abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 13:49:49 #201
128635 Kokstra
Feelin' kinda Kokstra
pi_52840455
Hoe die Halalwijven Hans ook voortdurend als een typetje wilden neerzetten tijdens hun gesprek, het leek me alsof ze meer erop uit waren hem terug te pakken voor die belediging dan hem serieus te nemen.
pi_52840626
heb eindelijk de uitzending aan de praat weten te krijgen, alleen als ik nu naar een bepaald moment in het programma skip heb ik geen geluid. ik stop er maar mee, godverdomme.
rocketdive123@gmail.com
pi_52841013
Maar het mooiste vond ik nog dat die baardaap ff in de praktijk duidelijk maakte dat zijn vrouw echt de 'voetveeg des huizes' is.

Ik hoef die vieze rotkop ook niet meer te zien op TV
pi_52841320
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 13:49 schreef Kokstra het volgende:
Hoe die Halalwijven Hans ook voortdurend als een typetje wilden neerzetten tijdens hun gesprek, het leek me alsof ze meer erop uit waren hem terug te pakken voor die belediging dan hem serieus te nemen.
En ze faalden jammerlijk 'jamaar u beledigt, waarom beledigt u, stopt u nu met beledigen, wij kennen alleen deze pijp'
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:29:11 #205
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_52841673
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 12:51 schreef Cheiron het volgende:

Ik moet overigens zeggen dat ik in het dagelijks leven liever die Imam tegen kom dan die drie meiden, of een willekeurige agressieve Marokkaan hier in de stad. Hij heeft ideeen waar ik het niet mee eens ben, maar reageert daar niet agressief op. Dat vind ik al een heel stuk beter dan het tuig dat in naam van de Islam alles aanvalt en vernietigt wat hen niet aan staat.
ehhh juist
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:31:07 #206
28033 Pek
je moet wat
pi_52841740
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 11:15 schreef Brupje het volgende:
Heb na hem na gisteravond veel hoger zitten iig
Idd
Normaal vind ik 't niks, niet mijn humor. Beetje Terence & Philip niveau. Trek eens aan m'n vinger *scheet* haha-lol. Maar dit kon ik wel waarderen
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:45:18 #207
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_52842216
Ik vind het jammer dat ze zo'n gimmick als de meiden van halal gebruiken om een discussie te "leiden". Het komt pijnlijk naar voren in het gesprek met Hans Teeuwen naar voren. Op het moment dat Hans Teeuwen niet het antwoordt geeft wat zij verwachten is het enige wat ze nog kunnen de vraag herhalen en Hans Teeuwen in diskrediet te brengen door opmerkingen als: "Oeh hij gebruikt moeilijke woorden" en "Heb je lang moeten oefenen op deze one-liners". Daarmee proberen ze Hans Teeuwen af te schilderen als een domme idioot die niet weet waar hij het over heeft. Juist het gene waar ze Hans Teeuwen van beschuldigen doen ze zelf. Het zij op een slinksere wijze. Waar Hans Teeuwen een discussie wil aangaan op gelijke gronden, willen zij slechts hun eigen gelijk halen en zijn daarbij blind voor de sterke argumenten van Hans Teeuwen.

Overigens vond ik zijn argumenten interessanter dan de cliche stellingen die nu gebruikt werden, die waren te breed omdat werkelijk tot een goeie discussie te komen, naast natuurlijk het onzinnige boegeroep en gejuich.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 14:55:30 #208
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52842555
Die Meiden van Halal waren echt zó dom. Hans Teeuwen gaf puike antwoorden, maar echt zo giga geniaal waren ze ook niet. Maarja, als die hoofddoekjes het IQ van een vaatdoek hebben, dan kom je niet ver. Op het laatst zei die ene: "U beledigt mensen, dat kunt u vierkant ontkennen, maar het is wel zo." Hij heeft het helemaal niet ontkent? Dat is dezelfde retoriek die veel domme users hier op Fok gebruiken, mensen vooraf bepaalde eigenschappen en narigheden toekennen zonder dat dit gebaseerd hoeft te zijn op de waarheid, zodat je er lekker tegen aan kan schoppen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_52842683
Dat vond ik idd ook jammer Tweek, ze lulden compleet langs hem heen zonder te luisteren.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:01:38 #210
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_52842740
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 14:29 schreef Brupje het volgende:

[..]

ehhh juist
Wat snap je niet?
1) Imam met vreemde denkbeelden, maar uti dit niet op een agressieve manier
2) Agressieve Marokkaantjes die ondanks hun geloof in de o zo vriendelijke islam homo's in elkaar trappen omdat het een zonde is.

Ik heb dan toch liever de eerste.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_52842875
ja en dan toch van de opmerkingen als
"je bent je grappen verleerd omdat je laatste show is al weer een tijd geleden is en door soort semi beledigende dingen."
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 15:15:19 #212
78498 classpc
I don't like change
pi_52843120
Triest dat ze niet inhoudelijk kunnen reageren op 'm
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_52843623
Is de volledige uitzending ergens terug te zien?
pi_52843869
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:32 schreef VoreG het volgende:
Is de volledige uitzending ergens terug te zien?
le-zen
pi_52843963
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:40 schreef Herodus het volgende:

[..]

le-zen
Ik zat naar meiden van halal te zoeken op uitzending gemist, daarom kon ik het niet vinden .
pi_52844331
Dat filmpje over 'naakt op straat'

80% van het filmpje bestond uit beelden van vrouwen met topjes en mannen met shirts met korte mouwen .
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:02:17 #217
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52847926
Ik vond het uitjouwen van die moslim een vreselijk schaapse kutactie, laat die man in zijn waarde. Hij legde niemand iets op, je moet mensen respecteren om hun beleving. Die man zei niet dat het niet mocht enkel HIJ wilde het niet zien en dan wordt hij uitgejouwd
Erg zielig van dat koeievolk.

Aan de andere kant vond ik het in de mond leggen van de snollen van halal van "superieure beschaving" Ook een misselijke streek, en net zo goed dat ze de uitspraken van hans "one liners" noemden.

Achterlijke mensen zijn dat zeg.

Hans was opperbest en had 100% gelijk. Afblijven van het echte zwarte cabaret.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_52849034
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vond het uitjouwen van die moslim een vreselijk schaapse kutactie, laat die man in zijn waarde. Hij legde niemand iets op, je moet mensen respecteren om hun beleving. Die man zei niet dat het niet mocht enkel HIJ wilde het niet zien en dan wordt hij uitgejouwd
Erg zielig van dat koeievolk.

Aan de andere kant vond ik het in de mond leggen van de snollen van halal van "superieure beschaving" Ook een misselijke streek, en net zo goed dat ze de uitspraken van hans "one liners" noemden.

Achterlijke mensen zijn dat zeg.

Hans was opperbest en had 100% gelijk. Afblijven van het echte zwarte cabaret.
haha jij.... gestoorde kneus.
pi_52849306
Hij zet die meiden van Halal wel mooi voor paal. Waarom laten ze dat soort trutjes dan ook een interview afnemen? Ze komen niet verder dan " beledigen, beledigen, beledigen", en gaan totaal niet in op de argumenten van Teeuwen.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 18:58:30 #220
132613 Relneger18
weger geen neger
pi_52849391
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:45 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

haha jij.... gestoorde kneus.
Waarom gestoord? Hij heeft wel gelijk hoor.

Maargoed jij bent te triest om het te begrijpen.
pi_52849398
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:55 schreef Aurelius het volgende:
Hij zet die meiden van Halal wel mooi voor paal. Waarom laten ze dat soort trutjes dan ook een interview afnemen? Ze komen niet verder dan " beledigen, beledigen, beledigen", en gaan totaal niet in op de argumenten van Teeuwen.
'Waarom geeft een publieke omroep deze inteeltmongolen een programma (de meiden van halal)?' moet je je om te beginnen afvragen.
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 19:01:29 #222
28033 Pek
je moet wat
pi_52849476
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:58 schreef MahirBurekovic het volgende:

[..]

'Waarom geeft een publieke omroep deze inteeltmongolen een programma (de meiden van halal)?' moet je je om te beginnen afvragen.
IK MOET HELEMAAL NIKS!!
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_52849589
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 18:58 schreef MahirBurekovic het volgende:
Het lijkt me toch wel dat er moslima met mediaervaring te vinden zijn.
pi_52850851
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:58 schreef VoreG het volgende:
Dat filmpje over 'naakt op straat'

80% van het filmpje bestond uit beelden van vrouwen met topjes en mannen met shirts met korte mouwen .
ja en een televisie waar ze de oogwimpers van een vrouw toonden

Erg vermakelijk programma... maar de discussie was inderdaad tenenkrommend..
pi_52850879
Ik kijk de uitzending nu en wat heb ik een ontzettende hekel aan die Halal-wijven zeg . Het liefst zou je ze toch van het Rif-gebergte af flikkeren .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')