quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
Dat deuntje onder ''opposites - je lult'', is dat van een ander liedje afkomstig? Klinkt zo bekend van een ander nummer. Anders zou ik dat nummer wel graag willen weten.
In boekje van cd kijken welke samples ze gebruiken? ..staat er meestal in ivm copyright enzoquote:
Al gevonden, Novy vs. Eniac - Superstar.quote:Op zondag 2 september 2007 22:06 schreef keeper het volgende:
Ik zoek een dance nummer uit waarschijnlijk 96/97/98. Was dacht ik van een Duits DJ duo, lyrics die ik me herinner zijn iets van "Rocknah Supastar", wat de hele tijd herhaald werd. De clip bij het nummer had mensen die in de rij stonden voor de discotheek en toen ze naar binnen mochten gingen rennen. Als ik het me goed herinner.
Iemand een idee?
Misschien Angela McCluskey - It's Been Done?quote:Op zondag 2 september 2007 17:40 schreef MouseOver het volgende:
Een paar dagen geleden heb ik in een cafe een nummer gehoord dat ik niet meer uit m'n hoofd krijg. Ik heb alleen geen idee hoe het heet of wie het zingt. Het engelstalig, en wordt gezongen door een kate bush achtige zangeres (niet met van die typische hoge kate bush uithalen trouwens).
De zang is vrij monotoon en de muziek is vooral begeleidend en repeterend. Het deed me denken aan Frühling, van de band Qntal, of Vampire Romance van Blutengel. Maar deze plaat heeft in tegenstelling tot die twee nummers niet echt goth invloeden en de overeenkomsten zitten voornamelijk in de samenhang tussen stem en muziek. eventuele suggesties van nummers die ook wat van weghebben zijn ook heel welkom trouwens, want ze zijn dungezaaid
Fragmenten die zijn blijven hangen zijn iets in de richting van "like a winter story about a winter glory", en nog iets over een "tropical island beach".
Met googlen kom ik niet ver. Het zijn nogal algemene trefwoorden en een precieze zin er van is ook niet echt blijven hangen.
Iemand enig idee?
Welke CD?quote:Op zondag 2 september 2007 22:13 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
In boekje van cd kijken welke samples ze gebruiken? ..staat er meestal in ivm copyright enzo
Had nog geen kans gehad om je te bedanken, dus bij deze!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:24 schreef -Pink- het volgende:
[..]
Deep Blue Something met Breakfast at Tiffany's.
quote:Op maandag 3 september 2007 17:54 schreef Rossoneri het volgende:
Weet iemand hoe de nummers heten die bij de reclame van radio veronica voorbijkomen ? Iig het 2 de nummer klinkte erg vet.
Narcotic Thrust - I Like It ?quote:Op maandag 3 september 2007 19:11 schreef Xords het volgende:
Ben er weer
Ik zoek deze keer een oude lied, in clip dansen volgens mij sexy geklede dames in "Ballet-kostuum".
ze zingen zo iets van " i don't like the mon-day-thing they played"
ik denk dat jullie er wel uitkomen, alvast bedankt
Graag gedaanquote:Op maandag 3 september 2007 16:15 schreef pmdomela het volgende:
[..]
Had nog geen kans gehad om je te bedanken, dus bij deze!
Iemand? Voor degene die de intro niet kennen. Hier http://www.youtube.com/watch?v=UMRZyxltArcquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:08 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik hoorde vandaag een nummer en dat leek heel veel op de intro van de oude X-Men tekenfilms. Wat er werd gezongen weet ik niet want de radio stond aardig zacht.
Tracklisting:quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:51 schreef Maartel het volgende:
Ik heb meer een vraag dan dat ik een titel zoek... in 1997 kwam You Got The Love van Candi Station uit.. heeft iemand een titel van de mix die toen de singleversie was of misschien een sample, want het nummer is in 1991 al eens eerder uitgebracht, dus ik weet niet zo goed welke versie bij 1997 hoort...
ah, dank je!quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Tracklisting:
1 You Got The Love (Now Voyager Mix) (3:31)
Remix - Now Voyager
2 You Got The Love (Original Radio Mix) (4:00)
3 You Got The Love (Rhythm Masters Classic Vocal Mix) (3:54)
Remix - Rhythm Masters
4 You Got The Love (Farley & Heller Roachin' In Tha Bassbin Mix) (8:41)
Remix - Roach Motel
of
Tracklisting:
A You Got The Love (Fire Island Vocal Mix)
Remix - Fire Island
B You Got The Love (Truelove's Disco Revenge IV)
Remix - John Truelove
Dit zijn in ieder geval versies uit 1997. Er zijn ook versies uit 1991, 1986 etc etc.
Er zijn honderden remixen. Het is in ieder geval The Source feat Candi Staton. Je kunt zoeken op www.discogs.com.
je kunt ook het jaartal invullen in de zoekbalkquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
ah, dank je!
ik had daar al onder gezocht, maar dan onder 'The Source' waarbij alleen de '91-versie genoteerd stond![]()
Het is van Rod Stewart, ben de titel alleen even kwijt...quote:Op maandag 3 september 2007 23:19 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Iemand? Voor degene die de intro niet kennen. Hier http://www.youtube.com/watch?v=UMRZyxltArc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |