Ik heb alle filmmuziek die ik er van heb nog ff doorgeluisterd, maar herkennen doe ik het nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 14:36 schreef samdeman1984 het volgende:
[..]
Das de filmmuziek van pirates of the carribean in ieder geval. Mogelijk is dit het origineel of juist niet. Misschien iemand anders die er meer van weet?
Iets klassieks.quote:Op zaterdag 8 september 2007 23:39 schreef deirdrephaedra het volgende:
Het is nu een wavje (en een andere link)
http://www.zshare.net/audio/3546538fcef90e/
Dank!quote:Op zondag 9 september 2007 15:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dude, kijk eens rechts bij de beschrijving![]()
1. Debonir Samir | King Amir - Samir's Theme
2. Sidney Samson - Rock This (Remix)
3. Franky Rizardo - Funky Noise (Original Mix)
4.
5. DnD - Diamond Ring (Marc Benjamin Edit)
samim- heaterquote:Op zondag 9 september 2007 15:57 schreef Stpan het volgende:
Hallo, dit keer ben ik op zoek naar een nummer dat gisteren een keertje of 5 langs kwam bij 'the city is ours' in Den Haag, daarvoor bij Awakenings.
Het is een techno-nummer met een vrolijk accordeon melodietje.
Dat melodietje lijkt overigens verdacht veel op een melodielijn van de eerste CD van de Gorillaz.
Ik zoek een boom waar geld aan groeit.quote:Op zondag 9 september 2007 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zoek...een zender die de MTV Video Music Awards vannacht live uit gaat zenden.
Maar wel vragen en normaal antwoorden.quote:Op zondag 9 september 2007 16:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik zoek een boom waar geld aan groeit.
Tja, we kunnen niet alles hebben hè?
Lees de OP eensquote:Op zondag 9 september 2007 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar wel vragen en normaal antwoorden.
Niet meer info?quote:Op zondag 9 september 2007 17:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een nummer dat wel iets wegheeft van DJ Paul Elstak - Love you more . Ook zo'n Happy Hardcore, maar dan met zo'n hoog stemmetje er doorheen. Best wel bekend nummer volgens mij, maar ik ken het niet
.
Uit de OP:quote:Op zondag 9 september 2007 18:09 schreef Otto215 het volgende:
Ik zoek wat heerlijke club/lounge muziek, iemand nog bekende dj's die deze vaak mixen/draaien?
anyone? thanks
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld? Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?) 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen. Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
zonder ook maar een flard van lyrics ga je dit niet aan ons kunnen uitleggenquote:Op zondag 9 september 2007 17:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zoek een nummer dat wel iets wegheeft van DJ Paul Elstak - Love you more . Ook zo'n Happy Hardcore, maar dan met zo'n hoog stemmetje er doorheen. Best wel bekend nummer volgens mij, maar ik ken het niet
.
Ok bedankt, ik had al een topic geopend maar niet een goede vraagstelling er van gemaaktquote:Op zondag 9 september 2007 18:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet meer info?
[..]
Uit de OP:
[..]
Cerf, Mitiska & Jaren - Light The Skies (Retrobyte's Classic Electrobounce Remix)quote:Op zondag 9 september 2007 19:44 schreef -ladybird- het volgende:
Al een tijdje hoor ik af en toe een nummer op de radio, meestal SlamFM, zoiets als:
and do you know.....how much the sun needs you...
Volgens mij is de titel iets met sunlight.. iemand?
Dat is toch eigenlijk house en niet techno wat hij zei?quote:
Soms weten mensen niet over welk genre ze pratenquote:Op zondag 9 september 2007 20:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk house en niet techno wat hij zei?
idd, beter iets dan niets. En er werd nogal vaak gevraagd naar een "nummer met n accordeon erin'.quote:Op zondag 9 september 2007 20:24 schreef donroyco het volgende:
[..]
Soms weten mensen niet over welk genre ze pratenDaarom kun je maar beter een suggestie doen dan het achterwege laten
Het kan ook natuurlijk een remix zijn van bovenstaand nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |