Ik vind het nog altijd best vermakelijk om te zien.quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:13 schreef Pheno het volgende:
Die man mag dood. Hoe ongelofelijk irri is hij? Zo betweterig .....
hij kijkt de filmpjes van tevoren zodat hij weet wat voor commentaar hij erop moet gevenquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:13 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:16 schreef Pheno het volgende:
Wel erg overdreven: een 4 baans snelweg waar je maar 100 mag. Iemand rijdt er 147. En hij gilt ongeveer dat die man eigenlijk opgehangen moet worden of zo? Het is focking 4 baans, ze moeten die eikel die bedacht heeft dat er maar 100 mag worden gereden ophangen.
Ik heb het alweer afgezet. Ik irriteer me mateloos. Er gebeurt eigenlijk niets gevaarlijks, maar die bosmongool verwacht door de acties van de "wegmisbruikers"een derde wereldoorlog of zo....quote:
Blijkt wel jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het alweer afgezet. Ik irriteer me mateloos. Er gebeurt eigenlijk niets gevaarlijks, maar die bosmongool verwacht door de acties van de "wegmisbruikers"een derde wereldoorlog of zo....
Vistaquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:21 schreef crossover het volgende:
Eerste post met mijn nieuwe pc + monitor
Wel ff wennen nog dat Vista, en ik als ik een apestaarte wil krijg ik "
wil : wel ? heb je taal goed neergezet? verenigde staten ipv , nederlands?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:21 schreef crossover het volgende:
Eerste post met mijn nieuwe pc + monitor
Wel ff wennen nog dat Vista, en ik als ik een apestaarte wil krijg ik "
Got itquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wil : wel ? heb je taal goed neergezet? verenigde staten ipv , nederlands?![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wil : wel ? heb je taal goed neergezet? verenigde staten ipv , nederlands?![]()
Oh dat moraliserende commentaar van "Jahahahaaaaaaaaaaaaaa maar deze dienders laten zich niet om de tuin leiden!quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:13 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:16 schreef Pheno het volgende:
Wel erg overdreven: een 4 baans snelweg waar je maar 100 mag. Iemand rijdt er 147. En hij gilt ongeveer dat die man eigenlijk opgehangen moet worden of zo? Het is focking 4 baans, ze moeten die eikel die bedacht heeft dat er maar 100 mag worden gereden ophangen.
Mogge kerelquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:44 schreef MPG het volgende:
Zo. klaar met werken, net gegeten en gedouchet [afbeelding]
Prima!quote:
Mooizoquote:
Wachtquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooizo
Bedtijd? Vroeg! Of ga je niet slapen
?
Anyway, ik ga er weer vandoor. Verjaardagsfeestje van een vriendin.
Laters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |