Laten vallen en kijken of de sudden motion snesor op tijd ingrijpt!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:44 schreef broer het volgende:
Ik verveel me. Wat voor spelletjes kun je allemaal spelen op de Mac?
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laten vallen en kijken of de sudden motion snesor op tijd ingrijpt!
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:44 schreef broer het volgende:
MacSaber natuurlijk!!!quote:
Ik heb in het vorige topic verdorie een heel lijstje gemaaktquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:44 schreef broer het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:36 schreef DutchErrorist het volgende:
Hier ga ik maar weer verder met mijn lijstje
Return to Castle Wolfenstein
Duke Nukem 3D
Quake 3 Arena (inc. Multiplayer)
Ghost Recon (inc. Multiplayer)
GTA Vice City
Age of Empires 3 + Expansion (inc. Multiplayer)
Age of Mythology (inc. Multiplayer)
Unreal Tournament (inc. Multiplayer)
Warcraft 3
Day of Defeat (dmv Crossover)
Starcraft
Fallout 1 & 2
American McGee's Alice
Star Wars Jedi Knight II
Pocket Tanks Deluxe
Heroes of Might and Magic V
OpenTTD
Dosbox
Defcon
Command & Conquer Generals + Zero Hour
(Dit zijn speelbare spellen op de oudste en goedkoopste macbook...)
O, ja.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb in het vorige topic verdorie een heel lijstje gemaakt
Zit deze ook in het gewone MacBook?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Laten vallen en kijken of de sudden motion snesor op tijd ingrijpt!
En dan werkt die auto zeker alleen op shell vpower en kun je er niks extra's mee zonder ipod, ibook of wat dan ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:38 schreef DutchErrorist het volgende:
Volkswagen in gesprek met Apple over iCar
enzo...
Volgens mij niet, of je moet heeeeeel dicht bij de release bestellen, zodat je *misschien* Leopard mee krijgt als je bestelling uiteindelijk de deur uit gaat. Zoals nu ook gebeurd is bij iMaccerts en iLife '08. Dus dan is het de vraag of het je 129 euro (de prijs van Leopard) waard is om 'm wat eerder te hebben.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:01 schreef TsiisSkaaf het volgende:
Ik overweeg al een tijdje om een MacBook aan te schaffen ter vervanging van mijn Windows laptop. Nu las ik op de Apple website dat er een nieuwe versie van het OS uit komt. Is het daarom ook verstandig om te wachten met overstappen totdat de nieuwe versie standaard wordt mee geleverd op de MacBooks? Of komt er, net zo bij xp -> vista, een periode dat je gratis een upgrade krijgt naar de nieuwe versie van het OS zodra deze uit is?
Ja.. Het is de vraag of ik er dan (of later) ¤ 129,- voor over heb en dat ik dan nu alvast een MacBook heb.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij niet, of je moet heeeeeel dicht bij de release bestellen, zodat je *misschien* Leopard mee krijgt als je bestelling uiteindelijk de deur uit gaat. Zoals nu ook gebeurd is bij iMaccerts en iLife '08. Dus dan is het de vraag of het je 129 euro (de prijs van Leopard) waard is om 'm wat eerder te hebben.
(Oh, en Tiger stopt niet opeens met werken als Leopard uitkomt hoor, dus desnoods schuif je die aanschaf nog wat verder door)
De wijizigingen zijn zeker de moeite waard, maar of het waard is om op te wachten kan ik echt niet voor je bepalen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:15 schreef TsiisSkaaf het volgende:
Zijn de wijzigingen in Leopard tov Tiger de moeite en tijd waard om te wachten?
Dan moet je geen computer kopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:15 schreef TsiisSkaaf het volgende:
[..]
Want eigenlijk, als ik iets nieuws koop voor veel geld, wil ik natuurlijk wel het nieuwste en niet dat ik over anderhalve maand al met iets 'ouds' zit.
quote:MiniBatteryLogger monitors your laptop’s battery, traces the graph of charge and amperage over time, compares your battery with other users, logs relevant power events and alerts you with Growl notifications.
MacWorld Universal Binary Gamesquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik heb in het vorige topic verdorie een heel lijstje gemaakt
Wat een gepruts. Ik denk dat ik de boel maar gewoon IMAP maak.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:10 schreef Lunar het volgende:
Eerste hit op Google, best ingewikkeld.
Netjes. Een 24" 2.8 Extreme is helaas nergens zo direct te halen. Ik wacht netjes af.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:01 schreef Jarno het volgende:
Bestelling bij Apple geannuleerd, en gereserveerd bij Correct.. Vanavond of morgenochtend de iMac halen dus!
Yeah!
Correct al geprobeerd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Netjes. Een 24" 2.8 Extreme is helaas nergens zo direct te halen. Ik wacht netjes af.
Als je het kan lijen, zou ik er zeker 2GB inzetten. Absoluut.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:41 schreef zarGon het volgende:
Hoeveel RAM moet een MacBook bijvoorbeeld hebben als ik er ook Windows (XP) op zou willen draaien?
Je bedoelt tov andere windows laptops?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:41 schreef zarGon het volgende:
Wat ik wil weten is waar ik precies op moet letten als ik een vergelijking wil maken... Ik neem aan dat er wel een beetje verschil in zit?
Voor xp zit er zat ram in, voor OSX is 2 GB wel lekker, maar dat kan je beter niet bij de applestore erin zetten.quote:Hoeveel RAM moet een MacBook bijvoorbeeld hebben als ik er ook Windows (XP) op zou willen draaien?
Net zoveel als bij een gewone computer, het is gewoon een dualboot.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:41 schreef zarGon het volgende:
Hoeveel RAM moet een MacBook bijvoorbeeld hebben als ik er ook Windows (XP) op zou willen draaien?
Die stond bij Correct he.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:40 schreef Jarno het volgende:
Oeh, wat is die 24 inch huuuuuuuuuuuuuuuuuuuge zeg!! Debiel gewoon. (Nee ik heb gewoon de 20 inch genomen dus).
Jups. Erg mooi ding, huge, zoals ik al zei, maar erg mooi.quote:
Of het ook daadwerkelijk mijn bezit is zijn we nog niet over uit, maar hij staat er ja.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jarno heeft de iMac al...? Of althans, hij staat in je huis?
Ja, tegenover andere Windows laptops. Aangezien die tegenwoordig overal verkocht worden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bedoelt tov andere windows laptops?
[..]
Voor xp zit er zat ram in, voor OSX is 2 GB wel lekker, maar dat kan je beter niet bij de applestore erin zetten.
Bedankt. Heb je daarvoor nog iets nodig, of komt het programma (Bootcamp was het geloof ik?) met de OS mee?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Net zoveel als bij een gewone computer, het is gewoon een dualboot..
Maakt het veel uit tussen 1GB en 2GB?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als je het kan lijen, zou ik er zeker 2GB inzetten. Absoluut.
Je kan toch gewoon specs vergelijken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, tegenover andere Windows laptops. Aangezien die tegenwoordig overal verkocht worden.
Bootcamp kan je gratis op de apple website downloaden.quote:Bedankt. Heb je daarvoor nog iets nodig, of komt het programma (Bootcamp was het geloof ik?) met de OS mee?
Onder OSX zeker. OSX is waanzinnig, maar is wel wat geheugen intensief.quote:Maakt het veel uit tussen 1GB en 2GB?
De core2duo 2Ghz of 2.16Ghz.quote:Ik heb op de Macsite een beetje zitten kijken, ik kan nergens de specifieke processormodel zien?
Dacht ik ook al, even vragen voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon specs vergelijken?
[..]
Ah, okay.quote:Bootcamp kan je gratis op de apple website downloaden.
[..]
Okay... Handig om te weten.quote:Onder OSX zeker. OSX is waanzinnig, maar is wel wat geheugen intensief.
[..]
Dat had ik al gezien, maar ik wou dus voor een vergelijking ook weten wat het precies was... een C2D T2050, T2400. Ik noem maar wat.quote:De core2duo 2Ghz of 2.16Ghz.
Aan de hand van de kloksnelheid en cache kan je denk ik wel het type nummer vinden?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:57 schreef zarGon het volgende:
Dat had ik al gezien, maar ik wou dus voor een vergelijking ook weten wat het precies was... een C2D T2050, T2400. Ik noem maar wat.
Maar goed, bedankt allemaal, hier kan ik wat mee.
Shoot!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:40 schreef Geqxon het volgende:
Manyhow. Iemand hier met een Demonoid account die zo lief is een textbestandje voor mij te openen?
http://www.demonoid.com/files/details/1260739/?show_files=&page=1#commentsquote:
Moment mal!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.demonoid.com/files/details/1260739/?show_files=&page=1#comments
Met de howto.txt kun je mij heel erg blij maken.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:57 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Moment mal!
Oh, het is een zip-bestand van 65Mb. Die how-to is niet los te dl-en. Duim maar voor snelle seeders.
safari? Probeer firefox of camino eens.quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:38 schreef Guppyfriend het volgende:
ik krijg mn hotmail niet geopend op de iMac. waar zou dat aan kunnen liggen?
Vooral als je 10 van die zeurende kiddo's onder je hebt..quote:Op zaterdag 1 september 2007 09:38 schreef Rock-shocker het volgende:
Auw. Ik voel me verkracht. Zo'n intreeweek hakt er als begeleider toch harder in dan als deelnemer, heb ik het idee.
Hoi
firefox wil ook niet. eerder deed ie t wel gewoon, dus misschien is het tijdelijk?quote:Op zaterdag 1 september 2007 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
safari? Probeer firefox of camino eens.
The horror.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 20:43 schreef Jarno het volgende:
*kijkt vanaf een afstandje hoe de iMac wordt gebruikt om de Sesamstraat site uit te checken*
Grmbl.
Mac Side:quote:
Ik heb dus ook al dagen last van slecht bereikbare Apple sites, en zit bij Direct ADSL (bijna hetzelfde als Planet en Het Net). Wieso? Zijn daar problemen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:24 schreef Battlefan het volgende:
Degene waar Apple.nl het niet doet; Heb je Planet?
Bagger.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:50 schreef Battlefan het volgende:
Denk het, als ik via Planet er probeer te komen lukt het niet, vrienden hebben hetzelfde. Maar via OpenDNS werkt het gewoon
http://www.opendns.com/start/mac_os_x.phpquote:
Me2, gisteravond. Een directe link naar een .DMG werkte wel, maar losse pagina's amper.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb dus ook al dagen last van slecht bereikbare Apple sites, en zit bij Direct ADSL (bijna hetzelfde als Planet en Het Net). Wieso? Zijn daar problemen?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:41 schreef super-muffin het volgende:
Nieuw bureau
150x75, wat een ruimte!
quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mac Side:
1. Open Cider_Base.app bundle:
Notes
Don't start port games which has Company or Game logo window at start. Wine can not show them and stop with error like this "An unsupported operation was attempted."
Voorkeuren -> starpage misschien, ik weet het niet zeker..quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:43 schreef Kremers het volgende:
Dit heb ik al eens erder gevraagd, maar geen antwoord gekregen: Hoe stel ik google.nl in als zoekmachine bij Safari3 beta?
rapsaj leef jij ook nogquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:04 schreef rapsaj het volgende:
ow vaag bij mij niet:S
oftewel, ff bellen voordat je gaat kijken. Scheelt je een hoop ergernis.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:53 schreef JoMo0 het volgende:
Zo weer terug van Rotterdam.
Machouse : " Ja wij hebben hem niet op voorraad , waarschijnlijk Oktober "
iFactors : " Ja wij hebben er 11 binnen gehad en die zijn uitverkocht"
Nog steeds iMacloos dus .
Nee hoor mijn Mac Pro doet het verders nog prima , ik heb geen haast en geen ergenis.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:35 schreef Daklem het volgende:
[..]
oftewel, ff bellen voordat je gaat kijken. Scheelt je een hoop ergernis.![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:53 schreef JoMo0 het volgende:
Zo weer terug van Rotterdam.
Machouse : " Ja wij hebben hem niet op voorraad , waarschijnlijk Oktober "
iFactors : " Ja wij hebben er 11 binnen gehad en die zijn uitverkocht"
Nog steeds iMacloos dus .
http://www.tuaw.com/2007/(...)cii-ify-your-videos/quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:38 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand hoe ik met GLTerminal kleurtjes aan kan zetten? CGA FTW
Die van mij waren überrelaxed. Dat terwijl ik 12 vrouwen en 4 mannen in mijn groepje had. Best bizar, nu ik bij stil sta.quote:Op zaterdag 1 september 2007 09:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vooral als je 10 van die zeurende kiddo's onder je hebt..
Been there, done that..
Sociologie, UvA. Gewoon bij mijn eigen studiequote:Op zaterdag 1 september 2007 23:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
Waar was je mentor ?
Psh...quote:Op zondag 2 september 2007 00:08 schreef Geqxon het volgende:
"I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!"
maakt geen reet uitquote:Op zondag 2 september 2007 00:53 schreef m-kay het volgende:
Zo, ik ga waarschijnlijk ook een macbookje kopen. Zijn er nog bekende winkels die Apple certified RAM verkopen of maakt dat allemaal weinig uit?
we hebben geen apple stores in nederlandquote:Op zondag 2 september 2007 09:36 schreef Lunar het volgende:
http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlInd
In Apple stores ook.
En het geldt ook voor de nieuwe iMac, ja.
En daarom heb ik geen kat.quote:Op zondag 2 september 2007 11:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ach, ze is harstikke zindelijk, dus dat is het probleem niet. Maar katteharen en kattenagels kunnen nooit goed zijn voor de MBP. Jammer is wel dat de poes het inmiddels als een soort spelletje ziet. Zij gaat liggen, en dan kom ik haar eraf jagen, en als ik dan me omkeer, dan zit ze er weer op..
Absoluutquote:
Kan ook via surfspot.nl. Ik krijg daar 12% korting op mn MacBook.quote:Op zondag 2 september 2007 09:25 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
even een vraagje, waar kreeg je ook alweer als student korting op apple producten en geld dit ook op de nieuwe imac?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |