Eerst foto's van lege kamers en volle verhuisdozen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:43 schreef Rewimo het volgende:
Ha, we krijgen al een echte serie. Hopelijk kunnen we in het volgende deel lekker foto's gaan spammen van de inrichting en de verbouwing
Heeft ie dat niet eens gedaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:55 schreef Troel het volgende:
http://www.onze-bauernhof.nl is misschien wel leuk om te noemen in de OP
Daar hadden ze inderdaad wel eens rekening mee kunnen houden ja. Je hebt tenslotte een kind, waarvoor je ook dingen moet regelen etc.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:30 schreef Rewimo het volgende:
[diepe zucht] Pfoe, kreeg ik daarstraks een mailtje of ik in plaats van morgen even vrijdagmorgen kon komen voor het sollicitatiegesprekHeb teruggemaild dat ik nu een logeerplek voor Christan en een overnachting voor mezelf had geregeld en dat ik dat niet meer om kon gooien zo op het laatste moment. Gelukkig was daar begrip voor en gaat de afspraak morgen alsnog door [/diepe zucht]
Me, myself and Iquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:50 schreef truttebosje het volgende:
(praat je in het echt ook altijd in jezelf?)
Doe niet zo aangebrand. Ik weet zéker dat Truttebosje het zo niet bedoeltquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:32 schreef Rewimo het volgende:
Heb je er last van? Andere topics genoeg hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |