Klopt, en Roma won vorig seizoen ook thuis eerst nog van Man Utd maar dit soort uitslagen in de CL? lachwekkend.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vorige keer werd het 2-1 voor Besiktas, dus tja...
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:33 schreef TC03 het volgende:
Nou, Devrim zal wel in zak en as zitten nu. [afbeelding]
Oh nee.
Hoezo?quote:
Dit is pas triestquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:33 schreef TC03 het volgende:
Nou, Devrim zal wel in zak en as zitten nu. [afbeelding]
Juichen alsof Turkije het WK wint als Besiktas wint, maar als ze verliezen doet het je niks:quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:34 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik verwachtte heus niks van Besiktas..het zou leuk zijn als ze zouden winnen maar dat is niet gebeurt..
Fener
Dat jij hem nog serieus neemtquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Juichen alsof Turkije het WK wint als Besiktas wint, maar als ze verliezen doet het je niks:.
Ik vind het leuk als een Turkse team wintquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Juichen alsof Turkije het WK wint als Besiktas wint, maar als ze verliezen doet het je niks: [afbeelding].
Dat is pas een klinkende overwinning.quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat jij hem nog serieus neemt [afbeelding]
Whatever.quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:36 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik vind het leuk als een Turkse team wint
Niets meer niets minder
Als PSV of Feyenoord van Liverpool zou winnen zou ik ook juichen
zeg maar Houniet hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezuschristus.
vind ik ook goed
Ik hoorde net dat Besiktas naast het 132 decibel record een nieuw record had bevestigd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:34 schreef Besiktaslii75 het volgende:
RECORD VERBROKEN BJK 132.2 DECIBEL
'Whatever'quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Whatever. [afbeelding]
Maar ik ben de kwaadste niet, dus gefeliciteerd met: Liverpool, Porto, Rosenborg, Lazio, Celtic en AC Milan. Het is je gegund. [afbeelding]
Mooie 2e plaatsje, na 8 - 0 komt 7 - 0quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:44 schreef Aanvoerder het volgende:
zo, dat leidt ten minste de aandacht af van het debacle van Slavia.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
'Whatever'
Hou dan gewoon je bek dicht als je niks nuttigs te zeggen zegt
ik sta boven dat stomme geneuzel van jouwquote:Op dinsdag 6 november 2007 22:48 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Als je iets te zeggen hebt moet je het zeggen en niet op een smiley rammen en verzenden
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik sta boven dat stomme geneuzel van jouw
quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:42 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
'Whatever'
Hou dan gewoon je bek dicht als je niks nuttigs te zeggen zegt
echt niet?quote:Op dinsdag 6 november 2007 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Doelpunten onder de douche tellen niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |