abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:49:49 #201
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_52840455
Hoe die Halalwijven Hans ook voortdurend als een typetje wilden neerzetten tijdens hun gesprek, het leek me alsof ze meer erop uit waren hem terug te pakken voor die belediging dan hem serieus te nemen.
pi_52840626
heb eindelijk de uitzending aan de praat weten te krijgen, alleen als ik nu naar een bepaald moment in het programma skip heb ik geen geluid. ik stop er maar mee, godverdomme.
rocketdive123@gmail.com
pi_52841013
Maar het mooiste vond ik nog dat die baardaap ff in de praktijk duidelijk maakte dat zijn vrouw echt de 'voetveeg des huizes' is.

Ik hoef die vieze rotkop ook niet meer te zien op TV
pi_52841320
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:49 schreef Kokstra het volgende:
Hoe die Halalwijven Hans ook voortdurend als een typetje wilden neerzetten tijdens hun gesprek, het leek me alsof ze meer erop uit waren hem terug te pakken voor die belediging dan hem serieus te nemen.
En ze faalden jammerlijk 'jamaar u beledigt, waarom beledigt u, stopt u nu met beledigen, wij kennen alleen deze pijp'
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:29:11 #205
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_52841673
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:51 schreef Cheiron het volgende:

Ik moet overigens zeggen dat ik in het dagelijks leven liever die Imam tegen kom dan die drie meiden, of een willekeurige agressieve Marokkaan hier in de stad. Hij heeft ideeen waar ik het niet mee eens ben, maar reageert daar niet agressief op. Dat vind ik al een heel stuk beter dan het tuig dat in naam van de Islam alles aanvalt en vernietigt wat hen niet aan staat.
ehhh juist
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:31:07 #206
28033 Pek
je moet wat
pi_52841740
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:15 schreef Brupje het volgende:
Heb na hem na gisteravond veel hoger zitten iig
Idd
Normaal vind ik 't niks, niet mijn humor. Beetje Terence & Philip niveau. Trek eens aan m'n vinger *scheet* haha-lol. Maar dit kon ik wel waarderen
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:45:18 #207
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_52842216
Ik vind het jammer dat ze zo'n gimmick als de meiden van halal gebruiken om een discussie te "leiden". Het komt pijnlijk naar voren in het gesprek met Hans Teeuwen naar voren. Op het moment dat Hans Teeuwen niet het antwoordt geeft wat zij verwachten is het enige wat ze nog kunnen de vraag herhalen en Hans Teeuwen in diskrediet te brengen door opmerkingen als: "Oeh hij gebruikt moeilijke woorden" en "Heb je lang moeten oefenen op deze one-liners". Daarmee proberen ze Hans Teeuwen af te schilderen als een domme idioot die niet weet waar hij het over heeft. Juist het gene waar ze Hans Teeuwen van beschuldigen doen ze zelf. Het zij op een slinksere wijze. Waar Hans Teeuwen een discussie wil aangaan op gelijke gronden, willen zij slechts hun eigen gelijk halen en zijn daarbij blind voor de sterke argumenten van Hans Teeuwen.

Overigens vond ik zijn argumenten interessanter dan de cliche stellingen die nu gebruikt werden, die waren te breed omdat werkelijk tot een goeie discussie te komen, naast natuurlijk het onzinnige boegeroep en gejuich.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:55:30 #208
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52842555
Die Meiden van Halal waren echt zó dom. Hans Teeuwen gaf puike antwoorden, maar echt zo giga geniaal waren ze ook niet. Maarja, als die hoofddoekjes het IQ van een vaatdoek hebben, dan kom je niet ver. Op het laatst zei die ene: "U beledigt mensen, dat kunt u vierkant ontkennen, maar het is wel zo." Hij heeft het helemaal niet ontkent? Dat is dezelfde retoriek die veel domme users hier op Fok gebruiken, mensen vooraf bepaalde eigenschappen en narigheden toekennen zonder dat dit gebaseerd hoeft te zijn op de waarheid, zodat je er lekker tegen aan kan schoppen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52842683
Dat vond ik idd ook jammer Tweek, ze lulden compleet langs hem heen zonder te luisteren.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:01:38 #210
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_52842740
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:29 schreef Brupje het volgende:

[..]

ehhh juist
Wat snap je niet?
1) Imam met vreemde denkbeelden, maar uti dit niet op een agressieve manier
2) Agressieve Marokkaantjes die ondanks hun geloof in de o zo vriendelijke islam homo's in elkaar trappen omdat het een zonde is.

Ik heb dan toch liever de eerste.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_52842875
ja en dan toch van de opmerkingen als
"je bent je grappen verleerd omdat je laatste show is al weer een tijd geleden is en door soort semi beledigende dingen."
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:15:19 #212
78498 classpc
I don't like change
pi_52843120
Triest dat ze niet inhoudelijk kunnen reageren op 'm
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_52843623
Is de volledige uitzending ergens terug te zien?
pi_52843869
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:32 schreef VoreG het volgende:
Is de volledige uitzending ergens terug te zien?
le-zen
pi_52843963
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:40 schreef Herodus het volgende:

[..]

le-zen
Ik zat naar meiden van halal te zoeken op uitzending gemist, daarom kon ik het niet vinden .
pi_52844331
Dat filmpje over 'naakt op straat'

80% van het filmpje bestond uit beelden van vrouwen met topjes en mannen met shirts met korte mouwen .
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:02:17 #217
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52847926
Ik vond het uitjouwen van die moslim een vreselijk schaapse kutactie, laat die man in zijn waarde. Hij legde niemand iets op, je moet mensen respecteren om hun beleving. Die man zei niet dat het niet mocht enkel HIJ wilde het niet zien en dan wordt hij uitgejouwd
Erg zielig van dat koeievolk.

Aan de andere kant vond ik het in de mond leggen van de snollen van halal van "superieure beschaving" Ook een misselijke streek, en net zo goed dat ze de uitspraken van hans "one liners" noemden.

Achterlijke mensen zijn dat zeg.

Hans was opperbest en had 100% gelijk. Afblijven van het echte zwarte cabaret.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_52849034
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vond het uitjouwen van die moslim een vreselijk schaapse kutactie, laat die man in zijn waarde. Hij legde niemand iets op, je moet mensen respecteren om hun beleving. Die man zei niet dat het niet mocht enkel HIJ wilde het niet zien en dan wordt hij uitgejouwd

Aan de andere kant vond ik het in de mond leggen van de snollen van halal van "superieure beschaving" Ook een misselijke streek, en net zo goed dat ze de uitspraken van hans "one liners" noemden.

Achterlijke mensen zijn dat zeg.

Hans was opperbest en had 100% gelijk. Afblijven van het echte zwarte cabaret.
haha jij.... gestoorde kneus.
pi_52849306
Hij zet die meiden van Halal wel mooi voor paal. Waarom laten ze dat soort trutjes dan ook een interview afnemen? Ze komen niet verder dan " beledigen, beledigen, beledigen", en gaan totaal niet in op de argumenten van Teeuwen.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:58:30 #220
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_52849391
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:45 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

Waarom gestoord? Hij heeft wel gelijk hoor.

Maargoed jij bent te triest om het te begrijpen.
pi_52849398
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:55 schreef Aurelius het volgende:
Hij zet die meiden van Halal wel mooi voor paal. Waarom laten ze dat soort trutjes dan ook een interview afnemen? Ze komen niet verder dan " beledigen, beledigen, beledigen", en gaan totaal niet in op de argumenten van Teeuwen.
'Waarom geeft een publieke omroep deze inteeltmongolen een programma (de meiden van halal)?' moet je je om te beginnen afvragen.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:01:29 #222
28033 Pek
je moet wat
pi_52849476
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:58 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

'Waarom geeft een publieke omroep deze inteeltmongolen een programma (de meiden van halal)?' moet je je om te beginnen afvragen.
IK MOET HELEMAAL NIKS!!
pi_52849589
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:58 schreef MahirBurekovic het volgende:
Het lijkt me toch wel dat er moslima met mediaervaring te vinden zijn.
pi_52850851
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:58 schreef VoreG het volgende:
Dat filmpje over 'naakt op straat'

80% van het filmpje bestond uit beelden van vrouwen met topjes en mannen met shirts met korte mouwen .
ja en een televisie waar ze de oogwimpers van een vrouw toonden

Erg vermakelijk programma... maar de discussie was inderdaad tenenkrommend..
pi_52850879
Ik kijk de uitzending nu en wat heb ik een ontzettende hekel aan die Halal-wijven zeg . Het liefst zou je ze toch van het Rif-gebergte af flikkeren .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_52850991
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat vind ik niet, hij zat per slot van rekening in het programmma Bimbo's en Burka's, die actie van em was gewoon pure vernedering van die vrouw in minirok.
pi_52851098
Respect voor die Evers trouwens .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zaterdag 1 september 2007 @ 00:52:53 #228
28033 Pek
je moet wat
pi_52858986
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:57 schreef NLweltmeister het volgende:

[..]

Dat vind ik niet, hij zat per slot van rekening in het programmma Bimbo's en Burka's, die actie van em was gewoon pure vernedering van die vrouw in minirok.
En die man in minirok niet te vergeten
Beetje theatrale actie idd, als je iets niet wilt zien kijk je toch gewoon niet? Hij had ook een boekie kunnen gaan lezen ofzo. En ach, die meiden...ik vind ze met hun eigen programmaatje best leuk en zoiets moet er ook zijn, maar Teeuwen is gewoon een maatje te groot en in mijn achting gestegen

Woont hij trouwens in Amsterdam? Ik zag 'm laatst op 't Museumplein met 2 volle AH-tassen

[ Bericht 2% gewijzigd door Pek op 01-09-2007 02:23:11 ]
  zaterdag 1 september 2007 @ 01:14:56 #229
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_52859505
Dat meisje in het minirokje staat tijdens het einde van de aflevering trouwens gewoon naast salam. Een van de meiden van halal loopt nog wel naar der toe om er waarschijnelijk bij hem weg te halen.
  zaterdag 1 september 2007 @ 08:01:07 #230
3542 Gia
User under construction
pi_52862009
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 19:01 schreef Pek het volgende:

[..]

IK MOET HELEMAAL NIKS!!
pi_52868406
Ik vond die Joodse jongen (Jishai Evers) ook een goed punt maken Dat die Salam wegloopt voor een meisje in minirok en haar daarmee beledigt, maar als een Nederlander weg zou lopen voor een meisje in boerka staat de wereld op z'n kop
  zaterdag 1 september 2007 @ 16:42:15 #232
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52869536
Ik vond 't allemaal wel meevallen eigenlijk. Mensen maken zich snel druk om niks.

En Teeuwen vond ik tegenvallen, zeker nu ik het gezien heb en al die adoratie om Teeuwen las op het forum eerder.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zaterdag 1 september 2007 @ 19:04:31 #233
97745 Thorical
finding a way
pi_52872605
Na een kwartier dat programma aangekeken te hebben al tenenkrommend en met een week gevoel in mijn buik heb ik het uitgezet. Er valt geen discussie te voeren met mensen wiens wereldbeeld er zo verschillend uitziet als waarin ik geloof die zulke voor mij ongelooflijke dogma's dat dit programma voor mij alleen maar te behappen valt in episodes van 15 minuten.
pi_52873795
Ik heb het wel afgekeken, maar ik vond het helemaal niets. Als er een ding duidelijk is geworden dan is dat de kloof tussen de gelovigen en niet gelovigen mijlengroot is. Het enige wat ik gezien heb is beschuldigingen en verwijten over en weer. Wilde er dan eens iemand een interessant betoog houden (de hoogleraar van de UvA) wordt ie meteen afgezeken, waardoor hij zichzelf ook maar verliest in wat verwijten.

Pauw probeerde als enige dan wel wat inhoudelijke discussie aan te zwengelen, maar na afloop kun je eigenlijk zeggen dat het meer averechts dan positief heeft gewerkt.

Wat rest is dus inderdaad een beangstigend gevoel.
pi_52874244
Ik maak gehákt van de ananas!
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 1 september 2007 @ 21:20:59 #236
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52875974
Whhaaaaa, net Hans Teeuwen gezien! Wat veegt hij de vloer aan met die dozen!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 1 september 2007 @ 21:39:10 #237
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_52876531
quote:
Op zaterdag 1 september 2007 21:20 schreef pfaf het volgende:
je loopt achter
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_52880219
Dammit, ik opende als eerste een topic hierover.

Dan copieer ik deels mijn reactie:
Helaas, helaas heb ik alleen het laatste gedeelte met Hans Teeuwen (gelegen op een spijkerbed) gezien die onder vuur werd genomen door die behoofddoekte meiden van Halal. En verdomd, hij scoorde bij mij op alle punten en kreeg ook alle bijval van het publiek. Geloof (elke gedachtegoed eigenlijk) mag geridiculiseerd worden, hij nam niets terug van wat hij bezong bij de onthulling van De Schreeuw. Jammer dat de meiden zo in hun rol bleven als die ozo moderne maar in mijn optiek wel zeer behoudende moslima's die doen alsof ze erbij horen, die rol is mij iets te uitdrukkelijk en wordt een beetje ongeloofwaardig. En verder zei Teeuwen; behoort hij als caberetier ook alles en iedereen op de hak te nemen, dat is onderdeel van zijn vak, waarmee hij aan 't einde ook nog zei dat zoiets dus niet meer kan. Men is angstig, ook hij zelfs, je moet zo op je woorden letten en dát is een dramatische conclusie van hetgeen ik heb gezien. Overigens wat ik van Imam Ahmed Salam heb gezien was vrijwel nietszeggend, beantwoordde vragen met wedervragen en het kwam er eigenlijk op neer dat wij niets van de Koran weten. Puntig eindigde Bodar die de humor zo mist bij dit alles, en daar heeft hij weer gelijk in. Waarbij ik zelf toevoeg dat moslims maar eens de (ook de eigen) roomse grappen en grollen moeten bestuderen, niks leukers als anderen maar ook jezelf eens op de komische korrel te nemen, het ontbreekt moslims totaal aan zelfspot.

Een leuke column van Leon de Winter op elsvier.nl:
Een intrigerend avondje bij de publieke omroep
Gisteravond zond de NPS een intrigerend praatprogramma uit gepresenteerd door Jeroen Pauw en de Meiden van Halal, de drie moslima’s die de islam zo gezellig maken, alsof de islam gewoon een lekker koekje bij de thee is.

Uitgenodigd waren ook een bizarre islamleraar uit het zuiden des lands (een man die zich laat volgen door een volledig bedekte vrouw), een homo, een ex-moslim, een seksonderneemster, Antoine Bodar, en een vertegenwoordigster van de Christenunie.

Diep
De tweedeling was diep en fundamenteel, en de lijn liep tussen de mensen die hun leven laten afhangen van oude mythen en zij die de veelvormigheid van post-modern Nederland omhelzen.

De mythofielen hadden niet mijn sympathie. Ik ben ten diepste gefascineerd door de monotheistische tradities, maar wanneer ik hoor dat homoseksualiteit een zonde is, zoals de Christenuniedame deed, dan schuif ik graag mijn bedenkingen tegen het homohuwelijk opzij en steun ik elke ‘outrageous’ relnicht.

Afvalligheid
De christendame en de katholieke priester waren duidelijk in hun meningen, maar de moslims waren dat niet. Zij logen dat het een lieve lust was. De pijn zat in de staart van het programma, toen Hans Teeuwen, de cabaretier die als ‘deus ex machina’ in het programma opdook, de islamleraar het verschijnsel ‘afvalligheid’ wilde voorleggen.

Dat wilde de islamleraar niet. Hij wilde niet op tv aan de ongelovige honden in Nederland uitleggen dat daarop de doodstraf staat. En een van de Halalmeisjes vond afvalligheid ook geen probleem.

De mythen en legenden rond de figuur Mohammed en de verhalen van de Koran zijn in de loop van de tijd vervat in leefregels en regels die het gewicht van wetten hebben, de sharia. De sharia stelt dat op afvalligheid de doodstraf staat. Bekijk deze uitstekende bijdrage op de site van Wikipedia, daarin staat alles wat u moet weten over de manier waarop islamitische rechtsgeleerden over afvalligheid denken.

Doodstraf
Alle moslims weten van het bestaan van die doodstraf – maar ze kunnen zich verschuilen achter de opvatting dat die straf alleen kan worden uitgevoerd in een islamitische staat waar de sharia heerst. De regel geldt dus niet bij ons in Nederland, tenzij een imam een fatwa uitvaardigt, want wij hebben de sharia niet ingevoerd. Maar in een sharialand moet een afvallige die bewust zijn geloof opgeeft ter dood gebracht worden, zo legt de sharia op.

Dus doen die fijne Meiden van Halal alsof hun fijnzinnige neusjes bloeden en probeert die islamleraar er met vage retoriek mee weg te komen – ze zijn hypocriet. Ze misleiden ons en gaan ervan uit dat we de waarheid over afvalligheid in een islamitische omgeving niet kennen.

Koppig
De Meiden van Halal zijn gevoelige en intelligente vrouwen. Maar zij blijven koppig geloven dat de verhalen in een boek uit de achtste eeuw over een man die ’s nachts een engel hoort en overvallen pleegt en dissidente dichters laat vermoorden, rechtstreeks van een bovennatuurlijke en almachte figuur genaamd Allah afkomstig zijn.

Die Allah wil dat zij hun haar bedekt houden, zij mogen nooit in hun leven van een glas Margaux genieten (wel na het aardse leven, in de hemel heerst een doorlopende orgie overgoten met eindeloze stromen alcoholische versnaperingen) en minstens één keer in hun leven moeten zij naar een mysterieuze zwarte steen in Mekka reizen.

Iedereen mag geloven wat hij wil – zolang dat geloof andermans vrijheden niet beperkt. De Meiden van Halal willen ons laten geloven dat de islam een soort christendom is met een man genaamd Mohammed in de rol van Jezus. Jammer dat ’t niet waar is.

Wat vertelde dit programma ons? Dat er van discussie geen sprake is en dat de verschillen in levenshouding en levensopvattingen tussen moslims (althans, de moslims in dit programma) en niet-moslims heel diep gaan.

Leon de Winter.

En verder sluit dit stukje op Geen Stijl (grof in de bek en meestal niet met ze eens) mooi aan op mijn reactie wat betreft Hans Teeuwen.
pi_52880838
Ik keek zojuist het fragment met Hans Teeuwen (zie hier, had ik nog niet gezien), maar wat een dwaas is die Teeuwen toch ook. Makkelijk scoren met drogredenen, ja, maar inhoudelijk is het kul. En die aziaat op de bank die ook regelmatig aan het woord was, wie is dat? Wat een wijsneus zeg.
pi_52880882
quote:
Hij veegt de vloer aan? Leg eens uit? Of is Hans Teeuwen inmiddels zo'n autoriteit op zijn gebied geworden (door sociale pressie, want als je zegt dat je Teeuwen maar niets vindt, word je uitgekotst), dat iedere onzin die hij uitkraamt als grappig wordt gezien?
pi_52880940
Tis allemaal wat he Floris
pi_52880997
quote:
Op zondag 2 september 2007 00:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Tis allemaal wat he Floris
Zeg dat wel. Hansje Teeuwen doet weer eens wat en iedereen vindt het per defintie geweldig. Hans Teeuwen is net als Theo van Gogh en consorten iemand die niets bijdraagt aan de discussie, maar alleen maar verder polariseert. Wat heb je nu aan zulke gasten? In dit soort discussies hoor je altijd weer dezelfde kulargumenten. Van beide partijen overigens. Het is een uitgemolken discussie waarvoor ik niet eerder van een vuile tankstationtoilet zal opstaan.
  zondag 2 september 2007 @ 00:36:46 #243
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_52881054
quote:
Nou !

Ik vond 't nogal matig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 2 september 2007 @ 00:49:46 #244
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_52881347
quote:
Op zondag 2 september 2007 00:26 schreef floris.exe het volgende:
En die aziaat op de bank die ook regelmatig aan het woord was, wie is dat? Wat een wijsneus zeg.
Dat is een schele kk-turk en lid van het comité van ex-moslims.
Hij vloog telkens op als het over seks ging. Zat naar mijn mening in het verkeerde programma, oversekst, hitsig en nietszeggend.

Die gare ex-moslim tegen Salam: als een vrouw zoals uw vrouw zo gehuld is het net cadeaupapier, dan ga je daarover fantaseren.

Salam: wat kan ik er aan doen dat je zo oversekst bent.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_52881374
quote:
Op zondag 2 september 2007 00:49 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Dat is een schele kk-turk en lid van het comité van ex-moslims.
Hij vloog telkens op als het over seks ging. Zat naar mijn mening in het verkeerde programma, oversekst, hitsig en nietszeggend.
Echt zo'n type dat eindelijk vrij is van de verstikkende ketenen van zijn geloof en nu nog zijn pubertijd in alle vrijheid wil herbeleven .
  zondag 2 september 2007 @ 03:09:15 #246
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52883904
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:45 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

Ga koek eten ofzo. Koter.
pi_52885227
Prachtig ook, de reacties ook op de site van "De meiden van Halal"
  zondag 2 september 2007 @ 11:43:22 #248
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_52886725
quote:
Op zondag 2 september 2007 00:36 schreef popolon het volgende:

[..]

Nou !

Ik vond 't nogal matig.
Nou!
Die meiden stonden met de bek vol tanden en kwamen met flauwe dooddoeners.
'kunnen we ff serieus doen' nadat Teeuwen net doodserieus antwoord gaf.
'Hij heeft nieuwe woorden geleerd'
'Hoe lang heeft u geleerd op deze monoloog'

Als iemand mij zo'n weerwoord geeft weet ik dat de tegenpartij er 110% onder geluld heb...
pi_52886940
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:43 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nou!
Die meiden stonden met de bek vol tanden en kwamen met flauwe dooddoeners.
'kunnen we ff serieus doen' nadat Teeuwen net doodserieus antwoord gaf.
'Hij heeft nieuwe woorden geleerd'
'Hoe lang heeft u geleerd op deze monoloog'

Als iemand mij zo'n weerwoord geeft weet ik dat de tegenpartij er 110% onder geluld heb...
Dus daar gaat het allemaal om? Wie verbaal het sterkste is, die mag ongestraft beledigen? Lijkt mij niet geheel de bedoeling.
  zondag 2 september 2007 @ 12:00:59 #250
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52887009
quote:
Op zondag 2 september 2007 11:56 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Dus daar gaat het allemaal om? Wie verbaal het sterkste is, die mag ongestraft beledigen? Lijkt mij niet geheel de bedoeling.
Ik vind nuance en cencuur eng.

Ik maakte vandaag een grap over mexicanen, iemand zat in caps te tiepen en ik vroeg of hij mexicaan was, kreeg meteen 10 amerikanen over me heen die riepen dat ik een rascist was dus ik dacht ik doe er nog een schepje bovenop want kom, ik weet een goeie grap.

Ik dus zo van: "ive heard that mexicans have dorito shaped keyboard keys, wich explains the size of his text"

Nou joh de wereldbol was toen te klein, ben me toch verrot gescholden en bedreigd

En dat soort paniek krijg je in nederland straks ook als je een grap maakt over moslims.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')