Ja dat wil ik ook wel wetenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:37 schreef Muck het volgende:
[..]
gelukkig maar...
hoe kom je daar nou toch aan?
dat je die test moest laten doen heb ik nog meegekregen ja...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:41 schreef covie het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook wel weten![]()
Ik moest voor mijn nieuwe baan een mantoux prik laten zetten en opeens kom je er achter dat je tbc hebt![]()
raar zeg!quote:Ik had wel wat klachten zoals heel erg nachtzweten en ben heel erg moe. Maar dat zijn niet echt dingen waarbij je snel naar de dokter gaat. Ik dacht gewoon dat ik aan vakantie toe was.
Dus nu eerst op vakantie en dan 6 maanden lang medicijnen slikken en hopen dat ik er niet ziek van word.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:42 schreef cablegunmaster het volgende:
dan maar niet boven aan de pagina![]()
ja, dat weet ik ok nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:42 schreef covie het volgende:
Wat maakt het nou uit dat een KSC topic door een kloon is aangemaakt![]()
zout nou eens opquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:42 schreef Phedo het volgende:
waar is mijn topic?
heh?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:41 schreef covie het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook wel weten![]()
Ik moest voor mijn nieuwe baan een mantoux prik laten zetten en opeens kom je er achter dat je tbc hebt![]()
Ik had wel wat klachten zoals heel erg nachtzweten en ben heel erg moe. Maar dat zijn niet echt dingen waarbij je snel naar de dokter gaat. Ik dacht gewoon dat ik aan vakantie toe was.
Dus nu eerst op vakantie en dan 6 maanden lang medicijnen slikken en hopen dat ik er niet ziek van word.
laat ik het zo zeggen: ik vind de kloonnaam verre van charmant.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:42 schreef covie het volgende:
begon het nu eindelijk lollig te vindenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:43 schreef buzzer het volgende:
[..]
zout nou eens op
De lol is er nu wel vanaf
Omdat ik in de jeugdinrichting ga werken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heh?
Waarom moet je in godsnaam voor je nieuwe baan een prik krijgen
TBC check is standaard als je bij DJI gaat werken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
heh?
Waarom moet je in godsnaam voor je nieuwe baan een prik krijgen
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
begon het nu eindelijk lollig te vinden![]()
DJI?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:44 schreef MPG het volgende:
[..]
TBC check is standaard als je bij DJI gaat werken.
[..]
DJIquote:
in ONZ is dat wellicht bijzonder lollig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ah, zodoendequote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:45 schreef MPG het volgende:
[..]
DJI
Dienst Justitiële Inrichtingen.
ach waarom ban je niet gelijk die cloons? ze hebben geen nutquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
in ONZ is dat wellicht bijzonder lollig.
Het is op zich een prestatie om mij chagrijnig te krijgen, maar het begint er aardig op te lijken.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het is op zich een prestatie om mij chagrijnig te krijgen, maar het begint er aardig op te lijken.
Klonen zijn goed voor ONZ indd. Of KLB, daar staat sowieso al teveel bagger.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dat zou ik wel doen als dit niet zo'n olievlekwerking had...quote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:47 schreef covie het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Misschien helpt dit een beetje![]()
Modjes kunnen niet bannen, dat kunnen alleen FA- en A 'squote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:47 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach waarom ban je niet gelijk die cloons? ze hebben geen nut![]()
[..]
nou breng het voort aan een FA en Aquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Modjes kunnen niet bannen, dat kunnen alleen FA- en A 's
ik ben ook niet roomser dan de paus, en een geintje vind ik echt wel leuk, maar hier kan ik serieus de lol niet zo van inzien...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zal wel komen door een tijdelijke melige bui.![]()
Eerlijk gezegd vind ik Phedo wel een grappige kloonquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik ben ook niet roomser dan de paus, en een geintje vind ik echt wel leuk, maar hier kan ik serieus de lol niet zo van inzien...
snapte jij hem niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[afbeelding]
hier van een vriend van me moest lollig zijn snapte hem niet![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik Phedo wel een grappige kloon
kloonOA ofzoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Matigjes.
Ik las trouwens ook iets in de vorige over een nieuwe kloon van OA ofzo?
ikke nietquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
snapte jij hem niet?
Of die maat niet?
je snapt hem echt niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ikke niet
Tijno(H) zegt:
dat is de trainer van ajax
Tijno(H) zegt:
ajax is een club vol ego´s
Tijno(H) zegt:
gisteren verloren van praag, nu mogen ze niet meedoen aan de champions leagy
Tijno(H) zegt:
*leauge
Tijno(H) zegt:
voor de 3de keer op een rij;P
Jasper -> (Censored ) zegt:
hehehe das kut![]()
Het zal mijn dag wel niet zijn vandaagquote:
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het zal mijn dag wel niet zijn vandaag
http://www.youtube.com/watch?v=Be6jlCuMvVQquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:54 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het zal mijn dag wel niet zijn vandaag
Daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat er mee geziekt wordt.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:42 schreef covie het volgende:
Juistem.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat er mee geziekt wordt.
Mijn kauwgom is perzikachtigquote:
Muckiequote:
Afsluitend: Phedo is wel de meest waardeloze kloon zeg.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
Juistem.
oeh, dat vind ik dan wel weer lekkerquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn kauwgom is perzikachtig. De nieuwe Stimorol Fusion.
lieverd, ik was er al even hoorquote:
Ik had je nog geen gedag gezegdquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:59 schreef Muck het volgende:
[..]
lieverd, ik was er al even hoor
maar toch:![]()
![]()
das ook kut ja...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mijn dag gaat te snel om![]()
Wat doet me dit ontzettend aan de Petshop boys denken...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Be6jlCuMvVQ
mikaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:57 schreef MPG het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=Be6jlCuMvVQ
ja ik moet koken , boeken kaften een pas foto hebben , en een kopie van mn id ...quote:
stimorol fusionquote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mijn kauwgom is perzikachtig. De nieuwe Stimorol Fusion.
Het was kauwgom of een hele grote reep chocolade. Maar ik zag net dat ik weer een kilootje kwijt ben dus toch maar kauwgomquote:
pasfoto.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja ik moet koken , boeken kaften een pas foto hebben , en een kopie van mn id ...
- koken wil nog wel
- boeken kaften overmorgen
- pasfoto (2x) (moet nog maken of printen, via een foto printer XD
- kopie id ( wil thuis vanavond wel )
blegh...voor een 18 jarige is dat teveel als je lui wil zijn
![]()
Oh, ik proef nu nog steeds perzik. Valt reuze mee bij dezequote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef eer-ik het volgende:
stimorol fusion
Alleen jammer dat, net zoals bij alle stimorolkauwgom, de smaak er na 2 keer kauwen vanaf is
Luie kutstudent.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:03 schreef cablegunmaster het volgende:
ja ik moet koken , boeken kaften een pas foto hebben , en een kopie van mn id ...
- koken wil nog wel
- boeken kaften overmorgen
- pasfoto (2x) (moet nog maken of printen, via een foto printer XD
- kopie id ( wil thuis vanavond wel )
blegh...voor een 18 jarige is dat teveel als je lui wil zijn
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |