Helegaar niet !quote:Op zondag 2 september 2007 23:01 schreef Gellius het volgende:
Gàtverdàmme. Hippies.
Wel als je ze drugs belooft.quote:Op zondag 2 september 2007 23:20 schreef Gellius het volgende:
Niet! Grungers lachen niet.
quote:Op zondag 2 september 2007 23:36 schreef brother52 het volgende:
Blind Melon
'k citeerde het orakel van Wiki.quote:Op zondag 2 september 2007 23:40 schreef brother52 het volgende:
Shannon is dan wel overleden aan een overdosis maar dat is het enige waarin ze redelijk grunge geweest zijn
"Haar voorkeur voor geverfde houten kralen was al nauwelijks te verdragen, maar het was haar ongebreidelde vermoeizucht die mij uiteindelijk tot deze daad noopte, edelachtbare."quote:Op zondag 2 september 2007 23:35 schreef Treinhomo het volgende:
Da's een pracht van een neologisme: 'Vermoeizucht'.![]()
Ah, dat verklaart veel.quote:Op zondag 2 september 2007 23:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k citeerde het orakel van Wiki.
Da's dan ook zo'n beetje dé doelstelling van een encyclopedie.quote:Op zondag 2 september 2007 23:43 schreef brother52 het volgende:
Ah, dat verklaart veel.
Dat ze er volledig naast zitten bedoel je?quote:Op zondag 2 september 2007 23:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's dan ook zo'n beetje dé doelstelling van een encyclopedie.
Ik zag het op de zijkant van hun nieuwe/oude bestelbus.quote:Op maandag 3 september 2007 15:41 schreef Gellius het volgende:
Nee, maar ik zag zojuist wel dat het Grote Hartog Volkoren Bakboek uit is!
,
,
.
Ik heb vernomen dat er tegenwoordig 's avonds geheime bijeenkomsten zijn in de bakkerij waar men groepsgewijs yellt dat het een lieve lust is.quote:Op maandag 3 september 2007 15:46 schreef Gellius het volgende:
Ik vreesde nog even voor een groepsyell. Gelukkig deed iedereen gewoon zijn werk.
Pronte borstjes?quote:Er werd zelfs een lief nieuw meisje ingewerkt. Weliswaar niet caramelkleurig, maar toch: lief.
Nee, dit is de nieuwe generatie. Pas 21 en onlangs haar wereldtitel op de 200 meter geprolongeerd.quote:
Dat klinkt niet echt volkorenquote:Op maandag 3 september 2007 16:33 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat zou ik niet direct willen zeggen. Lief.
Allyson Felixquote:Op maandag 3 september 2007 16:40 schreef tong80 het volgende:
Wilde 10 minuten geleden Felx posten maar Fok doet niet echt mee
quote:Op maandag 3 september 2007 16:40 schreef Gellius het volgende:
Dat was ze ook niet. Ze mocht van nieuwigheid nog niet eens het wapentenue van Hartog aan. Waar de vaste troepen vol trots in het gele shirt van Hartog liepen, was zijn slechts gekleed in haar grijze novicenshirtje. Als een zacht, wit kadetje tussen de harde volkorenbroden.
.
Dat niet.quote:Op maandag 3 september 2007 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Hallo
Is hier nog iets noemenswaardig gebeurd? Iemand getrouwd? Iemand een huis gekocht? Zijn pyl en Tokay al terug van hun love-cruise langs de Zeeuwse kust? Heeft Gellius het caramelkleurige meisje met de pronte borstjes al weer gesignaleerd? Is tong al geopereerd aan z'n spleenheup? Is wyccie al wakker? Is Treinhomo nog es door een winkelruit gegooid?
Jij bent erg.quote:Op maandag 3 september 2007 20:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat niet.
Maar m'n vader zit nu midden in een verhuizing.
Ik zag 'm staan. Die hebben ze nog niet zo lang, denk ik?quote:Op maandag 3 september 2007 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag het op de zijkant van hun nieuwe/oude bestelbus.
da's klote dan!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:32 schreef Mr_Memory het volgende:
Yup ik heb vandaag de uitslag van het bloedonderzoek gehad van de dermatoloog.
2 Weken geleden waren ze er niet 100% zeker van, toen is het opgestuurd, en nu is het zeker.![]()
Dat ik gebeten ben is 3 jaar geleden ofzo...quote:Ik weet wat je bedoelt, daarom wilde ik niet op het inet kijken, ik wilde mezelf niet gek maken.
Maar nu ik het zeker weet was ik wel benieuwd.
Ja, dág!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:04 schreef Gellius het volgende:
Èn. Het is èn.
Kopje thee dan maar, Gellius?quote:Het gebruik van accenttekens
1. Nadruk leggen
Vermijd zoveel mogelijk accenttekens.
Herschrijf best de zin om het woord van uw keuze te benadrukken.
• Gebruik NOOIT het ‘accent grave’ om te benadrukken.
Vermijd dus à en ù.
• Gebruik altijd het 'accent aigu' om een nadruk te leggen.
é, á, ú, ó
dus: én, dát, vóór
Het is echter beter om deze accenttekens te vermijden.
• U kan het accent wel gebruiken om een verkeerde interpretatie te voorkomen.
Vóórkomen / voorkómen
• Indien u een heel woord wil beklemtonen, is het beter om dit woord cursief te zetten.
We vragen u om dit document zo snel mogelijk te faxen.
En ik dacht nog wel dat-ie onherkenbaar was op deze foto!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
Huub Stapel..
Waarom komen jullie toch altijd met dat citaatje aan? Dat is slechts de mening van een renegate bende taalongevoeligen.quote:
Ach, dat citaatje stond er slechts ter verduidelijking/illustratie.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:37 schreef Gellius het volgende:
Waarom komen jullie toch altijd met dat citaatje aan? Dat is slechts de mening van een renegate bende taalongevoeligen.
Weet je wat? Zie maar.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:08 schreef Gellius het volgende:
Hoho, ik doe ze naar lìnks èn naar rechts, hè? Ik ben geen ordinaire dóórgeïdeologiseerde schèrpslijper. Naar ìnks bij kòrt aangehouden klemtoon, mááááárrrr, naar rèchts bij lange.
Ja, ik weet het, ik ben maar saai.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:23 schreef Gellius het volgende:
Hè, d'r valt ook niet te rellen met jou, hè Tokay?
Ik moest wel even goed kijken, maar zag het opeens. Eureka!!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat-ie onherkenbaar was op deze foto!
Goedemorgen, tong!quote:Op woensdag 5 september 2007 16:42 schreef tong80 het volgende:
Harry Bannink zegt goede morgen geitebreiers
quote:Op maandag 3 september 2007 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn pyl en Tokay al terug van hun love-cruise langs de Zeeuwse kust?
Had ze een gelukzalige glimlach op haar lippen?quote:Op woensdag 5 september 2007 17:22 schreef Gellius het volgende:
Tokay'tje wel al.
Haai.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 17:55 schreef tong80 het volgende:
Met zo'n advocate hoop je in de cel te belanden
Ze wil niet met me rellen. Ik weet ook niet hoe we dat precies moeten duiden.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had ze een gelukzalige glimlach op haar lippen?
quote:Op woensdag 5 september 2007 18:19 schreef Gellius het volgende:
Ze wil niet met me rellen. Ik weet ook niet hoe we dat precies moeten duiden.
Tijd voor een kopje thee.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:49 schreef Gellius het volgende:
DAAR! Daar is die gelukzalige glimlach!
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Inez Weski
Gaat het een beetje, Scrutinizer?quote:
4,8 liter colaquote:
Is dat die zangerin van BEP, Fergie Nogiets?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
4,8 liter cola
[afbeelding]
Ik ga nu even de ramen wassen, stofzuigen, het vuilnis wegbrengen, een mailtje typen, het trappenhuis schilderen, een eindje roeien op de Amstel, een dwerg werpen, de schoorsteen vegen (en als ik daar toch ben) een dakterras aanleggen, een verzekering afsluiten en de stad in
[afbeelding]
Zeer juist! Stacy Ann Ferguson, alias Fergie, van The Black Eyed Peas.quote:Is dat die zangerin van BEP, Fergie Nogiets?
Naar verluidt snoept ze wel eens wat pillen, ja. Doel je daar op?quote:Op woensdag 5 september 2007 21:18 schreef Gellius het volgende:
Ergens ziet die dame er niet zo heel jofeltjes uit. Er klopt iets niet.
Geen idee, ik ken haar, noch de BEP.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Naar verluidt snoept ze wel eens wat pillen, ja. Doel je daar op?
Er circuleert ook een foto op internet, waarop ze nogal, euh, beschamend staat.
Wel opletten, Gellius!quote:Op woensdag 5 september 2007 21:20 schreef Gellius het volgende:
En waar is Z eigenlijk? Vakantie?
Tsssssk!quote:Op woensdag 5 september 2007 21:23 schreef Gellius het volgende:
Geen idee, ik ken haar, noch de BEP.
Nee hoor, niets bloots te zien.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:27 schreef Gellius het volgende:
Nu, laat die compromitterende foto maar eens zien dan. Is het met naakt? Zal wel weer.
Even wachten, ik zoek de foto.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:30 schreef Gellius het volgende:
Geen gordel om?
quote:Op woensdag 5 september 2007 21:37 schreef Gellius het volgende:
.
.
Hier had ik niet op gerekend. Hoe gebeurt zoiets? Probeert ze vaak en hoge c te halen?
quote:Fergie says she will "never live down" wetting herself live on stage.
The Black Eyed Peas star, who was photographed with a wet patch on her trousers as she sang, admits the moment will haunt her forever.
She told Britain's Heat magazine: "The most embarrassing moment of my life was when I had my 'accident' live on stage in San Diego. That's one picture I'll never live down. That'll always be there."
quote:Fergie is still mortified by the notorious incident which saw her accidentally urinate on stage. The star, whose real name is Stacy Ann Ferguson, confessed to her embarrassment on British TV series The Dame Edna Show last night, and blamed the incident during a performance San Diego’s Street Scene festival in California on a lack of toilet-going opportunities.She says, “We had to rush onstage before I had the chance to go to the restroom. It was a very embarrassing night for me.”
Jawel, Gelliequote:Op woensdag 5 september 2007 21:58 schreef Gellius het volgende:
Ontsuikerd, Scrutinzer?
dat vind ik juist een beetje griezelig.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat die buurtkrant errrg goed geënformeerrd is, bedoel ik.
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
ik lees het zo, eerst even douchen met wyccie
Scrut, check even onze site: www.jomdis.blogspot.com daar staat alles over ons nieuwe stulpje. Alles gaat zeer voorspoedig en waarschijnlijk gaan we verhuisdatum 6 oktober redden. Het schuurtje is nog het opgeruimdst momenteel, er is dus nog plek.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Hallo DiaanHoest in jullie nieuwe stulpje? En belangrijker, is het schuurtje al bewoonbaar?
ik lees het zo, eerst even douchen met wyccie
Hier weet de buurtkrant niets te vermelden over een verdwenen caramelkleurig winkelmeisje met pronte borstjes. Da's pas griezelig.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
dat vind ik juist een beetje griezelig.
Zou ze ten prooi gevallen zijn aan de alcoholisten van het Oosterpark, waar Claudia_x zo bang voor is? Speculaties! Onrust! Reuring!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier weet de buurtkrant niets te vermelden over een verdwenen caramelkleurig winkelmeisje met pronte borstjes. Da's pas griezelig.![]()
Ze leek me iemand die na zonsondergang het Oosterpark links liet liggen.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zou ze ten prooi gevallen zijn aan de alcoholisten van het Oosterpark, waar Claudia_x zo bang voor is? Speculaties! Onrust! Reuring!
Het zaakje stinkt aan alle kanten. Het stinkt nog erger dan de Wibautstraatquote:Mij bevalt die uitgestreken smoel van de meesterbakker van Hartog niet. Zo pontificaal je zaak aanprijzen met een Verdwenen Meisje. Daar klopt iets niet.
Pfffff, ik wíl niet rellen en ik kán niet eens rellen.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:16 schreef Gellius het volgende:
jawel hoor! Ikheb er zin an. Begin jij maar!.
Ja, nou!quote:Op donderdag 6 september 2007 14:25 schreef Gellius het volgende:
Da's Marlon. Die hield wel van rellen.
Heb je het nu tegen Scrutinizer, Gellius?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:26 schreef Gellius het volgende:
Oh, het is een ouwe UPS bus, zag ik net.
Grmpfz.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:12 schreef Gellius het volgende:
Ho wacht, jij bent het Tokay!
Hmpfz.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:29 schreef Gellius het volgende:
Sorrie, ik had je niet herkend kerel, zo met Scrutinizer's avatar. Verraderlijk hoor!
Kowalski uit de beste film allertijdenquote:
Witte zakdoek.quote:
Heel goed, Tokay!quote:
Oui, et Twan!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:25 schreef Gellius het volgende:
Et tu, Diaan!
Meneer is 63. Of moet ik zeggen was?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:06 schreef Gellius het volgende:
Wat een moderne/vlotte vijftiger!
Neuh, een Amerikaan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
Een Nederlander?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:04 schreef Gellius het volgende:
Niet nodig, ik lees net dat het Steve Fossett is.
quote:(Novum/AP) - De zoekactie naar de verdwenen Amerikaanse avonturier Steve Fossett is donderdag fors uitgebreid. Fossett is spoorloos sinds hij in Nevada in een eenmotorig vliegtuig opsteeg om een geschikte locatie te vinden voor een poging het snelheidsrecord op de grond te breken.
Het probleem is dat de 63-jarige Fossett geen vluchtplan heeft ingediend en dat niemand weet in welke richting hij van het privé-vliegveld van hotelmagnaat Barron Hilton hij is vertrokken. Tien vliegtuigen en helikopters hebben vier dagen lang een gebied afgezocht dat bekend staat om zijn meer dan drieduizend meter hoge bergtoppen, sterke wind en onherbergzaamheid. Een meertje ten noordoosten van de ranch waar Fossett logeerde werd met sonarapparatuur afgezocht en de nationale garde van Nevada vloog 's nachts met infraroodcamera's in de hoop een warmtespoor te vinden. Het gebied waar naar Fossett wordt gezocht is nu ruim 25.000 vierkante kilometer groot.
Daar ben ik inmiddels een beetje te oud voor, Tokay. Ik las de krant, met een kopje thee.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je zit toch niet te Googlen, Gellius?
![]()
[..]
Ja maar! Dat is eigenlijk óók een soort van Googlen, Gellius!quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:28 schreef Gellius het volgende:
Daar ben ik inmiddels een beetje te oud voor, Tokay. Ik las de krant, met een kopje thee..
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:35 schreef Gellius het volgende:
Welnee, malle Tokay. Het is iets dat heren soms doen. Niks bijzonders hoor. Iedere heer leest vroeger of later wel eens een krant; dat zit in de aard van het heertje.
Jazeker. Moeder Kate McCann is nu formeel verdachte in de verdwijningszaak van hun dochter Madeleine.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:41 schreef Gellius het volgende:
Is die dat niet dat verdorven, bloeddorstige ouderpaar?
Waar zie jij dat aan?quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:58 schreef Gellius het volgende:
Schuldig. Dat zie je zo.
Ze zijn véél te goed gekleed.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:07 schreef Tokay het volgende:
Waar zie jij dat aan?
Eigenlijk een oud huis...quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:44 schreef Gellius het volgende:
Nieuw huis, peaceman?
Doe ik zeker. Heb al wat teruggelezen hier.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:41 schreef tong80 het volgende:
Billy Bragg![]()
Welkom beschouw. Kom vaker langs. Het is leuk hier.
Heb je het toch nog goed.quote:
Al zijn albums?quote:Op zaterdag 8 september 2007 21:36 schreef tong80 het volgende:
Z'n haar zit zo netjes.Ik heb al zijn albums
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |