quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:40 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
bij mijn pa is het altijd zo:
Of bij verkeerd telefoonnummer zegt iemand 'O dan ben ik verkeerd verbonden'
-'Ahh maakt niet uit.. de telefoon ging toch!'
Salau ?quote:Op zondag 2 september 2007 11:25 schreef BaajGuardian het volgende:
Mijn broertje kwam eergister hier van de plee en zei toen "Ik heb even salau uit het elftal gezet"
Ik had het toen niet meer
Ja of hoe die neger ook heet die door rita het land uit gezet werd.quote:
Salau heette die ja.quote:Op zondag 2 september 2007 12:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja of hoe die neger ook heet die door rita het land uit gezet werd.
Goede zaak 14.gifquote:Op zondag 2 september 2007 12:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ja of hoe die neger ook heet die door rita het land uit gezet werd.
quote:Op zondag 2 september 2007 12:43 schreef MaRySe het volgende:
Je moeder is een hoer!!!
Niet!!!
O dan wil ik mn geld terug!
- "Gelukkig werkt de zwaartekracht nog"quote:Op zondag 2 september 2007 02:12 schreef Veulen het volgende:
Of je laat wat vallen...
"Zwaar he die zwaartekracht."
quote:Op zondag 2 september 2007 12:43 schreef MaRySe het volgende:
Je moeder is een hoer!!!
Niet!!!
O dan wil ik mn geld terug!
Ik wou dat ik op Justin Timerlakequote:Op zondag 2 september 2007 13:45 schreef EDMAN- het volgende:
iemand komt naar me toe, 'Heey weet je waar Brat Pitt?' of 'Waar ken je Gloria Estefan?' en er was er nog 1 maar die was zo flauw dat ik em vergeten ben.
humor? nah
omgquote:Op zondag 2 september 2007 13:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik op Justin Timerlake![]()
Dat was de enige die ik kende.quote:Op zondag 2 september 2007 13:48 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik op Justin Timerlake![]()
Ik ook. En die vond ik nog best aardig toen ik hem voor het eerst hoorde.... Die andere 2 daarentegen......quote:Op zondag 2 september 2007 14:11 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat was de enige die ik kende..
Dat zei je moeder vannacht ook.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:35 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Ik heb ze korter gezien hoor
Niet slecht inderdaadquote:Op zondag 2 september 2007 14:13 schreef steeg het volgende:
ik denk dat ik vanavond naar Johnny Heitinga
Peter hield zijn spreekbeurt over Jupiter en Marc overMars
dank u, ik ben hier de hele week.
quote:Op zondag 2 september 2007 14:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook.
Zelden..quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:06 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Is er al eerder eens een KB-reeks geweest groter dan 2 topics?![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 14:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zelden..
Maar hij loopt lekker, keep it up.
Ja, dat zei ik vanacht ook tegen je vader
quote:Op zondag 2 september 2007 14:20 schreef EDMAN- het volgende:
Als iemand z'n shaggie uit z'n hand laat vallen, zware shag zeker?
'Ben gestopt met biljarten'
'Ja joh'
'Ja, had geen keus'
Betekent dat ie wel heel lame is.quote:Op zondag 2 september 2007 14:23 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Die is nog maar 5x voorbijgekomen![]()
Eens.quote:Op zondag 2 september 2007 14:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik ook. En die vond ik nog best aardig toen ik hem voor het eerst hoorde.... Die andere 2 daarentegen......
Is ie ookquote:Op zondag 2 september 2007 14:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Betekent dat ie wel heel lame is.
'Ja joh'
'Ja, had geen keus'
quote:Op zondag 2 september 2007 14:24 schreef Beelzebub85 het volgende:
Als je met 2en over straat loopt iemand vol tegen een lantaarnpaal beuken.
"Ja jongen, daar loop je tegen de lamp!'
'Ja joh'
'Ja, had geen keus'
quote:Op zondag 2 september 2007 14:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook.
oeeeh die is erg flauwquote:Op zondag 2 september 2007 14:32 schreef BlauwOgig het volgende:
Tijdens telefoongesprek met Ina, die een heel onsamenhangend verhaal aan het vertellen is:
"Doe niet zo vaag, Ina!"
daarom dus. dan kunnen ze zelf lachen.quote:Op zondag 2 september 2007 14:52 schreef Janetje het volgende:
Maar nou vraag ik me af, waarom gebruiken mensen die hele, hele, hele flauwe uitspraken, waar niemand om lacht, behalve zijzelf?
Ja maar je zet jezelf wel weer voor lul..quote:Op zondag 2 september 2007 14:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daarom dus. dan kunnen ze zelf lachen.
ja. zielige humor.quote:Op zondag 2 september 2007 14:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar je zet jezelf wel weer voor lul..
die mensen hebben dat meestal niet doorquote:Op zondag 2 september 2007 14:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja maar je zet jezelf wel weer voor lul..
Ghegheghe.quote:Op zondag 2 september 2007 14:40 schreef ArendBarend het volgende:
Vriend: Hey, weet je wat vet is?
Ik: Je moeder?
Onze leraar biologie zij altijd als je te laat kwam: "Hey [insert random name], ik hier?quote:Op zondag 2 september 2007 16:03 schreef Lollifant het volgende:
Goed topic dit, ik haat zulke flauwe grapjes!![]()
Leraren denken ook altijd dat ze tof zijn met hun standaard zinnetjes, als je even aan het praten bent met iemand "Oh sorry dat ik door jullie heen praat, ik zal wel even stil zijn!"
Ja idd, hou je smoel.![]()
quote:Op zondag 2 september 2007 14:40 schreef ArendBarend het volgende:
Vriend: Hey, weet je wat vet is?
Ik: Je moeder?
Hier ookquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:04 schreef Triptamine het volgende:
Ik ben berucht uitslaper, dus als maten mij bellen vragen ze altijd:
"Ben je wakker"
Waarop ik, altijd, antwoord:
"Nee man, ik slaap nog"
_!
Kangoeroebiefstuk is irritant. Het springt steeds van je bord af.quote:Op zondag 2 september 2007 16:51 schreef lennart12 het volgende:
Of ik vertelde over dat ik een kangaroobiefstuk had gegeten,
"weet alleen niet zeker of het van een kangaroo was"
zegt ze "dat zal wel, anders noemen ze het niet zo"
die vind ik echt kansloos altijdquote:Op zondag 2 september 2007 17:56 schreef afcajos het volgende:
ook irritant:
ik: kut ik heb een gat in mn broek
lolbroek: beter een gat in je broek dan een broek in je gat!!
quote:Op zondag 2 september 2007 17:15 schreef ThaMadEd het volgende:
"Heeft je vader een snor?"
"Nee."
"Oh, dan heb ik je moeder gezien."
Ik snap het niet.quote:Op zondag 2 september 2007 18:04 schreef EDMAN- het volgende:
een vriend van me is daar ook zo'n ster in (moet trouwens ook altijd lachen moet ik eerlijk toegeven).. pakt ie borrelnootjes op een feestje zegt ie: 'Alleen voor noodgevallen' en zware shag uiteraard, en nog veel meer waar ik nu even niet op kom
Hij is nogal stom idd, noot-gevallen, dat is het gewoon.. is ook niet grappig dus past ie hierquote:
Ow, ik dacht dat het ook moest slaan op die shag enzo.quote:Op zondag 2 september 2007 19:07 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hij is nogal stom idd, noot-gevallen, dat is het gewoon.. is ook niet grappig dus past ie hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |