Da's de invloed van JD.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik las rukken. Waarom?
Ah, ik was al bang dat er iets mis was.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:00 schreef rompompom het volgende:
Da's de invloed van JD.
Thank you, your majesty.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:15 schreef Blight het volgende:
Goede TT, goede LaPo.
Hij is tof:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:59 schreef mcDavid het volgende:
Overigens staat er nog steeds een OP hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/BeF/
best wel he:quote:
ZO MOET JE NIET KIJKEN VERDULLE. WAAROM KIJK JE ALTIJD OP DIE MANIER? NEE, SERIEUS, WÁÁROM? ZO _MOET_ JE NIET KIJKEN. HET IS NIET GOED VOOR JE. EN OOK NIET VOOR ONS. VERDULLE.quote:
Is het weer die tijd van de maand?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:04 schreef Chowi het volgende:
[..]
ZO MOET JE NIET KIJKEN VERDULLE. WAAROM KIJK JE ALTIJD OP DIE MANIER? NEE, SERIEUS, WÁÁROM? ZO _MOET_ JE NIET KIJKEN. HET IS NIET GOED VOOR JE. EN OOK NIET VOOR ONS. VERDULLE.
KIJK-NIET-ZO.
We kunnen bijna kwartetten.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:00 schreef Blight het volgende:
Wat een hoop OP's.
Tsja, dat doet angst nou eenmaal.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:00 schreef Chowi het volgende:
Oh, rpp. Je weet vast wel dat je menig vrouwenhart sneller laat kloppen?
Ik had gewoon even zin in quasi-gefrustreerd doen. By the way:quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand?
Tiek! Wat kort!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:21 schreef Misstique het volgende:
Even pimpen met mn nieuwe haartjes..
Bier.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:37 schreef Janetje het volgende:
Ok, vertel me eens, m'n opgewarmde eten van gister was niet te vreten. Wat moet ik nu nog snel halen bij de appie?
Daar had ik toch verhip bijna een orgasme.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:33 schreef Chowi het volgende:
Neen, het mooiste woord is nog altijd kwintessens.
Eens. Volgens mij zijn we het enige volk dat dat een mooi woord vindt, trouwens.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:23 schreef Misstique het volgende:
Ik vind schuimkraag altijd zo'n mooi woord..
Vuige leugens!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:39 schreef Chowi het volgende:
Nooit niet.
Nooit niet?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 22:39 schreef Chowi het volgende:
En nee, het is óók de tijd van de maand niet. Vanmiddag niet, nu niet. Nooit niet.
Dat stadium heb ik overgeslagen, denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:03 schreef Chowi het volgende:
Nee, tiekje. Leuk is het nooit geweest. Het is meer zo van, ik kon het nog wel verdragen.
*Aansluit..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat stadium heb ik overgeslagen, denk ik.
Kun je je voorstellen hoe het is om dan te moeten werken, met halve weeën!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:11 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik heb ook een leven en school enzo. Maar kom óp, menstruatiepijn overstijgt alles!
De heren zijn gevlucht.quote:
Maar je functioneert blijkbaar nog wel dusdanig dat je baas je op je werk wil hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe het is om dan te moeten werken, met halve weeën!
Ja hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe het is om dan te moeten werken, met halve weeën!
Je wordt op een gegeven moment bedreven in het verbergen van de pijn door pijnstillers te slikken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar je functioneert blijkbaar nog wel dusdanig dat je baas je op je werk wil hebben.
Dit, in combinatie met bovenstaande conversatie, is over the hill too much. Ik ga maar eens kijken wat voor nachtmerrie ik hier aan overhoud.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:31 schreef mcDavid het volgende:
Blegh.. volgens mij heb ik een vlieg opgegeten!
althans ik trof mijn glas zo aan:
[[url=http://www.picserver.nl/i/6XAT5P637RQA/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
Sorry, ik had deze pagina nog niet doorgelezen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dit, in combinatie met bovenstaande conversatie, is over the hill too much. Ik ga maar eens kijken wat voor nachtmerrie ik hier aan overhoud.
wat die pauper hier boven me zegtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:26 schreef Dribbel_ het volgende:
BEEFFFERTSSSTSST HOI
Ho. Ho. Merrrry X-mas.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:48 schreef Misstique het volgende:
Yo!
Ik wil eerst een overkill aan pepernoten en chocoladeletters.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:58 schreef Misstique het volgende:
Only 4 more shopping months till X-mas. Get your goods in now! Before it's too late!!
Wat een verschrikkelijk kutland is dit toch. In Afrika gaan er duizenden kinderen dood van de honger, en wij? Wij hebben boerenkool. Wij hebben de euro, wij hebben de Albert Heijn, wij hebben pubers met te veel zakgeld wat ze klakkeloos verslinden door fanatiek op hun favoriete Idols deelnemer te stemmen. Wij hebben discussie over David Beckham en zijn vermeende affaire met Rebecca Loos. Wij hebben APK keuringen, verzekeringen, aandelen, een verouderde Playstation en de moderne mens die er écht bij wil horen heeft ook een Wii. Wij spreken in slang en praten over 'dope shit', 'spange chickies' en 'fokking lauwe shit'. Wij weten niet meer wat er wordt bedoeld als iemand praat over een fibromusculaire buis met gelaagd epitheel. Wij weten alleen nog maar wat die verdomde 'maatschappij' ons hardhandig door de strot heen duwt. Mobieltjes, iPods, laptops, maatpakken, H&M kleding, afslanken met Sonja Bakker en God mag weten wat nog meer. En dan.. Dan denk je dat je álles gehad hebt? Blijkt dat de Kruidvat in augustus met kerstkaarten leurt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:51 schreef Kuukske het volgende:
Which reminds me: bij Kruidvat kun je al kerstkaarten kopen.
Aan het weer te zien is het bijna kerst hoor!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk kutland is dit toch. In Afrika gaan er duizenden kinderen dood van de honger, en wij? Wij hebben boerenkool. Wij hebben de euro, wij hebben de Albert Heijn, wij hebben pubers met te veel zakgeld wat ze klakkeloos verslinden door fanatiek op hun favoriete Idols deelnemer te stemmen. Wij hebben discussie over David Beckham en zijn vermeende affaire met Rebecca Loos. Wij hebben APK keuringen, verzekeringen, aandelen, een verouderde Playstation en de moderne mens die er écht bij wil horen heeft ook een Wii. Wij spreken in slang en praten over 'dope shit', 'spange chickies' en 'fokking lauwe shit'. Wij weten niet meer wat er wordt bedoeld als iemand praat over een fibromusculaire buis met gelaagd epitheel. Wij weten alleen nog maar wat die verdomde 'maatschappij' ons hardhandig door de strot heen duwt. Mobieltjes, iPods, laptops, maatpakken, H&M kleding, afslanken met Sonja Bakker en God mag weten wat nog meer. En dan.. Dan denk je dat je álles gehad hebt? Blijkt dat de Kruidvat in augustus met kerstkaarten leurt.
Bah!!
Er komt een dag dat ik de uptool sessie van Arnold Schwarzenegger in Predator doe verbleken, en ik zwaar bepakt en bewapend alles en iedereen die ik tegenkom dwars voor zijn/haar sodemieter schiet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:37 schreef Misstique het volgende:
Lang leve onze consumptie maatschappij.
Dat is/was toch de gouverneur van californië?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik de uptool sessie van Arnold Schwarzenegger in Predator doe verbleken, en ik zwaar bepakt en bewapend alles en iedereen die ik tegenkom dwars voor zijn/haar sodemieter schiet.
Maak me nou niet nóg bozer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat is/was toch de gouverneur van californië?
Tja. Daar kan ik me dan wel weer in vinden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:50 schreef mcDavid het volgende:
De harde realiteit die tevens inhoud dat ik iedere maand 250 euro van de staat krijg om bier te kopen.
Geen idee. Ik denk dat ik sowieso niet naar de thuiswedstrijden UEFA Cup ga. Ik geloof het wel tegen Hammarby IF of Dinamo Zagreb.quote:
Wat een leuke post, eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk kutland is dit toch. In Afrika gaan er duizenden kinderen dood van de honger, en wij? Wij hebben boerenkool. Wij hebben de euro, wij hebben de Albert Heijn, wij hebben pubers met te veel zakgeld wat ze klakkeloos verslinden door fanatiek op hun favoriete Idols deelnemer te stemmen. Wij hebben discussie over David Beckham en zijn vermeende affaire met Rebecca Loos. Wij hebben APK keuringen, verzekeringen, aandelen, een verouderde Playstation en de moderne mens die er écht bij wil horen heeft ook een Wii. Wij spreken in slang en praten over 'dope shit', 'spange chickies' en 'fokking lauwe shit'. Wij weten niet meer wat er wordt bedoeld als iemand praat over een fibromusculaire buis met gelaagd epitheel. Wij weten alleen nog maar wat die verdomde 'maatschappij' ons hardhandig door de strot heen duwt. Mobieltjes, iPods, laptops, maatpakken, H&M kleding, afslanken met Sonja Bakker en God mag weten wat nog meer. En dan.. Dan denk je dat je álles gehad hebt? Blijkt dat de Kruidvat in augustus met kerstkaarten leurt.
Bah!!
Eilandje kopuh?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:58 schreef Listo het volgende:
Maatschappij schmaatschappij. Ik ga mijn eigen staat oprichten.
Was het maar zo.quote:
Vorig jaar naar IFK thuis geweest. Ik vind het ook wel prima inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat ik sowieso niet naar de thuiswedstrijden UEFA Cup ga. Ik geloof het wel tegen Hammarby IF of Dinamo Zagreb.
Doe haar de groeten!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:18 schreef Listo het volgende:
Ik heb net een mevrouw met de voorletters B.E.F aan de lijn
'U bent al 925 delen een bron van inspiratie voor ons allen'.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:18 schreef Listo het volgende:
Ik heb net een mevrouw met de voorletters B.E.F aan de lijn
Onze accountancyopleiding heeft een vak dat zo heet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:29 schreef Blight het volgende:
'U bent al 925 delen een bron van inspiratie voor ons allen'.
Tof.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:33 schreef Blight het volgende:
Toevallig. De tante van de ex van mijn buurjongen heette Adolphine. Heette, hè. Inmiddels heeft ze het laten veranderen naar Clarabella.
Bier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:33 schreef Blight het volgende:
Q?
Das wel stóm toeval inderdaad zeg!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:33 schreef Blight het volgende:
Toevallig. De tante van de ex van mijn buurjongen heette Adolphine. Heette, hè. Inmiddels heeft ze het laten veranderen naar Clarabella.
Ik mag jou wel, Siemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Bah!!
Ik ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:03 schreef Nosh het volgende:
Ik mag jou wel, Siemen.
Laten we onze lusten op elkaar botvieren.quote:
Nakende in de wei?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Laten we onze lusten op elkaar botvieren.
Loting Ajax is *nu*.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Laten we onze lusten op elkaar botvieren.
Onder de stralende middagzon.quote:
Je neemt me mee naar een exotisch oord?quote:
Ik kwam net op een website en aldaar zag ik een flitsende button die mij vertelde dat ik de 100.000e bezoeker was en ik daarmee een prijs gewonnen heb. Dus binnenkort liggen we samen in de zon!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je neemt me mee naar een exotisch oord?.
Ik ga alvast mn bikini's inpakken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:21 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik kwam net op een website en aldaar zag ik een flitsende button die mij vertelde dat ik de 100.000e bezoeker was en ik daarmee een prijs gewonnen heb. Dus binnenkort liggen we samen in de zon!
ik ga mee ik kreeg een mailtje van een verre oom dat ik nog een paar miljoen tegoed hebquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:21 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik kwam net op een website en aldaar zag ik een flitsende button die mij vertelde dat ik de 100.000e bezoeker was en ik daarmee een prijs gewonnen heb. Dus binnenkort liggen we samen in de zon!
Nee, sorry, Siem en ik gaan non-stop gheile neuckseks hebben, daar pas jij niet tussen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik ga mee ik kreeg een mailtje van een verre oom dat ik nog een paar miljoen tegoed heb![]()
Jij mag wel mee, tenslotte moet Siemen af en toe slapen, dus dan kun jij invallen.quote:
oquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, sorry, Siem en ik gaan non-stop gheile neuckseks hebben, daar pas jij niet tussen.
Dinamo Zagreb is wel weer interessant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:21 schreef Blight het volgende:
[..]
Het staat je uiteraard vrij om op het strandje naast ons en uit ons zicht met fb te viezelevozen.quote:
Die zijn sterker dan Slavia.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dinamo Zagreb is wel weer interessant..
In Kroatië heb je best wel geile sletjes rondlopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:38 schreef Misstique het volgende:
JA HALLO WE HADDEN HET OVER SEKS GRAAG ONTOPIC BLIJVUH!!
Seks. Voetbal. Beiden uitermate belangrijke dingen in het leven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:38 schreef Misstique het volgende:
JA HALLO WE HADDEN HET OVER SEKS GRAAG ONTOPIC BLIJVUH!!
Mag ik jouw voetbal inruilen voor kunstschaatsen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Seks. Voetbal. Beiden uitermate belangrijke dingen in het leven.
Nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik jouw voetbal inruilen voor kunstschaatsen?.
Fold.quote:
Ha, hond.quote:
Keiharde Nueckseks, toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:51 schreef Misstique het volgende:
Wat was ook alweer troef?
*dingdingdingquote:
Ja, hehehe, ik weet wel wat goed is heur, whehehe.quote:
Is het soms die tijd van de maand net ná dé tijd van de maand?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja, hehehe, ik weet wel wat goed is heur, whehehe.
*winkwinknudgenudge
Geen van beiden. Het is bijna weekend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is het soms die tijd van de maand net ná dé tijd van de maand?
Ah, dat verklaart net zoveel. Eindelijk kan tarzan weer even rusten in het laatje van je nachtkastje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Geen van beiden. Het is bijna weekend.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:05 schreef Nosh het volgende:
Trouwens! Kuuks! Ik moet werken tot een uur of 5, dus om vier uur op station Breda staan gaat verdomd lastig worden.
Máár, gaat die warming gewoon 's avonds door? Dat moet wel, eigenlijk. Hè.
quote:
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:47 schreef Misstique het volgende:
JA HOI KUTKLOON HOE GAAT HET ALLES GOED
Ik ben een beetje ziekquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:47 schreef Misstique het volgende:
JA HOI KUTHOND HOE GAAT HET ALLES GOED
*sloot wonderolie geeftquote:
Die wil je neuken dus. Duidelijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:16 schreef Dribbel_ het volgende:
huisgenootje kwam met net zomaar vers vruchtensapding brengendie is wél lief
![]()
Lesboquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die wil je neuken dus. Duidelijk.
Dat is allemaal schijn. Stiekem wil ze dat je haar hard neemt.quote:
Jij snapt em.quote:
Dat doet ze om je op te geilen. Neem het maar van mij aan.quote:
Vruchtensapquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat doet ze om je op te geilen. Neem het maar van mij aan.
Dat was een hint van dr ja. Begint het door te dringen nu?quote:
Ja hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:24 schreef Listo het volgende:
Bleh. Mag ik al naar huis?
Neequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was een hint van dr ja. Begint het door te dringen nu?
Matig.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:31 schreef Blight het volgende:
Dat was R2D2-iaans voor "het is godverdomme nog steeds geen weekend.".
Ik ben dan ook een zeven.quote:
Slik ze dan gewoon niet! Ga snikkend achter je computer zitten, de zweet- en traandruppels over je hoofd parelend van de pijn. Trillende vingers, om het kwartier vragen om drie koffie. Sla wartaal uit, typ wartaal en fake opvliegers. Je moet natuurlijk wel wat dóén voor zo'n vrijstelling, hè!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je wordt op een gegeven moment bedreven in het verbergen van de pijn door pijnstillers te slikken.
Mwah, in sommige velden overstijg je dat niveau wel heur.quote:
Gelukkig is het bijna weekend.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn zin van de week is trouwens: "Ik voel anders. Nee echt, ik vóél ándérs."
En dat elke maand doen? Dan lig ik er zo uit hier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Slik ze dan gewoon niet! Ga snikkend achter je computer zitten, de zweet- en traandruppels over je hoofd parelend van de pijn. Trillende vingers, om het kwartier vragen om drie koffie. Sla wartaal uit, typ wartaal en fake opvliegers. Je moet natuurlijk wel wat dóén voor zo'n vrijstelling, hè! [afbeelding].
Mijn zin van de week is trouwens: "Ik voel anders. Nee echt, ik vóél ándérs."
Die week loopt nog tot aan zondag. En ik héb trouwens al weekend. Hè, hè. Hè hè hè.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Gelukkig is het bijna weekend.
Ga je dan puppy's maken?quote:
Tssk, kutbaan. Zoek een andere.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dat elke maand doen? Dan lig ik er zo uit hier..
I give up.quote:
AHAHAHA IK VAT 'M, "UIT DE KLEI GETROKKEN", BWHAHAHAHAHHEHWHHAHA! WAT EEN GILLER, DRIB!quote:
Je trekt tegenwoordig wel aan het kortste eind hequote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:41 schreef Nosh het volgende:
Jezus. Als ik om 23:10 weg wil zijn uit Breda, mag ik 2 keer overstappen, en ben ik netjes na 1 uur thuis.
Tof. Openbaar Vervoer.
Gelukkig mag je er vanaf volgend jaar ook weer meer voor gaan betalen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:41 schreef Nosh het volgende:
Jezus. Als ik om 23:10 weg wil zijn uit Breda, mag ik 2 keer overstappen, en ben ik netjes na 1 uur thuis.
Tof. Openbaar Vervoer.
Nosh trekt t helemaal niet lately Drib.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je trekt tegenwoordig wel aan het kortste eind he
hihih woordgrap![]()
Wat moet je dan ook zo laat nog in Breda? Niemand is in Breda rond die tijd. Breda is voor overdag.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:41 schreef Nosh het volgende:
Tof. Openbaar Vervoer.
2 woordgrappen in 1 was teveelquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nosh trekt t helemaal niet lately Drib.
Dat kan je kleine brein niet aan?quote:
die vn jou blijkbaar nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kan je kleine brein niet aan?
Ach trek het je neit aanquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:45 schreef Nosh het volgende:
Jullie zijn allemaal slechte mensen, stuk voor stuk.
Pff. Tssk. Zucht, kreun en steun.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:45 schreef Nosh het volgende:
Neem nog een trekje van je sigaret, dan komt het goed.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:45 schreef Nosh het volgende:
Nee, jij trekt volle zalen?!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:45 schreef Nosh het volgende:
Ik weet niet eens waar het over gaat. Ik hoor niet bij dit 'ons kent ons' groepje.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:54 schreef Misstique het volgende:
Wrijf het er niet zo in, mensen.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:56 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het over gaat. Ik hoor niet bij dit 'ons kent ons' groepje.
Same here.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:06 schreef Misstique het volgende:
Zo, ik heb de hele dag geen zak uitgevoerd en ga zo maar eens op huus an.
Snauwt hij ook de hele tijd dat je je kleren moet uittrekken?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:21 schreef Blight het volgende:
Een collega van mij lijkt angstig veel op Herr Flick, zie ik nu.
Vrijdagmiddag-boks, welteverstaan!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:31 schreef Blight het volgende:
Aight. Boks! [afbeelding][afbeelding].
"Hallo? Ja ik heb een probleempje met m'n printer. Ik houd hem voor m'n beeldscherm, maar nog steeds herkent m'n computer 'm niet!"quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:11 schreef Listo het volgende:
Pff, wanneer krijg ik nou eens leuke vragen. Alleen maar saaie vragen met saaie antwoorden vandaag
Ik heb jou aangeraakt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:17 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb hét streepjesbehang gezien! Én aangeraakt! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:17 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb hét streepjesbehang gezien! Én aangeraakt! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb jou aangeraakt. [afbeelding].
Die van JD zijn nóg erger. Dus laat maar zo.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:47 schreef mcDavid het volgende:
Jammer joh, had je ook een krat HJ moeten bieden
Je bent om in je wangetjes te knijpen, zo schattig.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:10 schreef Nosh het volgende:
Jullie zijn allemaal hele móóie mensen.
Ik voel me aangesproken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 03:10 schreef Nosh het volgende:
Jullie zijn allemaal hele móóie mensen.
Goedemorgen, lief en schattig Tiekje.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:05 schreef Misstique het volgende:
Morning.
Dag moppie van me.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:26 schreef Blight het volgende:
[..]
Goedemorgen, lief en schattig Tiekje.
Ook goeiemorgen Lits.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:21 schreef Listo het volgende:
Het leven mag van mij een gezwel krijgen
Consider it done.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:21 schreef Listo het volgende:
Het leven mag van mij een gezwel krijgen
Da's beter.quote:
WTF.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:41 schreef mcDavid het volgende:
[afbeelding,link]
[afbeelding,link]
oh en dan heb ik nog wat zéér puicke foto's van JD, maar ik krijg een kratje HJ van hem als ik die niet post, dus helaasch
quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:47 schreef Chowi het volgende:
Hadden jullie trioseks afgesproken ofzo?
Ieder z'n meug.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:57 schreef Janetje het volgende:
Broodjes met knoflookboter.
Mwah als ik moet kiezen...quote:
Drie broodjes knoflookboter.quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:11 schreef cerreur het volgende:
[..]
Trioseks met een broodje knoflookboter?
Hoe kom je daar zo opeens bij?quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:09 schreef Listo het volgende:
Wow. Sommige mensen geven véél geld uit aan sex
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je maar 550 euro krijgt terwijl je 4000 verwacht, valt dat best tegen.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:09 schreef Listo het volgende:
Wow. Sommige mensen geven véél geld uit aan sex
JULLIE ZIJN EEN TEAM!quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Wow, hoezo dat? :0quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |