"Haar voorkeur voor geverfde houten kralen was al nauwelijks te verdragen, maar het was haar ongebreidelde vermoeizucht die mij uiteindelijk tot deze daad noopte, edelachtbare."quote:Op zondag 2 september 2007 23:35 schreef Treinhomo het volgende:
Da's een pracht van een neologisme: 'Vermoeizucht'.![]()
Ah, dat verklaart veel.quote:Op zondag 2 september 2007 23:41 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k citeerde het orakel van Wiki.
Da's dan ook zo'n beetje dé doelstelling van een encyclopedie.quote:Op zondag 2 september 2007 23:43 schreef brother52 het volgende:
Ah, dat verklaart veel.
Dat ze er volledig naast zitten bedoel je?quote:Op zondag 2 september 2007 23:46 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's dan ook zo'n beetje dé doelstelling van een encyclopedie.
Ik zag het op de zijkant van hun nieuwe/oude bestelbus.quote:Op maandag 3 september 2007 15:41 schreef Gellius het volgende:
Nee, maar ik zag zojuist wel dat het Grote Hartog Volkoren Bakboek uit is!
,
,
.
Ik heb vernomen dat er tegenwoordig 's avonds geheime bijeenkomsten zijn in de bakkerij waar men groepsgewijs yellt dat het een lieve lust is.quote:Op maandag 3 september 2007 15:46 schreef Gellius het volgende:
Ik vreesde nog even voor een groepsyell. Gelukkig deed iedereen gewoon zijn werk.
Pronte borstjes?quote:Er werd zelfs een lief nieuw meisje ingewerkt. Weliswaar niet caramelkleurig, maar toch: lief.
Nee, dit is de nieuwe generatie. Pas 21 en onlangs haar wereldtitel op de 200 meter geprolongeerd.quote:
Dat klinkt niet echt volkorenquote:Op maandag 3 september 2007 16:33 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat zou ik niet direct willen zeggen. Lief.
Allyson Felixquote:Op maandag 3 september 2007 16:40 schreef tong80 het volgende:
Wilde 10 minuten geleden Felx posten maar Fok doet niet echt mee
quote:Op maandag 3 september 2007 16:40 schreef Gellius het volgende:
Dat was ze ook niet. Ze mocht van nieuwigheid nog niet eens het wapentenue van Hartog aan. Waar de vaste troepen vol trots in het gele shirt van Hartog liepen, was zijn slechts gekleed in haar grijze novicenshirtje. Als een zacht, wit kadetje tussen de harde volkorenbroden.
.
Dat niet.quote:Op maandag 3 september 2007 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Hallo
Is hier nog iets noemenswaardig gebeurd? Iemand getrouwd? Iemand een huis gekocht? Zijn pyl en Tokay al terug van hun love-cruise langs de Zeeuwse kust? Heeft Gellius het caramelkleurige meisje met de pronte borstjes al weer gesignaleerd? Is tong al geopereerd aan z'n spleenheup? Is wyccie al wakker? Is Treinhomo nog es door een winkelruit gegooid?
Jij bent erg.quote:Op maandag 3 september 2007 20:01 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat niet.
Maar m'n vader zit nu midden in een verhuizing.
Ik zag 'm staan. Die hebben ze nog niet zo lang, denk ik?quote:Op maandag 3 september 2007 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zag het op de zijkant van hun nieuwe/oude bestelbus.
da's klote dan!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:32 schreef Mr_Memory het volgende:
Yup ik heb vandaag de uitslag van het bloedonderzoek gehad van de dermatoloog.
2 Weken geleden waren ze er niet 100% zeker van, toen is het opgestuurd, en nu is het zeker.![]()
Dat ik gebeten ben is 3 jaar geleden ofzo...quote:Ik weet wat je bedoelt, daarom wilde ik niet op het inet kijken, ik wilde mezelf niet gek maken.
Maar nu ik het zeker weet was ik wel benieuwd.
Ja, dág!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:04 schreef Gellius het volgende:
Èn. Het is èn.
Kopje thee dan maar, Gellius?quote:Het gebruik van accenttekens
1. Nadruk leggen
Vermijd zoveel mogelijk accenttekens.
Herschrijf best de zin om het woord van uw keuze te benadrukken.
• Gebruik NOOIT het ‘accent grave’ om te benadrukken.
Vermijd dus à en ù.
• Gebruik altijd het 'accent aigu' om een nadruk te leggen.
é, á, ú, ó
dus: én, dát, vóór
Het is echter beter om deze accenttekens te vermijden.
• U kan het accent wel gebruiken om een verkeerde interpretatie te voorkomen.
Vóórkomen / voorkómen
• Indien u een heel woord wil beklemtonen, is het beter om dit woord cursief te zetten.
We vragen u om dit document zo snel mogelijk te faxen.
En ik dacht nog wel dat-ie onherkenbaar was op deze foto!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
Huub Stapel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |