Ik ook, vind m wel fijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 17:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb de ringtone ook nogsteeds in gebruik.
quote:The Phone rinkelt in 013
In maart zijn er opnames gemaakt in o.a. 013 voor het Tv-programma The Phone van de AVRO. Die afleveringen/beelden kun je op zondag 20 april om 21.45 uur op Nederland 3 zien. The Phone zet wekelijks het leven van twee mensen op zijn kop. Nietsvermoedend doen zij hun dagelijkse ding totdat ze, ergens in een stad, zomaar worden geconfronteerd met een onbeheerde rinkelende telefoon.
viel toch wel mee, alleen vaak fokking hell inderdaad, maar niet echt echt een kankerkachel of "lau en tiny" figuur.quote:
Ja de kijkers wisten dat al natuurlijk, ze lieten niet voor niks die andere zien.quote:Op maandag 14 april 2008 11:11 schreef Tabloid het volgende:
''Willen jullie een tip? Kost 5000 euro!''
''Ok''
''Jullie zitten in de verkeerde auto''
Toen ze daaraan begonnen dacht ik meteen: "zomaar van een touwladdertje klimmen kan onmogelijk veilig zijn, en eventuele schadeclaims kan de AVRO nooit betalen."quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:18 schreef W00fer het volgende:
Dat van die brug klimmen dacht ik dat dat ala bassie en Adriaan zou zijn. Dus echt springen van de brug. Maar helaas.
De AVRO misbruikt wel vaker presentatoren als voice-over.quote:Op maandag 14 april 2008 19:10 schreef DaFrenk het volgende:
Die voice-over was die Sipke-Jan Bouwsema ofzo.
ik zou niet weten wie er gecast was, en al die andere kritiek snap ik ook niet zo, tuurlijk moet die kerel zo'n tuigje aan, en zenden ze dat niet uit, als ze dat uitzenden krijg je gezeik dat er overbodige dingen in zitten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:20 schreef DaFrenk het volgende:
Tja, vorig seizoen hebben ze namelijk wel enkele keren aan casting gedaan. Dus het zou me niks verbazen dat ze het nu nog steeds doen. Al is het maar met één van de 2 kandidaten.
Je doet mee als kandidaat of als medewerker? In welke uitzending?
Dat was wel geniaal ja. Ik zou trouwens hetzelfde reageren als zij denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:48 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Was wel geniaal trouwens hoe die meid die sleutel in haar zak kreeg.
Ow jammer, daarvan ken ik alleen Den Haag een beetjequote:Op dinsdag 15 april 2008 23:19 schreef vw_caddy het volgende:
Tilburg, Den Bosch, Den Helder, Eindhoven, Rotterdam en Den Haag.
Tja, ik weet er ook het fijne niet van. Maar ik heb begrepen uit vorige topic-delen dat er een aantal deelnemers waren die op de een of andere manier acteurs waren die je kon inhuren. En ik meende ook te herinneren dat het eens is toegegeven dat ze voor enkele afleveringen iemand hadden ingehuurd. Maar kan me ook vergissen met de pilot, volgens mij waren dat namelijk wel acteurs. Maar er werd dus getwijfeld aan de "toevalligheid" dat juist die mensen die ook bekend waren als acteurs of met andere relaties in de TV branche, als kandidaat meededen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:48 schreef men_in_red het volgende:
[..]
ik zou niet weten wie er gecast was, en al die andere kritiek snap ik ook niet zo, tuurlijk moet die kerel zo'n tuigje aan, en zenden ze dat niet uit, als ze dat uitzenden krijg je gezeik dat er overbodige dingen in zitten.
Was wel geniaal trouwens hoe die meid die sleutel in haar zak kreeg.
Ik denk dat dat meisje gecast is, eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:20 schreef DaFrenk het volgende:
Tja, vorig seizoen hebben ze namelijk wel enkele keren aan casting gedaan. Dus het zou me niks verbazen dat ze het nu nog steeds doen. Al is het maar met één van de 2 kandidaten.
quote:Ik word niet verkracht ofzo he
quote:Nee maar je moet wel opschieten
quote:
Volgens mij komen ze straks in de minquote:Op zondag 20 april 2008 21:43 schreef golfer het volgende:
De winnaar gaat dus zonder een cent naar huis als dit zo door gaat.
Dat was wel geniaal ja.quote:
Zelfs ík had de code doorquote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Lekker slim met die kluizen. Zo moeilijk was dat toch niet?
Zn hoofd is anders ook niet mis...quote:Op zondag 20 april 2008 21:56 schreef Isegrim het volgende:
Die gast die het presenteert heeft trouwens wel de meest geweldige stem ooit. *sop, sop*
Ik dacht altijd dat je man was. Tot vandaag.quote:Op zondag 20 april 2008 21:56 schreef Isegrim het volgende:
Die gast die het presenteert heeft trouwens wel de meest geweldige stem ooit. *sop, sop*
Oh jee.quote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je man was. Tot vandaag.
Heb je van die mooie icoontjes voorquote:Op zondag 20 april 2008 21:57 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je man was. Tot vandaag.
Hmm, waren er echt niet meer opties? Wat waren ook alweer de voorwaarden?quote:Op zondag 20 april 2008 21:52 schreef Isegrim het volgende:
Lekker slim met die kluizen. Zo moeilijk was dat toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |