Dat. Het vorige deeltje was heerlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:49 schreef Zhenar het volgende:
Dit topic is goed genoeg om te volgen.
Moet je in de VS is rondlopen en antwoorden, dan staan ze je pas raar aan te kijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:27 schreef Kjew het volgende:
Zag zoiets laatst op Schiphol gebeuren; een Amerikaanse piloot vraagt aan een Nederlandse stewardess "How are you?!" Zij stopt met lopen en draait zich bij om te antwoorden, is die piloot al 3 meter verder en kijkt haar niet eens aan...
Zij: "???"
True that.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 02:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat. Het vorige deeltje was heerlijk..
Verkankerde kuttige hoerezooI !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:21 schreef Saekerhett het volgende:
Of als iemand zegt: "Kut"
Dat je dan zoekend om je heen gaat kijken en zegt: "Waar?"
Nee, hij was pas tien keer voorbijgekomen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:14 schreef L.Denninger het volgende:
Deze heb ik nog niet gehoord hier, let op, komt ie !!!!!
"Alles goed ?"
"Nee 2 fout !"
Wat een fantastisch topic is dit, maar hier moest ik toch wel het hardst om lachen, het is zo erg dat het een soort cultgrap kan worden, ik zie meteen zo'n Rembo en rembo sketch voor me, of een scene uit the Office. Ik heb een collega die af en toe slechte grappen maakt (oh ja, de financieel directeur heeft iets niet goed gedaan, nou ja misschien is hij niet zo goed met cijfers, HAHA! snap je hem, met cijfers! de financieel directeur!) en dan vervolgens triomfantelijk om zich heen gaat kijken of iedereen wel lacht en het "grapje" wel snapt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:11 schreef afcajos het volgende:
Ik ken zo'n enorm grappige kerel, die als hij weer eens zo'n KUT grap maakt zegt: hahahaha ja jongens dat was een in-koppertje en terwijl hij dat koppertje zegt doet hij alsof hij een bal kopt
Ik ga even de president een handje geven.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:44 schreef Metro2005 het volgende:
ik bedenk me er net nog 1:
"even de leiding in handen nemen"
als je gaat plassen![]()
of zoals een collega van me altijd zegt: ik ga even een milieuramp veroorzaken
Wie, ik?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:35 schreef Nawien het volgende:
Kan je ook meer, dan alleen zielige grapjes bedenken?![]()
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:35 schreef AltTab het volgende:
Oh ja, dat van die moedermelk was inderdaad volkomen smakeloos, begrijp niet dat je daar nog naast wil zitten op het terras, maar goed.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ga even de presidentpastoor een handje geven.![]()
Mest is toch juist goed om dingen te laten groeien?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:50 schreef L.Denninger het volgende:
"even het grondwaterpeil verhogen"
"even het porseleinen altaar een offer brengen"
of als iemand net heeft zitten poepen "Zo, daar groeit de komende 400 jaar niks meer !"
de ergste : "even naar m'n eigen gezeik luisteren"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |