'U bent al 925 delen een bron van inspiratie voor ons allen'.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:18 schreef Listo het volgende:
Ik heb net een mevrouw met de voorletters B.E.F aan de lijn

Onze accountancyopleiding heeft een vak dat zo heet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:29 schreef Blight het volgende:
'U bent al 925 delen een bron van inspiratie voor ons allen'.

Tof.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:33 schreef Blight het volgende:
Toevallig. De tante van de ex van mijn buurjongen heette Adolphine. Heette, hè. Inmiddels heeft ze het laten veranderen naar Clarabella.

Bier.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:33 schreef Blight het volgende:
Q?

Das wel stóm toeval inderdaad zeg!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:33 schreef Blight het volgende:
Toevallig. De tante van de ex van mijn buurjongen heette Adolphine. Heette, hè. Inmiddels heeft ze het laten veranderen naar Clarabella.

Ik mag jou wel, Siemen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk kutland is dit toch. In Afrika gaan er duizenden kinderen dood van de honger, en wij? Wij hebben boerenkool. Wij hebben de euro, wij hebben de Albert Heijn, wij hebben pubers met te veel zakgeld wat ze klakkeloos verslinden door fanatiek op hun favoriete Idols deelnemer te stemmen. Wij hebben discussie over David Beckham en zijn vermeende affaire met Rebecca Loos. Wij hebben APK keuringen, verzekeringen, aandelen, een verouderde Playstation en de moderne mens die er écht bij wil horen heeft ook een Wii. Wij spreken in slang en praten over 'dope shit', 'spange chickies' en 'fokking lauwe shit'. Wij weten niet meer wat er wordt bedoeld als iemand praat over een fibromusculaire buis met gelaagd epitheel. Wij weten alleen nog maar wat die verdomde 'maatschappij' ons hardhandig door de strot heen duwt. Mobieltjes, iPods, laptops, maatpakken, H&M kleding, afslanken met Sonja Bakker en God mag weten wat nog meer. En dan.. Dan denk je dat je álles gehad hebt? Blijkt dat de Kruidvat in augustus met kerstkaarten leurt.
Bah!!

Ik ook.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:03 schreef Nosh het volgende:
Ik mag jou wel, Siemen.

Laten we onze lusten op elkaar botvieren.quote:

Nakende in de wei?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Laten we onze lusten op elkaar botvieren.

Loting Ajax is *nu*.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 12:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Laten we onze lusten op elkaar botvieren.

Onder de stralende middagzon.quote:

Je neemt me mee naar een exotisch oord?quote:

Ik kwam net op een website en aldaar zag ik een flitsende button die mij vertelde dat ik de 100.000e bezoeker was en ik daarmee een prijs gewonnen heb. Dus binnenkort liggen we samen in de zon!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je neemt me mee naar een exotisch oord?.

Ik ga alvast mn bikini's inpakken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:21 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik kwam net op een website en aldaar zag ik een flitsende button die mij vertelde dat ik de 100.000e bezoeker was en ik daarmee een prijs gewonnen heb. Dus binnenkort liggen we samen in de zon!

ik ga mee ik kreeg een mailtje van een verre oom dat ik nog een paar miljoen tegoed hebquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:21 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik kwam net op een website en aldaar zag ik een flitsende button die mij vertelde dat ik de 100.000e bezoeker was en ik daarmee een prijs gewonnen heb. Dus binnenkort liggen we samen in de zon!

Nee, sorry, Siem en ik gaan non-stop gheile neuckseks hebben, daar pas jij niet tussen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik ga mee ik kreeg een mailtje van een verre oom dat ik nog een paar miljoen tegoed heb![]()

Jij mag wel mee, tenslotte moet Siemen af en toe slapen, dus dan kun jij invallen.quote:

oquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, sorry, Siem en ik gaan non-stop gheile neuckseks hebben, daar pas jij niet tussen.

Dinamo Zagreb is wel weer interessant.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:21 schreef Blight het volgende:
[..]

Het staat je uiteraard vrij om op het strandje naast ons en uit ons zicht met fb te viezelevozen.quote:

Die zijn sterker dan Slavia.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dinamo Zagreb is wel weer interessant..

In Kroatië heb je best wel geile sletjes rondlopen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:38 schreef Misstique het volgende:
JA HALLO WE HADDEN HET OVER SEKS GRAAG ONTOPIC BLIJVUH!!

Seks. Voetbal. Beiden uitermate belangrijke dingen in het leven.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:38 schreef Misstique het volgende:
JA HALLO WE HADDEN HET OVER SEKS GRAAG ONTOPIC BLIJVUH!!

Mag ik jouw voetbal inruilen voor kunstschaatsen?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Seks. Voetbal. Beiden uitermate belangrijke dingen in het leven.

Nee.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik jouw voetbal inruilen voor kunstschaatsen?.

Fold.quote:

Ha, hond.quote:

Keiharde Nueckseks, toch?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:51 schreef Misstique het volgende:
Wat was ook alweer troef?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |