okay thnxquote:Op donderdag 17 januari 2008 02:20 schreef jmac het volgende:
Uitgezet naar 't buitenland. In Dubai gevlucht samen met d'r ma op een tussenstop. Ze wou een hekje overklimmen en toen was het pang-pang dood. En toen was Junior verdrietig.
Idd.quote:
haha preciesquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:36 schreef Greetings het volgende:
Nu lijkt het wel bijna of de rollen omgedraaid zijn: dat Youssef de baas is over Junior opeens....
ja, al een paar dagen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:41 schreef annoh het volgende:
Ik schakelde iets te laat in maar hoe weet shirina van die hoeren?
Ze zag op tv een documentaire over nederlanders en hoeren en toen zag ze ineens zijn kop voorbij komen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:41 schreef annoh het volgende:
Ik schakelde iets te laat in maar hoe weet shirina van die hoeren?
Nee dat wisten de kijkers ook toen pas.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:39 schreef Grachus het volgende:
Ik heb wel gezien dat sharina ramses dus op tv zag, maar heb tijdje gemist.. de kijker wist dus al langer dat ie naar de hoeren ging?
t zal je maar gebeurenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:15 schreef annoh het volgende:
Oei, pijnlijkLekker bizarre wending, thanks.
Die is gered door een of ander rijke pipo waar 'ie nu voor werkt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe is Tonnie eigenlijks terug gekomen? Is ie naar Engeland en terug gezwommen
quote:
Die neusquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:55 schreef Roberto258 het volgende:
Wat is dat zusje van Youssef lelijk zeg, niet normaal
Dit is een tijdelijke Youssef, gelukkig komt de oude wel weer terug, ik vind deze maar niks. De oude is wegens privéomstandigheden weg, wat precies weet ik ook niet, maar dit stond op onm.tvquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:10 schreef Canisfire het volgende:
Is dit een nieuwe Youssef ofzo ?
En de ouwe komt toch wel terug he ?
Ik moest eerst twee keer kijken of hij zich had geschoren ofzo.
Serieus? Die hadden toch van die Abba covers?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:20 schreef RedGuy het volgende:
Esra is de zangeres van het geflopte bandje Mad'House.
of Youssefquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:46 schreef Canisfire het volgende:
En Junior heeft natuurlijk dat zusje zwanger geschopt
Kijk je wel ff uit met wat je zegt? Straks hebben we er geen verhaallijn meer.quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:25 schreef Dos37 het volgende:
ja ofniet, die schrijvers van ONM mogen ook wel gaan staken
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 13:45 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Serieus? Die hadden toch van die Abba covers?
Agh het gaat wel weer iets beter. Sinds Chris eruit is eigenlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kijk je wel ff uit met wat je zegt? Straks hebben we er geen verhaallijn meer.
Uuh ja, dat dus hehequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:54 schreef RedGuy het volgende:
[..].
Madonna covers, vandaar de naam Mad'House.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:01 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind die Esra zo slechte actrice maar wel een lekker wijf
Mannen --> Voetbal, bier, vrouwen(Yolanthe).quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:56 schreef pberends het volgende:
Waarom kijken er allemaal voetbalfans naar ONM? Is het soms een voetbalsoap geworden?
Er was een tijd dat we in 1 avond 300 reacties hadden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:38 schreef pberends het volgende:
Waarom is dit topic van 1 september 2007? Das al bijna een half jaar geleden.
De tijd toen Smee verkracht werd?quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Er was een tijd dat we in 1 avond 300 reacties hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |