Wát een onzin. Vrouwen leggen zichzelf steeds absurdere eisen tav uiterlijk op.quote:Op zondag 2 september 2007 21:36 schreef fillefatale het volgende:
Ook qua uiterlijk lijken de eisen, o.a onder invloed van de media, steeds strenger.
Je kan niemand krijgen bedoel je? Er zijn zat mensen die wel degelijk niet oppervlakkig zijn. Daar moet je alleen niet op de eerste nacht mee beginnen, daar kom je vanzelf wel achterquote:Dit idee benauwd mij dusdanig, dat ik al jaren geen relaties aanga.
De oppervlakkigheid en luxeprobleem in de mens stelt mij keer op keer teleur.
Jah, heerlijk. Vrouwen achter het aanrecht, verplicht bij je man blijven, niet kunnen werken. Het vreemdgaan van je partner moeten accepteren omdat je het sociaal niet kon maken om te scheiden. Verplicht trouwen met iemand van je eigen clubje. Je hebt werkelijk humorquote:Vroeger was alles beter.
Juist niet. Een van de aspecten van een relatie is problemen delen. Je vermindert als het ware je eigen problemen. Door alleen verder te gaan moet je dus al je eigen zooi alleen opruimen. Of vind je dat een vreemde gedachtequote:Op maandag 3 september 2007 01:16 schreef Shitonya het volgende:
[..]
het opzij schuiven is dus een daad van lafheid
Jouw interpretatiequote:Op maandag 3 september 2007 01:22 schreef Autoreply het volgende:
Wát een onzin. Vrouwen leggen zichzelf steeds absurdere eisen tav uiterlijk op.
Bekijk bijvoorbeeld dit eens. Iedereen die zo'n behandeling laat doen komt er zelf mee. De partners (meestal mannen) die je ziet vinden haar zo ook gewoon een leuke meid, maar mevrouw wil zelf graag cup F of een schaamlipcorrectie... vrouwen![]()
Je kan niemand krijgen bedoel je? Er zijn zat mensen die wel degelijk niet oppervlakkig zijn. Daar moet je alleen niet op de eerste nacht mee beginnen, daar kom je vanzelf wel achter
Jah, heerlijk. Vrouwen achter het aanrecht, verplicht bij je man blijven, niet kunnen werken. Het vreemdgaan van je partner moeten accepteren omdat je het sociaal niet kon maken om te scheiden. Verplicht trouwen met iemand van je eigen clubje. Je hebt werkelijk humor![]()
Klopt. En die van de meeste mannen. Daarmee gaat de bewering dat het "aan de maatschappij ligt" dus mank, vrouwen leggen het zichzelf grotendeels zelf op. Het grootste deel van de vrouwen op straat zijn gewoon leuk, ook zonder botox-injecties of een gelaserde doosquote:
Want dat vind jij? Doe 's een argument.quote:Op maandag 3 september 2007 01:29 schreef Shitonya het volgende:
problemen IN je relatie afschuiven is laf...zucht
Die voorbeelden haal jij er zelf bij.quote:Op maandag 3 september 2007 01:34 schreef Autoreply het volgende:
Klopt. En die van de meeste mannen. Daarmee gaat de bewering dat het "aan de maatschappij ligt" dus mank, vrouwen leggen het zichzelf grotendeels zelf op. Het grootste deel van de vrouwen op straat zijn gewoon leuk, ook zonder botox-injecties of een gelaserde doos
Wat iemand al zo mooi zo.. mensen nemen het liefst enkel de lust van een relatie dan de problemen of iets in die trant.. en daar ben ik het volkomen mee eens. Dat is nu enkel een feit.quote:Op maandag 3 september 2007 01:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Klopt. En die van de meeste mannen. Daarmee gaat de bewering dat het "aan de maatschappij ligt" dus mank, vrouwen leggen het zichzelf grotendeels zelf op. Het grootste deel van de vrouwen op straat zijn gewoon leuk, ook zonder botox-injecties of een gelaserde doos
[..]
Want dat vind jij? Doe 's een argument.
Je schrijft mooi trouwens (weblog)![]()
Daar is het een topic voor. Als ik je niet wil overtuigen ga ik wel bieren of tukken.quote:Op maandag 3 september 2007 01:43 schreef fillefatale het volgende:
Maar je wou mij zo graag overtuigen van je mening waarom?
Maar betekenen problemen in een relatie niet gewoon dat je elkaar beu bent/op elkaar bent uitgekeken? En qua persoonlijke problemen sta ik als die-hard vrijgezel (naja, nu even nietquote:Op maandag 3 september 2007 01:50 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Wat iemand al zo mooi zo.. mensen nemen het liefst enkel de lust van een relatie dan de problemen of iets in die trant.. en daar ben ik het volkomen mee eens. Dat is nu enkel een feit.
Danke schon
Uhm die consensus over de meeste mannen lijkt mij ook een vergezochte generalisatie. Je argumenten zijn zwak, je interpretatie stinkt, dus bedenk je een hele groep die het met je eens is.quote:Op maandag 3 september 2007 01:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 3 september 2007 01:55 schreef Inekris het volgende:
Uhm die consensus over de meeste mannen lijkt mij ook een vergezochte generalisatie. Je argumenten zijn zwak, je interpretatie stinkt, dus bedenk je een hele groep die het met je eens is.
Als fille geen behoefte heeft aan een relatie dan heeft ze dat niet. Punt. (Ja kort door de binnenbocht, ik weet het).
Het hele topic lijkt zich overigens te verschuiven van het hele donsumptie idee naar het falen van relaties. Wel gerelateerd maar niet hetzelfde.
Helemaal off topic: Jouw mensbeeld, en zeker het vrouwsbeeld is wel erg triest eigenlijk.
En toen moest ik denken aan een spreekwoord:quote:Op maandag 3 september 2007 01:23 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Juist niet. Een van de aspecten van een relatie is problemen delen. Je vermindert als het ware je eigen problemen. Door alleen verder te gaan moet je dus al je eigen zooi alleen opruimen. Of vind je dat een vreemde gedachte![]()
Nee, problemen in een relatie betekent problemen in een relatie. Niets meer en niets minder. Problemen met elkaar kunnen vaak opgelost worden binnen de relatie, en de relatie blijft bestaan, en vaak bestaat de oplossing uit het stoppen van de relatie.quote:Op maandag 3 september 2007 01:54 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Maar betekenen problemen in een relatie niet gewoon dat je elkaar beu bent/op elkaar bent uitgekeken? En qua persoonlijke problemen sta ik als die-hard vrijgezel (naja, nu even niet) toch ook altijd klaar voor een paar goede vrienden. Ik denk niet dat veel minder diep gaat als in een relatie.
Problemen OP je relatie afschuiven ook overigens.quote:Op maandag 3 september 2007 01:29 schreef Shitonya het volgende:
problemen IN je relatie afschuiven is laf...zucht
Ik bedenk die groep niet. Ik ben er deel van en bevind me er vaak tussen. Bij mannen is de onzekerheid over hun uiterlijk van vrouwen een reden tot frequente ergernis. Maar dat weet je net zo goed als ik. enfin, we dwalen af.quote:Op maandag 3 september 2007 01:55 schreef Inekris het volgende:
[..]
Uhm die consensus over de meeste mannen lijkt mij ook een vergezochte generalisatie. Je argumenten zijn zwak, je interpretatie stinkt, dus bedenk je een hele groep die het met je eens is.
Zeker. Ik vond alleen haar argument (de moderne mens is oppervlakkig en egocentrisch) wat kort door de bocht. Maar misschien is dat specifieker randstadquote:Als fille geen behoefte heeft aan een relatie dan heeft ze dat niet. Punt. (Ja kort door de binnenbocht, ik weet het).
Centrale vraag is natuurlijk wat je doet als het lastiger wordt in een relatie. Vechten voor de lange termijn of door naar de volgende.quote:Het hele topic lijkt zich overigens te verschuiven van het hele donsumptie idee naar het falen van relaties. Wel gerelateerd maar niet hetzelfde.
Je conclusie is buitengewoon stupide en op niets gebaseerd.quote:Helemaal off topic: Jouw mensbeeld, en zeker het vrouwsbeeld is wel erg triest eigenlijk.
correctquote:Op maandag 3 september 2007 02:03 schreef Inekris het volgende:
[..]
Problemen OP je relatie afschuiven ook overigens.![]()
no way dat vrouwen het zichzelf opleggenquote:Op maandag 3 september 2007 01:34 schreef Autoreply het volgende:
[..]
[..]
Dat denk jij ja..mannen veranderen even veelquote:Op maandag 3 september 2007 05:17 schreef sig000 het volgende:
Vrouwen veranderen meer dan mannen in de loop van hun leven.
Ja maar het is een feit dat ze eerder voor de lusten dan de lasten kiezen. Zodra het moeilijk wordt, zijn mensen vrij snel geneigd op te geven. Gevolg: meteen relatie verbreken of vreemdgaan. Maar goed, deze stelling is al vaak genoeg herhaald nu.quote:Op maandag 3 september 2007 02:13 schreef bof het volgende:
Wat is een relatie anders dan? Toch zeker geen gemeenschapsgoed?
Natuurlijk ben je er voor elkaar om van te genieten, elkaar te consumeren. En als de lolly opgelikt is, wordt het tijd voor een nieuwe.
Goh, dat mannen kunnen veranderen, weer wat geleerdquote:Op maandag 3 september 2007 11:39 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dat denk jij ja..mannen veranderen even veel![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 01:55 schreef Inekris het volgende:
Het hele topic lijkt zich overigens te verschuiven van het hele consumptie idee naar het falen van relaties. Wel gerelateerd maar niet hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |