Murphy's law?quote:Op maandag 3 september 2007 16:45 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
das geen grap... das murphy's law
En daarna.. "ik verbind u door met de Belgische brandweer" en dan ophangen.. tuut tuut tuutquote:Op maandag 3 september 2007 16:14 schreef SmoothPussy het volgende:
Mijn vader neemt de telefoon weleens op en zegt "met de katholieke brandweer"
"Weet je hoe een ziekenwagen klinkt?"quote:Op maandag 3 september 2007 16:57 schreef Ravage het volgende:
[..]
En daarna.. "ik verbind u door met de Belgische brandweer" en dan ophangen.. tuut tuut tuut![]()
Ik kende die met een belgische ziekenwagenquote:Op maandag 3 september 2007 16:59 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
"Weet je hoe een ziekenwagen klinkt?"
*klik*
tuut tuut tuut
Waar is je leraar Nederlands?quote:Op zondag 2 september 2007 16:30 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Onze leraar biologie zij altijd als je te laat kwam: "Hey [insert random name], ik hier?"
Ik snap 'm niet.quote:Op maandag 3 september 2007 17:11 schreef EDMAN- het volgende:
aan een dik iemand vragen of ie een shaggie wil. 'Shaggie bolle?' heel flauw, al een aantal keer gehoord
Ja, vernoemd naar de beroemde acteur Eddy Murphy.quote:
Bah !quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
nee man
doen alsof je fag bent is juist top!
elk weekend ff ymca aanvragen in de kroeg![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 18:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, vernoemd naar de beroemde acteur Eddy Murphy.
Shaggie bolle? Als in, je mag wel een shaggie van me draaien hoor maar ik vind je wel een 'Bolle' als in dikzak. Grappig he?quote:
Oh nu snap ik hem.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
2 fout is dus niet alles goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |