Misschien werkt het motiverend voor de ploeg, dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:27 schreef BoNi het volgende:
Pittige tegenstander.
Tegen betere ploegen is Ajax meestal ook beter.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:28 schreef Blawh het volgende:
Zagreb lijkt me een betere ploeg dan Slavia. Dus wie zei nu dat Ajax meer punten kon pakken in de UEFA cup?
Larissa had wel leuk geweest. Griekenlandquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:28 schreef Mr.Mills het volgende:
Beter dan fokking Larissa of IK Start. Dat was bijna net zo erg als een oefenduel van het Nederlands Elftal
![]()
Nee joh, we zijn veel beter, dat doen we zo wel even.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Misschien werkt het motiverend voor de ploeg, dat zou kunnen.
"Waar ligt dat, Dinamo?"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:30 schreef Glenn-Micra het volgende:
Effe met mijn pa bellen, kijken of ie het ziet zitten om naar Dinamo te gaan
0 - 0 en 1 - 0, en dan eruit?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:24 schreef sjimz het volgende:
Ajax tegen Dinamo Zagreb dus.
Inderdaad dit is echt loodzwaar.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:28 schreef Blawh het volgende:
Zagreb lijkt me een betere ploeg dan Slavia. Dus wie zei nu dat Ajax meer punten kon pakken in de UEFA cup?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:33 schreef Blight het volgende:
Ten Cate: 'Loting met mogelijkheden'
Hm?
Als Trainer van Ajax kan je nu eenmaal niet gaan zeggen: 'Ik denk dat we eruit vliegen tegen Zagreb.'quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:33 schreef Blight het volgende:
Hm?
Amen zeg, PSV VERSLAAT INTER MILAAN, AJAX BEHAALT GELIJKSPEL NA MOEIZAME WEDSTRIJD, AZ WINT MET GEMAK THUIS!, Godverredomme, waar blijft AJAX-BARCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een kutdag, kutkater, kutdroom, kutajax....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:30 schreef HeatWave het volgende:
Who cares nog? Echt, ik zal wel weer gaan kijken enzo, maar eigenlijk heb ik al geen zin meer in dit seizoen.
Veel elke 2 weken leuk PSV nieuws uit de CL lezen en knullig Ajax geneuzel in de UEFA cup.
Kunnen we niemand omkopen bij de FIFA ofzo?.
Onderschatting, de eerste de beste speler die ook maar iets laatdunkends zegt over welke ploeg dan ook, al is het 3de divisie, mag meteen oprotten ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dinamo Zagreb dus. Ben afgelopen maand in een (leeg) Maksimir Stadion in Zagreb geweest, maar het lijkt me geen pretje om daar als tegenstander te moeten spelen. Als Ajax weer aan onderschatting doet, vliegen ze er meteen uit.
Standaard uitspraak. Hou dan gewoon je teringsmoel dichtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:33 schreef Blight het volgende:
Hm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |