daarom dus. dan kunnen ze zelf lachen.quote:Op zondag 2 september 2007 14:52 schreef Janetje het volgende:
Maar nou vraag ik me af, waarom gebruiken mensen die hele, hele, hele flauwe uitspraken, waar niemand om lacht, behalve zijzelf?
Ja maar je zet jezelf wel weer voor lul..quote:Op zondag 2 september 2007 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daarom dus. dan kunnen ze zelf lachen.
ja. zielige humor.quote:Op zondag 2 september 2007 14:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar je zet jezelf wel weer voor lul..
die mensen hebben dat meestal niet doorquote:Op zondag 2 september 2007 14:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar je zet jezelf wel weer voor lul..
Ghegheghe.quote:Op zondag 2 september 2007 14:40 schreef ArendBarend het volgende:
Vriend: Hey, weet je wat vet is?
Ik: Je moeder?
Onze leraar biologie zij altijd als je te laat kwam: "Hey [insert random name], ik hier?quote:Op zondag 2 september 2007 16:03 schreef Lollifant het volgende:
Goed topic dit, ik haat zulke flauwe grapjes!![]()
Leraren denken ook altijd dat ze tof zijn met hun standaard zinnetjes, als je even aan het praten bent met iemand "Oh sorry dat ik door jullie heen praat, ik zal wel even stil zijn!"
Ja idd, hou je smoel.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 14:40 schreef ArendBarend het volgende:
Vriend: Hey, weet je wat vet is?
Ik: Je moeder?
Hier ookquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:04 schreef Triptamine het volgende:
Ik ben berucht uitslaper, dus als maten mij bellen vragen ze altijd:
"Ben je wakker"
Waarop ik, altijd, antwoord:
"Nee man, ik slaap nog"
_!
Kangoeroebiefstuk is irritant. Het springt steeds van je bord af.quote:Op zondag 2 september 2007 16:51 schreef lennart12 het volgende:
Of ik vertelde over dat ik een kangaroobiefstuk had gegeten,
"weet alleen niet zeker of het van een kangaroo was"
zegt ze "dat zal wel, anders noemen ze het niet zo"
die vind ik echt kansloos altijdquote:Op zondag 2 september 2007 17:56 schreef afcajos het volgende:
ook irritant:
ik: kut ik heb een gat in mn broek
lolbroek: beter een gat in je broek dan een broek in je gat!!
quote:Op zondag 2 september 2007 17:15 schreef ThaMadEd het volgende:
"Heeft je vader een snor?"
"Nee."
"Oh, dan heb ik je moeder gezien."
Ik snap het niet.quote:Op zondag 2 september 2007 18:04 schreef EDMAN- het volgende:
een vriend van me is daar ook zo'n ster in (moet trouwens ook altijd lachen moet ik eerlijk toegeven).. pakt ie borrelnootjes op een feestje zegt ie: 'Alleen voor noodgevallen' en zware shag uiteraard, en nog veel meer waar ik nu even niet op kom
Hij is nogal stom idd, noot-gevallen, dat is het gewoon.. is ook niet grappig dus past ie hierquote:
Ow, ik dacht dat het ook moest slaan op die shag enzo.quote:Op zondag 2 september 2007 19:07 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hij is nogal stom idd, noot-gevallen, dat is het gewoon.. is ook niet grappig dus past ie hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |