okay thnxquote:Op donderdag 17 januari 2008 02:20 schreef jmac het volgende:
Uitgezet naar 't buitenland. In Dubai gevlucht samen met d'r ma op een tussenstop. Ze wou een hekje overklimmen en toen was het pang-pang dood. En toen was Junior verdrietig.
Idd.quote:
haha preciesquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:36 schreef Greetings het volgende:
Nu lijkt het wel bijna of de rollen omgedraaid zijn: dat Youssef de baas is over Junior opeens....
ja, al een paar dagen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:41 schreef annoh het volgende:
Ik schakelde iets te laat in maar hoe weet shirina van die hoeren?
Ze zag op tv een documentaire over nederlanders en hoeren en toen zag ze ineens zijn kop voorbij komen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 20:41 schreef annoh het volgende:
Ik schakelde iets te laat in maar hoe weet shirina van die hoeren?
Nee dat wisten de kijkers ook toen pas.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:39 schreef Grachus het volgende:
Ik heb wel gezien dat sharina ramses dus op tv zag, maar heb tijdje gemist.. de kijker wist dus al langer dat ie naar de hoeren ging?
t zal je maar gebeurenquote:Op donderdag 17 januari 2008 21:15 schreef annoh het volgende:
Oei, pijnlijkLekker bizarre wending, thanks.
Die is gered door een of ander rijke pipo waar 'ie nu voor werkt.quote:Op woensdag 30 januari 2008 14:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe is Tonnie eigenlijks terug gekomen? Is ie naar Engeland en terug gezwommen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |