Waarom komen jullie toch altijd met dat citaatje aan? Dat is slechts de mening van een renegate bende taalongevoeligen.quote:
Ach, dat citaatje stond er slechts ter verduidelijking/illustratie.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:37 schreef Gellius het volgende:
Waarom komen jullie toch altijd met dat citaatje aan? Dat is slechts de mening van een renegate bende taalongevoeligen.
Weet je wat? Zie maar.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:08 schreef Gellius het volgende:
Hoho, ik doe ze naar lìnks èn naar rechts, hè? Ik ben geen ordinaire dóórgeïdeologiseerde schèrpslijper. Naar ìnks bij kòrt aangehouden klemtoon, mááááárrrr, naar rèchts bij lange.
Ja, ik weet het, ik ben maar saai.quote:Op woensdag 5 september 2007 16:23 schreef Gellius het volgende:
Hè, d'r valt ook niet te rellen met jou, hè Tokay?
Ik moest wel even goed kijken, maar zag het opeens. Eureka!!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:33 schreef Tokay het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat-ie onherkenbaar was op deze foto!
Goedemorgen, tong!quote:Op woensdag 5 september 2007 16:42 schreef tong80 het volgende:
Harry Bannink zegt goede morgen geitebreiers
quote:Op maandag 3 september 2007 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn pyl en Tokay al terug van hun love-cruise langs de Zeeuwse kust?
Had ze een gelukzalige glimlach op haar lippen?quote:Op woensdag 5 september 2007 17:22 schreef Gellius het volgende:
Tokay'tje wel al.
Haai.quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 17:55 schreef tong80 het volgende:
Met zo'n advocate hoop je in de cel te belanden
Ze wil niet met me rellen. Ik weet ook niet hoe we dat precies moeten duiden.quote:Op woensdag 5 september 2007 17:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had ze een gelukzalige glimlach op haar lippen?
quote:Op woensdag 5 september 2007 18:19 schreef Gellius het volgende:
Ze wil niet met me rellen. Ik weet ook niet hoe we dat precies moeten duiden.
Tijd voor een kopje thee.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:49 schreef Gellius het volgende:
DAAR! Daar is die gelukzalige glimlach!
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Inez Weski
Gaat het een beetje, Scrutinizer?quote:
4,8 liter colaquote:
Is dat die zangerin van BEP, Fergie Nogiets?quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
4,8 liter cola
[afbeelding]
Ik ga nu even de ramen wassen, stofzuigen, het vuilnis wegbrengen, een mailtje typen, het trappenhuis schilderen, een eindje roeien op de Amstel, een dwerg werpen, de schoorsteen vegen (en als ik daar toch ben) een dakterras aanleggen, een verzekering afsluiten en de stad in
[afbeelding]
Zeer juist! Stacy Ann Ferguson, alias Fergie, van The Black Eyed Peas.quote:Is dat die zangerin van BEP, Fergie Nogiets?
Naar verluidt snoept ze wel eens wat pillen, ja. Doel je daar op?quote:Op woensdag 5 september 2007 21:18 schreef Gellius het volgende:
Ergens ziet die dame er niet zo heel jofeltjes uit. Er klopt iets niet.
Geen idee, ik ken haar, noch de BEP.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:20 schreef Tokay het volgende:
[..]
Naar verluidt snoept ze wel eens wat pillen, ja. Doel je daar op?
Er circuleert ook een foto op internet, waarop ze nogal, euh, beschamend staat.
Wel opletten, Gellius!quote:Op woensdag 5 september 2007 21:20 schreef Gellius het volgende:
En waar is Z eigenlijk? Vakantie?
Tsssssk!quote:Op woensdag 5 september 2007 21:23 schreef Gellius het volgende:
Geen idee, ik ken haar, noch de BEP.
Nee hoor, niets bloots te zien.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:27 schreef Gellius het volgende:
Nu, laat die compromitterende foto maar eens zien dan. Is het met naakt? Zal wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |