Ik denk dat op papier Besiktas veruit de mindere is. Maar als ze in de thuiswedstrijden gewoon stand kunnen houden en eventueel uit puntjes kunnen sprokkelen is een stunt niet uit te sluiten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
TT
Besiktas
Met wat geluk zit er wel een stuntje in denk ik.
Amigo Alenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:13 schreef duncannn het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VfHtVzBC3jg
Nu nog wel, maar er waren geruchten dat hij misschien op het laatste moment naar Chelsea zou vertrekken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:36 schreef Bernard0s het volgende:
Speelt Quaresma nog bij Porto eigenlijk?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:00 schreef WeebI het volgende:
Pennant rood.
En niet zo'n intelligente manier om rood te pakken ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:00 schreef WeebI het volgende:
Pennant rood.
En wat een "rolneger" was die kut Portugees.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een relneger is die Pennant toch ook
Maakt niet uit, Pennant die rood krijgt is altijd positief.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En wat een "rolneger" was die kut Portugees.
Het was dat de grasmat ophield ivm de reclameborden, anders was ie nog wel een paar keer om z'n as gegaan.
Als jij dat als positief ziet....quote:Op woensdag 19 september 2007 08:32 schreef stevengerrard het volgende:
Positief. Liverpool heeft nog geen normale veldgoal tegen
de goals zijn allemaal pingels geweest waarbij de enige van Porto niet tot discussie staat. De andere hadden net zo goed niet gegeven kunnen wordenquote:Op woensdag 19 september 2007 09:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als jij dat als positief ziet....
Zou me meer zorgen maken dan om standaarsituaties en zorgen dat je geen pingels tegenkrijgt.
Dat snap ik, maar het duurde tot slechts enkele seconden na de tackle - de Porto speler was nog aan het rollen - toen naast me op de bank de opmerking "Kut Portugezen" viel, in 1 zin met de naam "Doc"quote:Op woensdag 19 september 2007 09:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Pennant die rood krijgt is altijd positief.
En weer als coach in de CL. En dan ook nog bij een club komen die al een overwinning te pakken heeft.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:21 schreef Heero87 het volgende:
Marseille heeft een nieuwe coach... Erik Gerets.
Zie nu de samenvatting te kijken maar Porto wint terecht op basis van het aantal kansen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:24 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Besiktas de hele avond net-niet.
Vooral de eerste helft was Besiktas veel gevaarlijker hoor? Toraman met een gigantische kans.. en in de slotfase had Higuain ook moeten scoren. Ik heb een deel van de tweede helft gemist door storing dus misschie ndat er dan veel kansen waren voor Porto.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zie nu de samenvatting te kijken maar Porto wint terecht op basis van het aantal kansen?
Voornamelijk in de 2e helft, zeker een kans of 4.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Vooral de eerste helft was Besiktas veel gevaarlijker hoor? Toraman met een gigantische kans.. en in de slotfase had Higuain ook moeten scoren. Ik heb een deel van de tweede helft gemist door storing dus misschie ndat er dan veel kansen waren voor Porto.
Hmmm, ik lees het nu ook op turkse sites.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Voornamelijk in de 2e helft, zeker een kans of 4.
liverpool was helemaal niks op de laatste 5 minuten na. Van creativiteit was weinig sprake, dat kwam ook door gigantisch veel balverlies. Iedereen speelde slecht, maar Sissoko spande de kroon. Ik ben nooit echt gecharmeerd geweest van hem en nu helemaal niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 23:34 schreef Smeich het volgende:
Ze speelden met een geheel nieuwe line-up.. verrassend!En Leto speelde ook... ik bedoel maar... Benayoun als starter, ook nieuw voor mij! Snap ook niet waarom Mascherano niet speelde... maar ja, das Rafa! Was er wel enige creativiteit ditmaal vanuit het middenveld van Pool?... heb ik niet uit de samenvatting kunnen halen namelijk.
Kwestie van keuzes maken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:42 schreef WeebI het volgende:
Jammer dat ik de wedstrijd niet kon zien.
En dat zit dan in de sport redactiequote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:42 schreef WeebI het volgende:
Jammer dat ik de wedstrijd niet kon zien.
Sport1quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:02 schreef kastanova het volgende:
Waar volgen jullie het trouwens? Ook online?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:42 schreef mcyodogg het volgende:
hehe Liverpool. Al denk ik dat ze het wel recht gaan trekken de tweede helft.
Fifa mag Turkije nietquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waar the fuck kome ndie 4 minuten vandaan? [afbeelding]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:39 schreef venomsnake het volgende:
Afgelopen.. 2-1 Besiktas.
Knappe overwinning zeg!!
Zenuwslopend einde nog.. [afbeelding]
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
AFGELOPEN [afbeelding] [afbeelding]
"5-1 in the San Siro!"quote:Op donderdag 25 oktober 2007 20:16 schreef DIGGER het volgende:
Na e.o.a. wedstrijd in Milaan, toch?
Leuk, nu moet bjk als team zijnde nog iets bereikenquote:Op zaterdag 3 november 2007 14:34 schreef Besiktaslii75 het volgende:
RECORD VERBROKEN BJK 132.2 DECIBEL
filmpje !?quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:34 schreef Besiktaslii75 het volgende:
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:19 schreef DutchGooner het volgende:
de 2-0 had trouwens nooit mogen vallen ivm een ingooi voor Besiktas die Pool nam.
Zo. Jij bent snel de heen wedstrijd vergetenquote:
Deze wedstrijd winnen ze niet meerquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:31 schreef Gunner het volgende:
[..]
My thoughts exactly
[..]
Zo. Jij bent snel de heen wedstrijd vergeten [afbeelding]
Mooie goal van Sektouiquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
1-0 Porto.
En dan word jij uitgelachen vanwege PSV dat helemaal kapot gaat worden gespeeldquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:58 schreef kastanova het volgende:
En dat is 4 [afbeelding].
Dat wordt mogen lachen met de Turken op het werk [afbeelding].
Boeien, ik ben Twente fanquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:00 schreef Devrim_ het volgende:
En dan word jij uitgelachen vanwege PSV dat helemaal kapot gaat worden gespeeld
Dat had ik bij 2-0 reeds gedaanquote:Op dinsdag 6 november 2007 21:54 schreef DutchGooner het volgende:
3-0 Benayoun en we gaan zappen
Goh, dat hoorde ik 2 weken geleden ookquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:00 schreef Devrim_ het volgende:
En dan word jij uitgelachen vanwege PSV dat helemaal kapot gaat worden gespeeld
quote:
Klopt, en Roma won vorig seizoen ook thuis eerst nog van Man Utd maar dit soort uitslagen in de CL? lachwekkend.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vorige keer werd het 2-1 voor Besiktas, dus tja...
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:33 schreef TC03 het volgende:
Nou, Devrim zal wel in zak en as zitten nu. [afbeelding]
Oh nee.
Hoezo?quote:
Dit is pas triestquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:33 schreef TC03 het volgende:
Nou, Devrim zal wel in zak en as zitten nu. [afbeelding]
Juichen alsof Turkije het WK wint als Besiktas wint, maar als ze verliezen doet het je niks:quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:34 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik verwachtte heus niks van Besiktas..het zou leuk zijn als ze zouden winnen maar dat is niet gebeurt..
Fener
Dat jij hem nog serieus neemtquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Juichen alsof Turkije het WK wint als Besiktas wint, maar als ze verliezen doet het je niks:.
Ik vind het leuk als een Turkse team wintquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Juichen alsof Turkije het WK wint als Besiktas wint, maar als ze verliezen doet het je niks: [afbeelding].
Dat is pas een klinkende overwinning.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat jij hem nog serieus neemt [afbeelding]
Whatever.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als een Turkse team wint
Niets meer niets minder
Als PSV of Feyenoord van Liverpool zou winnen zou ik ook juichen
zeg maar Houniet hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezuschristus.
Ik hoorde net dat Besiktas naast het 132 decibel record een nieuw record had bevestigd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:34 schreef Besiktaslii75 het volgende:
'Whatever'quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Whatever. [afbeelding]
Maar ik ben de kwaadste niet, dus gefeliciteerd met: Liverpool, Porto, Rosenborg, Lazio, Celtic en AC Milan. Het is je gegund. [afbeelding]
Mooie 2e plaatsje, na 8 - 0 komt 7 - 0quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:44 schreef Aanvoerder het volgende:
zo, dat leidt ten minste de aandacht af van het debacle van Slavia.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
'Whatever'
Hou dan gewoon je bek dicht als je niks nuttigs te zeggen zegt
ik sta boven dat stomme geneuzel van jouwquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:48 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als je iets te zeggen hebt moet je het zeggen en niet op een smiley rammen en verzenden
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik sta boven dat stomme geneuzel van jouw
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
'Whatever'
Hou dan gewoon je bek dicht als je niks nuttigs te zeggen zegt
echt niet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doelpunten onder de douche tellen niet.
Mijn stream loopt gewoon minuten achterquote:Op woensdag 28 november 2007 22:09 schreef DutchGooner het volgende:
Besiktas v OM 1-1 [afbeelding]
Kom op, eruit met Pool.
Hup OM [afbeelding]
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tyf op, pauperclub
Wat een theater trouwens van die Turk zeg
quote:Put simply, if Liverpool beat Marseille in their final group game then they will definitely go through. If they lose they will definitely go out. Complications arise should Liverpool and Marseille draw. Marseille beat Liverpool at Anfield earlier in the campaign, meaning they would edge the Reds out on the basis of that result, assuming Porto beat or draw with Besiktas in the group's other match.
But if Liverpool and Marseille draw and Besiktas pull off a shock by beating Porto, the Reds would go through. In this scenario, Liverpool, Marseille and Porto would all be on eight points. Liverpool would go through with the best goal difference in the head-to-head matches between the three teams.
Pakt ie eerst drie geniale ballen, verneukt hij het zo.quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:30 schreef Devrim_ het volgende:
Wat een goal van Porto
Rustu...tering debiel
Ik zou het niet erg vinden als Rustu van het toneel verdwijntquote:Op dinsdag 11 december 2007 21:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Pakt ie eerst drie geniale ballen, verneukt hij het zo. [afbeelding] Keepersfout numero 11 dit toernooi geloof ik............... [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |