Ik denk dat Nathanael zijn doel vanavond is om aan iedereen te laten zien dat hij DGK uit kan lopen zonder er bij te huilenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja vind er ook niks aan.Hij draait alleen maar herrie,laat hem dan liever eens wat stoken daar.
Het is zeker een goede eigenschap om ondanks alles het goede in bepaalde mensen te zien, maar in de gouden kooi is dat volgens mij niet zo'n goede eigenschap. Maar ik heb alle vertrouwen in Huupje.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij zal aardig zijn wakker geschud donderdag.Maar morgen met Brian weet je het maar nooit wat Huub verteld.Vind het een goede eigenschap van Huub hoor ook de goede kanten van de mensen zien,maar in deze fase van het spel kan dat niet meer.
Take 2. Voor de dvd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:15 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat Nathanael zijn doel vanavond is om aan iedereen te laten zien dat hij DGK uit kan lopen zonder er bij te huilen
Dat kan best, maar ik vind het niet om aan te zien.quote:
Mensen zijn al aardig wakker wat Jaap betreft.Die leugen over zijn broer zal hem echt geen goed doen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef neehe het volgende:
Ik denk dat Jaap buiten de kooi ook niet te vertrouwen is, er is er maar 1 belangrijk en dat is Jaap.
Jaap is een grote profiteur, wat zit er in voor mij zegt hij toch altijd.
Hij gaat alleen met mensen om waar hij beter van kan worden, als ze dat niet meer kunnen laat hij ze vallen als een baksteen.
Het is een fantast en leugenaar, daar komen ze nog wel achter, ook bij RTL.
Ik vind het wel leuk hem weer eens bezig te zienquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja vind er ook niks aan.Hij draait alleen maar herrie,laat hem dan liever eens wat stoken daar.
Ehmquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef 2live het volgende:
Zijn er nou vrouwen die het dansen van Dennis opwindend vinden?![]()
Kots alleen maar van die ventquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef 2live het volgende:
dit gevoel heb ik bij Jaap ook steeds sterker.....quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef neehe het volgende:
Ik denk dat Jaap buiten de kooi ook niet te vertrouwen is, er is er maar 1 belangrijk en dat is Jaap.
Hij gaat alleen met mensen om waar hij beter van kan worden, als ze dat niet meer kunnen laat hij ze vallen als een baksteen.
Hij heeft wel eens uitgesproken dat ie bij wat duistere zaakjes betrokken is geweest en vandaag weer een grote leugen in de krant... Ontvlucht het huis omdat z'n stoel kapot is gegaan.... Lijkt me een gast waar je prima op kan bouwen....quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef neehe het volgende:
Iemand? Of weet niemand het?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:12 schreef Py het volgende:
Wanneer is die flipperwedstrijd eigenlijk?
Wil hem wel eens horen praten ,kijken hoe hij nu over alles denkt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hem weer eens bezig te zienInmiddels draait hij alleen nog maar herrie, dat dan wel. Anders houdt hij de 5 niet in de chill he, die hebben een vreemde muziekvoorkeur. Nattenel is een publieksjockey.
ECH NIX!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef 2live het volgende:
Wat is spankenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
Wat zegt Brian nu, Huub was aan het spanken en moest daarom weg?![]()
Die werd weggeroepen door achter.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:20 schreef Dreamboy het volgende:
Waar is Huub?
Aan het wat?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
Nou ik drijf zo wat van mijn stoel af.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef 2live het volgende:
Nu gaat Nathanael toch nog huilenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:22 schreef riri het volgende:
jaap wil vast de kooi uitgezet....hij zit in nathanaels auto alles te koekeloeren
Slaan, maar ik begrijp niet waar het over gaat in dit geval.quote:
drinken.. hij moest stoppen met drinkenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
Dan heb je nog geluk dat je niet op een barkruk zitquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:24 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nou ik drijf zo wat van mijn stoel af.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |