Dat stadium heb ik overgeslagen, denk ik.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:03 schreef Chowi het volgende:
Nee, tiekje. Leuk is het nooit geweest. Het is meer zo van, ik kon het nog wel verdragen.
*Aansluit..quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat stadium heb ik overgeslagen, denk ik.
Kun je je voorstellen hoe het is om dan te moeten werken, met halve weeën!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:11 schreef Chowi het volgende:
Ja, ik heb ook een leven en school enzo. Maar kom óp, menstruatiepijn overstijgt alles!
De heren zijn gevlucht.quote:
Maar je functioneert blijkbaar nog wel dusdanig dat je baas je op je werk wil hebben.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe het is om dan te moeten werken, met halve weeën!
Ja hoor.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen hoe het is om dan te moeten werken, met halve weeën!
Je wordt op een gegeven moment bedreven in het verbergen van de pijn door pijnstillers te slikken.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar je functioneert blijkbaar nog wel dusdanig dat je baas je op je werk wil hebben.
Dit, in combinatie met bovenstaande conversatie, is over the hill too much. Ik ga maar eens kijken wat voor nachtmerrie ik hier aan overhoud.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:31 schreef mcDavid het volgende:
Blegh.. volgens mij heb ik een vlieg opgegeten!
althans ik trof mijn glas zo aan:
[[url=http://www.picserver.nl/i/6XAT5P637RQA/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
Sorry, ik had deze pagina nog niet doorgelezen!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dit, in combinatie met bovenstaande conversatie, is over the hill too much. Ik ga maar eens kijken wat voor nachtmerrie ik hier aan overhoud.
wat die pauper hier boven me zegtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 01:26 schreef Dribbel_ het volgende:
BEEFFFERTSSSTSST HOI
Ho. Ho. Merrrry X-mas.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:48 schreef Misstique het volgende:
Yo!
Ik wil eerst een overkill aan pepernoten en chocoladeletters.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:58 schreef Misstique het volgende:
Only 4 more shopping months till X-mas. Get your goods in now! Before it's too late!!
Wat een verschrikkelijk kutland is dit toch. In Afrika gaan er duizenden kinderen dood van de honger, en wij? Wij hebben boerenkool. Wij hebben de euro, wij hebben de Albert Heijn, wij hebben pubers met te veel zakgeld wat ze klakkeloos verslinden door fanatiek op hun favoriete Idols deelnemer te stemmen. Wij hebben discussie over David Beckham en zijn vermeende affaire met Rebecca Loos. Wij hebben APK keuringen, verzekeringen, aandelen, een verouderde Playstation en de moderne mens die er écht bij wil horen heeft ook een Wii. Wij spreken in slang en praten over 'dope shit', 'spange chickies' en 'fokking lauwe shit'. Wij weten niet meer wat er wordt bedoeld als iemand praat over een fibromusculaire buis met gelaagd epitheel. Wij weten alleen nog maar wat die verdomde 'maatschappij' ons hardhandig door de strot heen duwt. Mobieltjes, iPods, laptops, maatpakken, H&M kleding, afslanken met Sonja Bakker en God mag weten wat nog meer. En dan.. Dan denk je dat je álles gehad hebt? Blijkt dat de Kruidvat in augustus met kerstkaarten leurt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 08:51 schreef Kuukske het volgende:
Which reminds me: bij Kruidvat kun je al kerstkaarten kopen.
Aan het weer te zien is het bijna kerst hoor!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk kutland is dit toch. In Afrika gaan er duizenden kinderen dood van de honger, en wij? Wij hebben boerenkool. Wij hebben de euro, wij hebben de Albert Heijn, wij hebben pubers met te veel zakgeld wat ze klakkeloos verslinden door fanatiek op hun favoriete Idols deelnemer te stemmen. Wij hebben discussie over David Beckham en zijn vermeende affaire met Rebecca Loos. Wij hebben APK keuringen, verzekeringen, aandelen, een verouderde Playstation en de moderne mens die er écht bij wil horen heeft ook een Wii. Wij spreken in slang en praten over 'dope shit', 'spange chickies' en 'fokking lauwe shit'. Wij weten niet meer wat er wordt bedoeld als iemand praat over een fibromusculaire buis met gelaagd epitheel. Wij weten alleen nog maar wat die verdomde 'maatschappij' ons hardhandig door de strot heen duwt. Mobieltjes, iPods, laptops, maatpakken, H&M kleding, afslanken met Sonja Bakker en God mag weten wat nog meer. En dan.. Dan denk je dat je álles gehad hebt? Blijkt dat de Kruidvat in augustus met kerstkaarten leurt.
Bah!!
Er komt een dag dat ik de uptool sessie van Arnold Schwarzenegger in Predator doe verbleken, en ik zwaar bepakt en bewapend alles en iedereen die ik tegenkom dwars voor zijn/haar sodemieter schiet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:37 schreef Misstique het volgende:
Lang leve onze consumptie maatschappij.
Dat is/was toch de gouverneur van californië?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:44 schreef Blight het volgende:
[..]
Er komt een dag dat ik de uptool sessie van Arnold Schwarzenegger in Predator doe verbleken, en ik zwaar bepakt en bewapend alles en iedereen die ik tegenkom dwars voor zijn/haar sodemieter schiet.
Maak me nou niet nóg bozer.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat is/was toch de gouverneur van californië?
Tja. Daar kan ik me dan wel weer in vinden.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:50 schreef mcDavid het volgende:
De harde realiteit die tevens inhoud dat ik iedere maand 250 euro van de staat krijg om bier te kopen.
Geen idee. Ik denk dat ik sowieso niet naar de thuiswedstrijden UEFA Cup ga. Ik geloof het wel tegen Hammarby IF of Dinamo Zagreb.quote:
Wat een leuke post, eigenlijk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:33 schreef Blight het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk kutland is dit toch. In Afrika gaan er duizenden kinderen dood van de honger, en wij? Wij hebben boerenkool. Wij hebben de euro, wij hebben de Albert Heijn, wij hebben pubers met te veel zakgeld wat ze klakkeloos verslinden door fanatiek op hun favoriete Idols deelnemer te stemmen. Wij hebben discussie over David Beckham en zijn vermeende affaire met Rebecca Loos. Wij hebben APK keuringen, verzekeringen, aandelen, een verouderde Playstation en de moderne mens die er écht bij wil horen heeft ook een Wii. Wij spreken in slang en praten over 'dope shit', 'spange chickies' en 'fokking lauwe shit'. Wij weten niet meer wat er wordt bedoeld als iemand praat over een fibromusculaire buis met gelaagd epitheel. Wij weten alleen nog maar wat die verdomde 'maatschappij' ons hardhandig door de strot heen duwt. Mobieltjes, iPods, laptops, maatpakken, H&M kleding, afslanken met Sonja Bakker en God mag weten wat nog meer. En dan.. Dan denk je dat je álles gehad hebt? Blijkt dat de Kruidvat in augustus met kerstkaarten leurt.
Bah!!
Eilandje kopuh?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:58 schreef Listo het volgende:
Maatschappij schmaatschappij. Ik ga mijn eigen staat oprichten.
Was het maar zo.quote:
Vorig jaar naar IFK thuis geweest. Ik vind het ook wel prima inderdaad.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 10:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk dat ik sowieso niet naar de thuiswedstrijden UEFA Cup ga. Ik geloof het wel tegen Hammarby IF of Dinamo Zagreb.
Doe haar de groeten!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:18 schreef Listo het volgende:
Ik heb net een mevrouw met de voorletters B.E.F aan de lijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |