Heel goed, Tokay!quote:
Oui, et Twan!!!quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:25 schreef Gellius het volgende:
Et tu, Diaan!
Meneer is 63. Of moet ik zeggen was?quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:06 schreef Gellius het volgende:
Wat een moderne/vlotte vijftiger!
Neuh, een Amerikaan.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
Een Nederlander?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:04 schreef Gellius het volgende:
Niet nodig, ik lees net dat het Steve Fossett is.
quote:(Novum/AP) - De zoekactie naar de verdwenen Amerikaanse avonturier Steve Fossett is donderdag fors uitgebreid. Fossett is spoorloos sinds hij in Nevada in een eenmotorig vliegtuig opsteeg om een geschikte locatie te vinden voor een poging het snelheidsrecord op de grond te breken.
Het probleem is dat de 63-jarige Fossett geen vluchtplan heeft ingediend en dat niemand weet in welke richting hij van het privé-vliegveld van hotelmagnaat Barron Hilton hij is vertrokken. Tien vliegtuigen en helikopters hebben vier dagen lang een gebied afgezocht dat bekend staat om zijn meer dan drieduizend meter hoge bergtoppen, sterke wind en onherbergzaamheid. Een meertje ten noordoosten van de ranch waar Fossett logeerde werd met sonarapparatuur afgezocht en de nationale garde van Nevada vloog 's nachts met infraroodcamera's in de hoop een warmtespoor te vinden. Het gebied waar naar Fossett wordt gezocht is nu ruim 25.000 vierkante kilometer groot.
Daar ben ik inmiddels een beetje te oud voor, Tokay. Ik las de krant, met een kopje thee.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
Je zit toch niet te Googlen, Gellius?
![]()
[..]
Ja maar! Dat is eigenlijk óók een soort van Googlen, Gellius!quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:28 schreef Gellius het volgende:
Daar ben ik inmiddels een beetje te oud voor, Tokay. Ik las de krant, met een kopje thee..
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:35 schreef Gellius het volgende:
Welnee, malle Tokay. Het is iets dat heren soms doen. Niks bijzonders hoor. Iedere heer leest vroeger of later wel eens een krant; dat zit in de aard van het heertje.
Jazeker. Moeder Kate McCann is nu formeel verdachte in de verdwijningszaak van hun dochter Madeleine.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:41 schreef Gellius het volgende:
Is die dat niet dat verdorven, bloeddorstige ouderpaar?
Waar zie jij dat aan?quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:58 schreef Gellius het volgende:
Schuldig. Dat zie je zo.
Ze zijn véél te goed gekleed.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:07 schreef Tokay het volgende:
Waar zie jij dat aan?
Eigenlijk een oud huis...quote:Op vrijdag 7 september 2007 08:44 schreef Gellius het volgende:
Nieuw huis, peaceman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |