Hier weet de buurtkrant niets te vermelden over een verdwenen caramelkleurig winkelmeisje met pronte borstjes. Da's pas griezelig.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:35 schreef Gellius het volgende:
[..]
dat vind ik juist een beetje griezelig.

Zou ze ten prooi gevallen zijn aan de alcoholisten van het Oosterpark, waar Claudia_x zo bang voor is? Speculaties! Onrust! Reuring!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier weet de buurtkrant niets te vermelden over een verdwenen caramelkleurig winkelmeisje met pronte borstjes. Da's pas griezelig.![]()

Ze leek me iemand die na zonsondergang het Oosterpark links liet liggen.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Zou ze ten prooi gevallen zijn aan de alcoholisten van het Oosterpark, waar Claudia_x zo bang voor is? Speculaties! Onrust! Reuring!
Het zaakje stinkt aan alle kanten. Het stinkt nog erger dan de Wibautstraatquote:Mij bevalt die uitgestreken smoel van de meesterbakker van Hartog niet. Zo pontificaal je zaak aanprijzen met een Verdwenen Meisje. Daar klopt iets niet.

Pfffff, ik wíl niet rellen en ik kán niet eens rellen.quote:Op donderdag 6 september 2007 11:16 schreef Gellius het volgende:
jawel hoor! Ikheb er zin an. Begin jij maar!.

Ja, nou!quote:Op donderdag 6 september 2007 14:25 schreef Gellius het volgende:
Da's Marlon. Die hield wel van rellen.

Heb je het nu tegen Scrutinizer, Gellius?quote:Op donderdag 6 september 2007 14:26 schreef Gellius het volgende:
Oh, het is een ouwe UPS bus, zag ik net.

Grmpfz.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:12 schreef Gellius het volgende:
Ho wacht, jij bent het Tokay!

Hmpfz.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:29 schreef Gellius het volgende:
Sorrie, ik had je niet herkend kerel, zo met Scrutinizer's avatar. Verraderlijk hoor!

Kowalski uit de beste film allertijdenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |