quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:32 schreef XL het volgende:
Fed lijkt overigens beter in zijn humeur dit toernooi.
Vind 'm goed zoquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:16 schreef kleinzusje het volgende:
OP volgt
Moet natuurlijk wel een stuk langer dan de vorige.quote:
30 reply's per pagina doen, ben je m zo kwijt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:35 schreef XL het volgende:
mitt, als er zo'n lange lelijke OP komt moet je hem wel wegknippen he!
Nee joh, dat is cult.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:35 schreef XL het volgende:
mitt, als er zo'n lange lelijke OP komt moet je hem wel wegknippen he!
maar het lokt irritante tennisfans! Zoals Buakkaawaquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:36 schreef mitt het volgende:
[..]
30 reply's per pagina doen, ben je m zo kwijt.
Weet je mitt, ik wil niet lullig doen, maar we zijn het aan het eens wordenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:34 schreef mitt het volgende:
Henin er nog uit en we hebben een leuke vrouwen winares
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:15 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Allebei graag....en enkeltje timboektoe voor Federer-Fan please![]()
Dan zal ik mn mening maar niet geven over Roddick en z'n drie plaatjes in de OP en de topictitelquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet je mitt, ik wil niet lullig doen, maar we zijn het aan het eens worden![]()
Echt zo'n TT die beide Andy's nog tijdens dit topic naar huis stuurt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:40 schreef mitt het volgende:
[..]
Dan zal ik mn mening maar niet geven over Roddick en z'n drie plaatjes in de OP en de topictitel
Heel vervelendquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Echt zo'n TT die beide Andy's nog tijdens dit topic naar huis stuurt.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:40 schreef mitt het volgende:
[..]
Dan zal ik mn mening maar niet geven over Roddick en z'n drie plaatjes in de OP en de topictitel
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:38 schreef XL het volgende:
[..]
maar het lokt irritante tennisfans! Zoals Buakkaawa
volgens mij is dat in de zin van Extra Lars..quote:
Denk je echt?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:45 schreef Tim86 het volgende:
topictitels komen nooit uit...erg gevaarlijk voor roddick dit..
Nu weer lief doenquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:45 schreef Tim86 het volgende:
topictitels komen nooit uit...erg gevaarlijk voor roddick dit..
Het was niet live hequote:
Dan hebben ze me bedrogen op Eurosport (wanneer niet trouwens).quote:
Makiquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:53 schreef Tim86 het volgende:
ik had hetzelfde TheArt
Kirilenko naar huis
Zou fantastisch voor die jongen zijn, spelen tegen Federer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat Young dan zelfs de 4e ronde halen?
Iig 1 set voor.
Ja, zou hij het Federer nog een beetje moeilijk kunnen maken? Het zal wel een avondpartij worden neem ik aan en wie weet wordt het dan wel spannend, omdat avondpartijen vaak dramatischer zijn dan middagpartijen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:25 schreef mitt het volgende:
[..]
Zou fantastisch voor die jongen zijn, spelen tegen Federer.
Hopelijk Federer-Roddick in de kwartfinale.quote:
Wat hij zegt. Service-geweld en voor de rest inspiratieloos tennis. En het dan gek vinden dat Federer hem altijd alle hoeken van de baan laat zienquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:06 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer, Roddick weer door.
Zou leuk zijn, maar dan zal het wel weer einde verhaal voor hem zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hopelijk Federer-Roddick in de kwartfinale.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:13 schreef kleinzusje het volgende:
Andy komt echt wel naar het net, maar hij krijgt gewoon te weinig uitdaging![]()
Serieus: Ik snap je wel, en heel eerlijk: hij is lekker, maar niet knapquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:11 schreef TheGeneral het volgende:
Ik vind Roddick een toffe gozer, kan leuk gek doen. Maar puur als tennisser vind ik het niet veel om naar te kijken.
Ik wilde er geen Federer is beter dan Roddick van maken hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Serieus: Ik snap je wel, en heel eerlijk: hij is lekker, maar niet knap![]()
Rogiertje vind ik gewoon een robot zonder humor. Daar heb ik last van om naar te kijken. IK wil dat spelers genieten, hou niet van die baseline spelers , maar zonder enig plezier ? Neuuuhhhhhhhhh
en terecht.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:27 schreef Federer-fan het volgende:
Laat me raden: ze gaan de vijfde set van Haas-Groasjean helemaal uitzenden voordat ze naar Federer gaan.
Ik had gereageerd via 'Snel reageren' en de verkeerde smiley in mijn bericht gezet.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:28 schreef mitt het volgende:
[..]
en terecht.
Veel spannender en wsl ook nog beter tennis.
Bedankt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:31 schreef TheGeneral het volgende:
Ah, Federer nu op bwin!
Je kan ook op rechtermuisknop settings doen, en daar inzoomen. Kan zijn dat je nog een keer rechtermuisknop moet doen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
Hoe heet ook alweer dat programma waarbij je een vergrootglas krijgt dat je op dat klein bwin-schermpje kunt leggen?
Ik voel liefdequote:Op zaterdag 1 september 2007 21:19 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik wilde er geen Federer is beter dan Roddick van maken hoor![]()
Maar ik heb niet zo veel met het tennis van Roddick. En ja, ik vind Federer 100x leuker om naar te kijken, maar veel andere spelers vind ik ook leuker dan Roddick.
Bedankt! Dat werkt ook goed. Maar mijn scherm is nu opeens donkerder. Weet je toevallig ook waar je dat kunt aanpassen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:46 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Je kan ook op rechtermuisknop settings doen, en daar inzoomen. Kan zijn dat je nog een keer rechtermuisknop moet doen.
Volgens mij moet je dat settings boxje dan weer closen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt! Dat werkt ook goed. Maar mijn scherm is nu opeens donkerder. Weet je toevallig ook waar je dat kunt aanpassen?
Dan krijgen we straks (maandag dus) Federer-Lopez.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:52 schreef TheGeneral het volgende:
Young verliest de 3e set in de tiebreak.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:52 schreef TheGeneral het volgende:
Young verliest de 3e set in de tiebreak.
Met een 1e service percentage van 70% voor Isner niet zo heel verwonderlijkquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:15 schreef Federer-fan het volgende:
Wow, verrassend.
Nee, maar het feit dat Isner de eerste set wint is toch verrassend.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Met een 1e service percentage van 70% voor Isner niet zo heel verwonderlijk
Indien Isner's 1e service percentage erg hoog blijft, krijg je simpelweg lange sets (die in dit geval zelfs goed voor Isner uitpakte). Lukt de 1e service van Isner niet, dan is het een makkie voor Federer. Isner gaat niet voor de lange rallies, omdat ie dan simpelweg niks-nada-noppes kans heeft tegen Fed.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat Isner de eerste set wint is toch verrassend.
Hij staat een set achter man, en dan nog durven roepen geen spanning?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar het feit dat Isner de eerste set wint is toch verrassend.
Ja, wil jij zeggen dat het na de eerste set nog spannend was?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:40 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Hij staat een set achter man, en dan nog durven roepen geen spanning?Federer-fan jaja
![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:45 schreef Norrage het volgende:
Wat hebben jullie met zijn allen tegen Federer-fan?
IFed-fan
De Nederlandse commentator op Eurosport? John van Lottum. Best wel slecht inderdaad.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:57 schreef APK het volgende:
Wie is touwens die lul van een commentator.
Hou je bek eens, het is GVD geen paardenrace.
Ik krijg bijna zin om naar de postzegel van bwin te switchen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:00 schreef Federer-fan het volgende:
De Nederlandse commentator op Eurosport? John van Lottum. Best wel slecht inderdaad.
Aha daarom heet je Federer-fan want begin januari 2006 was ie nog niet dominant bezig!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, wil jij zeggen dat het na de eerste set nog spannend was?En wat mijn fan-zijn van Federer betreft: ik heb het al vaak uitgelegd, maar dat zal ik nog een keer doen. Ik ben fan van Federer; ik vind hem sympathiek en ik vind dat hij een prachtige speelstijl heeft. Maar ik vind er weinig aan als Federer alles makkelijk wint. Ik vind het (net als Federer zelf) prima als hij af en toe een wedstrijd verliest. *Stel* dat ik zou weten dat Federer nooit meer een wedstrijd zou verliezen dan zou ik niet eens meer kijken.
Hij lult teveel.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:03 schreef erkel het volgende:
Waarom is John van Lottum nou weer slecht?
Dat is wat commentatoren nou eenmaal doen. Als er nou allemaal onzin uit kwam, dan had ik ook iets van ff wat minder. Maar van Lottum heeft over het algemeen wel iets zinnigs te zeggen.quote:
Je kan je er maar druk om maken. Heb je niks beters te doen op zaterdagavond dan je af te vragen of ik wel een trouwe fan van Federer ben?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:04 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Aha daarom heet je Federer-fan want begin januari 2006 was ie nog niet dominant bezig!!Aja het zal wel...
Toen was hij ook al net zo kritisch hoor. Net als elke fatstoenlijke tennisfan.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:04 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Aha daarom heet je Federer-fan want begin januari 2006 was ie nog niet dominant bezig!!Aja het zal wel...
heb ik het tegen jou eppo?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Toen was hij ook al net zo kritisch hoor. Net als elke fatstoenlijke tennisfan.
Hou eens op met zeiken of zoGa tennis kijken.
Ik vind mensen als jij triest dus ik reageer erop. Problemen mee?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:17 schreef Buakaw het volgende:
[..]
heb ik het tegen jou eppo?![]()
fedExheld eerste set met opzet verliezen om die isner te laten denken dat ie kan winnen...
![]()
Nee hoor, als je aandacht wilt mag je me best vaker quoten hoor....quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind mensen als jij triest dus ik reageer erop. Problemen mee?
Probleem is dat hij ook een enge stalker is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:25 schreef TheGeneral het volgende:
Jongens die discussie gaat nergens over. So what dat iemand met de naam Federer-Fan geen 100% fan is van Federer. Maakt toch niets uit. Gewoon weer over tennis lullen nu.
Jij en kleinzusje zijn geen kliekje wilde je zeggen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Probleem is dat hij ook een enge stalker is.
Maar ik heb me wel gebeterd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:27 schreef APK het volgende:
[..]
Probleem is dat hij ook een enge stalker is.
Kijk anders even naar de PI.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:30 schreef XL het volgende:
Jij en kleinzusje zijn geen kliekje wilde je zeggen.
Kom op man, als je een username neemt die tieten suggereert krijg je aandacht. Dat weet ze (inmiddels) als geen ander en als ze die aandacht niet wil hoef ik niet uit te leggen welke usernames 'safe' zijn.
en Isner? in de 20? of waren de sets daar te kort voor?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:42 schreef TheGeneral het volgende:
Federer had in set 2 en set 3 nul UE.
Isner set 2: 12quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:44 schreef XL het volgende:
[..]
en Isner? in de 20? of waren de sets daar te kort voor?
Ongekendquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:42 schreef TheGeneral het volgende:
Federer had in set 2 en set 3 nul UE.
Kom op Paszekquote:Op zondag 2 september 2007 00:24 schreef Quippe het volgende:
Ik wil net zeggen, z'n landgenotes doen 't wat minder op dit moment, Hingis 4-0 achter in de 3e en ook Schnyder heeft 't niet makkelijk tegen Paszek!
Na Sharapova en Petrova weer wat geplaatsten eruit als 't zo doorgaat!
Wie zei ook al weer dat het vrouwentennis niet verrassend meer is?quote:Op zondag 2 september 2007 00:24 schreef Quippe het volgende:
Ik wil net zeggen, z'n landgenotes doen 't wat minder op dit moment, Hingis 4-0 achter in de 3e en ook Schnyder heeft 't niet makkelijk tegen Paszek!
Na Sharapova en Petrova weer wat geplaatsten eruit als 't zo doorgaat!
Ziet er ouder uit dan Bjorkman.quote:
5-5, dat gaat duren.quote:Op zondag 2 september 2007 03:34 schreef Ambrosius het volgende:
Murray.
Eerst op 5-2* een MP wegwerken, op *5-3 nog één. Nu 'gewoon' 5-4*.
Ik hoop echt op een 5e set, leuke partij. Murray geloofde er zelf eigenlijk al niet meer in en dan ditquote:
Hard IS ook allesquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:28 schreef XL het volgende:
Die Isner is wel gave cult hoor.
Mooi voorbeeld van het aloude studententennisverenigingenmotto 'Hard is alles'
quote:
Davydenkoquote:Op zondag 2 september 2007 15:25 schreef kleinzusje het volgende:
US Open: Davydenkoen Roddick
door
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Nikolay Davydenko heeft zich geplaatst voor de vierde ronde van de US Open. De als vierde geplaatste Rus had in de eerste en de derde set wat moeite met zijn tegenstander Nicolas Almagro (28), maar won uiteindelijk in: 7-5 6-0 7-5.
Andy Roddickis ook door naar de vierde ronde. De thuisspeler had geen moeite met Thomas Johansson. De Zweed kreeg slechts vijf games van de Amerikaan: 6-3 6-2 6-0.
bron: sport1.nl
Zou voor tennismanager niet gek zijnquote:Op zondag 2 september 2007 16:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Davydenko
Hij gaat de USO winnen dit jaar![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 16:12 schreef Norrage het volgende:
[..]
Davydenko
Hij gaat de USO winnen dit jaar![]()
Del Potro gaat winnen inderdaad.quote:Op zondag 2 september 2007 16:18 schreef kleinzusje het volgende:
Winnen vandaag:![]()
Bartoli
Nadal
Ana of Venus
Del Potro
David
Ik neem gemakshalve even aan dat je David Nalbandian bedoeldquote:Op zondag 2 september 2007 16:18 schreef kleinzusje het volgende:
Winnen vandaag:![]()
Bartoli
Nadal
Ana of Venus
Del Potro
David
quote:Op zondag 2 september 2007 16:22 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik neem gemakshalve even aan dat je David Nalbandian bedoeld![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 16:23 schreef Norrage het volgende:
Ik ben vandaag voor:
Djoko,![]()
![]()
![]()
Nadal,![]()
Nalbandian![]()
![]()
Bartoli![]()
Ljubicic![]()
Jankovic![]()
Hup, hup!![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh, Oeh! Ik weet het! Ik weet het!quote:Op zondag 2 september 2007 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
Mitt![]()
Voor wie ben jij![]()
Men's Singles - 3rd Rnd.
Agustin Calleri (ARG)
v. Juan Monaco (ARG)[23]
Djoko,quote:Op zondag 2 september 2007 16:23 schreef Norrage het volgende:
Ik ben vandaag voor:
Djoko,
Tsonga
Nalbandian
Bartoli
Ljubicic
Jankovic
Hup, hup!
JUAAAAAAN MOOOOOOONAAAAAAACOOOOOOOO!!!!!!!!quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 16:30 schreef XL het volgende:
[..]
JUAAAAAAN MOOOOOOONAAAAAAACOOOOOOOO!!!!!!!!
Waar komt Tsonga nou weer vandaan in jouw quote!!!!quote:Op zondag 2 september 2007 16:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Djoko,
Tsonga
Nalbandian
Bartoli
Ljubicic
Jankovic
Ana
Stan the man
Moya
Totaal mee eens, en ik zou Monaco graag toevoegen.quote:Op zondag 2 september 2007 16:29 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Djoko,
Tsonga
Nalbandian
Bartoli
Ljubicic
Jankovic
Ana
Stan the man
Moya
Komt ie.quote:Op zondag 2 september 2007 16:35 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Totaal mee eens, en ik zou Monaco graag toevoegen.
Misschien wel aardig om een top10 te maken per user met daarin de favoriete spelers.quote:Op zondag 2 september 2007 16:37 schreef kleinzusje het volgende:
Kan iemand van jullie dit lijstje maken met alle users voorkeuren![]()
op een rijtje
![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 16:48 schreef XL het volgende:
[..]
Misschien wel aardig om een top10 te maken per user met daarin de favoriete spelers.
Bij mij zou ook elke dag anders zijn. Al zijn er wel een aantal die elke week top10 zouden staan.quote:Op zondag 2 september 2007 16:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
( mij lukt het niet
) raak helemaal in de war van alle namen
![]()
Stanislas Wawrinka neem ik aan.quote:
Ooeh...Monfils mag er bij mij ook nog wel bij, maar er is net geen ruimte voor...(3 t/m 10 zijn redelijk willkeurig dus Monfils had er zo in kunnen staan)....quote:Op zondag 2 september 2007 17:00 schreef XL het volgende:
1. Federer
2. Nadal
3. Murray
4. Monfils
5. Santoro
6. Hewitt
7. Baghdatis
8. Norman
9. Haase
10. Henman
Deze tien spelers scoren goed. Ik heb er geen volgorde in aangebracht.
Stanislas Wawrinka, Marat Safin en Andy Roddick passen er helaas vandaag niet in.
In Nederland is vooral zijn middelvinger bekend.quote:
Vertelquote:Op zondag 2 september 2007 17:04 schreef XL het volgende:
[..]
In Nederland is vooral zijn middelvinger bekend.
Jouw top 10 weet ikquote:Op zondag 2 september 2007 17:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om daar nou een kloon voor aan te maken.
Die stak hij vloekend op naar John van Lottum en het Nederlandse Davis Cup publiek en alles wat juichte ergens onderweg richting de vijfde set (of in die set) van Nederland - Zwitserland.quote:
Oh vertelquote:
Jemigquote:Op zondag 2 september 2007 17:07 schreef XL het volgende:
[..]
Die stak hij vloekend op naar John van Lottum en het Nederlandse Davis Cup publiek en alles wat juichte ergens onderweg richting de vijfde set (of in die set) van Nederland - Zwitserland.
1. Serenaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op zondag 2 september 2007 17:12 schreef Tim86 het volgende:
1. Youzhny
de rest vd top 10:
Blake
Haase
Monfils
Del Potro
Gonzalez
Dancevic
Querrey
Isner
Nishikori
SoderlingDaar staan wel wat helden in ja. Alleen vind ik de nummer 11 wel makkelijk weg te strepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet Frank Dancevic nou in zo'n mooi rijtje?Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
sinds mijn vakantie in Canada dit jaar ben ik Dancevic fanquote:Op zondag 2 september 2007 17:14 schreef XL het volgende:
[..]
Daar staan wel wat helden in ja. Alleen vind ik de nummer 11 wel makkelijk weg te strepen.
Wat moet Frank Dancevic nou in zo'n mooi rijtje?
Die mepte Andy er toch uitquote:Op zondag 2 september 2007 17:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goed, laten we dat maar direct rectificeren.
1. Federer
2. Djokovic
3. Gasguet (partij op wimbledon)
4. Hewitt
5. Roddick
en een heleboel anderen.
Canas was ooit mijn grote held, sinds de doping haat ik hem.
Dancevic begrijp ik wel. Maar Isner?? Daar is toch helemaal niks aan?quote:Op zondag 2 september 2007 17:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sinds mijn vakantie in Canada dit jaar ben ik Dancevic fan![]()
Fantastische winners in die partij (oa nog in de 5e set)quote:
Live streamsquote:Op zondag 2 september 2007 17:17 schreef TheGeneral het volgende:
Nalbandian gelijk gebroken. 2-0 Ferrer.
vind ik echt een cultfiguur...ik kan die kanonnen wel waarderen..vond Roddick ook een held toen hij nog een talentje was..laatste jaren vind ik het wat minder allemaal..quote:Op zondag 2 september 2007 17:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dancevic begrijp ik wel. Maar Isner?? Daar is toch helemaal niks aan?
een van de twee heeft de ander opgegeten denk ik..quote:Op zondag 2 september 2007 17:22 schreef BVO het volgende:
Waarom beginnen Bartoli en Sereentje nog niet?.
Of zitten ze nog samen aan deze?
[afbeelding]
Zolang haar vader d'r snoepjes blijft geven als ze een goede bal slaat blijft 'ie actueelquote:
Lijkt me op elke WTA-vrouw (behalve Hantuchova) terecht.quote:Op zondag 2 september 2007 17:25 schreef TheGeneral het volgende:
En in het geval van Bartoli EN S. Williams, is hij zeker terecht.
Kirilenkoquote:Op zondag 2 september 2007 17:28 schreef XL het volgende:
[..]
Lijkt me op elke WTA-vrouw (behalve Hantuchova) terecht.
Gadver, je moet er toch niet aan denken dat je dat een banaan ziet etenquote:
die is voor de sier...zit een snicker in verstoptquote:Op zondag 2 september 2007 17:29 schreef XL het volgende:
[..]
Gadver, je moet er toch niet aan denken dat je dat een banaan ziet eten![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die is voor de sier...zit een snicker in verstopt
Ik ben fanquote:Op zondag 2 september 2007 17:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is het Bartoli-adoreer-fok!-publiek als je ze nodig hebt. Laten we lekker over gaan de orde van de dag of zo
.
Ik adoreer Bartoli ook hoor, juist omdat ze altijd zo ongegeneerd zit te schransen.quote:Op zondag 2 september 2007 17:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is het Bartoli-adoreer-fok!-publiek als je ze nodig hebt. Laten we lekker over gaan de orde van de dag of zo
.
[Tennis] Het grote Marion Bartoli fantopic # 1quote:Op zondag 2 september 2007 17:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Ja en een gehandicaptenopslag heeft, zo hebben we die ook weer gehad.quote:Op zondag 2 september 2007 17:32 schreef TheGeneral het volgende:
Ik mag Bartoli ook wel. Alleen je kan er niet omheen dat ze te dik is.![]()
en dat wijventennis...quote:Op zondag 2 september 2007 17:33 schreef Tim86 het volgende:
snap niet dat er mensen zijn die haar cool vinden met dat irritante serveren en gedoe met haar vingers enzo...schijtirritant..
Dat serveren heb ik geen probleem mee. Het duurt niet lang ofzo. Ze doet het ipv stuiteren. Als ze zo kan concentreren doet ze dat gewoon.quote:Op zondag 2 september 2007 17:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja en een gehandicaptenopslag heeft, zo hebben we die ook weer gehad.
Wordt er nog gespeeld verder of hoe zit dat?
quote:Op zondag 2 september 2007 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
Op Sporza is Serena-Bartoli te zien trouwens.
Ferrer begint sterk, set en break voor.
quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
Mitt![]()
Voor wie ben jij![]()
Men's Singles - 3rd Rnd.
Agustin Calleri (ARG)
v. Juan Monaco (ARG)[23]
Dat heb ik toch al gezegd!quote:
quote:Op zondag 2 september 2007 17:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Canas was ooit mijn grote held, sinds de doping haat ik hem.
Ja, maar Mitt nietquote:
Die platte Belg met die opgeplakte koeienogen?quote:Op zondag 2 september 2007 17:37 schreef kleinzusje het volgende:
Ze is mijn heldin sinds haar winst op die platte belg![]()
mitt is mijn kloon.quote:
quote:
Nalbandian gaat gewoon winnen.quote:Op zondag 2 september 2007 18:34 schreef mitt het volgende:
Nalbandian een break voor in de derde overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |