Ik denk dat op papier Besiktas veruit de mindere is. Maar als ze in de thuiswedstrijden gewoon stand kunnen houden en eventueel uit puntjes kunnen sprokkelen is een stunt niet uit te sluiten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
TT
Besiktas
Met wat geluk zit er wel een stuntje in denk ik.
Amigo Alenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:13 schreef duncannn het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VfHtVzBC3jg
Nu nog wel, maar er waren geruchten dat hij misschien op het laatste moment naar Chelsea zou vertrekken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:36 schreef Bernard0s het volgende:
Speelt Quaresma nog bij Porto eigenlijk?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:00 schreef WeebI het volgende:
Pennant rood.
En niet zo'n intelligente manier om rood te pakken ookquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:00 schreef WeebI het volgende:
Pennant rood.
En wat een "rolneger" was die kut Portugees.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een relneger is die Pennant toch ook
Maakt niet uit, Pennant die rood krijgt is altijd positief.quote:Op woensdag 19 september 2007 07:38 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En wat een "rolneger" was die kut Portugees.
Het was dat de grasmat ophield ivm de reclameborden, anders was ie nog wel een paar keer om z'n as gegaan.
Als jij dat als positief ziet....quote:Op woensdag 19 september 2007 08:32 schreef stevengerrard het volgende:
Positief. Liverpool heeft nog geen normale veldgoal tegen
de goals zijn allemaal pingels geweest waarbij de enige van Porto niet tot discussie staat. De andere hadden net zo goed niet gegeven kunnen wordenquote:Op woensdag 19 september 2007 09:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als jij dat als positief ziet....
Zou me meer zorgen maken dan om standaarsituaties en zorgen dat je geen pingels tegenkrijgt.
Dat snap ik, maar het duurde tot slechts enkele seconden na de tackle - de Porto speler was nog aan het rollen - toen naast me op de bank de opmerking "Kut Portugezen" viel, in 1 zin met de naam "Doc"quote:Op woensdag 19 september 2007 09:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Pennant die rood krijgt is altijd positief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |