De meeste wel, alleen dat van die Merci niet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
hehe ja, of is et allemaal echt gebeurd?![]()
Dat zei je moeder ook vannachtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
hehe ja, of is et allemaal echt gebeurd?![]()
Ok, dan heb ik niks gezegd. Topicwaardige "grapjes"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De meeste wel, alleen dat van die Merci niet.![]()
Dat zei je moeder vannacht ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:22 schreef Nawien het volgende:
AW MAH GAWD, WTF, ik heb leipe dingen gezien, maar dit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook.
die is wél goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
De meeste wel, alleen dat van die Merci niet.![]()
Heet jij fieke? Wat een leuke originele naam !quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:54 schreef fiekster het volgende:
Als ik me voorstel aan de deur (jaha ik verkoop aan de deur)![]()
ik: "Goedemiddag, ik ben Fieke" *laat legitimatiepasje zien*![]()
man die deur opent: "Oh echt waar? wat leuk voor je!" *grijpt hand* "Ik ben Piet Klaassen!"
ik:![]()
![]()
![]()
(tvp)
Ik kom u vrede en geluk brengen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:54 schreef fiekster het volgende:
ik: "Goedemiddag, ik ben Fieke" *laat legitimatiepasje zien*![]()
man die deur opent: "Oh echt waar? wat leuk voor je!" *grijpt hand* "Ik ben Piet Klaassen!"
ik:![]()
![]()
![]()
(tvp)
Whahaa.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:48 schreef Nawien het volgende:
ZOOO JEZUS, wat is je vriendin lelijk, HAHAHHA![]()
en als ze zegt: ik ben de rechter, dan zeg je: weet ik schatje, ik heb het toch over je vriendin![]()
Ja, ik denk het wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:49 schreef Nawien het volgende:
Ben jij de verloren zoon aan wie ik de technieken moet leren?
ik moest even lachen eigenlijkquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik kom u vrede en geluk brengen.
Mooi, zet maar in de gang! LOLOL DAT KAN JA HEUL NIET.
of als mensen zeggen dat ze het koud hebbenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:03 schreef Thy... het volgende:
Van die mensen die wanneer jij zegt dat je honger hebt zeggen: "Nee, je hebt trek. Kindjes in afrika, die hebben honger.![]()
Lazer op met je afrikaantjes, ik heb oerhollandse honger!
whehehehehequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:33 schreef Federer-fan het volgende:
Bij een fastfoodrestaurant gewerkt. Klant bestelt een kipburger. Na een kwartier:
"Moet je die kip nog slachten ofzo?"
Ik zo van "Nee, dat vlees zit gewoon voorverpakt in dozen."
hon·ger (de ~ (m.))quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:03 schreef Thy... het volgende:
Van die mensen die wanneer jij zegt dat je honger hebt zeggen: "Nee, je hebt trek. Kindjes in afrika, die hebben honger.![]()
Lazer op met je afrikaantjes, ik heb oerhollandse honger!
Sex met een ijsbeer... das pas koud.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
of als mensen zeggen dat ze het koud hebben
"nee je hebt het fris, in afrika, dáár hebben ze het koud"
meestal moeten ze even nadenken
ja ik snapte hem ook al niet helemaalquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:54 schreef mberg86 het volgende:
Dan kost jou dat toch een rondje + 20ct?
volgens mij liegt ie ook met zo'n stoere daad. dat zou hij nooit durven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja ik snapte hem ook al niet helemaal
da's een koud kunstjequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:12 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Sex met een ijsbeer... das pas koud.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:34 schreef steeg het volgende:
Laatst nog, ik zat op het terrasje en wachtte op mijn vriendin die aan het werk was.
Zegt zo'n platvoerse idioot bij de bestelling "moedermelk" nadat ze vroeg wat hij wilde drinken.
Mijn vriendin keek die man vol ongeloof aan, van meen je dat nou met je dikke kop? En zijn slaafse vrouw erachter vond dat nog hilarisch ook. Toen ze wegliepen liet hij een scheet in iemands gezicht en zei hier een gratis rondje chocolademelk! Zij weer lachen, toen gaven ze elkaar een highfive en gingen ze met zijn tweeën door wat paardenpoep rollen. Sommige mensen...
Laatst nog, ik zat op het terrasje en wachtte op mijn vriendin die aan het werk was.
Zegt zo'n platvoerse idioot bij de bestelling "moedermelk" nadat ze vroeg wat hij wilde drinken.
Mijn vriendin keek die man vol ongeloof aan, van meen je dat nou met je dikke kop? En zijn slaafse vrouw erachter vond dat nog hilarisch ook. Toen ze wegliepen liet hij een scheet in iemands gezicht en zei hier een gratis rondje chocolademelk! Zij weer lachen, toen gaven ze elkaar een highfive en gingen ze met zijn tweeën door wat paardenpoep rollen. Sommige mensen...
Doe ik ook hhaahhaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
waar ik me ook aan erger is als mensen hun uitgestoken hand weer terug trekken, of bij het instappen steeds een stukje verder rijden met hun auto. hahahahahahaahahaha gefopt....
Of die andere mensen:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:03 schreef Sgele het volgende:
van die mensen die zeggen...'nou nou...het is wat he'...dat anderen zeggen...'was het maar wat..kon je het nog vastpakken'![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:17 schreef Kjew het volgende:
[..]
En een collega van een vriend van me tegen hem op maandagochtend:
"En jong, hej vant weekend nog een kut in de haand had?"
`die moet ik ook eens aflerenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als iemand zijn sigaretten laat vallen: zooo zware shag?![]()
dat zei je moeder vannacht ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:23 schreef ikJur het volgende:
enige nog niet uitgemolken kankergrap is, je moeder ^^
wanneer maakt ze het af....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:41 schreef zoalshetis het volgende:
"goh naar de kapper geweest, of heb je je haar gewassen?"
Ik heb een collega gehad die, als ze ook maar twee minuten te laat was, iedereen begroette met "Goeiemiddag!"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Of als je te laat binnenkomt: we zijn vast begonnen hoor!
Dat moet je eens in Duitsland proberen, succes verzekerdquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:54 schreef fiekster het volgende:
ik: "Goedemiddag, ik ben Fieke" *laat legitimatiepasje zien*
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:16 schreef Samcali het volgende:
[..]
Dat moet je eens in Duitsland proberen, succes verzekerd![]()
oh jaquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
waar ik me ook aan erger is als mensen hun uitgestoken hand weer terug trekken, of bij het instappen steeds een stukje verder rijden met hun auto. hahahahahahaahahaha gefopt....
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:52 schreef Zhenar het volgende:
Deze heeft iemand ooit eens op mij gebruikt:
Hij: “Tjemig, is er bij je ingebroken?!”![]()
Ik: “Eh… sorry?”![]()
Hij: “Want het ziet er naar uit dat je scheerapparaat is gestolen!”![]()
Kill. Me. Now. :’(![]()
Neejoh dat is gewoon humorquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh ja
h a h a h a ik ken ook iemand die dat doet/deed (vooral dat wegrijden)...
Ok een keer is best grappig, maar als het systematisch wordt kan ik iemand wel wurgen![]()
"moet je poepen?"quote:Op donderdag 30 augustus 2007 20:00 schreef SmoothPussy het volgende:
mensen die po-eppen zeggen ipv poepen.![]()
echt zielig om te melden dat ze gaan schijten![]()
Geniaal.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:34 schreef steeg het volgende:
kging kapot!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik kom u vrede en geluk brengen.
Mooi, zet maar in de gang! LOLOL DAT KAN JA HEUL NIET.
Of van: ja jezus(als reactie op iets)quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:59 schreef BRooster het volgende:
Ik laat iets vallen..
Ik: *schrik* Jezus!
vriend: Ja?
Ik: Wat?
vriend: Je riep me toch..?
Ik:![]()
Dat vind ik een van de beste ooit!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 21:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Pas bij de MacDonalds:
Medewerker: 'Eet u het hier op? '
Klant: 'Nee, niet hier, ik ga daar aan een tafeltje zitten HAHAHAHA kijk mij eens grappig zijn'.
werk je bij mcdonalds?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat vind ik een van de beste ooit!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, hoezo?quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:14 schreef Guilin het volgende:
Bij zo'n hoertje op de ruit tikken en dan: "Wat moet dat kosten?" "50 euro" "O, dat is niet duur voor dubbelglas"
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:12 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Of in de snackbar: "mag ik een patatje"
* patatbakker één los reepje patat geeft![]()
![]()
Die is wel echt goedquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:14 schreef Guilin het volgende:
Geniaal topic.Te herkenbaar ook.
Veel dingen zijn inderdaad ook rechtstreeks gejat uit series als Rembo & Rembo en Debiteuren Crediteuren:
Bij zo'n hoertje op de ruit tikken en dan: "Wat moet dat kosten?" "50 euro" "O, dat is niet duur voor dubbelglas"
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:14 schreef Guilin het volgende:
Geniaal topic.Te herkenbaar ook.
Veel dingen zijn inderdaad ook rechtstreeks gejat uit series als Rembo & Rembo en Debiteuren Crediteuren:
Ahaha droogquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:18 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Als iemand zijn sigaretten laat vallen: zooo zware shag?![]()
Of je komt een half uur later:quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 09:32 schreef Federer-fan het volgende:
Kom ik een half uur eerder op mijn werk:
"Zo, ben je uit je bed gevallen?"
Ik zo van: "Nee."![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:15 schreef Guilin het volgende:
Een classic trouwens, die nog niet is langsgekomen:
SUCZEVEN!!!!
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:38 schreef Barcaconia het volgende:
Erger nog: Maandagochtend: "Zo, bijna weekend!"
aha hahahaha hahajajaaa DAT ZEI JE MOEDER OOK VANNACHT !!!!!!!!!!111!!!!1!!! JAJAJAAAAAAAAAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |