quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:32 schreef XL het volgende:
Fed lijkt overigens beter in zijn humeur dit toernooi.
Vind 'm goed zoquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:16 schreef kleinzusje het volgende:
OP volgt
Moet natuurlijk wel een stuk langer dan de vorige.quote:
30 reply's per pagina doen, ben je m zo kwijt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:35 schreef XL het volgende:
mitt, als er zo'n lange lelijke OP komt moet je hem wel wegknippen he!
Nee joh, dat is cult.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:35 schreef XL het volgende:
mitt, als er zo'n lange lelijke OP komt moet je hem wel wegknippen he!
maar het lokt irritante tennisfans! Zoals Buakkaawaquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:36 schreef mitt het volgende:
[..]
30 reply's per pagina doen, ben je m zo kwijt.
Weet je mitt, ik wil niet lullig doen, maar we zijn het aan het eens wordenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:34 schreef mitt het volgende:
Henin er nog uit en we hebben een leuke vrouwen winares
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:15 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Allebei graag....en enkeltje timboektoe voor Federer-Fan please![]()
Dan zal ik mn mening maar niet geven over Roddick en z'n drie plaatjes in de OP en de topictitelquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet je mitt, ik wil niet lullig doen, maar we zijn het aan het eens worden![]()
Echt zo'n TT die beide Andy's nog tijdens dit topic naar huis stuurt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:40 schreef mitt het volgende:
[..]
Dan zal ik mn mening maar niet geven over Roddick en z'n drie plaatjes in de OP en de topictitel
Heel vervelendquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Echt zo'n TT die beide Andy's nog tijdens dit topic naar huis stuurt.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:40 schreef mitt het volgende:
[..]
Dan zal ik mn mening maar niet geven over Roddick en z'n drie plaatjes in de OP en de topictitel
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:38 schreef XL het volgende:
[..]
maar het lokt irritante tennisfans! Zoals Buakkaawa
volgens mij is dat in de zin van Extra Lars..quote:
Denk je echt?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:45 schreef Tim86 het volgende:
topictitels komen nooit uit...erg gevaarlijk voor roddick dit..
Nu weer lief doenquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:45 schreef Tim86 het volgende:
topictitels komen nooit uit...erg gevaarlijk voor roddick dit..
Het was niet live hequote:
Dan hebben ze me bedrogen op Eurosport (wanneer niet trouwens).quote:
Makiquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:53 schreef Tim86 het volgende:
ik had hetzelfde TheArt
Kirilenko naar huis
Zou fantastisch voor die jongen zijn, spelen tegen Federer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:23 schreef Ambrosius het volgende:
Gaat Young dan zelfs de 4e ronde halen?
Iig 1 set voor.
Ja, zou hij het Federer nog een beetje moeilijk kunnen maken? Het zal wel een avondpartij worden neem ik aan en wie weet wordt het dan wel spannend, omdat avondpartijen vaak dramatischer zijn dan middagpartijen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:25 schreef mitt het volgende:
[..]
Zou fantastisch voor die jongen zijn, spelen tegen Federer.
Hopelijk Federer-Roddick in de kwartfinale.quote:
Wat hij zegt. Service-geweld en voor de rest inspiratieloos tennis. En het dan gek vinden dat Federer hem altijd alle hoeken van de baan laat zienquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:06 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer, Roddick weer door.
Zou leuk zijn, maar dan zal het wel weer einde verhaal voor hem zijnquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hopelijk Federer-Roddick in de kwartfinale.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |