Coolquote:
Ja, het was gezellig. Hoewel ik, naar aanleiding van de column op de FrontPage het vermoeden heb dat iemand het niet zo tof vondquote:
Ik kijk daar zelden, maar zal eens zoeken...quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, het was gezellig. Hoewel ik, naar aanleiding van de column op de FrontPage het vermoeden heb dat iemand het niet zo tof vond.
Nee hoor. Hehe.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:31 schreef OA het volgende:
En hij/zij was er ook bij?![]()
Stuk ondankbaar tuig dan.... [afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:28 schreef Pheno het volgende:
Net wat autos gechecked. Damn, die vw golf variant is gheil
Duurquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo op de website te zien, mooi ootootje
kutklonen kunnen dat inderdaad niet betalen. PauperOAquote:
Dat wel helaasquote:
Heel goed Ph.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
kutklonen kunnen dat inderdaad niet betalen. PauperOA
ik:"Doe mij maar een normale wagen." , Verkoper : "Watte? " ik : "Eentje die kan rije!!!!!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat wel helaas
Maarja, voor mij zijn alle nieuwe auto's te duur. Vind opzich de Honda Civic ook een leuke wagen, maarja, de prijs hč
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik:"Doe mij maar een normale wagen." , Verkoper : "Watte? " ik : "Eentje die kan rije!!!!!!"
Verkoper: "Maar meneer auto's rijden altijd "quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan je ook een oldtimer nemen, die rijdt vaak ook wel
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:59 schreef Pheno het volgende:
Ik ben lekker in mijn oude kloffie naar een vw dealer gestapt hoor. Alsof mij dat boeit. Pa wilde graag mee in trainingsbroek, het kan me echt niet boeien. Ze kunnen geld aan me verdienen.
Rijd de presentator ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:04 schreef Pheno het volgende:
Precies. Het is het geld van de baas. Mij boeit het eerlijk niet.
God, wat kan ik me ergeren aan die presentator van wegmisbruikers. Er rijdt iemand 147km per uur. Die tyfuspresentator doet alsof hij het WTC in vliegt ofzo.
Ik vind het nog altijd best vermakelijk om te zien.quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:13 schreef Pheno het volgende:
Die man mag dood. Hoe ongelofelijk irri is hij? Zo betweterig .....
hij kijkt de filmpjes van tevoren zodat hij weet wat voor commentaar hij erop moet gevenquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:13 schreef Pheno het volgende:
Die man mag dood. Hoe ongelofelijk irri is hij? Zo betweterig .....
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:16 schreef Pheno het volgende:
Wel erg overdreven: een 4 baans snelweg waar je maar 100 mag. Iemand rijdt er 147. En hij gilt ongeveer dat die man eigenlijk opgehangen moet worden of zo? Het is focking 4 baans, ze moeten die eikel die bedacht heeft dat er maar 100 mag worden gereden ophangen.
Ik heb het alweer afgezet. Ik irriteer me mateloos. Er gebeurt eigenlijk niets gevaarlijks, maar die bosmongool verwacht door de acties van de "wegmisbruikers"een derde wereldoorlog of zo....quote:
Blijkt wel jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het alweer afgezet. Ik irriteer me mateloos. Er gebeurt eigenlijk niets gevaarlijks, maar die bosmongool verwacht door de acties van de "wegmisbruikers"een derde wereldoorlog of zo....
Vistaquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:21 schreef crossover het volgende:
Eerste post met mijn nieuwe pc + monitor
Wel ff wennen nog dat Vista, en ik als ik een apestaarte wil krijg ik "
wil : wel ? heb je taal goed neergezet? verenigde staten ipv , nederlands?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:21 schreef crossover het volgende:
Eerste post met mijn nieuwe pc + monitor
Wel ff wennen nog dat Vista, en ik als ik een apestaarte wil krijg ik "
Got itquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wil : wel ? heb je taal goed neergezet? verenigde staten ipv , nederlands?![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wil : wel ? heb je taal goed neergezet? verenigde staten ipv , nederlands?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |