Wordt het Dinamo Zagreb, Mladá Boleslav, Lokomotiv Sofia, Larissa of Hammarby?quote:Gratis toegang eerste UEFA Cupduel
Amsterdam, 31 aug 2007
De seizoenkaarthouders van Ajax krijgen gratis toegang tot het eerste thuisduel in de UEFA Cup. ,,Het bestuur en de directie bewonderen de steun van de supporters die ook in moeilijke tijden onvoorwaardelijk achter ons staan’’, zegt Maarten Fontein.
,,Daarom bieden wij onze seizoenkaarthouders de mogelijkheid de eerste thuiswedstrijd voor de UEFA Cup in de Amsterdam ArenA gratis bij te wonen. Het is juist nu van belang om het team met zijn allen te steunen. Wij rekenen op uw komst.’’
Vanmiddag wordt door de loting in Monaco bekend wie de eerste tegenstander van Ajax wordt in het UEFA Cuptoernooi.
Begrijpelijk dat ze het risico met Kluivert niet willen nemen (hoewel ie van mij meteen mocht komen) Maar haal dan verdomme een speler als Kanu terug die openlijk zegt dat ie graag terug wil naar Ajax.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar vooral Patrick Kluivert geen contract geven.
Ach niemand is toch goed genoeg voor Ajax, Kanu niet, Arveladze niet, Reiziger niet, Melchiot niet, Boussouffa niet,en noem ze allemaal maar op...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar vooral Patrick Kluivert geen contract geven.
Kanu heeft Ajax alleen gebruikt om er bij Portsmouth een beter contract uit te slepen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:56 schreef jna het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat ze het risico met Kluivert niet willen nemen (hoewel ie van mij meteen mocht komen) Maar haal dan verdomme een speler als Kanu terug die openlijk zegt dat ie graag terug wil naar Ajax.
Maar nee, Ajax komt aanzetten met een tank die nog in de 1ste wereld oorlog heeft gevochten![]()
Zijn ze bij al begonnen?quote:
ja laten we lekker onze ambitie laten lopen............quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:06 schreef Chivu het volgende:
Chelsea, Liverpool, Arsenal, Manchester United, Barcelona, Real Madrid, Valencia, AC Milan, Internazionale, Juventus, Bayern Munchen, Olympique Lyon. Dat zijn de twaalf topploegen waar Ajax niet bij in de buurt zal kunnen komken. De overige vier plaatsen moeten verdeeld worden onder clubs als AS Roma, FC Porto, PSV, Werder Bremen, Celtic, Fiorentina, Sevilla, Benfica, Tottenham Hotspur, Celtic, Rangers, Schalke en nog meer clubs van dat niveau.
Je kunt dus inderdaad de conclusie trekken dat het niet realistisch is bij de 16 beste clubs van Europa te horen. Aan de andere kant kun je ook stellen dat Ajax simpelweg bij de best-of-the-rest (de clubs die ik net noem) moet horen. En dat lijkt me een reeel doel.
Ik vind het geen schande om te behoren tot de Europese subtop hoor. Beter dan waar we nu staan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:00 schreef ASroma het volgende:
[..]
ja laten we lekker onze ambitie laten lopen............pfff je wilt toch altijd bij de beste horen. Met goed beleid kun je heel wat bereiken. Zorg gewoon dat die talenten uit de befaamde ajax jeugd door blijven stromen. Ga geen halfgebakken spelers als Urzaiz of Delorge halen
![]()
Nee Ajax haalt liever bankzitters van degradatiekandidaten in Engeland.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach niemand is toch goed genoeg voor Ajax, Kanu niet, Arveladze niet, Reiziger niet, Melchiot niet, Boussouffa niet,en noem ze allemaal maar op...
Neuh. Als je de de geplaatste ploegen in de UEFAcup ziet: daar horen we tussen (Bayern en nog een enkeling uitgezonderd)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:01 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik vind het geen schande om te behoren tot de Europese subtop hoor. Beter dan waar we nu staan.
Die spelers mogen wat mij betreft wel gehaald worden maar niet voor een grote rol zoals Collin die nu vervult, deze jongens zijn leuk om 20 minuten voor tijd in het veld te zetten om ze eventjes lekker te laten proeven aan het grote spel of om nog een goal extra te scoren bij de toch al imposante uitslag, niet om te gebruiken als pinchhitter of als een echte basisspeler! Dát is wat er goed fout zit in deze selectie, hij is gewoon niet waterdicht en dat bespeeld een tegenstander, als je niet langs Vermaelen komt dan ga je toch langs Collin?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:00 schreef ASroma het volgende:
[..]
ja laten we lekker onze ambitie laten lopen............pfff je wilt toch altijd bij de beste horen. Met goed beleid kun je heel wat bereiken. Zorg gewoon dat die talenten uit de befaamde ajax jeugd door blijven stromen. Ga geen halfgebakken spelers als Urzaiz of Delorge halen
![]()
Iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:02 schreef Panic_A het volgende:
Eerst een hoop bobo gebrabbel natuurlijk.
Je avatar: Bromheads jacketquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:02 schreef Panic_A het volgende:
Ach alsof Ajax daar nu staat, Ajax verliest van Kopenhagen, Slavia en Werder, welke europese subtop blijft er dan nog over? Ajax is een klein provinciaal clubje vergeleken bij de subtop van Europa zonder ambitie, strijdkracht en mogelijkheden!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:01 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ik vind het geen schande om te behoren tot de Europese subtop hoor. Beter dan waar we nu staan.
Dat zeg ik toch ook? Beter dan waar we nu staan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ach alsof Ajax daar nu staat, Ajax verliest van Kopenhagen, Slavia en Werder, welke europese subtop blijft er dan nog over? Ajax is een klein provinciaal clubje vergeleken bij de subtop van Europa zonder ambitie, strijdkracht en mogelijkheden!
Wel beeld, maar waarschijnlijk heb je geen WMP11. Triest dat er telkens een nieuwe versie nodig is terwijl er niets aanwijsbaar verbetert. Hetzelfde geldt voor Ajax TV.quote:
Niet eensquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:04 schreef jna het volgende:
Zelfs het balletsprongetje van Roger zit niet in de hoogtepunten van vorig jaar
Zoals ik zeg, Ajax is geen europese subtop!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:06 schreef Chivu het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Beter dan waar we nu staan.
Er komen zo dieptepuntenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:04 schreef jna het volgende:
Zelfs het balletsprongetje van Roger zit niet in de hoogtepunten van vorig jaar
UEFA-beker 2007/2008: Loting eerste rondequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:02 schreef Panic_A het volgende:
Het is Colinquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Die spelers mogen wat mij betreft wel gehaald worden maar niet voor een grote rol zoals Collin die nu vervult, deze jongens zijn leuk om 20 minuten voor tijd in het veld te zetten om ze eventjes lekker te laten proeven aan het grote spel of om nog een goal extra te scoren bij de toch al imposante uitslag, niet om te gebruiken als pinchhitter of als een echte basisspeler! Dát is wat er goed fout zit in deze selectie, hij is gewoon niet waterdicht en dat bespeeld een tegenstander, als je niet langs Vermaelen komt dan ga je toch langs Collin?
Gratis drank ook, heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:13 schreef PLAE@ het volgende:
Haha gratis toegang voor scc-houders eerste Uefa-Cup wedstrijd![]()
ow stond al in de op.
Dat verandert de zaakquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gratis drank ook, heb ik me laten vertellen.
Misschien werkt het motiverend voor de ploeg, dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:27 schreef BoNi het volgende:
Pittige tegenstander.
Tegen betere ploegen is Ajax meestal ook beter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:28 schreef Blawh het volgende:
Zagreb lijkt me een betere ploeg dan Slavia. Dus wie zei nu dat Ajax meer punten kon pakken in de UEFA cup?
Larissa had wel leuk geweest. Griekenlandquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:28 schreef Mr.Mills het volgende:
Beter dan fokking Larissa of IK Start. Dat was bijna net zo erg als een oefenduel van het Nederlands Elftal
![]()
Nee joh, we zijn veel beter, dat doen we zo wel even.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien werkt het motiverend voor de ploeg, dat zou kunnen.
"Waar ligt dat, Dinamo?"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:30 schreef Glenn-Micra het volgende:
Effe met mijn pa bellen, kijken of ie het ziet zitten om naar Dinamo te gaan
0 - 0 en 1 - 0, en dan eruit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:24 schreef sjimz het volgende:
Ajax tegen Dinamo Zagreb dus.
Inderdaad dit is echt loodzwaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:28 schreef Blawh het volgende:
Zagreb lijkt me een betere ploeg dan Slavia. Dus wie zei nu dat Ajax meer punten kon pakken in de UEFA cup?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:33 schreef Blight het volgende:
Ten Cate: 'Loting met mogelijkheden'
Hm?
Als Trainer van Ajax kan je nu eenmaal niet gaan zeggen: 'Ik denk dat we eruit vliegen tegen Zagreb.'quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:33 schreef Blight het volgende:
Hm?
Amen zeg, PSV VERSLAAT INTER MILAAN, AJAX BEHAALT GELIJKSPEL NA MOEIZAME WEDSTRIJD, AZ WINT MET GEMAK THUIS!, Godverredomme, waar blijft AJAX-BARCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een kutdag, kutkater, kutdroom, kutajax....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Who cares nog? Echt, ik zal wel weer gaan kijken enzo, maar eigenlijk heb ik al geen zin meer in dit seizoen.
Veel elke 2 weken leuk PSV nieuws uit de CL lezen en knullig Ajax geneuzel in de UEFA cup.
Kunnen we niemand omkopen bij de FIFA ofzo?.
Onderschatting, de eerste de beste speler die ook maar iets laatdunkends zegt over welke ploeg dan ook, al is het 3de divisie, mag meteen oprotten ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dinamo Zagreb dus. Ben afgelopen maand in een (leeg) Maksimir Stadion in Zagreb geweest, maar het lijkt me geen pretje om daar als tegenstander te moeten spelen. Als Ajax weer aan onderschatting doet, vliegen ze er meteen uit.
Standaard uitspraak. Hou dan gewoon je teringsmoel dichtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:33 schreef Blight het volgende:
Hm?
IK Start en Zulte Waregemquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onderschatting, de eerste de beste speler die ook maar iets laatdunkends zegt over welke ploeg dan ook, al is het 3de divisie, mag meteen oprotten ook.
65 miljoen MEER budget dan Slavia en 2 keer eigenlijk kansloos verliezen... waar denk je dan nog WEL van te kunnen winnen??
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:33 schreef Blight het volgende:
Hm?
wow, in 2 wedstrijden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Standaard uitspraak. Hou dan gewoon je teringsmoel dicht.
Zagreb gaan we niet redden denk ik. Modric killt ons. Als ze slim zijn stellen ze 'm op links op. 3 hattricks gok ik.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onderschatting, de eerste de beste speler die ook maar iets laatdunkends zegt over welke ploeg dan ook, al is het 3de divisie, mag meteen oprotten ook.
65 miljoen MEER budget dan Slavia en 2 keer eigenlijk kansloos verliezen... waar denk je dan nog WEL van te kunnen winnen??
Hou toch op met je kansloos verliezen gek. Ajax heeft genoeg 100% kansen gehad om te winne in beide wedstrijden. Negatief ok, maar niet lopen liegenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsjah, ik was altijd iemand die zei: Nederlands voetbal interesseert me niet, als psv en ajax er maar zo snel mogelijk uitvliegen... Vind ik nog steeds overigens.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Voormalig Oostblok vliegt ons links en rechts voorbij.
NEE!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:45 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hou toch op met je kansloos verliezen gek. Ajax heeft genoeg 100% kansen gehad om te winne in beide wedstrijden. Negatief ok, maar niet lopen liegen
Ik denk niet dat zij nou zo staan te springen en te juichen hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:43 schreef Roflbroek het volgende:
Dinamo Zagreb eat your hart out!!!!
Dat denk ik wel, het is één van de minst zware ploegen die ze konden treffen....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij nou zo staan te springen en te juichen hoor.
Als je tenminste nog een keer had gewonnen, zelfs dat niet!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NEE!
je verliest gewoon kansloos omdat je in 2 fucking wedstrijden maar liefst 1 HELE goal maakt!! Nee, dat is knap zeker???
Dat ze doelkansen gehad hebben zegt niet, ze scoren niet, dus ben je kansloos hoor!
Jongens, jongens! Jullie begrijpen dat ik dit verzin hè?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:33 schreef Blight het volgende:
Hm?
Hij had het zo kunnen zeggenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Jongens, jongens! Jullie begrijpen dat ik dit verzin hè?
Ik heb het idee dat ik de enige was.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:50 schreef Blight het volgende:
[..]
Jongens, jongens! Jullie begrijpen dat ik dit verzin hè?
En iemand die meer doelpunten maakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:54 schreef stefmans het volgende:
Nu doet iedereen weer alsof Ajax niets voorstelt. Maar als we gewoon voetballen zonder al die zenuwen winnen we gewoon van Zagreb. Maar we moeten gewoon een resultaat neer zetten in de eerste wedstrijd en het dan in de 2de wedstrijd gewoon uitspelen.
We kunnen wel voetballen we hebben alleen iemand nodig die meer rust in het team brengt.
Ik kende ook niemand van Slavia Praag en Kopenhagen, dus wat dat betreft...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:55 schreef Suijk het volgende:
Kent er iemand een speler van Zagreb buiten die Modric of vinden we dat dat een lastige ploeg is omdat de hele wereld nu opeens Ajax kan verslaan?
Ach met Suarez en Huntelaar heb je gewoon 2 killers. En ze spelen pas 4 wedstrijden samen? Gun het wat tijd en dan gaat het vanzelf lopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En iemand die meer doelpunten maakt.
Yup.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:54 schreef Saekerhett het volgende:
Is dat trouwens dezelfde ploeg als waar we toen in 1998/1999 in de poule zaten (Croatia Zagreb)?
Ik ben geen Huntelaar fan dus eigenlijk super sceptisch over het doelpuntverloop de komende tijd..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:57 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach met Suarez en Huntelaar heb je gewoon 2 killers. En ze spelen pas 4 wedstrijden samen? Gun het wat tijd en dan gaat het vanzelf lopen.
Bosko Balaban.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:55 schreef Suijk het volgende:
Kent er iemand een speler van Zagreb buiten die Modric of vinden we dat dat een lastige ploeg is omdat de hele wereld nu opeens Ajax kan verslaan?
8-1 en 4-1 aan de doelpunten ligt het dus meestal niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ben geen Huntelaar fan dus eigenlijk super sceptisch over het doelpuntverloop de komende tijd..
20 September en 27 september, meen ik. Eerst uit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:58 schreef M0NTANA het volgende:
Wat zijn de speeldata? Speelt Ajax eerst thuis of uit?
Nou, als die trend zich doorzet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
8-1 en 4-1 aan de doelpunten ligt het dus meestal niet.
20 september en 4 oktober, volgens mij eerst uitquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:58 schreef M0NTANA het volgende:
Wat zijn de speeldata? Speelt Ajax eerst thuis of uit?
Maar in 4 wedstrijden scoort Huntelaar in 1 wedstrijd en dat is zijn probleem...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:59 schreef stefmans het volgende:
[..]
8-1 en 4-1 aan de doelpunten ligt het dus meestal niet.
Hier hetzelfde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:00 schreef StarGazer het volgende:
Dinamo Zagreb....eigenlijk interesseert het mij gewoon niet...
Verder speelt Davor Vugrinec er nog, die ook in Serie A speelde en oud-PSV'er Georg Koch is de doelman.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:55 schreef Suijk het volgende:
Balaban, Sokota, Koch, Vugrinec, Etto.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:55 schreef Suijk het volgende:
Kent er iemand een speler van Zagreb buiten die Modric
Zeiden we twee weken geleden ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:54 schreef stefmans het volgende:
Nu doet iedereen weer alsof Ajax niets voorstelt. Maar als we gewoon voetballen zonder al die zenuwen winnen we gewoon van Zagreb. Maar we moeten gewoon een resultaat neer zetten in de eerste wedstrijd en het dan in de 2de wedstrijd gewoon uitspelen.
We kunnen wel voetballen we hebben alleen iemand nodig die meer rust in het team brengt.
Dat ben ik met je eens, maar iedereen doet of we nu ineens van ieder ploegje zomaar even verliezen en dat is gewoon niet waar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zeiden we twee weken geleden ook.![]()
sorry heb er geen vertrouwen meer in, te vaak op onze bek gegaan
Ik denk helemaal niemand.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:06 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zit het met transfernieuws, komt er nog wat aanwaaien in Amsterdam voor de deadline denken jullie?
Ik denk aan Pranjic bijvoorbeeld...
Er komt niets meer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:06 schreef TheVulture het volgende:
Hoe zit het met transfernieuws, komt er nog wat aanwaaien in Amsterdam voor de deadline denken jullie?
Het is echt een verpauperde betonkolos. Maar je wilt daar dus echt niet spelen, geloof me.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:03 schreef venomsnake het volgende:
Lijkt me een gezellige stadion..![]()
[afbeelding]
Nee, niemand.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:06 schreef TheVulture het volgende:
Zagreb is geen ploegje, die zijn gelijkwaardig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar iedereen doet of we nu ineens van ieder ploegje zomaar even verliezen en dat is gewoon niet waar.
Werder Bremen was dan ook niet meer het Werder van vorig seizoen, maar goed, Ajax is vaak op zijn best in lastige wedstrijden, aan die gedachte hou ik me maar vastquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:07 schreef Longmen het volgende:
Kampioen en beker winnaar van Kroatië ga er maar aan staan...
Werder had er maar moeilijk mee in de 3e voorronde CL...
Werder Bremen 5-3 Dinamo Zagreb 2-1 3-2
Neuh mag blijven zitten, geen financiële gevolgen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:09 schreef TheVulture het volgende:
1e ronde exit in de UEFA-Cup lijkt me ook exit Ten Cate....
Dat zei Jaakke ook in Praag. Kreeg hij nog een symbolisch bedrag - 50 kroon, omgerekend anderhalve euro, voor een nieuwe nr 10quote:
Ach, allemaal als en achteraf praten. Belangrijkste vind ik gewoon de kutmentaliteit, als je ziet hoe Slavia speelt met het hart, dat missen we! We moeten willen winnen, ten koste van alles, de supporters moeten trots zijn!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, als er gewoon op veel vlakker wat slimmer was gehandeld was het allemaal heel anders gelopen.
Aankopen/verkopen: Sneijder is te laat verkocht en dus hadden we geen tijd voor een vervanger. Kan wel zo zijn dat ze geen keuze hadden voor dat geld, maar fout is het. Nu hebben we gewoon geen kwaliteit genoeg. FOUT!
Davids: domme loser! geen scheenbeschermers FOUT!
HtC: Colin ipv VD Wiel FOUT!
Etc, etc. Het is gewoon allemaal aan te wijzen waar het fout ging, en dat maakt het allemaal zo erg. Verlies je van een betere tegenstander, kan gebeuren. Maar door zelf overal domme fouten te maken roep je het over jezelf af.
En das wanbeleid, klaar.
Het ging me er meer om dat iedereen nu meteen weer uitgaat van het negatieve. Zagreb won over 2 wedstrijden ook maar net van FK Khazar Lenkoran. De wedstrijden tegen Bremen heb ik niet gezien dus geen idee of die het moeilijk hebben gehad, een uitslag zegt niet zoveel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verder speelt Davor Vugrinec er nog, die ook in Serie A speelde en oud-PSV'er Georg Koch is de doelman.
En daarbij, hoeveel spelers kende jij van Slavia Praag?
Heitinga werd verdomme boos dat de supporters boos waren.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, allemaal als en achteraf praten. Belangrijkste vind ik gewoon de kutmentaliteit, als je ziet hoe Slavia speelt met het hart, dat missen we! We moeten willen winnen, ten koste van alles, de supporters moeten trots zijn!
Achteraf, maar allemaal zaken die anders hadden gekund. Ok, het vertrek van Sneijder was dan voor het publiek onverwacht, maar je kan mij niet vertellen dat je daar geen rekening mee houdt als er al voorzichtig rond de 20 geboden werd eerst.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, allemaal als en achteraf praten. Belangrijkste vind ik gewoon de kutmentaliteit, als je ziet hoe Slavia speelt met het hart, dat missen we! We moeten willen winnen, ten koste van alles, de supporters moeten trots zijn!
Nu zie ik Colin niet snel meer zo´n breakdance move doen op het veld, maar 2 hattricks moeten te doen zijn...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Moet te doen zijn met Colin tegenover hem.
Dat zou te gek zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:10 schreef kevin6188 het volgende:
En Davids is over drie weken terug, zei hij ook nog. Edje zelf was lekker spraakzaam op het vliegveld.
Heitinga is dan ook een van de weinige die wel die strijdmentaliteit laat zien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Heitinga werd verdomme boos dat de supporters boos waren.![]()
Ja, en 9 van de 10 keer win je van Kopenhagen, en 9 van de 10 keer schiet Huntelaar de pingel binnen, en 9 van de 10 keer maak je dat extra doelpunt tegen Willem II, en 9 van de 10 keer.......quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Toch blijf ik erbij dat de tweede pot tegen Slavia ook voornamelijk domme pech was in combinatie met die fantastische keeper van de Tsjechen die gewoon twee zekere doelpunten uit zijn doel houdt... 9 van de 10 keer vliegen die ballen erin...
Ze hebben een oud-spits van Lecce, oud-spits van FC Porto en Benfica en een oud-spits van Club Brugge.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het ging me er meer om dat iedereen nu meteen weer uitgaat van het negatieve. Zagreb won over 2 wedstrijden ook maar net van FK Khazar Lenkoran. De wedstrijden tegen Bremen heb ik niet gezien dus geen idee of die het moeilijk hebben gehad, een uitslag zegt niet zoveel.
Op hun eigen site zie ik dat ze meer keepers dan aanvallers in de selectie hebben, lijkt me ook niet zo'n gezonde verdeling.
Hij moet nodig poepen zo te zienquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:16 schreef Urquhart het volgende:
Voor die persoon die hier een aantal dagen geleden vroeg om een digitale elftalfoto voor een wedstrijd.
[afbeelding]
Colin zakte voor de wedstrijd al door het ijs, zo te zien
Sommigen hier zijn van mening dat Ajax vorig jaar net aan de CL winst heeft gemist geloof ikquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:16 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, en 9 van de 10 keer win je van Kopenhagen, en 9 van de 10 keer schiet Huntelaar de pingel binnen, en 9 van de 10 keer maak je dat extra doelpunt tegen Willem II, en 9 van de 10 keer.......
Zo lust ik er nog wel een paar.
OMG. Behalve KJ en Stam kijkt iedereen alsof ze achterlijk zijn. Zit niks geen concentratie of pit in...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:16 schreef Urquhart het volgende:
Voor die persoon die hier een aantal dagen geleden vroeg om een digitale elftalfoto voor een wedstrijd.
[afbeelding]
9 van de 10 keer maakt AC milan niet in de 89e minuut een goal!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sommigen hier zijn van mening dat Ajax vorig jaar net aan de CL winst heeft gemist geloof ik.
Ach als ze zo goed waren speelden ze wel bij Lecce, Porto of Brugge vind je niet?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:16 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze hebben een oud-spits van Lecce, oud-spits van FC Porto en Benfica en een oud-spits van Club Brugge.
Niet verkeerd, dacht ik zo.
Nee al in de 20ste minuut!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:20 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
9 van de 10 keer maakt AC milan niet in de 89e minuut een goal!![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:16 schreef Urquhart het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:20 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
9 van de 10 keer maakt AC milan niet wel in de 89e minuut een goal!![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NEE!
je verliest gewoon kansloos omdat je in 2 fucking wedstrijden maar liefst 1 HELE goal maakt!! Nee, dat is knap zeker???
Dat ze doelkansen gehad hebben zegt niet, ze scoren niet, dus ben je kansloos hoor!
Dat dwing je af en dat is niet gebeurd...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Toch blijf ik erbij dat de tweede pot tegen Slavia ook voornamelijk domme pech was in combinatie met die fantastische keeper van de Tsjechen die gewoon twee zekere doelpunten uit zijn doel houdt... 9 van de 10 keer vliegen die ballen erin...
Mooi, Huntelaar weg welkom Alvesquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:23 schreef Prosac het volgende:
Volgens de BBC Transfer D-Day pagina is Huntelaar in Manchester.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/6971774.stm
Neem dan de moeite om effe wat te kopiëren, dan zie je namelijk meteen dat het dikke onzin is:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:23 schreef Prosac het volgende:
KJH naar City.quote:1240: Manchester United manager Sir Alex Ferguson says he will not be making any new signings today. That must mean Klaas Jan Huntelaar is heading to City then and suggests 501Bowler didn't actually see Benni McCarthy shaking hands with United chief executive David Gill.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:23 schreef Prosac het volgende:
Ach we hadden ook gewoon pech dat die keeper nu de wedstrijd van zijn leven speelt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat dwing je af en dat is niet gebeurd...
Velen praten over een wereldkeeper maar laten we het niet overdrijven...
Naar Manchester City, broodje aap lijkt mij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:23 schreef Prosac het volgende:
de keeper is geen wereldtop maar had gewoon de avond van zijn leven, als je een bal op de doellijn huizenhoog overknalt praat ik over onkunde, Stam en Huntelaar deden alles goed, alleen toverde die keep twee formidabele reddingen uit de hoge hoed...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat dwing je af en dat is niet gebeurd...
Velen praten over een wereldkeeper maar laten we het niet overdrijven...
Wat heeft Alves dat Huntelaar niet heeft?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mooi, Huntelaar weg welkom Alves
Die heeft een accoord met AZquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mooi, Huntelaar weg welkom Alves
Bosz zei ook dat Lee niet zou komen, van Geel was er zeker van dat die knakker van Espanyol zou tekenen, volgens Koeman was Koevermans geen optie.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neem dan de moeite om effe wat te kopiëren, dan zie je namelijk meteen dat het dikke onzin is:
[..]
KJH naar City.
Och, ze hebben een betere staan van dienst dan de spitsen van Slavia, dus nóg een reden om Dinamo te vrezen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ach als ze zo goed waren speelden ze wel bij Lecce, Porto of Brugge vind je niet?
Scorend vermogen, voetballende kwaliteiten, Fysiek etc.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat heeft Alves dat Huntelaar niet heeft?![]()
En daarom won Praag terecht, daar was 110% passie en strijd. Maar goed dat is al 6 topics herhaald geloof ik.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
de keeper is geen wereldtop maar had gewoon de avond van zijn leven, als je een bal op de doellijn huizenhoog overknalt praat ik over onkunde, Stam en Huntelaar deden alles goed, alleen toverde die keep twee formidabele reddingen uit de hoge hoed...
Mak an hè. City,quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Neem dan de moeite om effe wat te kopiëren, dan zie je namelijk meteen dat het dikke onzin is:
[..]
KJH naar City.
Ajax laat hem nooit gaan. Ze gaan net zo lang dwarsliggen op alle mogelijke manieren todat het 12 uur is. Daarnaast mag Klaas niet meer in de CL spelen voor MU, dus dat is al een stuk minder interessant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Bosz zei ook dat Lee niet zou komen, van Geel was er zeker van dat die knakker van Espanyol zou tekenen, volgens Koeman was Koevermans geen optie.![]()
Ja ok, maar een voetballer die bijv, 6 jaar geleden bij Lecce voetbalde hoeft nu niet meer zijn kwaliteiten te hebben die had hij toen hij bij Lecce voetbalde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:27 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, ze hebben een betere staan van dienst dan de spitsen van Slavia, dus nóg een reden om Dinamo te vrezen.
Die passie en strijd doen het hem, met een iets betere mentaliteit zou Ajax al veel verder zijn. Maar goed, veel jongens zijn al tevreden als ze überhaupt bij Ajax spelen, maar daar begint het pas! Door de strijd die op het veld wordt geleverd, moet men de supporters trots zien te maken!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:28 schreef Longmen het volgende:
[..]
En daarom won Praag terecht, daar was 110% passie en strijd. Maar goed dat is al 6 topics herhaald geloof ik.![]()
Dat huntelaar niet heeft gescoord in Slavia was omdat die keeper een wereldredding had. Hij gaf een schitterende assist op Suarez waaruit de 1-1 kwam en fysiek staat hij zeker wel zijn mannetje hij bikkelt en is niet bang om een overtreding te maken. Dus ik vind het onzin om huntelaar te verkopen en dan Alves trug te halen op dit moment.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Scorend vermogen, voetballende kwaliteiten, Fysiek etc.
Dat was ook de grote vooruitgang van Sneijder afgelopen jaar. Hij liep opeens voorop in de strijd en ging tot het randje. Soms er nog wel over ook, maar liever dat dan zo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die passie en strijd doen het hem, met een iets betere mentaliteit zou Ajax al veel verder zijn. Maar goed, veel jongens zijn al tevreden als ze überhaupt bij Ajax spelen, maar daar begint het pas! Door de strijd die op het veld wordt geleverd, moet men de supporters trots zien te maken!
Ligt eraan welke kwaliteiten je belangrijk vind bij een spits, vind je het fijn als een spits de winnende goal maakt of steeds veel wedstrijden droog staat en een hattrick scoort tegen heracles?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat huntelaar niet heeft gescoord in Slavia was omdat die keeper een wereldredding had. Hij gaf een schitterende assist op Suarez waaruit de 1-1 kwam en fysiek staat hij zeker wel zijn mannetje hij bikkelt en is niet bang om een overtreding te maken. Dus ik vind het onzin om huntelaar te verkopen en dan Alves trug te halen op dit moment.
En reken maar dat Zagreb minstens zoveel inzet en passie zal gebruiken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Die passie en strijd doen het hem, met een iets betere mentaliteit zou Ajax al veel verder zijn. Maar goed, veel jongens zijn al tevreden als ze überhaupt bij Ajax spelen, maar daar begint het pas! Door de strijd die op het veld wordt geleverd, moet men de supporters trots zien te maken!
Huntelaar heeft al vaak genoeg bewezen om ook op belangrijke momenten te kunnen scoren. En ik zou mijn geld niet zetten op een speler die pas 1 goed seizoen heeft gespeeld. Als Huntelaar volgend jaar vertrekt zou idd Alves een goede vervanger zijn. Maar dat betekend niet dat je nu meteen Huntelaar moet verkopen om Alves te halen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ligt eraan welke kwaliteiten je belangrijk vind bij een spits, vind je het fijn als een spits de winnende goal maakt of steeds veel wedstrijden droog staat en een hattrick scoort tegen heracles?
Waak nu maar voor onderschatting namen zeggen niets. Huntelaar is ook nog geen naam in het buitenland...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:29 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja ok, maar een voetballer die bijv, 6 jaar geleden bij Lecce voetbalde hoeft nu niet meer zijn kwaliteiten te hebben die had hij toen hij bij Lecce voetbalde.
Maar een spits die een slecht seizoen draait aan laten modderen vind ik ook niks, time will tell!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:35 schreef stefmans het volgende:
[..]
Huntelaar heeft al vaak genoeg bewezen om ook op belangrijke momenten te kunnen scoren. En ik zou mijn geld niet zetten op een speler die pas 1 goed seizoen heeft gespeeld. Als Huntelaar volgend jaar vertrekt zou idd Alves een goede vervanger zijn. Maar dat betekend niet dat je nu meteen Huntelaar moet verkopen om Alves te halen.
Vandaar alle geruchten mbt Juve en MU.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:36 schreef Longmen het volgende:
[..]
Waak nu maar voor onderschatting namen zeggen niets. Huntelaar is ook nog geen naam in het buitenland...
Als 21 goals voor een slecht seizoen staan, dan hoop ik dat Luque en Suárez een slecht seizoen draaien.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar een spits die een slecht seizoen draait aan laten modderen vind ik ook niks, time will tell!
Ja, maar denk jij dat een gemiddeld volger van Juve veel weet van KJH?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vandaar alle geruchten mbt Juve en MU..
Hij speelt net een paar wedstrijden in een heel nieuwe aanval. Gun die jonge wat tijd en als blijkt dat hij op de helft van het seizoen niet presteerd kun je altijd kijken naar een vervanger.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Maar een spits die een slecht seizoen draait aan laten modderen vind ik ook niks, time will tell!
Zoek de statistieken eens na op hoeveel keer hij 3 en 4 goals per wedstrijd maakte en hoeveel echt belangrijke goals Huntelaar scoorde, dat valt vies tegen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vandaar alle geruchten mbt Juve en MU..
[..]
Als 21 goals voor een slecht seizoen staan, dan hoop ik dat Luque en Suárez een slecht seizoen draaien.
Daarom zeg ik ook dat de tijd het wel zal leren, hopelijk pakt Suarez het allemaal goed op!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:39 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij speelt net een paar wedstrijden in een heel nieuwe aanval. Gun die jonge wat tijd en als blijkt dat hij op de helft van het seizoen niet presteerd kun je altijd kijken naar een vervanger.
Ik weet niet wat jij tot een gemiddeld volger van Juve rekent, maar als ik mezelf als gemiddeld volger van Ajax bombardeer: ik heb geen flauw idee wie er bij Juve in de spits loopt momenteel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja, maar denk jij dat een gemiddeld volger van Juve veel weet van KJH?
Trezequet en Del Piero!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij tot een gemiddeld volger van Juve rekent, maar als ik mezelf als gemiddeld volger van Ajax bombardeer: ik heb geen flauw idee wie er bij Juve in de spits loopt momenteel.
Kom op manquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij tot een gemiddeld volger van Juve rekent, maar als ik mezelf als gemiddeld volger van Ajax bombardeer: ik heb geen flauw idee wie er bij Juve in de spits loopt momenteel.
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik volg het buitenlandse voetbal amper.quote:
geen idee, maar oostblok dus zal wel...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:47 schreef TheVulture het volgende:
Als Ajax de ruimte krijgt om te voetballen zie ik het wel goed komen, of is Dinamo ook een verdedigende ploeg die loert op de counter?
quote:Ajax-fans kunnen voortaan trouwen in Amsterdam ArenA
Uitgegeven: 31 augustus 2007 13:44
AMSTERDAM - Ajax-fans kunnen voortaan niet alleen voetbal kijken in de Amsterdam ArenA, maar er ook trouwen. Voorzitter Elvira Sweet van het stadsdeel Amsterdam-Zuidoost, waar de ArenA ligt, sluit er volgende week vrijdag het eerste huwelijk.
In Zuidoost konden koppels elkaar tot voor kort alleen het jawoord geven in het stadsdeelkantoor. Het stadsdeel heeft de regels echter veranderd, waardoor in het huwelijksbootje stappen ook op andere plekken mogelijk is.
"We zijn blij dat we nu fans de gelegenheid kunnen bieden op hun lievelingsplek te trouwen", zegt Henk Markerink, directeur van de Amsterdam ArenA. "Met de vele evenementen in ons stadion zal het echter niet altijd mogelijk zijn op of rond het veld te trouwen."
www.nu.nl
quote:Luque start in basis
Normaal gesproken laat trainer Henk ten Cate iedereen in het duister als het om de te verdelen plaatsen in de basiself van Ajax gaat, maar vanmiddag tijdens het perspraatje durfde de coach al wel een tipje van de sluier op te lichten: Albert Luque zal tegen FC Groningen vanaf minuut één beginnen.
De Spanjaard heeft de afgelopen twee jaar amper gespeeld bij zijn oude werkgever Newcastle United, maar dat hoeft blijkbaar geen belemmering te zijn. De aanvaller is fit genoeg om in de thuiswedstrijd tegen de noorderlingen in de basis te starten.
De kans is dus groot dat Ajax met een zeer aanvallend team om de mat verschijnt. Naast Luque is het namelijk waarschijnlijk dat ook Kennedy Bakircioglu, Klaas-Jan Huntelaar én Luis Suarez hun opwachting maken.
Alsof je in de ArenA wilt trouwen... Echte Ajax-fans zullen dan nog eerder een foto van de Meer op de grond leggen, en daarop trouwen!quote:
Ja, echt hè? En dat die directeur van de ArenA nog durft te zeggen dat ze blij zijn dat ze fans nu op 'hun favoriete plek' kunnen laten trouwen. Er is op de wereld geen Ajax-supporter te vinden van wie de ArenA de favoriete plek is.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Alsof je in de ArenA wilt trouwen... Echte Ajax-fans zullen dan nog eerder een foto van de Meer op de grond leggen, en daarop trouwen!
wat een sprookjeshuwelijk dan zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoorde dat Colin zelfs bij huwelijken op het veld zal staan![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoorde dat Colin zelfs bij huwelijken op het veld zal staan liggen![]()
Spelen we nu eerst thuis dan?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:18 schreef zjroentje het volgende:
Voor de mensen die naar Zagreb willen. Germanwings vliegt vanaf Koln naar Zagreb.
4 oktober heen, 5 oktober terug voor ¤153.
ja tochquote:
quote:Luque debuteert met basisplek
In de aanloop naar het competitieduel met FC Groningen van zondag gaf Ajax-trainer Henk ten Cate al één basisspeler prijs: aanwinst Alberto Luque.
Het zal voor de aanvaller een rare gewaarwording zijn weer vanaf de aftrap te mogen aantreden. De afgelopen twee seizoenen kwam Luque namens Newcastle United tot een schamele twintig duels. Desondanks twijfelt Ten Cate niet aan de fitheid van zijn Spaanse nieuweling.
Verwacht wordt dat Ajax tegen Groningen opnieuw in een hyperaanvallende opstelling aantreedt, waarin naast Luque ook Kennedy Bakircioglü, Luis Suárez en Klaas-Jan Huntelaar de ruimte krijgen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:12 schreef Cheiron het volgende:
Ik hoorde dat Colin zelfs bij huwelijken op het veld zal staan liggen bukken
ik denk dat Henk zo gaat spelen :quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:05 schreef Longmen het volgende:
Voor wat het waard is, het is van ELFvoetbal...
[..]
Voetbalzone.quote:Ten Cate: 'We moeten ons kunnen plaatsen'
Geschreven door Matthijs van Laar op vrijdag, 31 augustus om 15:17
In Amsterdam is overwegend positief gereageerd op het nieuws dat Ajax het in de eerste ronde van de UEFA Cup op zal moeten nemen tegen Dinamo Zagreb. Coach Henk ten Cate vindt de Kroaten niet de meest gunstige tegenstander, maar is desondanks niet ontevreden.
Nadat er een voorloting werd verricht, bleven er voor de Amsterdammers nog vijf mogelijk tegenstander over. Hammarby uit Zweden, Lokomotiv Sofia uit Bulgarije, het Griekse Larissa, Mlada Boleslav uit Tsjechië en Dinamo.
“Ik denk dat Dinamo Zagreb wel de beste ploeg is van die vijf,” reageert de trainer op de website van de club. “Het Kroatische voetbal is van een redelijk hoog niveau: technisch verzorgd en soms ook hard.”
Wat de Ajacieden precies te wachten staat, kon ook de coach nog niet vertellen. “Ik kan nog niet al te diep ingaan op de specifieke kwaliteiten van het elftal van Zagreb. Daarvoor moeten we eerst een paar video’s bekijken en wedstrijden bezoeken. Maar mijn gevoel zegt dat we ons moeten kunnen plaatsen.”
Betekent dus dat Modric nooit is bekeken. Slecht hoor.quote:“Ik kan nog niet al te diep ingaan op de specifieke kwaliteiten van het elftal van Zagreb. Daarvoor moeten we eerst een paar video’s bekijken en wedstrijden bezoeken. Maar mijn gevoel zegt dat we ons moeten kunnen plaatsen.”
pure onderschattingquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:29 schreef kevin6188 het volgende:
Het gevoel van Henk zei ook dat we kampioen gingen worden en CL gingen spelen.
Je hebt ook helemaal gelijk maar het heeft geen zin, het negativisme viert hier hoogtij.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:23 schreef Cheiron het volgende:
[..]
kans·loos
bijvoeglijk naamwoord; afleiding(en): kansloosheid
geen kans hebbend
Naar mijn mening heeft Ajax ALLE kansen gehad om BEIDE wedstrijden in hun voordeel te beslissen, maar hebben ze het zelf laten liggen. Kansloos is 2* met 4-0 verliezen en zelf niks creeeren. En je kunt best zeggen dat het team zonder bezieling heeft gespeeld, maar kansloos? Nonsens!
Daar kan ik dus echt boos over worden, Modric is een groot talent die je met de bakken geld die je krijgt van Sneijder en Babel kan 'lokken' naar Amsterdamquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:32 schreef Chivu het volgende:
[..]
Betekent dus dat Modric nooit is bekeken. Slecht hoor.
Modric wil naar de Premier League, en heeft zelfs Bayern Munchen afgewimpeld. Totaal onhaalbaar voor Ajax.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef andre347 het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt boos over worden, Modric is een groot talent die je met de bakken geld die je krijgt van Sneijder en Babel kan 'lokken' naar Amsterdam
en als zo'n talentje mislukt heb je al t geld in een putje gegooidquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef andre347 het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt boos over worden, Modric is een groot talent die je met de bakken geld die je krijgt van Sneijder en Babel kan 'lokken' naar Amsterdam
Ja je kunt natuurlijk veel beter allemaal tweederangs spelers kopenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:40 schreef toma het volgende:
[..]
en als zo'n talentje mislukt heb je al t geld in een putje gegooid
dat is pas een geniaal beleid
je kunt beter spelers binnenhalen die constant presteren en op net iets boven het niveau van Ajax presteren. Geen talentjes waar de hele wereld achteraan zit waar je zo'n 30 miljoen aan kwijt bent.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:42 schreef Mindstate het volgende:
[..]
Ja je kunt natuurlijk veel beter allemaal tweederangs spelers kopen
Al blijer dan afgelopen zondag in ieder geval.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:54 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Hij kijkt er niet echt gelukkig bij.![]()
Als hij een week langer had gewacht, kon hij naar PSV en dus CL spelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:54 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Hij kijkt er niet echt gelukkig bij.![]()
Maar wie weet kon hij wel meer verdienen bij Ajax dan bij PSVquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als hij een week langer had gewacht, kon hij naar PSV en dus CL spelen.
Henk had wel het gevoel dat Wesley weg zou gaan.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:29 schreef kevin6188 het volgende:
Het gevoel van Henk zei ook dat we kampioen gingen worden en CL gingen spelen.
Idd, die zal balen zegquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als hij een week langer had gewacht, kon hij naar PSV en dus CL spelen.
Daarom is t ook maar een middelmatige aankoop. Luque kiest voor t geld. Hij kon naar Betis (dacht ik) maar toen hij het het salaris van Ajax hoorde, koos hij ajax...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:03 schreef andre347 het volgende:
[..]
Maar wie weet kon hij wel meer verdienen bij Ajax dan bij PSV![]()
quote:Edgar Davids revalideert op eigen kosten
Het voetballen zonder scheenbeschermers tegen Go Ahead Eagles komt Edgar Davids ook letterlijk duur te staan. De Nederlander liep een beenbreuk op en moet drie maanden revalideren. Daarvoor gaat hij op eigen kosten naar Atlanta voor zijn herstel.
Henk ten Cate complimenteert zijn ervaren middenvelder. “Het is het eigen initiatief van Edgar om naar Amerika te gaan en om het zelf te bekostigen. Dat tekent zijn professionaliteit.”
Luis Suarez kwam ook voor het geld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Daarom is t ook maar een middelmatige aankoop. Luque kiest voor t geld. Hij kon naar Betis (dacht ik) maar toen hij het het salaris van Ajax hoorde, koos hij ajax...
Ik weet nog iets wat nog veel professioneler wasquote:
Geweldig zeg. Complimenten onwaardig. Als ie gewoon z'n scheenbeschermers aan had gedaan zaten we nu in de CL.quote:
Dat betwijfel ik, met Davids erbij had je in ieder geval een felle gemotiveerde ploeg. Dat verschil van vorig seizoen de eerste seizoenshelft zonder Davids en de tweede met Davids was echt groot.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Alsof Davids de held van Ajax is, ook met hem waren we genadeloos afgegaan!
Maar voor hetzelfde geld krijgt Davids in de 23e minuut uit frustratie rood en verliezen we nog kanslozer met 4-0...!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:29 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, met Davids erbij had je in ieder geval een felle gemotiveerde ploeg. Dat verschil van vorig seizoen de eerste seizoenshelft zonder Davids en de tweede met Davids was echt groot.
Dat zegt niemand. Het is gewoon te debiel voor woorden dat ie moet revalideren door zijn eigen schuld.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:30 schreef BoNi het volgende:
Omdat iemand één stomme beslissing maakt zijn alle daaropvolgende beslissingen ook direct stom...?
Wedden dat 9 van de 10 spelers lekker op kosten van de club zouden gaan revalideren?
Klopt, plus het feit dat het nog om een van de meest ervaren spelers uit de selectie gaat die in principe het voorbeeld moet geven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Het is gewoon te debiel voor woorden dat ie moet revalideren door zijn eigen schuld.
Dat klopt, maar dat hij vervolgens op eigen kosten gaan revalideren vind ik wel een net gebaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zegt niemand. Het is gewoon te debiel voor woorden dat ie moet revalideren door zijn eigen schuld.
Dat is dan eigenlijk nog triester dat 1 speler een team de winst geeft of afneemt...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:29 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, met Davids erbij had je in ieder geval een felle gemotiveerde ploeg. Dat verschil van vorig seizoen de eerste seizoenshelft zonder Davids en de tweede met Davids was echt groot.
Davids lost de ontstane situatie inderdaad als een heer op. Dat neemt niet weg dat hij Ajax zeer ernstig benadeelt op dit moment. je kunt het missen van de Champions League absoluut voor een deel aan Davids toeschrijven en dat is onvergeeflijk voor zo'n ervaren speler.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:33 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat hij vervolgens op eigen kosten gaan revalideren vind ik wel een net gebaar.
tsjah dan kan je toch zeggen dat je Alle thuis wedstrijden van de UEFA cup 2007/2008 gratis hebt mogen kijken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:22 schreef Jasza het volgende:
Wtf gratis naar Ajax-Zagreb, zogenaamd nu ineens zijn het geen geldwolven zeker
Alleen de Competitie boeit mij op dit moment, volgend jaar MOET er CL worden gespeeld!!!!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben er wel klaar mee eigenlijk, missen van de CL is ongelofelijk kut maar we moeten gewoon vooruit kijken en vertrouwen houden, maar er is nog genoeg te winnen. Competitie, Uefa-Cup en de beker, daar teken ik ook voor aan het eind van het seizoen hoor
Dat moest dit jaar ook alquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alleen de Competitie boeit mij op dit moment, volgend jaar MOET er CL worden gespeeld!!!!!
Precies. Kampioen worden is de enige manier om het debacle van woensdag enigzins goed te maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Alleen de Competitie boeit mij op dit moment, volgend jaar MOET er CL worden gespeeld!!!!!
Absoluut en toen deden we ook te lang mee in de beker, gewoon stoppen met die onzin prijsjes en helemaal voor de competitie gaan!quote:
Yo inderdaad de eerste wedstrijden voor de beker alleen de reserves en jonge gasten laten spelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Absoluut en toen deden we ook te lang mee in de beker, gewoon stoppen met die onzin prijsjes en helemaal voor de competitie gaan!
Kan de nieuwe trainer mooi een team naar zijn hand vormen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:47 schreef andre347 het volgende:
En wat nou als we kampioen worden, dat loopt de helft van het team leeg
Dat team loopt toch wel leeg volgend jaar. Daar heeft de ranglijst niets mee te maken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:47 schreef andre347 het volgende:
En wat nou als we kampioen worden, dat loopt de helft van het team leeg
Rijkaardquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:52 schreef Wooldoor het volgende:
En dan eens een trainer die langer dan 3 jaar de tijd krijgt.
Precies, de pareltjes zijn volgend jaar verkocht!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat team loopt toch wel leeg volgend jaar. Daar heeft de ranglijst niets mee te maken.
quote:Juventus wil Maduro overnemen
Geplaatst op 31-08-2007 16:49 door Timo Wisse
Het bestuur van Juventus heeft gisterenavond met de zaakwaarnemer van Hedwiges Maduro gesproken. Voor de verdedigende middenvelder zou een vierjarig contract klaarliggen, dat meldde het Italiaanse Tuttosport.
Het contract van Maduro loopt nog tot medio 2008 bij de Amsterdamse club. Volgens de Italiaanse krant zou hij geen problemen hebben met een overstap van Ajax naar Juventus. Afgelopen jaar had de middenvelder het niet erg naar zijn zin bij Ajax, hij was niet en vorm en kreeg daardoor weinig speeltijd van Ajax-coach Henk ten Cate. Dit seizoen kreeg de in Almere geboren Ajacied al meer speeltijd van Ten Cate en dat doet de 22-jarige speler goed.
Juventus zou echter nog altijd wel een optie zijn, omdat er nog altijd veel concurrentie is op de plek waar Maduro speelt. Juventus zou ongeveer drie miljoen euro over hebben voor de 12-voudig international.
quote:Ajax-fans kunnen gratis naar UEFA Cup
Geschreven door Matthijs van Laar op vrijdag, 31 augustus om 14:10
Het eerste thuisduel van Ajax in de UEFA Cup mag door alle seizoenskaarthouders van de club gratis worden bijgewoond. De Amsterdammers kregen zojuist te horen dat Dinamo Zagreb uit de koker is gerold.
Ajax begint met een uitwedstrijd in de Kroatische hoofdstad, op 20 september, waarna op 4 oktober de return volgt in de Arena. De club kan alle steun in het thuisduel goed gebruiken, waardoor men heeft besloten seizoenskaarthouders gratis binnen te laten.
“Het bestuur en de directie bewonderen de steun van de supporters die ook in moeilijke tijden onvoorwaardelijk achter ons staan,” zegt directeur Maarten Fontein, doelend op de desastreuze uitschakeling voor de Champions League, afgelopen woensdag tegen Slavia Praag.
”Daarom bieden wij onze seizoenkaarthouders de mogelijkheid de eerste thuiswedstrijd voor de UEFA Cup in de Amsterdam Arena gratis bij te wonen. Het is juist nu van belang om het team met zijn allen te steunen. Wij rekenen op uw komst.”
In hoeverre de achterban zit te wachten op een dergelijk initiatief is nog maar de vraag. Gisteren werd er op diverse fansites opgeroepen tot scherpe maatregelen binnen de club. Sommigen gingen zelfs zo ver dat de site ‘uit de lucht’ werd gehaald en dat het ontslag van coach Henk ten Cate werd geëist .
Inderdaad. Die krappe 30.000 tegen Praag waren een aanfluiting.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:28 schreef PLAE@ het volgende:
Eigenlijk snap ik niet zo dat mensen een gratis Uefa-cup duel toejuichen.
Ze naaien zichzelf alleen maar meer. Ik zou niet weten waarom je daar zelf zo blij mee moet zijn.
Voer liever iets lagere prijzen in zodat het standaard vol zit bij zulke gelegenheden.
Ajax heeft denk ik meer behoefte aan een gedisciplineerde trainer. De kwaliteiten om kampioen te worden zijn er altijd wel. Er zijn alleen veel spelers, Emanuelson om maar even een voorbeeldje te noemen, die wat stricter aangepakt moeten worden. Je ziet vaak dat een team dat niet zijn volledige potentieel benut baat heeft bij een strengere trainer, neem als voorbeeld HSV.quote:
Gebeurt niet, kunnen ze nu niet meer makenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat is geen gearriveerde vedettequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Luis Suarez kwam ook voor het geld.
Alsof Davids in zn eentje van Praag had gewonnenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Geweldig zeg. Complimenten onwaardig. Als ie gewoon z'n scheenbeschermers aan had gedaan zaten we nu in de CL.
We draaide vorig jaar een rampzalig seizoen tot dat Edgar er bij kwam en volgens mij hebben we toen geen wedstrijd meer verloren waarin hij speelde.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Alsof Davids in zn eentje van Praag had gewonnen![]()
Een type Adriaanse/Van Gaal dus..quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:03 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Ajax heeft denk ik meer behoefte aan een gedisciplineerde trainer. De kwaliteiten om kampioen te worden zijn er altijd wel. Er zijn alleen veel spelers, Emanuelson om maar even een voorbeeldje te noemen, die wat stricter aangepakt moeten worden. Je ziet vaak dat een team dat niet zijn volledige potentieel benut baat heeft bij een strengere trainer, neem als voorbeeld HSV.
Ja t was vast beter gegaan, maar t was allemaal te matig om er vanuit te gaan dat het met Edgar wel goed was afgelopen.... Ik wil ook niet afhankelijk zijn van één speler...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
We draaide vorig jaar een rampzalig seizoen tot dat Edgar er bij kwam en volgens mij hebben we toen geen wedstrijd meer verloren waarin hij speelde.
We moeten gewoon vooruit kijken, natuurlijk is het zwaar klote dat we weer geen CL spelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ja t was vast beter gegaan, maar t was allemaal te matig om er vanuit te gaan dat het met Edgar wel goed was afgelopen.... Ik wil ook niet afhankelijk zijn van één speler...
Met Edgar hebben we het zwaar laten liggen in Waalwijk btw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |