Hoe was t met Luque?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:12 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Net terug van de training...Komen ze eerst een half uur te laat...is de helft er nog niet bij ook..
Van de 11 spelers van gisteren trainden alleen Gabri en Stekelenburg op het veld...de rest was nergens te bekennen...
Onze nieuwe aanwinst was er wel.....
Toch vreemd dat er geen reden voor wordt aangegeven.......quote:Vrijdag geen training
Amsterdam, 30 aug 2007
De training die voor vrijdag op het programma stond gaat niet door. De eerstvolgende training is op zaterdag 1 september om 10.30 uur in het stadion.
Aanstaande zondag speelt Ajax thuis tegen FC Groningen. De wedstrijd begint om 14.30 uur.
misschien is er wel een praatsessie....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef BoNi het volgende:
Ajax.nl
[..]
Toch vreemd dat er geen reden voor wordt aangegeven.......
Dat klinkt onheilspellend.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef BoNi het volgende:
Ajax.nl
[..]
Wahahaha nog meer reden voor jou om fan te worden van een andere club!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan kunnen jullie meer toppers kopen zoals Delorge en Colin.
Ik had expres om 1430 nog ff op Ajax.nl gekeken en toen stond dat bericht er volgens mij nog niet.....quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef BoNi het volgende:
Ajax.nl
[..]
Ja, als Sneijder er nog was wel jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ten Cate zit prima op z'n plek... Ajax speelt beter dan de laatste 3 jaar bij elkaar....
ontslag HtCquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef BoNi het volgende:
Ajax.nl
[..]
Mooi verzonnen. Je vergeet alleen de basisplaats voor Colin.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:24 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
zo moeten we dus de komende tijd gaan spelen als we willen winnen tegen clubjes als Slavia.
begin er niet overquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Mooi verzonnen. Je vergeet alleen de basisplaats voor Colin.
Eens, Ogararu = goedquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:30 schreef Cheiron het volgende:
Wanneer komt Ogararu weer terug. Ik vind dat toch een goede speler hoor. Ik snap niet dat iedereen hier hem zo matig vindt.
Verder ben ik het redelijk met Daggla eens: Ajax heeft onder Ten Cate het mooiste voetbal sinds jaren gespeeld. Helaas is het niet structureel en wordt het afgewisselt met een hoop onrust en onzekerheid. + het ergste van alles, een chronisch gebrek aan "er staan wanneer het nodig is"
Zo gaat Ten Cate nooit spelen. Voorhoede misschien wel, maar Colin moet natuurlijk in de basis, want als je afdankertje van Norwich City bent ben je natuurlijk een basis speler bij Ajaxquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:24 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
zo moeten we dus de komende tijd gaan spelen als we willen winnen tegen clubjes als Slavia.
Een user postte laatst dat Ten Cate nu vortaan Colin's naam als eerste invult bij de opstellingslijst. Hij had gelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:34 schreef andre347 het volgende:
[..]
Zo gaat Ten Cate nooit spelen. Voorhoede misschien wel, maar Colin moet natuurlijk in de basis, want als je afdankertje van Norwich City bent ben je natuurlijk een basis speler bij Ajaxen dan ook nog in de CL
![]()
De reden die Ten Cate ook gaf toen ze Colin een contract gavenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Een user postte laatst dat Ten Cate nu vortaan Colin's naam als eerste invult bij de opstellingslijst. Hij had gelijk
Eerlijk gezegd had je dit gewoon aan kunnen zien komen als je kiest voor een drie mans middenveld met Delorge Heitinga en Gabri. Gabri half geblesseerd kun je niet veel verwijten, Delorge denkt dat hij nog bij Ado zit en Heitinga was bijna de enige die zijn vertrouwde niveau haalde. Er moet meer kracht op t middenveld vooral als je met 2,5 man tegen 4 man staat en het spel grotendeels op t middenveld beslist wordt. En als je een beetje je verstand gebruikt weet je dat lange ballen geen flikker uithalen met Suarez en Klaas voorin.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:35 schreef Wooldoor het volgende:
Ik kan het ook niet begrijpen dat hij een mongool als Delorge in zo'n belangrijke wedstrijd een basis plaats geeft. Die gast liep als een dolle hond over heel het veld heen zonder vanaf zijn eigen positie mee te verdedigen waardoor Emanuelson vaak in de problemen kwam.
Ook Emanuelson was weer drama met zijn vele balverlies en passes door het midden.
Zoals ik al dacht heeft hij nu ook met een terugval te maken.
Waarom Colin nog speelt snap ik echt niet, vanaf de eerste minuut kon hij al niet meer doen dan een bal terugspelen naar Stam. Die jongen heeft een spelinzicht van 0,0.
Kennedy was vrijwel onzichtbaar de hele tijd dat hij gespeeld heeft, maar dat kan natuurlijk ook komen omdat Gabri vaak naar het midden trok en zo een groot gat had met Colin die niet diep durfde te gaan.
Het enigste pluspuntje was Huntelaar met Suarez, die jongens kunnen elkaar erg goed vinden zoals ook bij de 1-1 te zien was. Alleen had Huntelaar die bal die hij om de keeper speelde gewoon zelf strak en laag over de grond moeten scoren, of de keeper verassen met een lob eroverheen.
Ik ben er goed ziek van in ieder geval.
noem eens een goeie Nederlandse linksback op Tim de Cler en van Bronckhorst na?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef andre347 het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom vBasten Urby nog selecteert. Die jonge is al weken hopeloos uit vorm
Daar heb je het antwood al: het is van Basten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef andre347 het volgende:
Ik snap überhaupt niet waarom vBasten Urby nog selecteert. Die jonge is al weken hopeloos uit vorm
mooi zijn we daar ook vanaf.quote:Lindenbergh dicht bij transfer naar Sparta
30/08/2007 14:56
EXCLUSIEF - Olaf Lindenbergh is in gesprek met Sparta Rotterdam. De middenvelder liet eerder deze week NEC nog weten dat hij voor een buitenlands avontuur ging.
Lindenbergh moet weg bij Ajax, waar hij geen deel meer uitmaakt van de selectie van coach Henk ten Cate. De 32-jarige speler onderhandelt momenteel met Sparta, en het ziet er naar uit dat beide partijen tot een akkoord komen.
Dat Lindenbergh voor Sparta kiest is enigszins opmerkelijk. Hij staakte onlangs de onderhandelingen met NEC omdat hij naar het buitenland wilde. Volgens NEC's technisch directeur Carlos Aalbers had Lindenbergh voor een club in Denemarken gekozen.
Ik zeg nu misschien wat raars, maar waarom geen Davids (als ie fit is) er neerzetten? Alles beter dan Furby op dit moment.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:41 schreef toma het volgende:
[..]
noem eens een goeie Nederlandse linksback op Tim de Cler en van Bronckhorst na?
En slechter als colin wordt het niet, Win-Win situation dusquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:42 schreef Saekerhett het volgende:
Van der Wiel is gewoon een paar klasses beter dan Colin. Vorig jaar uit tegen Twente speelde hij ook zeer verdienstelijk. Hij moet gewoon een basisplek krijgen en veel spelen, dan wordt het een hele grote.
Nee hoor, we zakken wel wat plaatsjes maar zullen nog altijd geplaatst zijn. Afhankelijk natuurlijk van welke ploegen zich nog meer plaatsen. Stel dat wat gerenommeerde clubs slecht presteren in hun competitie en niet verder dan een UEFA-plaats komen, dan kan je wel het bokkie zijn.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:44 schreef jna het volgende:
We zijn nu dus ook waarschijnlijk onze geplaatste status kwijt voor volgend seizoen of niet?![]()
Vermaelen stond niet echt geconcentreerd te verdedigenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:43 schreef Wooldoor het volgende:
Het was ook verschrikkelijk om te zien hoe er verdedigt werd, de meeste lieten hun man tot de 16 komen voordat ze echt ingrepen. Er werd ook totaal niet fel verdedigd, ik dacht vanaf de eerste minuut wordt er gelijk opgekletst en geen duel verloren maar het waren net makke schapen.
Hoe blij ben ik ook al Ogararu terug komt, wat een verademing is dat vergeleken Colin.
Stam was toch weer stukken beter dan tegen de Graafschap en Heerenveen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:43 schreef Wooldoor het volgende:
Het was ook verschrikkelijk om te zien hoe er verdedigt werd, de meeste lieten hun man tot de 16 komen voordat ze echt ingrepen. Er werd ook totaal niet fel verdedigd, ik dacht vanaf de eerste minuut wordt er gelijk opgekletst en geen duel verloren maar het waren net makke schapen.
Hoe blij ben ik ook al Ogararu terug komt, wat een verademing is dat vergeleken Colin.
ga weg. Vermaelen speelde geweldig hij maakte alleen één fout.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:45 schreef andre347 het volgende:
[..]
Vermaelen stond niet echt geconcentreerd te verdedigen
Dan heb je sowieso helemaal een verloren seizoen. Of wil je Spijkerman voor de groep zetten?quote:
Inderdaad, t ligt voor de hand en het is wenselijk zijn ontslag maar t kan niet. Dan wordt t alleen maar erger.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan heb je sowieso helemaal een verloren seizoen. Of wil je Spijkerman voor de groep zetten?
Die gasten kunnen gewoon niet met deze druk omgaan, dat zag je vorig jaar, dat zie je nu weer...als er nietse op het spel staat, gaat het wel ok, ze kunnen ook echt allemaal wel een balletje trappen. Maar op de belangrijke momenten gaat het mis. Nog een wonder dat we die playoffs gewonnen hebben eigenlijk.
Wat een wonder, toen hadden jullie nog een fitte Gabri, Davids, Sneijder, Perez en een Stam in vorm. Als je die nu had gehad was je door geweestquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan heb je sowieso helemaal een verloren seizoen. Of wil je Spijkerman voor de groep zetten?
Die gasten kunnen gewoon niet met deze druk omgaan, dat zag je vorig jaar, dat zie je nu weer...als er nietse op het spel staat, gaat het wel ok, ze kunnen ook echt allemaal wel een balletje trappen. Maar op de belangrijke momenten gaat het mis. Nog een wonder dat we die playoffs gewonnen hebben eigenlijk.
Zet Urby voorlopig maar op de bank, Schilder links en Vertonghen ipv Vermealen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:24 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
HtC: "Colin als je in de laatste lijn loopt geen rare fratsen zoals thuis en uit tegen slavia. Ik krijg daarvoor op mijn flikker heb mijn handen vol aan de klachten over Urby, Urzaiz "quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien is er wel een praatsessie....
Ik hoop het, volgens mij speelt Ajax gewoon een stuk slechter tegen de "kleintjes" dan tegen echte tegenstanders. Het lijkt wel of ze zich niet kunnen motiveren ervoor ondanks dat het zo verschrikkelijk belangrijk is. Vorig seizoen zijn ook de meeste punten verloren gegaan tegen de "kleintjes" en kijk wat we tegen PSV, AZ en Twente deden. Ik denk dat we daar de beste wedstrijden van heel vorig seizoen hebben gespeeld.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:44 schreef jna het volgende:
We zijn nu dus ook waarschijnlijk onze geplaatste status kwijt voor volgend seizoen of niet?![]()
Idd, geef hun maar een plek voorlopig.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zet Urby voorlopig maar op de bank, Schilder links en Vertonghen ipv Vermealen.
Dat was ik, en ik voorspel ook dat Colin 45-50 wedstrijden speelt dit seizoen. Het is mij volkomen duister maar Colin zit geramd bij Ten Cate.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:37 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Een user postte laatst dat Ten Cate nu vortaan Colin's naam als eerste invult bij de opstellingslijst. Hij had gelijk
Urby even (flink) de tijd geven om zijn vorm te gaan zoeken vind ik een goed idee, maar Vermaelen vervangen voor Vertonghen lijkt me BS. Ajax faalde gister collectief, Vermaelen was daarin geen uitzondering, maar verder is hij absoluut een zekerheid geweest tot nu toe.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:51 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Zet Urby voorlopig maar op de bank, Schilder links en Vertonghen ipv Vermealen.
Ik zal je zeggen, ik vind Colin de slechtste speler die ik de afgelopen 10 jaar gezien heb bij Ajax.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat was ik, en ik voorspel ook dat Colin 45-50 wedstrijden speelt dit seizoen. Het is mij volkomen duister maar Colin zit geramd bij Ten Cate.
IPV Emanuelson kan je daar vertongen neerzetten wat mij betreft.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:24 schreef toma het volgende:
[afbeelding]
Ik ook, daarom begrijp ik het ook niet.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen, ik vind Colin de slechtste speler die ik de afgelopen 10 jaar gezien heb bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |