.
Ondertussen wil Jaap even met nix spreken.
Ik zal het nooit meer doenquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Wil je niet in mijn post zitten strepen...![]()
![]()
Plasma geeft aan: Kappen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:03 schreef riri het volgende:
zie je hoe para deze twee zijn
mis, hij is weer aan het drinkenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:00 schreef akveor het volgende:
Ik mag toch hopen dat Huub met z'n poten vande alcohol afblijkt.
Ondertussen wil Jaap even met nix spreken.
Ik vrees het ergste, met name omdat de bende van vijf op oorlogspad is.quote:
Lieke kwam erbij zit... Jaap enkele woorden later.... Dat was het?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Luister jij even mee, dan luister ik naar het draaien van NL.![]()
Doe je wel verslag? Veel plezierquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:06 schreef RSie het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor een avondje in de stamkroeg van Dennix.
samen met Lieke d'r zusje weer een paar biertjes achterover tikken![]()
Echt waar, ik heb nu al lolquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:06 schreef riri het volgende:
nathanael straks aan Dennix zeggen...jij bent toch homo hé?
mocht ik leuke nieuwe info krijgen wat ik niet geheim hoef te houden zal ik het hier zeker meededelen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe je wel verslag? Veel plezier![]()
Doe haar de groeten van mij.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:06 schreef RSie het volgende:
Ik ga me klaarmaken voor een avondje in de stamkroeg van Dennix.
samen met Lieke d'r zusje weer een paar biertjes achterover tikken![]()
Hier hoef je niks geheim te houden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:08 schreef RSie het volgende:
[..]
mocht ik leuke nieuwe info krijgen wat ik niet geheim hoef te houden zal ik het hier zeker meededelen.
Haha,.. zal ik doen!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe haar de groeten van mij.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ook mediageil, die paravlieg
was het maar zoquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hier hoef je niks geheim te houden.![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:17 schreef riri het volgende:
hele plan van die 5 in duigen
Hoe bedoel je dat?quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:10 schreef RSie het volgende:
[..]
Haha,.. zal ik doen!
Ik: Hey Jis,.. Groeten van Ruudpuntenel,....
Jiske: Wie?
Ik: Euhmmmm,....
![]()
nou, maak er maar 4 van, want Jaap doet niks zonder eerst alle variabelen doorgedacht te hebben. En dit is wel heel erg om over na te denken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste, met name omdat de bende van vijf op oorlogspad is.
Ach, voorlopig zit ze "Gevangen in luxe"quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef riri het volgende:
als ik een man was en nadia was de enige vrouw op de wereld ging ik aan de andere kant van de wereld wonen....![]()
Ach, om Satanael nog één keer te mogen zien zuigen ... dat zou nostalgisch zijn.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:06 schreef riri het volgende:
nathanael straks aan Dennix zeggen...jij bent toch homo hé?
You've got a pointquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:14 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, maak er maar 4 van, want Jaap doet niks zonder eerst alle variabelen doorgedacht te hebben. En dit is wel heel erg om over na te denken.
Nee, maak er maar 3 van want Brian wil ook eerst weten wat er achter zit.
Nee, maar er maar 2 van want Dennis durft niet meer.
OK, eerst even tangen, dan.
Morgen, 100%, zeker weten.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:14 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, maak er maar 4 van, want Jaap doet niks zonder eerst alle variabelen doorgedacht te hebben. En dit is wel heel erg om over na te denken.
Nee, maak er maar 3 van want Brian wil ook eerst weten wat er achter zit.
Nee, maar er maar 2 van want Dennis durft niet meer.
OK, eerst even tangen, dan.
Morgen, 100%, zeker weten.
Niet overdrijven he, met het gezicht is niets mis mee, alleen jammer van de rest van het lichaamquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:13 schreef riri het volgende:
als ik een man was en nadia was de enige vrouw op de wereld ging ik aan de andere kant van de wereld wonen....![]()
Veel plezier.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:08 schreef RSie het volgende:
[..]
mocht ik leuke nieuwe info krijgen wat ik niet geheim hoef te houden zal ik het hier zeker meededelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |