Hadden wij kabel gehad dan waren we hier ook nooit aan begonnen.. [edit]en hij hangt aan de achterkant... Rewimo wilde trouwens dolgraag BBC en die heeft ze nu. Iets van 6 kanalen ofzo + ITV..quote:
Zou dat niet meer het verschil stad <-> dorp zijn dan Nederland <-> Duitsland? Ik woon in een stads dorpje zeg maar, maar ik herken toch zeker wel wat je hier zegt. Je woonde natuurlijk in Nederland wel in een grote stad en volgens mij zijn de mensen in de stad toch anders, meer op zichzelf.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:18 schreef Rewimo het volgende:
We ondervinden hier vooral behulpzaamheid, goede service, aardige mensenNatuurlijk zijn sommige dingen anders dan in NL maar echt negatieve dingen hebben we niet meegemaakt.
Wat ons erg opvalt is dat men hier bijvoorbeeld niet koste wat het kost je probeert iets te verkopen, maar rustig zegt: probeer het eens bij die-en-die, die heeft wel wat je zoekt. In plaats van je iets te verkopen waar je achteraf niets aan hebt.
Christan zit nu op voetballen, en we merken daar hoe snel je opgenomen wordt in de gemeenschap![]()
Dat geloof ik gelijk jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:53 schreef Rewimo het volgende:
Dat zou best kunnenMaar het is een van de dingen die ons goed bevallen hier
Het is een voormalige boerderijquote:Op zaterdag 1 september 2007 15:04 schreef NED het volgende:
Ik heb alles niet gevolgd enzo, maar is dit een woonhuis of een boerderij?
En als het een boerderij is, wat doen jullie ermee?
Dat weet ik wel zekerquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou dat niet meer het verschil stad <-> dorp zijn dan Nederland <-> Duitsland? Ik woon in een stads dorpje zeg maar, maar ik herken toch zeker wel wat je hier zegt. Je woonde natuurlijk in Nederland wel in een grote stad en volgens mij zijn de mensen in de stad toch anders, meer op zichzelf.
Dat heb ik gemerkt...quote:Op maandag 3 september 2007 13:54 schreef Rewimo het volgende:
Overigens zal dat door de hevige regen van vannacht komen. Waar jij volgens mij niets van gemerkt hebt
als het goed is kun je dit uit zetten.quote:Op maandag 3 september 2007 10:41 schreef qltel het volgende:
Aaaahhh! Kabouter PlopDe timmerman die een offerte uit gaat brengen voor onze dakkapel belde net op. Hij had de beantwoorder ingesproken vorige week en we belden maar niet terug...
Tja, op onze lijn zit idd iets van voicemail van Deutsche Telekom. Toch maar eens uitzoeken hoe dat ding werkt. Misschien staan er al van 2 maanden boodschappen op. Maar in ieder geval, hij komt omstreeks 16:30 met een architect (er is een tekening nodig voor de vergunning).
We hebben inmiddels 2 emmers volquote:Op maandag 3 september 2007 17:15 schreef Troel het volgende:
Oew, walnoten
Lekker laten drogen, het beste op houten planken met keukenpapier eronder
Hard aan het werk? Rewimo? Bij d'r baas?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:37 schreef Troel het volgende:
Rewimo is ondertussen natuurlijk hard aan het werk, maar ik mis de hard aan het werk verhalen van qltel een beetje
Ze is nu met de auto weg. En ze hoopt dat morgen weer te kunnen doen. En dat zou mooi wezen, aangezien het probleem minder wordt, en het mij ruim 4 uur per dag kost.quote:Op donderdag 6 september 2007 20:40 schreef Troel het volgende:
Kijk, maar als je het hier meldt, dan hebben we ook wat om op te reageren
En van je taxibaantje weet ikIk hoop voor jou en voor Rewimo dat dat snel niet meer nodig is
Wanneer kom je eindelijk eens langs?quote:Op donderdag 6 september 2007 18:37 schreef Troel het volgende:
Of willen jullie me gewoon niet op bezoek hebben dat het zo lang duurt voordat het huis klaar is
Ja, als het huis klaar is dusquote:Op donderdag 6 september 2007 22:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wanneer kom je eindelijk eens langs?
Ik heb nog geen agenda voor volgend jaarquote:
Wij hebben er niet op gewacht en zijn geweest toen alles nog vol dozen stond. We hebben niet gevraagd of we mochten komen, we hebben gewoon aangekondigd dat we kwamen.quote:
Ja, maar voor ons zal het een best reisje wordenquote:Op zaterdag 8 september 2007 13:38 schreef Katinkat het volgende:
[..]
Wij hebben er niet op gewacht en zijn geweest toen alles nog vol dozen stond. We hebben niet gevraagd of we mochten komen, we hebben gewoon aangekondigd dat we kwamen.
Wij wonen wel redelijk in de buurt, en wilden toevallig ook nog in Kleve gaan shoppen...dus dat was mooi te combineren.quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:47 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar voor ons zal het een best reisje wordenDaarnaast moet ik gewoon even kijken hoe het met mij gaat lopen, dus ik kan hoe dan ook op korte termijn niets afspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |