En ze faalden jammerlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:49 schreef Kokstra het volgende:
Hoe die Halalwijven Hans ook voortdurend als een typetje wilden neerzetten tijdens hun gesprek, het leek me alsof ze meer erop uit waren hem terug te pakken voor die belediging dan hem serieus te nemen.
ehhh juistquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:51 schreef Cheiron het volgende:
Ik moet overigens zeggen dat ik in het dagelijks leven liever die Imam tegen kom dan die drie meiden, of een willekeurige agressieve Marokkaan hier in de stad. Hij heeft ideeen waar ik het niet mee eens ben, maar reageert daar niet agressief op. Dat vind ik al een heel stuk beter dan het tuig dat in naam van de Islam alles aanvalt en vernietigt wat hen niet aan staat.
Iddquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:15 schreef Brupje het volgende:
Heb na hem na gisteravond veel hoger zitten iig
Wat snap je niet?quote:
le-zenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:32 schreef VoreG het volgende:
Is de volledige uitzending ergens terug te zien?
haha jij.... gestoorde kneus.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vond het uitjouwen van die moslim een vreselijk schaapse kutactie, laat die man in zijn waarde. Hij legde niemand iets op, je moet mensen respecteren om hun beleving. Die man zei niet dat het niet mocht enkel HIJ wilde het niet zien en dan wordt hij uitgejouwd![]()
Erg zielig van dat koeievolk.
Aan de andere kant vond ik het in de mond leggen van de snollen van halal van "superieure beschaving" Ook een misselijke streek, en net zo goed dat ze de uitspraken van hans "one liners" noemden.
Achterlijke mensen zijn dat zeg.
Hans was opperbest en had 100% gelijk. Afblijven van het echte zwarte cabaret.
Waarom gestoord? Hij heeft wel gelijk hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:45 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
haha jij.... gestoorde kneus.
'Waarom geeft een publieke omroep deze inteeltmongolen een programma (de meiden van halal)?' moet je je om te beginnen afvragen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:55 schreef Aurelius het volgende:
Hij zet die meiden van Halal wel mooi voor paal. Waarom laten ze dat soort trutjes dan ook een interview afnemen? Ze komen niet verder dan " beledigen, beledigen, beledigen", en gaan totaal niet in op de argumenten van Teeuwen.
IK MOET HELEMAAL NIKS!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:58 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
'Waarom geeft een publieke omroep deze inteeltmongolen een programma (de meiden van halal)?' moet je je om te beginnen afvragen.
Het lijkt me toch wel dat er moslima met mediaervaring te vinden zijn.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:58 schreef MahirBurekovic het volgende:
'Waarom geeft een publieke omroep deze inteeltmongolen een programma (de meiden van halal)?' moet je je om te beginnen afvragen.
ja en een televisie waar ze de oogwimpers van een vrouw toondenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:58 schreef VoreG het volgende:
Dat filmpje over 'naakt op straat'
80% van het filmpje bestond uit beelden van vrouwen met topjes en mannen met shirts met korte mouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |