quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:32 schreef XL het volgende:
Fed lijkt overigens beter in zijn humeur dit toernooi.
Vind 'm goed zoquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:16 schreef kleinzusje het volgende:
OP volgt
Moet natuurlijk wel een stuk langer dan de vorige.quote:
30 reply's per pagina doen, ben je m zo kwijt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:35 schreef XL het volgende:
mitt, als er zo'n lange lelijke OP komt moet je hem wel wegknippen he!
Nee joh, dat is cult.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:35 schreef XL het volgende:
mitt, als er zo'n lange lelijke OP komt moet je hem wel wegknippen he!
maar het lokt irritante tennisfans! Zoals Buakkaawaquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:36 schreef mitt het volgende:
[..]
30 reply's per pagina doen, ben je m zo kwijt.
Weet je mitt, ik wil niet lullig doen, maar we zijn het aan het eens wordenquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:34 schreef mitt het volgende:
Henin er nog uit en we hebben een leuke vrouwen winares
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:15 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Allebei graag....en enkeltje timboektoe voor Federer-Fan please![]()
Dan zal ik mn mening maar niet geven over Roddick en z'n drie plaatjes in de OP en de topictitelquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Weet je mitt, ik wil niet lullig doen, maar we zijn het aan het eens worden![]()
Echt zo'n TT die beide Andy's nog tijdens dit topic naar huis stuurt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:40 schreef mitt het volgende:
[..]
Dan zal ik mn mening maar niet geven over Roddick en z'n drie plaatjes in de OP en de topictitel
Heel vervelendquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Echt zo'n TT die beide Andy's nog tijdens dit topic naar huis stuurt.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:40 schreef mitt het volgende:
[..]
Dan zal ik mn mening maar niet geven over Roddick en z'n drie plaatjes in de OP en de topictitel
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:38 schreef XL het volgende:
[..]
maar het lokt irritante tennisfans! Zoals Buakkaawa
volgens mij is dat in de zin van Extra Lars..quote:
Denk je echt?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:45 schreef Tim86 het volgende:
topictitels komen nooit uit...erg gevaarlijk voor roddick dit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |