Coolquote:
Ja, het was gezellig. Hoewel ik, naar aanleiding van de column op de FrontPage het vermoeden heb dat iemand het niet zo tof vondquote:
Ik kijk daar zelden, maar zal eens zoeken...quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, het was gezellig. Hoewel ik, naar aanleiding van de column op de FrontPage het vermoeden heb dat iemand het niet zo tof vond.
Nee hoor. Hehe.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:31 schreef OA het volgende:
En hij/zij was er ook bij?![]()
Stuk ondankbaar tuig dan.... [afbeelding]
quote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:28 schreef Pheno het volgende:
Net wat autos gechecked. Damn, die vw golf variant is gheil
Duurquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo op de website te zien, mooi ootootje
kutklonen kunnen dat inderdaad niet betalen. PauperOAquote:
Dat wel helaasquote:
Heel goed Ph.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
kutklonen kunnen dat inderdaad niet betalen. PauperOA
ik:"Doe mij maar een normale wagen." , Verkoper : "Watte? " ik : "Eentje die kan rije!!!!!!quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:36 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat wel helaas
Maarja, voor mij zijn alle nieuwe auto's te duur. Vind opzich de Honda Civic ook een leuke wagen, maarja, de prijs hč
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik:"Doe mij maar een normale wagen." , Verkoper : "Watte? " ik : "Eentje die kan rije!!!!!!"
Verkoper: "Maar meneer auto's rijden altijd "quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kan je ook een oldtimer nemen, die rijdt vaak ook wel
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:59 schreef Pheno het volgende:
Ik ben lekker in mijn oude kloffie naar een vw dealer gestapt hoor. Alsof mij dat boeit. Pa wilde graag mee in trainingsbroek, het kan me echt niet boeien. Ze kunnen geld aan me verdienen.
Rijd de presentator ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:04 schreef Pheno het volgende:
Precies. Het is het geld van de baas. Mij boeit het eerlijk niet.
God, wat kan ik me ergeren aan die presentator van wegmisbruikers. Er rijdt iemand 147km per uur. Die tyfuspresentator doet alsof hij het WTC in vliegt ofzo.
Ik vind het nog altijd best vermakelijk om te zien.quote:
Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:13 schreef Pheno het volgende:
Die man mag dood. Hoe ongelofelijk irri is hij? Zo betweterig .....
hij kijkt de filmpjes van tevoren zodat hij weet wat voor commentaar hij erop moet gevenquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:13 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:16 schreef Pheno het volgende:
Wel erg overdreven: een 4 baans snelweg waar je maar 100 mag. Iemand rijdt er 147. En hij gilt ongeveer dat die man eigenlijk opgehangen moet worden of zo? Het is focking 4 baans, ze moeten die eikel die bedacht heeft dat er maar 100 mag worden gereden ophangen.
Ik heb het alweer afgezet. Ik irriteer me mateloos. Er gebeurt eigenlijk niets gevaarlijks, maar die bosmongool verwacht door de acties van de "wegmisbruikers"een derde wereldoorlog of zo....quote:
Blijkt wel jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het alweer afgezet. Ik irriteer me mateloos. Er gebeurt eigenlijk niets gevaarlijks, maar die bosmongool verwacht door de acties van de "wegmisbruikers"een derde wereldoorlog of zo....
Vistaquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:21 schreef crossover het volgende:
Eerste post met mijn nieuwe pc + monitor
Wel ff wennen nog dat Vista, en ik als ik een apestaarte wil krijg ik "
wil : wel ? heb je taal goed neergezet? verenigde staten ipv , nederlands?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:21 schreef crossover het volgende:
Eerste post met mijn nieuwe pc + monitor
Wel ff wennen nog dat Vista, en ik als ik een apestaarte wil krijg ik "
Got itquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wil : wel ? heb je taal goed neergezet? verenigde staten ipv , nederlands?![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:26 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wil : wel ? heb je taal goed neergezet? verenigde staten ipv , nederlands?![]()
Oh dat moraliserende commentaar van "Jahahahaaaaaaaaaaaaaa maar deze dienders laten zich niet om de tuin leiden!quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:13 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:16 schreef Pheno het volgende:
Wel erg overdreven: een 4 baans snelweg waar je maar 100 mag. Iemand rijdt er 147. En hij gilt ongeveer dat die man eigenlijk opgehangen moet worden of zo? Het is focking 4 baans, ze moeten die eikel die bedacht heeft dat er maar 100 mag worden gereden ophangen.
Mogge kerelquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:44 schreef MPG het volgende:
Zo. klaar met werken, net gegeten en gedouchet [afbeelding]
Prima!quote:
Mooizoquote:
Wachtquote:Op zaterdag 1 september 2007 19:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooizo
Bedtijd? Vroeg! Of ga je niet slapen
?
Anyway, ik ga er weer vandoor. Verjaardagsfeestje van een vriendin.
Laters
Wat is?quote:
Owja.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:57 schreef OA het volgende:
Ik moet rond 4u op.....![]()
Champcar @ Assen!![]()
Thanks, jij straks!!quote:
Dringend..... op fok....quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:59 schreef MPG het volgende:
Ik moet nu echt gaan. dringende zaken kunnen altijd via de PM![]()
Hee kuukquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben er?
Goedquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben er nog half. Hoeist nou Paul?
Ik ookquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik blijf lekker thuis vanavond.
Hier is niks te doen.. het is of de lokale kroeg, same old story, of tuig in helmond.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:24 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw X. [afbeelding]
Ga de stad in. Het echte leven opzoeken.
Hellemondquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Hier is niks te doen.. het is of de lokale kroeg, same old story, of tuig in helmond.
En jij dan Quuks?quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:24 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw X. [afbeelding]
Ga de stad in. Het echte leven opzoeken.
Velvet is wel ok.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Hier is niks te doen.. het is of de lokale kroeg, same old story, of tuig in helmond.
Ach jaquote:Op zaterdag 1 september 2007 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Velvet is wel ok.
Is de rest van je familie waarschijnlijk ook.
Maybe, iets te doen daar?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
eten voor t slapen is altijd goed
ga je morgen mee zuipen bij lucasse?
Een of ander Duits bierfeest ofzo.. biergarten; 3 euro voor een halve liter pul geloof ikquote:
quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een of ander Duits bierfeest ofzo.. biergarten; 3 euro voor een halve liter pul geloof ikzuipn
Laat nog maar iets weten dan!quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:08 schreef crossover het volgende:
whehe
Misschien wel ff mee kijken, mits niet te laat, fit en zin
quote:Op zondag 2 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 1 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
028. 084 Kuukske
034. 074 Dr_Flash
045. 064 Memento-Mori
067. 048 buzzer
084. 043 Papierversnipperaar
150. 030 Pheno
178. 026 OA
178. 026 Bengeltje
190. 024 Lenny_Leonard
Goedenacht OA.quote:Op zondag 2 september 2007 04:18 schreef OA het volgende:
Zeg Sander, nou is er iemand en laat jij je niet zien.....![]()
Of zit je keihard aan het bier?[afbeelding]
Nou ja ik heb daarnet een lekker eitje op, maar ik spreek je nog wel OA.quote:Op zondag 2 september 2007 04:48 schreef OA het volgende:
Goed mensen,
Ik ga er vandoor. Om 05:15 word ik verwacht op het parkeerterrein van m'n werk. Van daaruit vertrekken we naar Assen.![]()
Volgens mij zijn we daar veels te vroeg, maar ja.....![]()
Fijne dag allemaal![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |