abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52933443
Loon inhouden kan toch wel omdat ie werk weigert.
pi_52933650
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:39 schreef MaxPower het volgende:
Weet iemand nog een betaalbare joegoslaaf? Heb nog wel een 'klusje' voor zo iemand.
Doodsbedreiging
pi_52933668
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Doodsbedreiging
Nee hij bedoelt eentje die doel treft
  dinsdag 4 september 2007 @ 10:54:06 #55
3185 Adelante
To let it go now
pi_52933673
quote:
Weet iemand nog een betaalbare joegoslaaf? Heb nog wel een 'klusje' voor zo iemand.
Lazovic?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_52933796
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Doodsbedreiging

Chadi snapt me tenminste. We hebben in de winterstop een nieuwe spits nodig.
pi_52935666
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Vooral dat stukje van die zaakwaarnemer zeg
ja en dan vooral te bedenken waar ze hem vandaan gehaald hebben, ergens uit zweden ofzo? Hij mag heerenveen dankbaar wezen, anders had hij daar nu nog lopen ballen.... Dus de toon is ongepast
pi_52935945
De hele situatue creeert ie zelf met z'n zaakwaarnemer en dan achteraf een beetje gaan lopen janken. Sneu.
En dan als argument aanvoeren dat Heerenveen gezien de inkoopprijs nu een dikke winst had kunnen maken. Ja, da's een argument in zijn straatje - namelijk centen - maar Heerenveen bleef dus liever wel vasthouden aan de belangrijkste speler.

En uiteindelijk brengt dat dus ook niks, net als dat het vertrek van Sneijder uit ijdorp ook niks gebracht heeft (Ja centen - ten dele alweer kwijt aan het mislopen van de CL).

Ergo, als club kun je het in deze nooit goed doen, je verliest altijd.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_52936030
quote:
Wil je weer in het AD?
That's all folks!
pi_52936626
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:36 schreef TheGHunter het volgende:

[..]

Vooral dat stukje van die zaakwaarnemer zeg
Ja belachelijk. Dat was natuurlijk heel anders geweest als ie bij AZ had gespeeld.

Met wie speel jij tegenwoordig Afonso: "With the famous Boy Waterman and Simon Cziommer".
pi_52936719
Ik snap niet wat die verbetering is voor hem als ie naar AZ zou gaan .
pi_52936793
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 13:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja belachelijk. Dat was natuurlijk heel anders geweest als ie bij AZ had gespeeld.

Met wie speel jij tegenwoordig Afonso: "With the famous Boy Waterman and Simon Cziommer".
Inderdaad. Wat een onzin zeg.
pi_52937249
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 12:21 schreef Slasher het volgende:

[..]

ja en dan vooral te bedenken waar ze hem vandaan gehaald hebben, ergens uit zweden ofzo? Hij mag heerenveen dankbaar wezen, anders had hij daar nu nog lopen ballen.... Dus de toon is ongepast
Malmö FF, na een paar wedstrijden in de competitie daar weggeplukt.
pi_52937290
Ik heb een berichtje op zijn website gezet, voor zijn moeder

Dear misses Alves,

I understand you read the comments at this website. Don't be too sad and worried about the things written here about you're son. Most important is that the supporters of sc Heerenveen cheered and yelled last season their heart out for you're son. Afonso made us proud, he made the most goals of the Dutch Eredivisie and for the first time in history the topscorer belongs to sc Heerenveen. We think that Afonso is a very good soccer player en we are proud that he signed a contract for 5 years.

These days there are some troubles about you're son. But in three weeks Afonso plays again for sc Heerenveen and when he works hard the supporters are proud again. Maybe you, as his mother, can tell him that he is a wellpaid grown up adult who made appointments. My mother always learned me how important appointments are.

I hope you understand that some supporters are very emotional because they love sc Heerenveen with whole their heart.

greetings from Holland where it is cold and rainy today!

Jaap
  dinsdag 4 september 2007 @ 14:03:06 #65
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52937312
haha, held
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_52937573
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 14:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb een berichtje op zijn website gezet, voor zijn moeder

Dear misses Alves,

I understand you read the comments at this website. Don't be too sad and worried about the things written here about you're son. Most important is that the supporters of sc Heerenveen cheered and yelled last season their heart out for you're son. Afonso made us proud, he made the most goals of the Dutch Eredivisie and for the first time in history the topscorer belongs to sc Heerenveen. We think that Afonso is a very good soccer player en we are proud that he signed a contract for 5 years.

These days there are some troubles about you're son. But in three weeks Afonso plays again for sc Heerenveen and when he works hard the supporters are proud again. Maybe you, as his mother, can tell him that he is a wellpaid grown up adult who made appointments. My mother always learned me how important appointments are.

I hope you understand that some supporters are very emotional because they love sc Heerenveen with whole their heart.

greetings from Holland where it is cold and rainy today!

Jaap
Voortaan zonder taalfouten
pi_52937622
Moeder Afonso d'r Engels zal toch ook niet foutloos zijn
pi_52937702
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 14:22 schreef SCH het volgende:
Moeder Afonso d'r Engels zal toch ook niet foutloos zijn
Ik ben bang dat de zaakwaarnemer het gaat vertalen.
pi_52937834
Zelfs met taalfouten een geweldig stukje SCH
pi_52938960
quote:
Heerenveen beseft dat het mislukken van een transfer hard is aangekomen. Maar voor Alves zijn de mentale gevolgen groter, aldus een woordvoerder van zijn zaakwaarnemer Roberto Tiburcio in het AD. 'Wat te denken van de sfeer op de training bij Brazilië. Vraagt Ronaldinho morgen aan Afonso: Met wie speel jij tegenwoordig? Zegt Afonso: Dingsdag. Dat kán toch niet.'

Alves zelf geeft via zijn weblog uitleg waarom hij maandag ontbrak op het Voetballer van het Jaar Gala. 'De organisatie en de club waren al enkele dagen op de hoogte dat ik niet zou komen. Dus wat men ook zegt, het kan geen verrassing zijn geweest.'

'Na afgelopen vrijdag, toen ik tot het laatste moment heb gewacht op een redelijke beslissing van mijn club, was ik niet in een feeststemming', aldus de Braziliaan.

'Het is moeilijk voor mijn moeder als zij op mijn website leest hoe een Heerenveen-fan mij een monkey boy noemt. Dat is precies hoe ik me zou voelen als ik publiekelijk had moeten buigen voor mijn eigenaars.'
Vi.nl
Laat me niet lachen, dom gezwets van die zaakweernemers weer, niet van Alves zelf.

Het gaat weer precies zoals Riemer het gister zei. Die lui zitten de sfeer te verzieken en de sensatie-media pikt elk berichtje gelijk weer op, zonder na te gaan van wie dat geouwehoer afkomstig is.

En dat anonieme berichtje op die site waarin iemand hem een aap noemt komt van iemand die zich "j00d" noemt. Klinkt niet als een Heerenveenfan. Maar dan nog, waar hebben we het nog over?
pi_52939923
quote:
Vraagt Ronaldinho morgen aan Afonso: Met wie speel jij tegenwoordig? Zegt Afonso: Dingsdag. Dat kán toch niet.'
quote:
Internationals Heerenveen geselecteerd
28 augustus 2007
Verschillende spelers van Heerenveen zijn geselecteerd voor interlands die in de periode van 7 tot en met 12 september gespeeld worden. Het gaat om Alves, Bradley, Johansen, Matusiak, Prager, Pranjic, Siwe, Sulejmani, Vandenbussche en jeugdspeler Jonsson.

Afonso Alves is opgeroepen voor het Braziliaanse team dat op 9 september vriendschappelijk speelt tegen de USA en op 11 september tegen Mexico. Alves komt op 9 september misschien ploeggenoot Bradley tegen, want hij is opgenomen in de voorlopige selectie van de USA.

Timmi Johansen zit in de voorlopige selectie van Denemarken onder 21 voor de EK-kwalificatiewedstrijden tegen Litouwen en Schotland. Heerenveens nieuwste aanwinst Radek Matusiak is door bondscoach Leo Beenhakker opgeroepen voor EK-kwalificatiewedstrijden tegen Portugal en Finland.

Thomas Prager zit in de voorlopige selectie van Oostenrijk. De Oostenrijkers spelen op 11 september vriendschappelijk tegen Chili. Danijel Pranjic gaat met Kroatië op pad voor de EK-kwalificatieduels tegen Estland en Andorra. Verdediger Tom Siwe is opgenomen in de voorlopige selectie van Zweden onder 21 dat in actie komt tegen Letland en Duitsland.

Sulejmani is opgeroepen voor de EK-kwalificatieduels duels van Servië onder 21 tegen Belarus en Hongarije. Brian Vandenbussche zit in de voorlopige selectie voor het EK-kwalificatieduel van België tegen Kazachstan. A-junior Björn Jonsson tenslotte, is geselecteerd voor het vriendschappelijke duel van Ijsland tegen Schotland.
Daarnaast noem ik nog de jeugdinternationals (Jong Oranje, etc.) Zuiverloon, Jong-a-Pin, Beerens, Jeroen Drost, Roorda en Etemadi en ik zal er ongetwijfeld nog een aantal vergeten zijn..

@ MaxPower, als je die Joegoslaaf gevonden hebt, dan breng ik 'm met liefde naar "z'n werkplek'
Tiburcio, Ziller en die andere 'wolven in schaapsvacht'
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_52957127
quote:
Woordvoerder Alves beticht Heerenveen van slavernij

Het kamp-Afonso Alves blijft aandacht zoeken. De spits en zijn zaakwaarnemers kunnen er duidelijk niet tegen dat Heerenveen hem gewoon aan zijn contract gehouden heeft, in plaats van hem een lucratieve transfer naar AZ te gunnen. Wagner Augusto Álvares de Freitas, een woordvoerder van de Braziliaanse topscorer, beticht Heerenveen nu op de website van Alves van slavernij.

"Er is veel geschreven over slavernij die door de jaren heen plaatsgevonden heeft in Brazilië", begint de woordvoerder zijn huilverhaal. "Maar wat schrikbarend is, is dat dergelijke praktijken in de 21ste eeuw nog steeds plaatsvinden. De huidige situatie van Afonso Alves bij Heerenveen is daar een voorbeeld van. De club laat hem, tegen zijn wil, niet gaan. Er zijn mooie aanbiedingen binnengekomen, maar Heerenveen weigert om aan de wens van Alves te voldoen", schrijft hij.

De woordvoerder noemt de bestuursleden van Heerenveen 'amateurs'. "De aanbiedingen die binnengekomen zijn, zijn door amateurs zonder kennis van zaken van tafel geveegd. Maar tegelijkertijd verzochten deze bestuursleden, die in Brazilië nog geen team uit de Serie Z zouden mogen leiden, Alves wél om aanwezig te zijn op een televisiefeestje. De club snapt er blijkbaar helemaal niets van", besluit hij.

Op dezelfde website geeft ook Alves zelf tekst en uitleg bij het feit dat hij ontbrak bij het jaarlijkse voetbalgala van de NOS, waar hij gehuldigd zou worden als beste speler én topscorer van het afgelopen seizoen. "Ik was niet in feeststemming. Bovendien had ik de club én de organisatie al dagen van te voren gezegd dat ik niet zou komen. Het was dus geen verrassing voor hen", schrijft hij.
Kan die woordvoerder niets eens even een jaartje of 10 katoen gaan plukken, 16 uur per dag?
Wat een randdebiel zeg. Zijn eigen uitlatingen zijn juist een belediging tegenover ieder slachtoffer van slavernij.
pi_52957185
Ik wist niet dat slaven zoveel verdienden.
pi_52957233
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:05 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Kan die woordvoerder niets eens even een jaartje of 10 katoen gaan plukken, 16 uur per dag?
Wat een randdebiel zeg. Zijn eigen uitlatingen zijn juist een belediging tegenover ieder slachtoffer van slavernij.
Quoted for truth.

Wat een jankmuil die zaakwaarnemer.
pi_52957295
quote:
Op woensdag 5 september 2007 12:08 schreef Chivu het volgende:
Ik wist niet dat slaven zoveel verdienden.
Noem mij uberhaupt 1 slaaf die geheel op vrije wil een contract tekent dat hem tot de top 1% van de inkomens in dat land maakt.

Dit soort woordvoerders/zakenwaarnemenrs verdient een nekschot.
  woensdag 5 september 2007 @ 12:16:25 #76
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52957381
quote:

[..]

Sjesus wat kutmongool. Aan de hoogste boom ermee en snel. Ongepaste, achterbakse en debiele uitspraak.
pi_52957485
Onvoorstelbaar dit. Echt wálgelijk dat die man een lucratief contract als dit vergelijkt met slavernij. Ze waren er toch verdomme zelf bij toen ze die krabbel voor meerdere jaren onder dat contract hebben gezet? Niet te geloven. Ze zouden die woordvoerder echt eens een maand of twee op een katoenplantage moeten zetten.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52957987
dit slaat echt alles. ALves doet hier zichzelf ook geen goed mee. Clubs zullen wel denken
pi_52958026
OMG ...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52958254
Hij moet echt nodig met die zaakwaarnemers breken. Zulke gasten kunnen je carriere ook kapot maken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_52958648
Die kop ook op VI.nl

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52959097
Alves, 4 jaar in het 2e van Heerenveen?
  woensdag 5 september 2007 @ 13:55:01 #83
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_52959208
quote:

[..]

Eens.

Maar verdomme zeg, die woordvoerder vernaait het wel flink voor Alves. Hij mag tóch niet weg voor de winter, en die kans is nu ook miniemer geworden. Tenminste, als ik het bestuur van Heerenveen was, dan zou ik 'm echt niet meer laten gaan. De komende jaren mag Alves mooi in Heerenveen blijven, voor mijn part bij de junioren. Kan hij de overgebleven tijd mooi gebruiken om na te denken over deze uitspraken en hoe zijn carrière was verlopen als hij ze niet had gedaan.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  woensdag 5 september 2007 @ 14:10:57 #84
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52959559
Jasses wat een hoop stront zeg zoals die Alves zich gedraagt. Beter hadden ze hem in de straten van Rio kunnen laten wegrotten met een zakje lijm in z'n handen.

Heerenveen heeft groot gelijk dat ze hem niet laten gaan. Hij heeft met zijn volle verstand vorig jaar een verbintenis getekend voor een bepaalde periode.

Domme gast is het ook.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_52959706
Ik heb me kapotgelachen om zijn naiviteit.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52959745
Het hele verhaal is te triest voor woorden, maar die laatste alinea spant wat mij betreft toch wel echt de kroon:
quote:
De situatie is er niet naar om schouderklopjes te geven! Hoe kun je nou opdraven bij een gelegenheid waar supporters die geleid worden door nazistische overtuigingen, er niet voor terugdeinzen deze sportman te beledigen, zoals in de straten van Heerenveen gebeurt?
Omdat Wagner ergens denkt te hebben/heeft gelezen dat er iemand Alves 'monkey boy' noemde, durft Wagner te beweren dat wij hier allen geleid worden door nazistische overtuigingen? Ik zie dit als een zware belediging. Overigens, waar gingen veel van die nazi's ook alweer heen na de WOII?

Ik ben benieuwd of AZ een speler met zulke zaakwaarnemers in de winter nog steeds wil hebben.

Gezien de reacties op het Heerenveenforum doen deze zaakwaarnemers er in ieder geval verstandig aan de komende tijd niet bij het stadion te komen.
Are you watching Paul Scholes!
pi_52959769
quote:
Op woensdag 5 september 2007 13:55 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Eens.

Maar verdomme zeg, die woordvoerder vernaait het wel flink voor Alves. Hij mag tóch niet weg voor de winter, en die kans is nu ook miniemer geworden. Tenminste, als ik het bestuur van Heerenveen was, dan zou ik 'm echt niet meer laten gaan. De komende jaren mag Alves mooi in Heerenveen blijven, voor mijn part bij de junioren. Kan hij de overgebleven tijd mooi gebruiken om na te denken over deze uitspraken en hoe zijn carrière was verlopen als hij ze niet had gedaan.
Nou inderdaad. Het zal toch niet gebeuren, maar god wat zou het geweldig zijn als die jongen gewoon zijn contract uit dient in het tweede.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52959813
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:19 schreef FrisianReds het volgende:
Het hele verhaal is te triest voor woorden, maar die laatste alinea spant wat mij betreft toch wel echt de kroon:

[..]

Omdat Wagner ergens denkt te hebben/heeft gelezen dat er iemand Alves 'monkey boy' noemde, durft Wagner te beweren dat wij hier allen geleid worden door nazistische overtuigingen? Ik zie dit als een zware belediging. Overigens, waar gingen veel van die nazi's ook alweer heen na de WOII?

Ik ben benieuwd of AZ een speler met zulke zaakwaarnemers in de winter nog steeds wil hebben.

Gezien de reacties op het Heerenveenforum doen deze zaakwaarnemers er in ieder geval verstandig aan de komende tijd niet bij het stadion te komen.
Die had ik nog niet eens gelezen.
pi_52959886
Mocht iemand de behoefte voelen om een reactie op de officiële website van Alves te plaatsen(waar dit bericht ook werd geplaatst), dan kan dat hier:

http://afonso9.wordpress.(...)heerenveen/#comments

Are you watching Paul Scholes!
pi_52959949
Er heeft inderdaad iemand op zijn weblog de kreet monkeyboy geplaatst, wat de zaakwaarnemer helaas maar wat graag gebruikt in zijn betoog tegen de nazistische heerenveenfans.
pi_52960037
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:29 schreef MaxPower het volgende:
Er heeft inderdaad iemand op zijn weblog de kreet monkeyboy geplaatst, wat de zaakwaarnemer helaas maar wat graag gebruikt in zijn betoog tegen de nazistische heerenveenfans.
Heerenveen. Het liefste publiek van Nederland, verdomme.
pi_52960042
'zijn' website/weblog... Propaganda-site is het, dat er überhaupt nog door mensen op die site wordt gereageerd

Overigens,
quote:
AZ wilde transfersom Alves in vijf jaar betalen

HEERENVEEN - SC Heerenveen is boos dat door AZ zowel publiekelijk als richting Afonso Alves de indruk is gewekt dat er uiteindelijk 16 miljoen euro op de spits is geboden.

Volgens Heerenveen is daar niet bij verteld dat de betaling van het eerste bod van 14,5 miljoen euro over vijf jaar werd uitgesmeerd: het eerste jaar 4,5 miljoen en daarna vier keer 2,5 miljoen per jaar.

Het laatste bod van 16 miljoen werd vlak voor het sluiten van de transfermarkt per sms gedaan, zonder dat er secundaire voorwaarden werden genoemd.
AZ

Hoe zit het met die Joegoslaaf van je MaxPower?? Ik geloof dat ik nog een 'klusje' voor 'm heb
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_52960092
Wat een achterlijk en ranzig 'persbericht'.

"Afonso blijft een SuperFries!"?
Ik denk dat dat wel voorbij is.
Als ik Feanfan zou zijn zou het dat voor mij in ieder geval wél zijn. Bahbah.

Ik gun dit Heerenveen absoluut niet.
pi_52960159
Dit doet me denken aan de gang van zaken rond Trabelsi, al zijn deze zotten om hem heen nog idioter.
That's all folks!
  woensdag 5 september 2007 @ 14:41:24 #95
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_52960224
Wat een genaaid gedoe zeg. Het is weer duidelijk dat zaakwaarnemers het slechtste is wat het voetbal is overkomen.
pi_52960233
Wat een klootviool.

Dat hij maar nergens meer aan de bak mag komen.
pi_52960461
Gave reacties van supporters van andere clubs op zijn weblog trouwens. Behalve die ene loser uit Groningen met zijn marcus berg weblog.
pi_52960580
Oja, en nog even iets over die andere 'wolven in schaapsvacht'
quote:
Scheringa: AZ valt weinig te verwijten
ALKMAAR - Heerenveen verdenkt AZ van op zijn minst discutabele acties om de Braziliaan Afonso Alves in te lijven. Maandag kreeg AZ-voorzitter Dirk Scheringa nog onder uit de zak gekregen van Riemer van der Velde tijdens het Gala Voetbal van het Jaar.

Scheringa voelt zich er niet door aangesproken. "AZ valt weinig te verwijten", zegt Scheringa. "Wij hebben het zuiver gespeeld, al begrijp ik dat er in Heerenveen een onprettige situatie is ontstaan. Maar de wet van voetbal is een wet van vraag en aanbod. Ik voel me niet persoonlijk aangesproken."

Niettemin blijft er binnen SC Heerenveen een vervelend gevoel bestaan over de gang van zaken. Niet alleen richting AZ, maar zeker ook richting de zaakwaarnemers van Alves. "Ik heb op een scoutingtrip in Brazilië contact gezocht met zijn agent aldaar. Een paar weken geleden hebben de zaakwaarnemers aangegeven, dat er wellicht toch nog wat mogelijk was", zei technisch directeur Marcel Brands.

AZ kwam zelfs rond met de speler. "En toen hebben we geprobeerd een opening te forceren. Maar er bleek weinig ruimte."
En ik maar denken dat je eerst met de club akkoord moest zijn, voordat je de onderhandelingen met de speler mag openen..

Ik heb wel een voorstel richting FIFA/UEFA/KNVB:
- De zaakwaarnemers van Afonso Alves levenslang schorsen
- AZ 5 jaar uitsluiten van internationaal voetbal + uit de beker trappen + 30 minpunten geven voor de competitie

Echt, dit soort praktijken is om kotsmisselijk van te worden. Keihard afstraffen dit soort gedrag. Met het leegkopen van Willem II en RKC Waalwijk komt AZ nog weg, omdat er niets/weinig valt te bewijzen. In de zaak Alves kun je volgens mij het bewijs niet duidelijker krijgen
pi_52960592
tvp
pi_52960639
De zaakwaarnemers van Afonso hebben geen FIFA-licentie, en kunnen dus niet geschorst worden.

Lijkt me duidelijk waarom ze geen licentie hebben trouwens.
pi_52960679
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En ik maar denken dat je eerst met de club akkoord moest zijn, voordat je de onderhandelingen met de speler mag openen..
Nee hoor, je moet toestemming hebben.
Daarna kan het tussen de clubs alsnog fout gaan.
pi_52960797
quote:
Op woensdag 5 september 2007 14:57 schreef MaxPower het volgende:
De zaakwaarnemers van Afonso hebben geen FIFA-licentie, en kunnen dus niet geschorst worden.

Lijkt me duidelijk waarom ze geen licentie hebben trouwens.
Er moet toch iets zijn wat de FIFA kan doen om dat soort figuren te weren?? Als zij geen licentie hebben, hoe kunnen ze dan überhaupt officieel bij een transfer betrokken zijn?? Gewoon niets aan dat soort figuren betalen, ze hebben immers geen poot om op te staan??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')