abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52960980
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:49 schreef MaxPower het volgende:
met zijn marcus berg weblog.
WTF.. Dat is één van mijn weblogjes (serieus)
En nee ik heb daar niet gepost.

Of zit iemand mij hier in de zeik te nemen? Erwin? Ray?
* venomsnake doet msn aan..

[ Bericht 2% gewijzigd door venomsnake op 05-09-2007 15:24:39 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52961013
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:59 schreef BottleKid het volgende:

[..]

Nee hoor, je moet toestemming hebben.
Daarna kan het tussen de clubs alsnog fout gaan.
Klopt, ik zei het verkeerd. In ieder geval, die toestemming hebben ze echt niet gehad van SC Heerenveen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_52961120
quote:
Op woensdag 5 september 2007 15:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Er moet toch iets zijn wat de FIFA kan doen om dat soort figuren te weren?? Als zij geen licentie hebben, hoe kunnen ze dan überhaupt officieel bij een transfer betrokken zijn?? Gewoon niets aan dat soort figuren betalen, ze hebben immers geen poot om op te staan??
Bureau Nr 10 uit Nederland acteert als stroman bij de contracten.
pi_52961136
quote:
Op woensdag 5 september 2007 15:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

WTF.. Dat is één van mijn weblogjes (serieus)
En nee ik heb daar niet gepost.

Of zit iemand mij hier in de zeik te nemen? Erwin? Ray?
* venomsnake doet msn aan..
pi_52961400
quote:
Op woensdag 5 september 2007 15:30 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Kappen nou Pipo...

Ik vraag me trouwens af of Alves uberhaupt nog wel gaat spelen voor Heerenveen zo. Wat een gedoe zeg. Verdienen verdomme 3x zoveel als de Minister President, en dan nog lopen zeuren.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52961553
wat een mongool die alves met zn ziekelijke uitspraken over nazi´s e.d (zie vi.nl)......een jaar lang schorsen die vent!
  woensdag 5 september 2007 @ 16:04:58 #109
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_52961668
Ik vraag me af of de internationale media hier op een gegeven moment aandacht aan gaat geven. Met de laatste transfers heeft de Nederlandse competitie zich goed laten gelden, en daarbij gaat het hier om een Braziliaans international.

Ik zou me hier in Spanje bijvoorbeeld kunnen voorstellen dat een AS, een Marca of een Sport hier zich op zou kunnen uitleven. Zeker na het hele Daniel Alves verhaal.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_52961684
Het wordt een pijnlijke kwestie op deze manier.

Dit soort uitspraken kunnen op geen enkele manier door de beugel.
pi_52961777
Toevallig dat Alves een anagram van slave is.
pi_52961853
quote:
Op woensdag 5 september 2007 16:04 schreef D1 het volgende:
Ik vraag me af of de internationale media hier op een gegeven moment aandacht aan gaat geven. Met de laatste transfers heeft de Nederlandse competitie zich goed laten gelden, en daarbij gaat het hier om een Braziliaans international.

Ik zou me hier in Spanje bijvoorbeeld kunnen voorstellen dat een AS, een Marca of een Sport hier zich op zou kunnen uitleven. Zeker na het hele Daniel Alves verhaal.
Ach Blatter vond dat Van der Vaart al een gelgwolf was, wat moet ie hier dan wel niet van zeggen?
pi_52961884
quote:
Op woensdag 5 september 2007 16:13 schreef ruud.nl het volgende:
Toevallig dat Alves een anagram van slave is.

Scherp.
  woensdag 5 september 2007 @ 16:23:13 #114
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_52961886
die komt van vi.nl
  woensdag 5 september 2007 @ 16:27:15 #115
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_52961943
quote:
Op woensdag 5 september 2007 16:20 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Ach Blatter vond dat Van der Vaart al een gelgwolf was, wat moet ie hier dan wel niet van zeggen?
En Blatter kan het weten want die is de meest zelfzuchtige en hebberige persoon in het internationale voetbal. Hij zal het wel bedoeld hebben als compliment naar vdV.
Life is what you make it.
pi_52962082
quote:
Op woensdag 5 september 2007 16:23 schreef Heerlijkheid het volgende:
die komt van vi.nl
klopt.
pi_52962139
Gatverdamme, wat een klote gast is het ook. Supporters vergelijken met nazi´s..

pi_52962609
Wat een gek, dat zeg je toch niet. Idioot.

Lekker een goeie nieuwe spits halen in de winterstop en weg met die Alves.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  woensdag 5 september 2007 @ 17:24:20 #119
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_52962673
Ik hoop dat die vent net zo snel van het toneel verdwijnt als dat die kwam. Tenzij hij aan schizofrenie lijdt, want dan is hij gewoon ziek.
pi_52962741
Bij nader inzien wel kloten nu voor Heerenveen, hadden ze hem toch beter voor dat vele geld moeten verkopen. Nu heb je ook geen zak aan die dikke gek en levert ie straks waarschijnlijk minder op.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_52962959
Heerenveen heeft steeds heel fatsoenlijk gereageerd en het voor hem opgenomen. Nu lijkt me toch wel het punt bereikt dat ze dat niet langer vol kunnen houden. Dit is een aantasting van eer en goede naam, van zowel club als supporters. Ons met nazi's vergelijken en de club waar hij een heel behoorlijk jaarsalaris verdient, met slavendrijvers. Dat is vele stappen te ver. Ik hoop op een serieuze reactie van de club, dat ze afstand nemen van deze onzin. Het blijft een werknemer van de club die dit over de supporters zegt.
pi_52963005
Oh, ze hebben al gereageerd, www.sc-heerenveen.nl
quote:
Heerenveen distantieert zich van uitlatingen op weblog Alves
05 september 2007
Heerenveen heeft kennis genomen van de uitlatingen op de weblog van Afonso Alves. De club heeft gegronde redenen om aan te nemen dat deze uitlatingen niet van Alves persoonlijk afkomstig zijn. Heerenveen neemt afstand van de tekst op de weblog en zal daar gezien de aard er van geen verdere aandacht aan besteden.

De club roept haar supporters op hier op een Heerenveen-waardige wijze mee om te gaan en het voorbeeld van de club te volgen
Tja. Je kunt de schuld wel steeds bij anderen blijven leggen. Alves kan toch een verklaring afleggen waarin hij afstand neemt van al die onzin. Hij doet dat niet dus houd ik hem mede-verantwoordelijk.
  woensdag 5 september 2007 @ 17:48:03 #123
54636 Eb
Le Big Mac
pi_52963045
Deze uitspraken zijn natuurlijk een provocatie. Hij probeert een breuk te forceren. En nou niet zeggen dat zijn zaakwaarnemers erachter zitten, Alves lijkt mij bij zijn volle verstand als hij met dergelijke lieden in zee gaat dus hij is zelf veramtwoordelijk voor de puinhoop die hij aan het creeren is.

Als reactie is er maar één mogelijkheid: hem als een zielige gek afschilderen (niet zo moeilijk na deze uitspraken) waar werkgever Heerenveen graag goed voor wil zorgen. Maar hem laten gaan? NEVER Net zo lang gek maken tot hij kruipend door het Abe Lenstra stadion zijn excuses aanbiedt.

Dit is een principezaak die tot de laatste snik moet worden uitgezongen.

Hup Heerenveen!
pi_52963333
Dat noemt zichzelf prof(fessional), Alves verandert Heerenveen in een dader in plaats van slachtoffer...
pi_52963470
quote:
Op woensdag 5 september 2007 17:48 schreef Eb het volgende:
Deze uitspraken zijn natuurlijk een provocatie. Hij probeert een breuk te forceren. En nou niet zeggen dat zijn zaakwaarnemers erachter zitten, Alves lijkt mij bij zijn volle verstand als hij met dergelijke lieden in zee gaat dus hij is zelf veramtwoordelijk voor de puinhoop die hij aan het creeren is.

Als reactie is er maar één mogelijkheid: hem als een zielige gek afschilderen (niet zo moeilijk na deze uitspraken) waar werkgever Heerenveen graag goed voor wil zorgen. Maar hem laten gaan? NEVER Net zo lang gek maken tot hij kruipend door het Abe Lenstra stadion zijn excuses aanbiedt.

Dit is een principezaak die tot de laatste snik moet worden uitgezongen.

Hup Heerenveen!
Dat is wel makkelijk bij deze speler omdat hij een lang lopen contract heeft en buiten de EU komt en gezien zijn leeftijd kan hij er beter aan doen om wel te gaan voetballen.

Kan SCH trouwens zijnloon niet stil leggen?
pi_52963603
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:09 schreef Chadi het volgende:

Kan SCH trouwens zijnloon niet stil leggen?
Dan kan hij makkelijker wegkomen. Kiki Musampa (of iemand anders op cyprus?) heeft ook zijjn contract laten ontbinden omdat hij geen centjes kreeg.
  woensdag 5 september 2007 @ 18:18:35 #127
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_52963693
quote:
Op woensdag 5 september 2007 17:41 schreef SCH het volgende:
Heerenveen heeft steeds heel fatsoenlijk gereageerd en het voor hem opgenomen. Nu lijkt me toch wel het punt bereikt dat ze dat niet langer vol kunnen houden. Dit is een aantasting van eer en goede naam, van zowel club als supporters. Ons met nazi's vergelijken en de club waar hij een heel behoorlijk jaarsalaris verdient, met slavendrijvers. Dat is vele stappen te ver. Ik hoop op een serieuze reactie van de club, dat ze afstand nemen van deze onzin. Het blijft een werknemer van de club die dit over de supporters zegt.
Ik verwacht ook niet dat de supporters dit zomaar zullen slikken. Ik verwacht niet veel geweld of bedreigingen, maar de spandoeken zullen in elk geval niet mals zijn... Wat dat betreft zou Verbeek er goed aan doen om Alves de hele wedstrijd op de bank te houden, net tegenover een hatelijk spandoek. Heeft Alves iets om naar te kijken...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_52963947
quote:
Op woensdag 5 september 2007 18:15 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Dan kan hij makkelijker wegkomen. Kiki Musampa (of iemand anders op cyprus?) heeft ook zijjn contract laten ontbinden omdat hij geen centjes kreeg.
Dit is werkweigering en geen loonachterstand zoals bij Kiki.
  woensdag 5 september 2007 @ 18:30:47 #129
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52964017
Als er een God bestaat, zal Alves nog 4 jaar in het 2e Heerenveen ballen.
pi_52964538
wat een eikel zeg

Sowieso, zo'n reactie op een forum op zijn site Daar moet je toch boven staan als professional ? Dat 1 iemand zoiets zegt, ga je toch niet je hele houding door veranderen.

Alves is een trieste vent als je het mij vraagt. Hopen dat Heerenveen hem gewoon onder geen beding laat vertrekken, zo'n speler gun ik niets.... heerenveen heeft hem 'groot' gemaakt (daardoor is hij op de kaart gekomen) en dan al zo'n attitude... nee zéér triest
Haleloeja
pi_52964911

Links Afonso, rechts Riemer.
pi_52964936
Even Amnesty International bellen
  Trouwste user 2022 woensdag 5 september 2007 @ 19:25:26 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_52965194
Wat een lul. Maar wel mooi dat je hem niet gelijk geeft. Gewoon nooit verkopen een jaar lang op de bank laten ziten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_52965631
Eerste helft van de competitie op de bank houden of in het tweede laten spelen. Heeft hij misschien na de winterstop weer zijn verstand terug, en kan hij de rest van het seizoen gebruiken om zich te bewijzen. Al dit drama van de laatste weken heeft zijn marktwaarde ook geen goed gedaan lijkt me.
Dan misschien na afloop van het seizoen nog eens kijken of SCH een transfer kunnen vinden voor hem.
pi_52967127
quote:
Op woensdag 5 september 2007 19:15 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]

woensdag 5 september 2007 @ 22:12:49 #136
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_52969381
quote:
Op woensdag 5 september 2007 19:15 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]

kijk... ongepast noemen we dat
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_52974414
Heerenveen neemt Alves nu wel heel erg in bescherming.

OK, de woorden lijken me afkomstig van z'n zaakwaarnemenr/woordvoerder, maar daar is Alves zelf ook verantwoordelijk voor, de woorden komen immers uit zijn kamp.

De bedoeling lijkt me wellicht het forceren van een breuk/onwerkbare situatie maar dat lijkt me vrij kansloos (juridisch gezien) want de uitspraken slaan echt nergens op, zijn beledigend aan de Heerenveen fans en slavernij slachtoffers en staan in geen enkele verhouding tot hetgeen Alves z'n team Heerenveen aanrekend (de misgelopen transfer).

Een v/d Vaart wou ook graag weg, deed ook domme dingen (Poseren met Valencia shirt - zich geblesseerd melden na het optillen van z'n koter om een Europese match te missen) maar is wel normaal terug gekomen bij z'n werkgever en doet weer wat ie moet doen omdat ie er onder contract staat: Voetballen.

In dat opzicht is Alves net een klein verwend kind, en zeker geen echte vent.

Zure is alleen dat Heerenveen hier de dupe van is. En ik vind het goed dat ze zich zo strikt en correct opstellen, maar of ze daar ooit de vruchten van gaan plukken nog in deze situatie - behalve dan de waardering dat ze dit geduld kunnen opbrengen en voet bij stuk blijven houden - is de vraag. Ik denk het niet eerlijk gezegd.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52974673
Ik ben het met je eens DIGGER, op zich al een vrij feestelijke gebeurtenis

Ik vind de tekst op de website van sc Heerenveen ook een klein beetje suggereren dat de supporters er mede debet aan zijn met dat zinnetje over "we roepen de supporters op om hier op een Heerenveen-waardige wijze mee om te gaan".

Wat is precies Heerenveenwaardig als je voor nazi en slavendrijver wordt uitgemaakt? Je andere wang toekeren?
pi_52974686
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Volgens mij zijn de supporters er juist prima mee omgegaan en zijn ze zelfs nog bereid om hem te vergeven als hij weer gaat spelen en scoren.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52974744
Ik heb het vermoeden dat de club iets meer dan wij weten, en dat er wellicht mafiapraktijken of bedreigingen (van Alves' familie) aan de gang zijn.
pi_52974753
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:30 schreef SCH het volgende:
Ik ben het met je eens DIGGER, op zich al een vrij feestelijke gebeurtenis

Naam en landgenoot Alves is toch ook nog gewoon werkzaam bij Sevilla overigens.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52974757
Spannend Max

Het blijft wel een feest om de reacties op zijn website te lezen http://afonso9.wordpress.(...)heerenveen/#comments
pi_52974782
Het minste wat je dan als Alves kan doen is dan toch breken met je zaakwaarnemers? Anders is het onbegrijpelijk dat Heerenveen hem nog zo in bescherming neemt.
pi_52974940
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het minste wat je dan als Alves kan doen is dan toch breken met je zaakwaarnemers? Anders is het onbegrijpelijk dat Heerenveen hem nog zo in bescherming neemt.
Als je zoontje ontvoerd dreigt te worden breek je niet zo makkelijk met die lui.
pi_52974982
Ben je nu een beetje hardop aan het nadenken over plot van je nieuwe thriller?
pi_52974991
quote:
Op donderdag 6 september 2007 08:55 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Als je zoontje ontvoerd dreigt te worden breek je niet zo makkelijk met die lui.
quote:
Het shirt dat hij in Engeland (1-1) droeg, tijdens zijn debuut voor het Braziliaanse elftal, hangt ingelijst in zijn huis in Brazilië. Zijn zoon Filipe Henrique, acht jaar oud, trekt het andere exemplaar aan als hij in Belo Horizonte met zijn vriendjes voetbalt. Het leven van voetbalnomade is er de oorzaak van dat hij duizenden kilometers van hem verwijderd is. De levensader met zijn zoon, die bij Alves’ voormalige partner woont, bestaat uit een telefoonlijn waar dagelijks gebruik van wordt gemaakt.

„Hij is beter af bij zijn moeder in Brazilië. Want wat heeft een kind dat in een vreemd land woont aan een vader die twee keer per dag moet trainen en in het weekeinde ook nog eens geen tijd kan vrijmaken omdat hij een wedstrijd moet spelen?”

Of hij gezegend is met het doorzettingsvermogen en talent van zijn vader durft hij niet te zeggen. Waar Alves tijdens ieder vrij uurtje op een zandveld zijn tweebenige traptechniek perfectioneerde, traint zijn nazaat vier keer per week met zijn club Cruzeiro op een verharde ondergrond. „Als ik het hem vraag, zegt hij dat hij ook voetballer wil worden. Net als zijn vader. Of het ooit zover komt, is moeilijk te zeggen. Hij is nog heel erg jong.”

Alves prijst zich gelukkig dat zijn zoon opgroeit in de acht miljoen zielen tellende hoofdstad van de staat Minas Gerais en niet in criminele vrijhavens als Rio de Janeiro of São Paulo. Angst dat zijn familie slachtoffer wordt van ontvoeringen – een lucratieve business in het grootste land van Zuid-Amerika – zegt hij niet te hebben. „In Belo Horizonte gebeuren zulke dingen niet. Het is niet voor niets de mooiste stad van Brazilië.”

In tegenstelling tot andere voetballers was de bal voor Alves geen middel om te ontsnappen aan de zelfkant van de maatschappij. Vader was brandweerman, moeder verkocht gebak in een pasteleria. Een gelukkige jeugd, omschrijft hij die periode. Dat hij pas op zijn twintigste de overstap van Atletico Mineiro naar de bescheiden Zweedse competitie Allsvenskan maakte, sluit naadloos aan bij zijn karakter. „Ik ben geen groot avonturier.”

Eigenlijk vindt hij het wel fijn in het kille Noord-Europa. „Hier kun je tenminste nog ongestoord over straat lopen. Speel je in Brazilië slecht, dan ben je je leven niet zeker. Dan kun je na de wedstrijd maar beter niet het stadion uit gaan. Hier halen de mensen hun schouders op. Volgende keer beter.”

Valeriodoce, Atletico Mineiro, Orgyrte IS, Malmö FF, SC Heerenveen – bij geen van de clubs die hij diende was er ruimte voor de vraag of hij zou slagen. „Ik heb eigenlijk nooit twijfels gekend. Daarvoor is mijn voetballoopbaan namelijk te snel verlopen. Bij alle clubs heb ik contracten van minimaal vier jaar getekend, overal was ik tot op heden binnen twee seizoenen weer weg.
Uit een interview met de Telegraaf van zaterdag. En waar staat dan dat zijn zoontje is ontvoerd?
pi_52975003
Het was maar een voorbeeld.
pi_52975014
Ja, zo lust ik er nog wel een paar
pi_52975048
Anders kan ik het niet verklaren dat sc Heerenveen hem zo overdreven in bescherming neemt.
pi_52975119
Bang voor complete kapitaalvernietiging? Zeker gezien de competitiestart?
pi_52975228
Nee, ik ben er altijd voor geweest om hem nog een seizoen te houden. Niet op deze manier, maar dat wist onze directie ook niet vantevoren natuurlijk.
pi_52975250
Dat is denk ik deels strategie Max. En de bijna overdreven vriendelijkheid en fatsoen zit nou eenmaal in de genen van de club, helaas zie je dat nog maar zelden in de voetbalwereld. Maar van de supporters kan je niet vragen de emoties volledig binnenboord te houden. Dan zit iedereen straks met psychosociale stress en hoofdpijn van de opgekropte spanning op de tribune
pi_52975338
Het is maar een geluk dat er geen thuiswedstrijd is komend weekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')