abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52907546
quote:
Op zondag 2 september 2007 21:36 schreef fillefatale het volgende:
Ook qua uiterlijk lijken de eisen, o.a onder invloed van de media, steeds strenger.
Wát een onzin. Vrouwen leggen zichzelf steeds absurdere eisen tav uiterlijk op.
Bekijk bijvoorbeeld dit eens. Iedereen die zo'n behandeling laat doen komt er zelf mee. De partners (meestal mannen) die je ziet vinden haar zo ook gewoon een leuke meid, maar mevrouw wil zelf graag cup F of een schaamlipcorrectie... vrouwen
quote:
Dit idee benauwd mij dusdanig, dat ik al jaren geen relaties aanga.
De oppervlakkigheid en luxeprobleem in de mens stelt mij keer op keer teleur.
Je kan niemand krijgen bedoel je? Er zijn zat mensen die wel degelijk niet oppervlakkig zijn. Daar moet je alleen niet op de eerste nacht mee beginnen, daar kom je vanzelf wel achter
quote:
Vroeger was alles beter.
Jah, heerlijk. Vrouwen achter het aanrecht, verplicht bij je man blijven, niet kunnen werken. Het vreemdgaan van je partner moeten accepteren omdat je het sociaal niet kon maken om te scheiden. Verplicht trouwen met iemand van je eigen clubje. Je hebt werkelijk humor
pi_52907559
quote:
Op maandag 3 september 2007 01:16 schreef Shitonya het volgende:

[..]

het opzij schuiven is dus een daad van lafheid
Juist niet. Een van de aspecten van een relatie is problemen delen. Je vermindert als het ware je eigen problemen. Door alleen verder te gaan moet je dus al je eigen zooi alleen opruimen. Of vind je dat een vreemde gedachte
pi_52907616
quote:
Op maandag 3 september 2007 01:22 schreef Autoreply het volgende:
Wát een onzin. Vrouwen leggen zichzelf steeds absurdere eisen tav uiterlijk op.
Bekijk bijvoorbeeld dit eens. Iedereen die zo'n behandeling laat doen komt er zelf mee. De partners (meestal mannen) die je ziet vinden haar zo ook gewoon een leuke meid, maar mevrouw wil zelf graag cup F of een schaamlipcorrectie... vrouwen

Je kan niemand krijgen bedoel je? Er zijn zat mensen die wel degelijk niet oppervlakkig zijn. Daar moet je alleen niet op de eerste nacht mee beginnen, daar kom je vanzelf wel achter

Jah, heerlijk. Vrouwen achter het aanrecht, verplicht bij je man blijven, niet kunnen werken. Het vreemdgaan van je partner moeten accepteren omdat je het sociaal niet kon maken om te scheiden. Verplicht trouwen met iemand van je eigen clubje. Je hebt werkelijk humor
Jouw interpretatie
  maandag 3 september 2007 @ 01:29:21 #54
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52907627
problemen IN je relatie afschuiven is laf...zucht
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_52907662
quote:
Op maandag 3 september 2007 01:28 schreef fillefatale het volgende:

[..]

Jouw interpretatie
Klopt. En die van de meeste mannen. Daarmee gaat de bewering dat het "aan de maatschappij ligt" dus mank, vrouwen leggen het zichzelf grotendeels zelf op. Het grootste deel van de vrouwen op straat zijn gewoon leuk, ook zonder botox-injecties of een gelaserde doos
quote:
Op maandag 3 september 2007 01:29 schreef Shitonya het volgende:
Want dat vind jij? Doe 's een argument.

Je schrijft mooi trouwens (weblog)
  maandag 3 september 2007 @ 01:37:53 #56
159644 ZoetZuurHapje
Leven en laten leven
pi_52907710
voor diegene die inmiddels zonder consumptiebonnen zitten,zie onderstaande link

Ik ben ik,deal with it or just FOCK off !
pi_52907783
quote:
Op maandag 3 september 2007 01:34 schreef Autoreply het volgende:
Klopt. En die van de meeste mannen. Daarmee gaat de bewering dat het "aan de maatschappij ligt" dus mank, vrouwen leggen het zichzelf grotendeels zelf op. Het grootste deel van de vrouwen op straat zijn gewoon leuk, ook zonder botox-injecties of een gelaserde doos
Die voorbeelden haal jij er zelf bij.
Dat kwam niet eens in mij op.

Als je mijn voorgaande posts had gelezen
wist je dat ik mijn eigen rol hier ook in aanvaard.
Natuurlijk ligt het niet alleen aan de maatschappij.
Maar dat is zo banaal, dat het onnodig voelt er telkens bij te vermelden.

Ik lig er overigens niet van wakker, geen relatie te hebben.

Maar je wou mij zo graag overtuigen van je mening waarom?
  maandag 3 september 2007 @ 01:50:09 #58
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52907850
quote:

[..]

[..]

Wat iemand al zo mooi zo.. mensen nemen het liefst enkel de lust van een relatie dan de problemen of iets in die trant.. en daar ben ik het volkomen mee eens. Dat is nu enkel een feit.

Danke schon
pi_52907858
quote:
Op maandag 3 september 2007 01:43 schreef fillefatale het volgende:
Maar je wou mij zo graag overtuigen van je mening waarom?
Daar is het een topic voor. Als ik je niet wil overtuigen ga ik wel bieren of tukken.

Back ontopic:
Ik zie het probleem van korte lossere relaties niet echt. Die "diepere zaken" kan je ook met meerdere mensen, waaronder een aantal goede vrienden delen en volgens mij doen een hoop mensen met kortere relaties dat ook. In plaats van "weglopen voor elkaars problemen" kan je die ander natuurlijk ook gewoon beu zijn. Dat betekent dat je die andere vrienden nog steeds op allerlei manieren helpt met hun problemen
pi_52907879
quote:
Op maandag 3 september 2007 01:50 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Wat iemand al zo mooi zo.. mensen nemen het liefst enkel de lust van een relatie dan de problemen of iets in die trant.. en daar ben ik het volkomen mee eens. Dat is nu enkel een feit.

Danke schon
Maar betekenen problemen in een relatie niet gewoon dat je elkaar beu bent/op elkaar bent uitgekeken? En qua persoonlijke problemen sta ik als die-hard vrijgezel (naja, nu even niet ) toch ook altijd klaar voor een paar goede vrienden. Ik denk niet dat veel minder diep gaat als in een relatie.
  maandag 3 september 2007 @ 01:55:03 #61
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_52907887
quote:

[..]

[..]

Uhm die consensus over de meeste mannen lijkt mij ook een vergezochte generalisatie. Je argumenten zijn zwak, je interpretatie stinkt, dus bedenk je een hele groep die het met je eens is.

Als fille geen behoefte heeft aan een relatie dan heeft ze dat niet. Punt. (Ja kort door de binnenbocht, ik weet het).

Het hele topic lijkt zich overigens te verschuiven van het hele donsumptie idee naar het falen van relaties. Wel gerelateerd maar niet hetzelfde.

Helemaal off topic: Jouw mensbeeld, en zeker het vrouwsbeeld is wel erg triest eigenlijk.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
pi_52907914
quote:
Op maandag 3 september 2007 01:55 schreef Inekris het volgende:

Uhm die consensus over de meeste mannen lijkt mij ook een vergezochte generalisatie. Je argumenten zijn zwak, je interpretatie stinkt, dus bedenk je een hele groep die het met je eens is.

Als fille geen behoefte heeft aan een relatie dan heeft ze dat niet. Punt. (Ja kort door de binnenbocht, ik weet het).

Het hele topic lijkt zich overigens te verschuiven van het hele donsumptie idee naar het falen van relaties. Wel gerelateerd maar niet hetzelfde.

Helemaal off topic: Jouw mensbeeld, en zeker het vrouwsbeeld is wel erg triest eigenlijk.
pi_52907922
quote:
Op maandag 3 september 2007 01:23 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Juist niet. Een van de aspecten van een relatie is problemen delen. Je vermindert als het ware je eigen problemen. Door alleen verder te gaan moet je dus al je eigen zooi alleen opruimen. Of vind je dat een vreemde gedachte
En toen moest ik denken aan een spreekwoord:
Gedeelde smart is halve smart, gedeelde vreugd is dubbele vreugd.
Inspiratieloos!
  maandag 3 september 2007 @ 01:59:53 #64
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_52907935
quote:
Op maandag 3 september 2007 01:54 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Maar betekenen problemen in een relatie niet gewoon dat je elkaar beu bent/op elkaar bent uitgekeken? En qua persoonlijke problemen sta ik als die-hard vrijgezel (naja, nu even niet ) toch ook altijd klaar voor een paar goede vrienden. Ik denk niet dat veel minder diep gaat als in een relatie.
Nee, problemen in een relatie betekent problemen in een relatie. Niets meer en niets minder. Problemen met elkaar kunnen vaak opgelost worden binnen de relatie, en de relatie blijft bestaan, en vaak bestaat de oplossing uit het stoppen van de relatie.

Doorgaans zijn problemen binnen een relatie een teken dat er problemen zijn met een persoon in e relatie, of dat er problemen van buitenaf zijn (geldzorgen, ziekte, overlijden, depressie en noem maar op). Helaas vertalen wij dat vaak naar een probleem binnen de relatie. Wij maken het ook vaak een probleem binnen de relatie. De partner trekt zich terug, wil niets van gezeik aan haar of zijn geest, en go zo maar verder. (Shit zoals het er nu staat, was er al geen relatie om te beginnen).

Als je alleen een partner wilt als het goed gaat, wil je geen partner maar een friend with benefits. Wees daar dan ook eerlijk in.
Op donderdag 17 januari 2008 15:49 schreef Burdie het volgende: Je bent in elk geval niet zo'n ingelikt en opgeschoten pubertje die wel even de wijsneus uit gaat hangen
  maandag 3 september 2007 @ 02:03:15 #65
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_52907973
quote:
Op maandag 3 september 2007 01:29 schreef Shitonya het volgende:
Problemen OP je relatie afschuiven ook overigens.
pi_52908006
quote:

[..]

Ik bedenk die groep niet. Ik ben er deel van en bevind me er vaak tussen. Bij mannen is de onzekerheid over hun uiterlijk van vrouwen een reden tot frequente ergernis. Maar dat weet je net zo goed als ik. enfin, we dwalen af.
quote:
Zeker. Ik vond alleen haar argument (de moderne mens is oppervlakkig en egocentrisch) wat kort door de bocht. Maar misschien is dat specifieker randstad
quote:
Centrale vraag is natuurlijk wat je doet als het lastiger wordt in een relatie. Vechten voor de lange termijn of door naar de volgende.
quote:
Je conclusie is buitengewoon stupide en op niets gebaseerd.
  maandag 3 september 2007 @ 02:07:58 #67
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52908033
quote:
Op maandag 3 september 2007 02:03 schreef Inekris het volgende:

[..]

Problemen OP je relatie afschuiven ook overigens.
correct
  maandag 3 september 2007 @ 02:13:41 #68
184022 bof
turn & burn
pi_52908081
Wat is een relatie anders dan? Toch zeker geen gemeenschapsgoed?

Natuurlijk ben je er voor elkaar om van te genieten, elkaar te consumeren. En als de lolly opgelikt is, wordt het tijd voor een nieuwe.
  maandag 3 september 2007 @ 05:12:24 #69
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_52908774
Laat ook eigenlijk maar

[ Bericht 49% gewijzigd door Inekris op 03-09-2007 05:21:23 (Iets met sop en kool) ]
pi_52908788
Vrouwen veranderen meer dan mannen in de loop van hun leven.
  maandag 3 september 2007 @ 09:52:50 #71
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_52910863
quote:

[..]

[..]

no way dat vrouwen het zichzelf opleggen
vrouwen leggen het andere vrouwen op!!!
is wel een verschilletje he
das toch zo'n 50% van de maatscappij he
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  maandag 3 september 2007 @ 11:39:10 #72
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52912837
quote:
Op maandag 3 september 2007 05:17 schreef sig000 het volgende:

Vrouwen veranderen meer dan mannen in de loop van hun leven.
Dat denk jij ja..mannen veranderen even veel
  maandag 3 september 2007 @ 11:40:31 #73
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52912868
quote:
Op maandag 3 september 2007 02:13 schreef bof het volgende:
Wat is een relatie anders dan? Toch zeker geen gemeenschapsgoed?

Natuurlijk ben je er voor elkaar om van te genieten, elkaar te consumeren. En als de lolly opgelikt is, wordt het tijd voor een nieuwe.
Ja maar het is een feit dat ze eerder voor de lusten dan de lasten kiezen. Zodra het moeilijk wordt, zijn mensen vrij snel geneigd op te geven. Gevolg: meteen relatie verbreken of vreemdgaan. Maar goed, deze stelling is al vaak genoeg herhaald nu.
  maandag 3 september 2007 @ 12:10:53 #74
163382 Inekris
Keeper of The Kangal
pi_52913435
quote:
Op maandag 3 september 2007 11:39 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Dat denk jij ja..mannen veranderen even veel
Goh, dat mannen kunnen veranderen, weer wat geleerd
pi_52914123
quote:
Het hele topic lijkt zich overigens te verschuiven van het hele consumptie idee naar het falen van relaties. Wel gerelateerd maar niet hetzelfde.

Ik wilde met dit topic een algemene discussie over relaties, omdat de meeste discussies over persoonlijke problemen gaan.

Blijkbaar zijn er hier users die niet geloven dat de maatschappij invloed op hen heeft, in hun dagelijkse omgang met anderen en in hun relatie. Zoals Inekris het zei: het is ongeveer 50/50. Daar ben ik van overtuigd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')